quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:26 schreef pablo1989 het volgende:
Dude ga er gewoon heen en koop iets.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:26 schreef pablo1989 het volgende:
Dude ga er gewoon heen en koop iets.
Gewoon naar de winkel gaan die heeft wat je wilt..quote:
Ja ik weet nog niet echt wat ik wil, normaal koop ik altijd van die random rommel om met m'n broertje wat aan te kloten maar daar ben ik ook n beetje overheen. Zat te denken aan een goedkoop sierpakket, misschien dat iemand hier advies had?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon naar de winkel gaan die heeft wat je wilt..
Wat is goedkoop?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:31 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ja ik weet nog niet echt wat ik wil, normaal koop ik altijd van die random rommel om met m'n broertje wat aan te kloten maar daar ben ik ook n beetje overheen. Zat te denken aan een goedkoop sierpakket, misschien dat iemand hier advies had?
Die meterpaketten zijn gigantische grote potten met een micro- buisje waar rook uit komt. Pvs kost 40 cent en sterretjes 1 euro, veel goedkoper.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:31 schreef pablo1989 het volgende:
Koop een meterpakket en nog wat los spul en je bent klaar.
Hier hebben ze de vlag maar alvast half stok gedaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:06 schreef swekdolfijn het volgende:
wtf, in deze buurt staat in zo'n beetje elke straat een politieauto terwijl er bijna alleen oudjes wonen
Ja dus? Alle pakketten onder de 50 euro zijn bagger, maar aangezien hij maar max 40 wel uitgeven is een meterpakket een prima optie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:32 schreef blow... het volgende:
[..]
Die meterpaketten zijn gigantische grote potten met een micro- buisje waar rook uit komt. Pvs kost 40 cent en sterretjes 1 euro, veel goedkoper.
Koop gewoon mooie pijlenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:35 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Ja dus? Alle pakketten onder de 50 euro zijn bagger, maar aangezien hij maar max 40 wel uitgeven is een meterpakket een prima optie.
Helaas waar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:35 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Ja dus? Alle pakketten onder de 50 euro zijn bagger, maar aangezien hij maar max 40 wel uitgeven is een meterpakket een prima optie.
Dan zou ik iig 10 euro voor kleine rommel gebruiken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:37 schreef Zwappel het volgende:
Ja ik verwacht idd ook niet veel voor dat geld natuurlijk, gewoon wat rommel om mee aan te kloten
Karige effecten voor je 40 euroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |