SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Druk gewoon op het knopje aan de rechterkant van de postquote:
Oh, is die niet bij de plus bij de v&d?quote:
Geen idee. Kan zo op 't kaartje niks vinden dus ik ga daar wel zoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, is die niet bij de plus bij de v&d?
ja ik ben vergeten of dat de spar of de plus is. Maar volgens mij is er daar een. in ieder geval een drank winkel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Kan zo op 't kaartje niks vinden dus ik ga daar wel zoeken.
Als OF er geen toestemming voor heeft gegeven, mag het nietquote:
Oh zo'n topic was laatst ook op Fok!quote:
We adoreren hem hoorquote:
Naja, het staat wel gewoon op twitter dusja. Maar gewoon beetje raar dat ze dit doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als OF er geen toestemming voor heeft gegeven, mag het niet
Dat is van de glazen huisquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Neet dit is geen privacyschending
Al helemaal niet omdat hij bandana opheeft met nog een speen eroverheen geshopt
Plus een nepnaam
tuurlijk niet,quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ze gaan mijn prive-leven hier ff neer gooien
je kan altijd nog tr doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hijquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als OF er geen toestemming voor heeft gegeven, mag het niet
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
quote:
Uh, dit is wel gewoon zijn twitter...quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Neet dit is geen privacyschending
Al helemaal niet omdat hij bandana opheeft met nog een speen eroverheen geshopt
Plus een nepnaam
Kloptquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die van Den Bosch is meesterlijk.
Neequote:Op vrijdag 28 december 2012 15:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is van de glazen huis
Het is een echte naam, zo heet ik echt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hij't er zelf om, als hij zegt dat ik moet stoppen, stop ik.
Als je grappige kan vinden mag het, om sommige lach ik zelf ook wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hij't er zelf om, als hij zegt dat ik moet stoppen, stop ik.
Dank jequote:Op vrijdag 28 december 2012 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ben vergeten of dat de spar of de plus is. Maar volgens mij is er daar een. in ieder geval een drank winkel.
Zeg maar welke, ik verwijder het wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja sommige tweets gaan te ver dat moet buiten deze forum blijven
Ja daarom..quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als je grappige kan vinden mag het, om sommige lach ik zelf ook wel.
Joh mijn foto's werden gepost in backfiretopicquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uh, dit is wel gewoon zijn twitter...
Dan mag hetquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja daarom..
OF is niet zo moeilijk
Dan zoeken we vast even verderquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als je grappige kan vinden mag het, om sommige lach ik zelf ook wel.
tr machten dan gr grquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Joh mijn foto's werden gepost in backfiretopic
Kregen ze ook geen ban
Die whiz kalifa ding weghalen derest boeit me nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zeg maar welke, ik verwijder het wel.
Hij heeft een openbaar profiel, dan mag je dingen gewoon klakkeloos kopiëren en plakken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uh, dit is wel gewoon zijn twitter...
Voornaam is geen privegegevensquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn echte naam is chris hoor, alleen staat het in het russich..
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die whiz kalifa ding weghalen derest boeit me niet
Gedaanquote:
Dit dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hij heeft een openbaar profiel, dan mag je dingen gewoon klakkeloos kopiëren en plakken.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Gedaan
Maar de mod vond het zelf ook wel interessant allemaal
Dus die deed niets
Mod postte zelf ook gewoon dingenquote:
Graag gedaanquote:
Ik dacht dat gaygay een ban had gekregen omdat ie een foto had gepost in onzquote:
Die weet ik te vinden jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Graag gedaanIk weet zo niet een andere. Let daar nooit zo op.
Je weet wel waar die supermarkt is dan he?
Wapp mij ookquote:
Oke goed zoquote:
Doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:38 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Zal ik mijn wietplant posten dan maar?
Ik weet zeker dat mijne mooier isquote:
quote:
omwquote:
De mijne moet nog bladeren krijgen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:39 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat mijne mooier is
EIGEN WIET KWEKERIJquote:
Mag niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:38 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Zal ik mijn wietplant posten dan maar?
Wantquote:
Post het hier?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Wie wilt mijn wietplant zien?
Ik wapp wel
mag kennelijk dus nietquote:
Je hebt mijn andere foto's niet gezien maar die ga ik hier ook zeker niet posten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Dit doe ik echter alleen even om hoger te staan dan OF
Je mag er maar 4 hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:42 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo hier de politie. Jullie hebben niet meer dan 5 wietplanten he?
Hij is 14, doe even gezondquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Dit doe ik echter alleen even om hoger te staan dan OF
Wapp me maarquote:
Nou met een telefoonquote:
Pas je wel op dat het niet stiekem Haantje_Pappie is?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat een dag wat een dag. Allemaal formulieren invullen over m'n gestolen/verloren telefoon en afspraak gemaakt met de shrink om te praten over medicinale wiet
omwquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar heb ik uw telefoonnummer nodig?![]()
Stuur gewoon via DM!
Je gaf geen gilquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:01 schreef timmmmm het volgende:
Oke schatjens, geen FB, twitter, eigen namen, filmpjes, foto's of wat dan ook posten, tenzij ze van jezelf zijn. En dan nog: weet wat je post.
Anders maken jullie me erg verdrietig.
Wat betekent dat fipo nou eigenlijk?quote:
Ik zal lief zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:01 schreef timmmmm het volgende:
Oke schatjens, geen FB, twitter, eigen namen, filmpjes, foto's of wat dan ook posten, tenzij ze van jezelf zijn. En dan nog: weet wat je post.
Anders maken jullie me erg verdrietig.
First Postquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:03 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Wat betekent dat fipo nou eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |