Daar staan echt geen auto's tussen, dus dan hou ik spam.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:29 schreef Partypoeper het volgende:
https://www.google.com/settings/ads/onweb/
En dan opt-out.
Kan, maar ik zit op meer sites als FOK!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:30 schreef Eris het volgende:
http://www.fok.nl/shop/
Ben je meteen van de andere banners af
Ja, wil je nou gepersonaliseerde reclames of niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar staan echt geen auto's tussen, dus dan hou ik spam.
Het volgt dus gewoon direct alle pagina's waar ik op ben geweest.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:34 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ja, wil je nou gepersonaliseerde reclames of niet?
Moet je dus opt-out'en, dan heb je dat niet meer, dan toont ie random dingen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het volgt dus gewoon direct alle pagina's waar ik op ben geweest.
Ik ga binnenkort wel op proxy server zitten denk ik...
Nog steeds toont het weer hoe makkelijk je te trasseren bent op internet. Dus ik ga over op proxy... als ik geld hebquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:37 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Moet je dus opt-out'en, dan heb je dat niet meer, dan toont ie random dingen.
Dat is correct. Of een VPNquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nog steeds toont het weer hoe makkelijk je te trasseren bent op internet. Dus ik ga over op proxy... als ik geld heb
Uhu, eerder wel vanaf goedkope buitenlandse servers gedaan, maar er is geen lol aan om te surfen met een 0.2MB verbinding met gecensureerd Chinees internetquote:
Moet je zo'n Zweedse/Zwitserse proberen. Daar is anonimiteit heilig. Gebruiken de scriptkiddo's van Anonymous ook. (hoewel die er ongetwijfeld nog 60 filters tussen hebben voor de zekerheid)quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhu, eerder wel vanaf goedkope buitenlandse servers gedaan, maar er is geen lol aan om te surfen met een 0.2MB verbinding met gecensureerd Chinees internet
Tor wel gebruikt, maar daar is 200kb/s wel echt de piek snelheidquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:43 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Moet je zo'n Zweedse/Zwitserse proberen. Daar is anonimiteit heilig. Gebruiken de scriptkiddo's van Anonymous ook. (hoewel die er ongetwijfeld nog 60 filters tussen hebben voor de zekerheid)
Of je gebruikt TOR, niet te traceren, maar ook niet altijd even snel.
quote:Your demographics
Below you can review the inferred demographics that Google has associated with your cookie. We infer your age and gender based on the websites you've visited.
Language: Dutch
niet altijd? zeg maar gerust altijd nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:43 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Moet je zo'n Zweedse/Zwitserse proberen. Daar is anonimiteit heilig. Gebruiken de scriptkiddo's van Anonymous ook. (hoewel die er ongetwijfeld nog 60 filters tussen hebben voor de zekerheid)
Of je gebruikt TOR, niet te traceren, maar ook niet altijd even snel.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
link naar waar ik die van mij kan bekijken?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:29 schreef Partypoeper het volgende:
https://www.google.com/settings/ads/onweb/
quote:
quote:Your demographics
No demographic categories are associated with your ads preferences so far.
Koelbloedig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:56 schreef Weka het volgende:
Ik hoop dat je bij de eerstvolgende keer uitloggen ineens last hebt van dementie.
Ik ben tussen de 18 en 24, ook vrouwelijk, met mijn telefoon cookie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |