No pre-washesquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef BigSmurf het volgende:
Mag m'n ALD Princeton Japan Blue in de OP?
Tevens pakkende TT.
Prewashes in de OPquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef BigSmurf het volgende:
Mag m'n ALD Princeton Japan Blue in de OP?
Tevens pakkende TT.
dat dacht ik ook toen ik het las.quote:
Gedaan, goeie tipquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:02 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ali, pas je eigen foto aan in de OP
Hehe ja beetje welquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:06 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
dat dacht ik ook toen ik het las.
maar ali is illegali dus no probs toch.
Kun je aan de mods vragen. Als het echt allochtoon was dan stond er nog: "weet je" achter of soortgelijke stopwoorden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Gedaan, goeie tip
[..]
Hehe ja beetje welKan TT ook niet meer veranderen
neuh skip dat, een E is niet zo heel belangrijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kun je aan de mods vragen. Als het echt allochtoon was dan stond er nog: "weet je" achter of soortgelijke stopwoorden.
Pre-wash project, schijnen ook te faden, hoewel ik dat nooit meegemaakt heb vroegâh.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Pre-wash is geen project toch
Zie OPquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Pre-wash project, schijnen ook te faden, hoewel ik dat nooit meegemaakt heb vroegâh.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:29 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zie OPIk weet niet of de volgende OP'er het laat staan
![]()
Heb je al gestemd op indigoroots?
Nog 20 minuten ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]![]()
Nee nog niet. Tot wanneer kan dat? Zal wel accountje aanmaken.
Ik kan niet voten?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:38 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nog 20 minuten ofzoIk dacht je had al een account daar
Edit ja je hebt al een account daar
http://www.indigoroots.com/index.php?action=profile;u=1029
Maar ik zie nergens waar ik de poll kan invullen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hier: http://www.indigoroots.com/index.php?topic=776.0
Hmm weird, ik zie daar bovenin al hoeveel stemmen ik heb.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:55 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Maar ik zie nergens waar ik de poll kan invullen?
Dat zie ik wel, maar nergens een button waarop ik kan stemmenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:56 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hmm weird, ik zie daar bovenin al hoeveel stemmen ik heb.
Wat zie jij dan?
Oh, ooit eens aangemaakt ofzo dan denk ik. Maar ben al te laat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:38 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nog 20 minuten ofzoIk dacht je had al een account daar
Edit ja je hebt al een account daar
http://www.indigoroots.com/index.php?action=profile;u=1029
Ja heel lang gelee ook online geweest in nov2011 ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Oh, ooit eens aangemaakt ofzo dan denk ik. Maar ben al te laat.
Flex hahaha zag de replyquote:
Oh alleen de khaki kleur, was wellicht geïnteresseerd in de burntwood.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:25 schreef JAY-T het volgende:
Flatspot, van 90 naar 60 pond en had nog een persoonlijke kortingscode van 15%, zo'n 60 euro voor betaald dus
Pics komen wel na het weekend
Zelfde kleur als die ik heb?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:13 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oh alleen de khaki kleur, was wellicht geïnteresseerd in de burntwood.
Zie dat de tellasons voor 100 pond weg gaan! Helaas geen waist 30
.
Ik ben er zelf erg blij mee. Draag em dan ook echt vaak naast m'n NF.quote:
Die is echt awesome.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef bokkepoot het volgende:
Dit is ook wel gaaf trouwens
http://caliroots.com/caliroots/product.asp?id=35801
[ afbeelding ]
Dope, goeie fit! Een Elephant als eerste project, respect wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef edwwally het volgende:
Fitpic van NF elephant 2 (overgenomen van grachtenpinguin)
Mijn eerste project:)
[ afbeelding ]
Fit ziet er goed uitquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef edwwally het volgende:
[ afbeelding ]
Gaast, dit is wel heel erg tofquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:28 schreef bokkepoot het volgende:
Dit is ook wel gaaf trouwens
http://caliroots.com/caliroots/product.asp?id=35801
[ afbeelding ]
1.91quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:21 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Tellason komt alleen met een 34 inch inseam, Sanjay jij bent toch 1.95? Lijkt me vrij kort, of valt dat mee?
Nicequote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef edwwally het volgende:
[ afbeelding ]
Echt jammer weer dit...quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef edwwally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Met mijn 1.94 en een normaal geproportioneerd lichaam wordt het dus lastig?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:26 schreef xSanjay het volgende:
[..]
1.91, maar mijn benen zijn ook niet vrij groot. vooral een lange bovenlichaam.
Denk het wel. Ben zelf 1.84 en cuff ze rond de 3 a 4 cm voor een normale lengte.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Met mijn 1.94 en een normaal geproportioneerd lichaam wordt het dus lastig?
Zonde, had er anders wel een van flatspot willen oppikken. Thanks in ieder geval.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Denk het wel. Ben zelf 1.84 en cuff ze rond de 3 a 4 cm voor een normale lengte.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:28 schreef M1stral het volgende:
[..]
Echt jammer weer dit...
Deed jij nou definitief mee aan die 0702 contest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zal op het begin wel prima zitten, echter krimpt hij nog wel een inch of twee. En dan wordt het wellicht wat krapjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Staat je goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef edwwally het volgende:
[ afbeelding ]
Als eerste project damnquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:50 schreef edwwally het volgende:
[ afbeelding ]
Moeders.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:35 schreef Ditty het volgende:
Blijkbaar heb ik van de week na het stappen me viper in de was gegooid, die moeders vol blijdschap natuurlijk meteen gewassen heeft![]()
![]()
qua kleur is het wel mooi geworden maar op de whiskers na weinig te zien had liever er nog een maandje of 2 gewacht met wassen. De naad aan de buitenkant van me dijbeen is wel weer dicht
Zijn mooie jasjes en erg goedkoop zeg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.wehkamp.nl/sal(...),19,4,17&SM=0&AAPP=2
Niet duur.
Ze vallen alleen zo vreselijk kort. En meestal ook wijd onderaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zijn mooie jasjes en erg goedkoop zeg.
Moet ook kort vallen. Het liefst net iets boven de broek. M'n levi's x nike sb is smal aan de onderkant.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ze vallen alleen zo vreselijk kort. En meestal ook wijd onderaan.
Tsja, je moet het prettig vinden en het moet je staan. Ik vind zo'n kort jasje 10x niks. Blijft een goede steal though, 35 euro.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet ook kort vallen. Het liefst net iets boven de broek. M'n levi's x nike sb is smal aan de onderkant.
Zonde. Er komen wel foto's mag ik hopen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:35 schreef Ditty het volgende:
Blijkbaar heb ik van de week na het stappen me viper in de was gegooid, die moeders vol blijdschap natuurlijk meteen gewassen heeft![]()
![]()
qua kleur is het wel mooi geworden maar op de whiskers na weinig te zien had liever er nog een maandje of 2 gewacht met wassen. De naad aan de buitenkant van me dijbeen is wel weer dicht
Van wat ik me herinner vond ik het meevallen, maar ik heb dan ook meerdere denim jasjes.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zijn ze echt zo wijd? Heb nul ervaring met nudie jackets.
Als ik wijd zeg, dan is de pasvorm meestal regular. Ik ben een omgekeerd mens, heb altijd slimfit bovenkleding nodig en juist jeans met een flinke thigh.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zijn ze echt zo wijd? Heb nul ervaring met nudie jackets.
Was je dronkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:35 schreef Ditty het volgende:
![]()
Goed prijsje! Heb een S besteld met acceptgiro. Even zien of hij gaat passen. Bedankt!quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:34 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.wehkamp.nl/sal(...),19,4,17&SM=0&AAPP=2
Niet duur.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:28 schreef M1stral het volgende:
[..]
Echt jammer weer dit...
Ga ik zeker doen:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht al wel dat iemand het tof zou vinden. Geen geld.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:55 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Goed prijsje! Heb een S besteld met acceptgiro. Even zien of hij gaat passen. Bedankt!
Dat had ik eerst bij de elephant 2 die een inseam heeft van 34,5, ik ben namelijk 1,95 en was ook bang dat de lengte niet goed zou zijn, maar zit gelukkig goed:)quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ik nu dus ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik heb hem in ieder geval besteld, pray for that fit.
Ik een L, dat wordt dus mooi fits vergelijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik nu dus ook. Ook met acceptgiro, zodat ik hem altijd meteen kan terugsturen.
Heb je een m of een l besteld? Ik een m namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |