SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
fototoesteladoratietopic!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Mooi woord!quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
3x woordwaarde!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Goeie TT Huppelquote:Vooral die van het vocht doet goede herinneringen terugkomen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sperma?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:22 schreef muhahaha het volgende:
Ik wilde bijna zeggen, doe maar een mok.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
You serious?quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij smaakt niet super?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij zeker al voorgetrokken en in de koeler staan.![]()
![]()
Misschien wil men op de kartmeet een bakje voor je volrukken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:22 schreef muhahaha het volgende:
Ik wilde bijna zeggen, doe maar een mok.
Neequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij zeker al voorgetrokken en in de koeler staan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij zeker al voorgetrokken en in de koeler staan.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wil men op de kartmeet een bakje voor je volrukken?![]()
![]()
ff de boodschappen uit de auto tille
latr!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh, shit.. dat wilde ik vandaag dus ook doen: boodschappenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:25 schreef fietsie het volgende:
ff de boodschappen uit de auto tille
latr!![]()
![]()
Ze zijn nog open hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, shit.. dat wilde ik vandaag dus ook doen: boodschappen![]()
![]()
De winkels zijn nog openquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, shit.. dat wilde ik vandaag dus ook doen: boodschappen
14 SHADES OF GREY
quote:
Je eigen nooit geproefd?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het water loopt je in de mond?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Vrouwenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ga liever 's morgens of vroeg in de middags.
![]()
Hoi!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:26 schreef Rockiejj het volgende:
Okee, weg bij JNG! SC, nu kom ik jullie vervelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Uh Haiquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:26 schreef Rockiejj het volgende:
Okee, weg bij JNG! SC, nu kom ik jullie vervelen![]()
![]()
Ja hequote:dit topic zal ook wel een flink aantal views krijgen.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh
Maar als ik mocht kiezen wist ik het wel![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed van mij hequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hedit topic zal ook wel een flink aantal views krijgen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nahh dat niet perse. Ik vind kut zo'n lelijk woordquote:
Sletjequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:26 schreef Rockiejj het volgende:
Okee, weg bij JNG! SC, nu kom ik jullie vervelen![]()
![]()
Alles beter dan vagijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nahh dat niet perse. Ik vind kut zo'n lelijk woord![]()
Wat vind je een acceptabel alternatief?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nahh dat niet perse. Ik vind kut zo'n lelijk woordI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Geilvocht?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nahh dat niet perse. Ik vind kut zo'n lelijk woord![]()
![]()
Is zo bot. Poesje of mutsje beter?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nahh dat niet perse. Ik vind kut zo'n lelijk woord
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Het enige nadeel van sperma vind ik dat het met zo'n noodvaart je strot in schiet!quote:
Voor de rest heb ik geen voorkeur
[b]AirwiN schreef [/b]
Nja, ik vind het ook niet vies ofzo. Maar als ik moest kiezen, ja dan wist ik het welquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enige nadeel van sperma vind ik dat het met zo'n noodvaart je strot in schiet!
Voor de rest heb ik geen voorkeur![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat vind je een acceptabel alternatief?quote:Ik vind kutje dus al beter, om wat Rockiej zegt indd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is zo bot. Poesje of mutsje beter?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Geen probleem om het over je gezicht heen te spuiten en dat je het vervolgens met je vingers weghaalt en aflikt hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Het enige nadeel van sperma vind ik dat het met zo'n noodvaart je strot in schiet!
Voor de rest heb ik geen voorkeurI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Als je elke ochtend en avond pijpt gaat het uiteindelijk iets rustigerquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik geen voorkeur.
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik geen voorkeur![]()
Jullie mannen kunnen niet mikken!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen probleem om het over je gezicht heen te spuiten en dat je het vervolgens met je vingers weghaalt en aflikt hoor.![]()
Niks zo erg als een klodder in je oog, neusgat of oor
[b]AirwiN schreef [/b]
Oog, aauwquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie mannen kunnen niet mikken!![]()
Niks zo erg als een klodder in je oog, neusgat of oor![]()
![]()
Ja duh, afgezaagde loop want 40 cm doet zo een pijn hequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks zo erg als een klodder in je oog, neusgat of oor.
![]()
*grin*quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Raaaaanzigquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen probleem om het over je gezicht heen te spuiten en dat je het vervolgens met je vingers weghaalt en aflikt hoor.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja duh, afgezaagde loop want 40 cm doet zo een pijn he.
![]()
![]()
Neus is ook geen aanrader hoor!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Schoot het zo diep de neus in?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neus is ook geen aanrader hoor!![]()
![]()
Zo rechtsstreeks via de neus de darmen inquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Schoot het zo diep de neus in?.
![]()
onzin dat wij niet kunnen mikkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks zo erg als een klodder in je oog, neusgat of oor![]()
Grinnik de hele wereld bij elkaar, ieder zijn dingquote:
En sperma ain't my thing
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 16:35:25 ]![]()
OOR?!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Je kan iig niet zwanger van wordenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel kut als het gebeurt
14 SHADES OF GREY
Zo inderdaad!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Geeft toch ook nie ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grinnik de hele wereld bij elkaar, ieder zijn ding
En sperma ain't my thingProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
"Mijn vriend kwam in mijn oor, ben ik nu zwanger?"quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan iig niet zwanger van worden
- MeisjesDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Je hoort 't toch aankomen, kun je ook gewoon bijtijds je mond naar de goede kant draaien.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
Heeft nog niemand een topic op fok hierover geopenend?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan iig niet zwanger van worden![]()
![]()
Laat mijn raden meisje is 12quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
"Mijn vriend kwam in mijn oor, ben ik nu zwanger?"
- Meisjes14 SHADES OF GREY
Hoe krijg je nu sperma in je oor? Of was het een gangbang of zo?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat getuigt juist van heel goed mikken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet niet hoor maar mijn zaadjes schreeuwen niet als ze je oor inschieten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoort 't toch aankomen, kun je ook gewoon bijtijds je mond naar de goede kant draaien.![]()
![]()
Vast welquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heeft nog niemand een topic op fok hierover geopenend?
14 SHADES OF GREY
Zijwaarts geneukt worden denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
Hoe krijg je nu sperma in je oor? Of was het een gangbang of zo?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
"Joehoeeee!"quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar mijn zaadjes schreeuwen niet als ze je oor inschieten.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Geen idee. Huppel?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
Hoe krijg je nu sperma in je oor? Of was het een gangbang of zo?![]()
![]()
Een golf op zee hoor je toch ook aan komen rollen richting het strand?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:36 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet hoor maar mijn zaadjes schreeuwen niet als ze je oor inschieten.
Can't imaginequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zijwaarts geneukt worden denk ik..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ow geen kreungrapjes?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een golf op zee hoor je toch ook aan komen rollen richting het strand?![]()
![]()
Op het moment van komen ging net de deur open en keek ze omquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:36 schreef Samzz het volgende:
Hoe krijg je nu sperma in je oor? Of was het een gangbang of zo?![]()
Ik ben bloedserieus.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Wil ik toch niet weten wie er in die deuropening stond..quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op het moment van komen ging net de deur open en keek ze omDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
LOLquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op het moment van komen ging net de deur open en keek ze om14 SHADES OF GREY
Kwam net deze tegen op FB.
Nederlandquote:Stel, je bent politieagent…
Je wandelt in een afgelegen straat met je vrouw en kinderen.
Plots verschijnt er een gevaarlijk individu voor je met een
gigantisch mes. Hij kijkt je recht in de ogen en brult dat
hij je geld wil, terwijl hij jou en je gezin bedreigt met
zijn gigantisch mes.
Jij hebt je dienstpistool bij je en je bent toevallig de
beste schutter van je korps.
Je hebt slechts enkele seconden om na te denken en te reageren
voordat hij aanvalt.
Wat doe je?
In Australië:
BANG!
In Amerika:
BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG!!
herladen
BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG!! click click click click!
In Nederland :
Om over te gaan tot actie eerst een diepgaand onderzoek uitvoeren:
- Is het mes toevallig geen plastic namaakmes?
- Verkiest de aanvaller te spreken in het Arabisch, Turks, Duits, Engels, Frans
of het Nederlands?
- Gaat dit incident invloed hebben op mijn kansen voor promotie?
- Gaat de media een profiel van hem maken en concluderen dat hij geliefd is
door iedereen, zelfs door zijn hond?
- Is hij lid van een bende die goed geïntegreerd is in onze maatschappij?
- Is hij een nieuwe immigrant die niet goed weet hoe hij de politie moet benaderen?
- Is het een TBS'er op proef verlof die nog steeds slecht gereïntegreerd is in onze maatschappij?
- Gaat dit geval aangemerkt worden als een racistische actie en verlies ik mijn baan?
- Is dit een slachtoffer van alcohol en/of drugs en weet hij niet wat hij doet?
Actie: Ik zal hem dan eindelijk maar eerst vriendelijk vragen zijn wapen neer
te leggen en als hij niet reageert op mijn herhaald en zeer vriendelijk
verzoek, dan schiet ik hem neer.
DE GEVOLGEN:
In Australië:
Eenvoudig proces-verbaal; een verdachte is namelijk altijd fout.
In Amerika:
Een verslagje door middel van een standaard invulformuliertje van
één bladzijde, felicitaties en de zaak is gesloten.
In Nederland:
- Proces-verbaal met alle mogelijke en onmogelijke motivaties
waarom je hebt geschoten en of dat wel nodig was.
- Verslag aan de korpschef.
- Verslag aan de Burgemeester.
- Verslag aan de Rijksrecherche.
- Verslag aan de Algemene Inspectie.
- Inbeslagneming van je wapen.
- Tuchtonderzoek.
- Verschijnen voor de onderzoeksrechter.
- Verschijnen voor de rechtbank als verdachte.
- Klacht tegen je met burgerlijke partijstelling door de familie.
- Klacht met burgerlijke partijstelling door het Centrum voor Gelijkheid van Kansen
en voor Racismebestrijding (hij bleek een illegale vreemdeling te zijn).
- Veroordeling wegens doodslag.
- Oneervol ontslag.
- Jarenlang trauma met zelfmoordneigingen.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Sourz bedoel je ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat nog erger is: dat er stemgerechtigden zijn in dit land die de nederlandse aanpak ooknog eens de juiste vinden...quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:39 schreef Rockiejj het volgende:
Nederland
[..]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vast nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Smaakte het maar naar aardbeiensaus. Dan spoot ik het zo op mijn Luikse wafel.
14 SHADES OF GREY
Ja, dan wel hequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Smaakte het maar naar aardbeiensaus. Dan spoot ik het zo op mijn Luikse wafel.
!
Hoezo schiet je 7 keer met een revolver?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:39 schreef Rockiejj het volgende:
Nederland
[..]![]()
![]()
Wat is dan wel de juiste aanpak?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat nog erger is: dat er stemgerechtigden zijn in dit land die de nederlandse aanpak ooknog eens de juiste vinden...14 SHADES OF GREY
Extended mags.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo schiet je 7 keer met een revolver?Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Welke politie agent heeft een revolver?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo schiet je 7 keer met een revolver?14 SHADES OF GREY
Ja, of vla!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, of bananensaus.
Of gewoon slagroom.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Nee niet in mijn oog!!quote:
*hoofd wegdraaien en het dan in je oor krijgen.
[b]AirwiN schreef [/b]
In een revolverquote:
14 SHADES OF GREY
Soms in de Amerikaanse seriesquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke politie agent heeft een revolver?![]()
![]()
Waar staat revolver? Of is dat het standaard wapen van de Amerikaanse politie?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo schiet je 7 keer met een revolver?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet in mijn oog!!
*hoofd wegdraaien en het dan in je oor krijgen.![]()
![]()
Zowel de Australische als de Amerikaanse. Kost het minst, levert minste gedoe op en maakt het voor mensen heel helder.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is dan wel de juiste aanpak?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
hmm.. Okee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet in mijn oog!!
*hoofd wegdraaien en het dan in je oor krijgen.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Oude seriesquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Soms in de Amerikaanse series
14 SHADES OF GREY
Onzin.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zowel de Australische als de Amerikaanse. Kost het minst, levert minste gedoe op en maakt het voor mensen heel helder.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Omdat een pistool vaak 15 kogels hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar staat revolver? Of is dat het standaard wapen van de Amerikaanse politie?.
![]()
Hij had tot doel meer dames hierheen te lokken geloofikquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij had tot doel meer dames hierheen te lokken geloofik
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar volgens mij is het standaard wapen in Amerika geen revolver. Maar goed, daar verdiep ik me ook niet inquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat een pistool vaak 15 kogels hebben.
.
Suicide by cop? Inschattingsfout is zo gemaakt oeps. Agent ook trauma. Zelf al is het schieten geoorloofd krijgen sommige agenten een trauma.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zowel de Australische als de Amerikaanse. Kost het minst, levert minste gedoe op en maakt het voor mensen heel helder.14 SHADES OF GREY
Nee we gaan er 20 mensen mee aan het werk zetten, een lading SPW'ers uit de bijstand mee houden en tot slot de dader tot slachtoffer betitelen en zijn familie schadeloosstellen.quote:
Geweld tegen een opsporingsbevoegd officier moet imho -altijd- tot direct ingrijpen mogen leiden, zonder consequenties voor die officieer. Dat is de keuze die de geweldadige genomen heeft op het moment geweld toe te passen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vind dat ook niet zo vreemd eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Suicide by cop? Inschattingsfout is zo gemaakt oeps. Agent ook trauma. Zelf al is het schieten geoorloofd krijgen sommige agenten een trauma.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Belt mn moeder mij op dat ik NU naar top2000 moet zappen want daar is een goed nummer.
Dus ik zap, zie ik het kikkerliedje![]()
Mijn moeder haat mijIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Belt mn moeder mij op dat ik NU naar top2000 moet zappen want daar is een goed nummer.
Mijn moeder haat mij![]()
![]()
Hoort bij de keuze voor het vak. Net als een beroepsmilitair bij het tekenen van de arbeidsovereenkomst impliciet tekent voor de gevolen in breedste zin.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Suicide by cop? Inschattingsfout is zo gemaakt oeps. Agent ook trauma. Zelf al is het schieten geoorloofd krijgen sommige agenten een trauma.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kikkerliedje ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder haat mijProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn moeder haat mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus![]()
Alsof dat altijd het geval is. Maar je bent natuurlijk wel een held wanneer je iemand met een nep mes neerschiet. Whooptie-fuckin-doo, wat een held ben je dan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee we gaan er 20 mensen mee aan het werk zetten, een lading SPW'ers uit de bijstand mee houden en tot slot de dader tot slachtoffer betitelen en zijn familie schadeloosstellen.
Geweld tegen een opsporingsbevoegd officier moet imho -altijd- tot direct ingrijpen mogen leiden, zonder consequenties voor die officieer. Dat is de keuze die de geweldadige genomen heeft op het moment geweld toe te passen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan nog schiet een agent/militair niet zo maar zonder enkel gevoel iemand dood. En als die er problemen mee heeft dan hoop ik dat er hulp voor die persoon isquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoort bij de keuze voor het vak. Net als een beroepsmilitair bij het tekenen van de arbeidsovereenkomst impliciet tekent voor de gevolen in breedste zin.14 SHADES OF GREY
Ik had hem hier ook ook op staan en wilde je je nog appen, maar mijn telefoon ligt niet binnen handbereik en dus vond ik het teveel moeite.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder haat mij
Ik mag je moeder wel![]()
Het is maar goed dat jij niet de wetgever bent.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoort bij de keuze voor het vak. Net als een beroepsmilitair bij het tekenen van de arbeidsovereenkomst impliciet tekent voor de gevolen in breedste zin.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zo'n ouder zou ik ook willen zijn als ik kinderen zou hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder haat mij
Ik zei toch dat ik altijd online benquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan nooit meer rustig mijn laptop opstarten![]()
![]()
Voor sommige mensen is alles heel zwart-wit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij niet de wetgever bent.14 SHADES OF GREY
Mijn moeder haat mijliefde op de wereld!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik moet zo naar buiten, wie geeft me een schop onder m'n kont, ik wil niehiet.
Ik ben niet zo blij met haarquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had hem hier ook ook op staan en wilde je je nog appen, maar mijn telefoon ligt niet binnen handbereik en dus vond ik het teveel moeite.
Ik mag je moeder wel
quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik altijd online benDie rode ja, groen hebben ze hier nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die rode?
Ik ga die groene eens proberen denk ik
In Engeland hebben ze deze allemaal:
[ afbeelding ]Nice
![]()
![]()
Een zacht tikje wil ik wel gevenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan nooit meer rustig mijn laptop opstarten
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Heel verstandig in situaties die verre van zwart-wit zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is alles heel zwart-wit..
Hup ga naar buiten jijquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
En nee ik schop geen lieve dames![]()
![]()
Hmm.. Dat ziet er lekker uit!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die rode?
Ik ga die groene eens proberen denk ik
In Engeland hebben ze deze allemaal:
[ afbeelding ]Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Wie beweert dat dan? Maar het is van de zotte dat er hulp voor de dader is. In deze casus is de wetsdienaar slachtoffer en ja, die verdient hulp, Maar bij het aangaan van de baan moet ie wel vooraf overdenken dat het de consequentie van de beroepskeuze is!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog schiet een agent/militair niet zo maar zonder enkel gevoel iemand dood. En als die er problemen mee heeft dan hoop ik dat er hulp voor die persoon isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oei, Sourz, het glazuur sprong spontaan van m'n tanden.
Ik heb jaaaaaren zo'n contract gediend: bij het tekenen maak je die keuze. Niet als je ineens je wapen moet trekken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij niet de wetgever bent.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, alsof een agent er om vraagt om iemand neer te schietenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel verstandig in situaties die verre van zwart-wit zijn.
14 SHADES OF GREY
Die paarsequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Die rode ja, groen hebben ze hier nietNice
Alleen om de kleur
Maar die blauwe lijkt mij ook wel![]()
![]()
Hahahaha me2quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n ouder zou ik ook willen zijn als ik kinderen zou hebben.dus![]()
Gewoon kopen omdat het leuk in je drankkast staatquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die paarse
Alleen om de kleur
Maar die blauwe lijkt mij ook wel![]()
![]()
Samen eentje maken maar dan?quote:
Zo zoet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
Oei, Sourz, het glazuur sprong spontaan van m'n tanden.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Daar gaat het niet om. Je gaat als diender niet zomaar mensen neerknallen omdat je je bedreigd voelt. Doe normaal. Echt buitensporig geweld is dat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb jaaaaaren zo'n contract gediend: bij het tekenen maak je die keuze. Niet als je ineens je wapen moet trekken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waar smaakte het nou naar dan? Zure wormen toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is ook lekker
Zoet en ZuurJe wordt er alleen een beetje LalalalalalalallaLoLa van
![]()
Haha, dat hebben we nodig!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is ook lekker
Zoet en ZuurJe wordt er alleen een beetje LalalalalalalallaLoLa van
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ja die kleuren zijn gewoonquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon kopen omdat het leuk in je drankkast staat![]()
![]()
Zure matjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar smaakte het nou naar dan? Zure wormen toch?![]()
![]()
Die agent kan (moet) overzien dat bij het kiezen voor zijn beroep, ook dit issue kan gaan spelen gedurende de loopbaan. En kiest dus ervoor dan conform instructies te handelen, en zijn eigen emoties/overtuiging opzij te zetten voor de geweldsinstructie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, alsof een agent er om vraagt om iemand neer te schietenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee, ik mocht niet proevenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar smaakte het nou naar dan? Zure wormen toch?
[b]AirwiN schreef [/b]
Arme jijquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, ik mocht niet proeven
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Arme jijquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, ik mocht niet proeven![]()
![]()
Moet iedereen hier nou weten dat wij vandaag al flink hebben liggen ketsen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef Evie het volgende:
Euhm misschien is 2 keer op een dag iets veel voor vandaag
Ik zou nog best een keer kunnen hoor... Ik wel.
Ik heb een dranktafeltjequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, als ik een drankkast had zou ik het doen
[..]
Oja!
Met een fles dropshot en een fles passie haha.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Mijn broertje plundert elke keer mijn drankkastquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, als ik een drankkast had zou ik het doen
[..]
Oja!
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus als je klachten hebt na een ernstig incident als agent/militair/brandweerman/trauma arts. Dan is dat je eigen schuld en moet je het zelf maar uitzoeken. Ik hoop toch niet dat je dit bedoeld.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wie beweert dat dan? Maar het is van de zotte dat er hulp voor de dader is. In deze casus is de wetsdienaar slachtoffer en ja, die verdient hulp, Maar bij het aangaan van de baan moet ie wel vooraf overdenken dat het de consequentie van de beroepskeuze is!
Hulp voor de dader, wat iemand ook gedaan heeft hij blijft een mens en een mens heeft rechten.14 SHADES OF GREY
Ik ook. Maar ik wist niet wat het was en nam nietsvermoedend een slok.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hotshot is ook lekker!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb een dranktafeltje
Met een fles dropshot en een fles passie haha.![]()
What was I thinking!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik wist niet wat het was en nam nietsvermoedend een slok.![]()
![]()
Was jij dat dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet iedereen hier nou weten dat wij vandaag al flink hebben liggen ketsen?
Ik zou nog best een keer kunnen hoor... Ik wel.Volgens mij niet..
dus![]()
En toenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik wist niet wat het was en nam nietsvermoedend een slok.?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ik heb wel lege flessen op de plank staatquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb een dranktafeltje
Met een fles dropshot en een fles passie haha.. En de koker van m'n whiskeyfles waarvan ik dacht dat de fles gestolen was
Je broertje of je zoon?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje plundert elke keer mijn drankkast![]()
![]()
Je zei vanmiddag nog, zo wil ik nog wel vaker de BOB zijnquote:
Hihihihi
Ja ik ben trots op mijzelfquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan hebben jullie goed gehandeld!![]()
![]()
Wil je een foto van sperma? Nog van een bepaalde user ook?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat mag alleen in KPDquote:14 SHADES OF GREY
Ik denk het ook niet eigenlijk. Dan had je nu nog vastgeketend op bed gelegen.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Broertje. Mijn zoon heeft (nu nog) een hekel aan drankquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel lege flessen op de plank staat. En de koker van m'n whiskeyfles waarvan ik dacht dat de fles gestolen was
[..]
Je broertje of je zoon?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee natuurlijk bedoel ik dat niet; mensen die binnen een geweldsinstructie moeten functioneren horen daar maximaal bij ondersteund te worden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als je klachten hebt na een ernstig incident als agent/militair/brandweerman/trauma arts. Dan is dat je eigen schuld en moet je het zelf maar uitzoeken. Ik hoop toch niet dat je dit bedoeld.
Hulp voor de dader, wat iemand ook gedaan heeft hij blijft een mens en een mens heeft rechten.
Maar die dader niet; daarmee straf je de agent/militair enz. alleen maar erger.
Die dader doet afstand van die rechten op het moment dat hij kiest dader te zijn.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Houden zoquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Broertje. Mijn zoon heeft (nu nog) een hekel aan drank!
![]()
Alhoewel, monopoly heeft mn zoon weleens bier gevoerd, dat vond zoonlief wel lekker geloof ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel lege flessen op de plank staat. En de koker van m'n whiskeyfles waarvan ik dacht dat de fles gestolen was
[..]
Je broertje of je zoon?
Ik ga mn kast effe opruimen en dan gooi ik mn flessen daarop.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
surequote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Broertje. Mijn zoon heeft (nu nog) een hekel aan drank![]()
Ik ben ook trots op jouzelfquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je zei vanmiddag nog, zo wil ik nog wel vaker de BOB zijn
Hihihihi
[..]
Ja ik ben trots op mijzelf
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Tja kan ook niet anders he?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Alhoewel, monopoly heeft mn zoon weleens bier gevoerd, dat vond zoonlief wel lekker geloof ik![]()
![]()
Ja, anders moet ik mn drank delen!!quote:
Ghehequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet eigenlijk. Dan had je nu nog vastgeketend op bed gelegen.nee ik was heel lief
En terughoudend
![]()
echt echt echt serieus
![]()
dus![]()
Houden zo!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Broertje. Mijn zoon heeft (nu nog) een hekel aan drankDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Doe datquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha
Ik ga mn kast effe opruimen en dan gooi ik mn flessen daarop..
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vind ik wat minder
Ik nam een firemen shot in de Get Back, tranen sprongen in mijn ogenLekker hoor!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Slot eropquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, anders moet ik mn drank delen!!
[..]
Ghehe![]()
![]()
Moet nog een keer met hem gaan stappen samen met monoquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, anders moet ik mn drank delen!!
[..]
Ghehe![]()
Haha, mono is ook een heldquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Alhoewel, monopoly heeft mn zoon weleens bier gevoerd, dat vond zoonlief wel lekker geloof ik
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Ah tis vrijdag... eigenlijk de dag voor frietjes (nee niet verder op ingaan.. dat deden we vanmorgen al)
![]()
Ik weet alles nog!! Dat kunnen jij en Vinniiee niet zeggenquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je zei vanmiddag nog, zo wil ik nog wel vaker de BOB zijn
Hihihihi
[..]
Ja ik ben trots op mijzelf
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn hemel, straks ga je nog zeggen dat je verliefd bent en dat het wederzijds is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:59 schreef Evie het volgende:
nee ik was heel lief
En terughoudend
![]()
echt echt echt serieus
![]()
Vertel?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
We moeten nog een datum prikken om mijn drankspelletje uit te testen
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Mijn gebruikersnaam zorgt steeds voor verwarringquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:59 schreef Koen66 het volgende:
@ Huppel, ik bedoelde een topic door Foto geopend![]()
![]()
Damn, volgens mij zijn ze hier op werk firewall aan het dichttimemren, Fok gaat steeds beroerder werken hierSame shit, different day
SC hopper present![]()
Zeg het maarquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
We moeten nog een datum prikken om mijn drankspelletje uit te testen!
![]()
Sommige dingen begin in mij weer te herinnerenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet alles nog!! Dat kunnen jij en Vinniiee niet zeggen![]()
![]()
Ik ga op zeker dat voetbalspel halen voor jequote:Op vrijdag 28 december 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
We moeten nog een datum prikken om mijn drankspelletje uit te testen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmmm chinees opwarmen of patatjes halen. GewetensvraagProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet alles nog!! Dat kunnen jij en Vinniiee niet zeggenDit jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sommige dingen begin in mij weer te herinneren![]()
![]()
Fr..quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:00 schreef fietsie het volgende:
Hmmm chinees opwarmen of patatjes halen. Gewetensvraag![]()
![]()
voetbalspel?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga op zeker dat voetbalspel halen voor je![]()
Nee, mensen zijn te pauper om je gebruikersnaam volledig te schrijvenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn gebruikersnaam zorgt steeds voor verwarring![]()
![]()
Tafelvoetbal.quote:
Allebei 1 speler. Scoren is zuipen
[b]AirwiN schreef [/b]
Patat! Geen "frietjes"quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
WAUW.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan woorden
[ afbeelding ]Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Of datquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, mensen zijn te pauper om je gebruikersnaam volledig te schrijven![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.studentenmarke(...)-drankspelletje.html![]()
![]()
![]()
We gaan een drank-spelletjes-meet houden
Ik heb ook nog Drank-Jenga![]()
![]()
Je hebt ook echt maar 1 spelerquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.studentenmarke(...)-drankspelletje.html![]()
![]()
Goed planquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb ook nog Drank-Jenga![]()
![]()
Oh dan ben ik zo dronkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tafelvoetbal.
Allebei 1 speler. Scoren is zuipen![]()
Even zorgen dat ik een week vrij heb dan!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb ook nog Drank-Jenga
Oh en dat we het ergens doen waar ik BINNEN mag roken![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
da's het risico van zo ene lange nickquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, mensen zijn te pauper om je gebruikersnaam volledig te schrijven
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij kan niet tafelen?quote:
Mijn zusje en ik hebben pas nog mn broer en neefje grof verslagen
[b]AirwiN schreef [/b]
Met tellerquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:03 schreef Rockiejj het volgende:
http://www.studentenmarke(...)16-beer-tracker.html
Deze is pas makkelijk!
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
Hope not..quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, straks ga je nog zeggen dat je verliefd bent en dat het wederzijds is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even zorgen dat ik een week vrij heb dan!!
Oh en dat we het ergens doen waar ik BINNEN mag roken![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet toch drinken als je scoort?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan niet tafelen?
Mijn zusje en ik hebben pas nog mn broer en neefje grof verslagen![]()
Werkt helaas niet echt feilloos.quote:
Bovendien is het een kutopener die het niet haalt bij BIC.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oh jij denkt zo goed te zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet toch drinken als je scoort?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik tel gewoon de dopjes de volgende dagquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Werkt helaas niet echt feilloos.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk dat de ander moet drinken toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet toch drinken als je scoort?![]()
Jij bent de BOBquote:14 SHADES OF GREY
En hoe bepaal je dan of het sperma was, of kutv... oownee dat was een eerdere discussiequote:Op vrijdag 28 december 2012 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik tel gewoon de dopjes de volgende dag
Gewoon allebei!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat de ander moet drinken toch?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Maar dan moet ik express verliezen? Dat kan ik nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat de ander moet drinken toch?![]()
En tegen jou zeggen we dat de meet in Limburg is terwijl wij allen in Friesland zittenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We gaan niet helemaal naar fucking Venlo![]()
![]()
![]()
Friesland is wel heel ver rijden hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En tegen jou zeggen we dat de meet in Limburg is terwijl wij allen in Friesland zitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En tegen jou zeggen we dat de meet in Limburg is terwijl wij allen in Friesland zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Als het mag..quote:Awesome!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat moeten we nog afsprekenWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Sperma is kleverigerquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
En hoe bepaal je dan of het sperma was, of kutv... oownee dat was een eerdere discussie
[b]AirwiN schreef [/b]
Owned!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Friesland is wel heel ver rijden hoorStiekem gaan we dan gewoon bij CA zitten natuurlijk maar dat zeggen we nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Neuh, 1 uur 50 minuten ongeveer, voor jouquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Friesland is wel heel ver rijden hoorProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: