SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Garfield.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik hield al van grumpy cat voor het hip was
[ afbeelding ]
were is my lasagnequote:Op vrijdag 28 december 2012 10:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik hield al van grumpy cat voor het hip was
[ afbeelding ]
Nee, nog niet maandag. Dan moet ik werkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja man, is het al maandag?
maandag 5 uur danquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, nog niet maandag. Dan moet ik werken
Ik weet niet eens wat ik ga etenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ooklekkaahh gourmetten
mijn moeder bedenkt dat altijd zo'n 5 weken van te vorenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik ga eten
Wat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn moeder bedenkt dat altijd zo'n 5 weken van te voren
Was dat maar zo'n feestquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja vindt ze leuk dat plannen
Ohja was ook zo![]()
Je gaat rauw gehakt eten
Daar ga je de volgende dag last van krijgen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja vindt ze leuk dat plannen
Ohja was ook zo![]()
Je gaat rauw gehakt eten
van deze rauwe gehakt nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar ga je de volgende dag last van krijgen...
Wat is er zo speciaal aan dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van deze rauwe gehakt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |