mattie denk je ik woon nog thuis? hahahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:14 schreef Compoantje het volgende:
Wanner begin je Nederlands te praten dan?
Of doe je je pa op dit moment na? Is ie kwaad op je omdat je z'n computer maar niet uitzet omdat het allang bedtijd voor je was?
Er was pas nog een filmpje op geenstijl dat bbers een jongen in 1 slag op zijn hoofd in coma sloegen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:09 schreef amenth het volgende:
[..]
t hoeft niet altijd jouw initatief te zijn vooraal bbers worde wel is uitgedaagd door die zelfopgebouwde zehma goed kunnen vechten en ze beweren het stuk voor stuk maar als ze naar gym komen lopen ze na 5 min buite adem en krijgen ze flinke klappe
er zijn sowieso uitzonderingen maar die hebben dan echte fighter mentaliteit het is sowieso helpzaam als je erbij traint maar alleen bb ga je niet goed kunne vechte
ja leuk en wat voor jongen was dat? als getrainde krijg jij eerder zon klapquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Er was pas nog een filmpje op geenstijl dat bbers een jongen in 1 slag op zijn hoofd in coma sloegen.
Dus dan heb je er weinig aan of je wel of niet kan vechten, 1 klap is dan genoeg.
Een normale tiener.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:19 schreef amenth het volgende:
[..]
ja leuk en wat voor jongen was dat? als getrainde krijg jij eerder zon klap
HAHAHA xd vind je dat grappig? Xdquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:16 schreef amenth het volgende:
[..]
mattie denk je ik woon nog thuis? hahaha
"wanner"![]()
Waarschijnlijk woont ie in z'n BMW. Geen vaste verblijfplaats dus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:20 schreef Compoantje het volgende:
[..]
HAHAHA xd vind je dat grappig? Xd
Sorry ik had beter moeten nadenken. Mijn excuses.
Onder welke brug woon je deze week dan?
Zonder banden want die zijn gestolenquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:22 schreef Kurwa123 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk woont ie in z'n BMW. Geen vaste verblijfplaats dus.
Die turken rijden gewoon op de velgen. Daarom is het hele asfalt naar de klote in al die probleemwijken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zonder banden want die zijn gestolen
Heb je het over die ene keer dat je in je kont was genomen in een steegje?quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:25 schreef amenth het volgende:
hahaha 1x gedaan man was echt zo panchi kon niet eens lopen en me band was lek heel buurt keek naar buite 4 uur snachts toen ik kwam aanrijden snap niet hoe ik zonder ongelukke thuis gerede was 30 km want ik kon niet eens meer staan toen ik uitstapte
ken jen iet lezen ofzo over die keer dat ik met lekke band reedquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Heb je het over die ene keer dat je in je kont was genomen in een steegje?
Nee, z'n ontmaagding bij een chinese massagesalonquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Heb je het over die ene keer dat je in je kont was genomen in een steegje?
ooh ok, ja je teksten lezen gaat soms wat lastig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:27 schreef amenth het volgende:
[..]
ken jen iet lezen ofzo over die keer dat ik met lekke band reed
Nee, het is onleesbaar.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:27 schreef amenth het volgende:
[..]
ken jen iet lezen ofzo over die keer dat ik met lekke band reed
ah okquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:27 schreef Kurwa123 het volgende:
[..]
Nee, z'n ontmaagding bij een chinese massagesalon
Kan je meteen nieuwe banden onder gooienquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:32 schreef Kurwa123 het volgende:
"Stoere paupers" bij de McD
Toevallig ook BMW en ook Turken.... Toeval hoor
Mensen die 's nachts slapenquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:40 schreef amenth het volgende:
jullie zijn niet serieus man kan gelijk zien dat jullie niks gaan bereiken ik ga slapen man rusti
ik moet 7 uur op kneusquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:44 schreef Kurwa123 het volgende:
[..]
Mensen die 's nachts slapenWatje...
Mensen die niet gefaseerd slapenquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:44 schreef Kurwa123 het volgende:
[..]
Mensen die 's nachts slapenWatje...
Mensen die om 3:52 hun wekker zetten om FoK!-topics door te lezenquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:52 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Mensen die niet gefaseerd slapen
We zijn juist serieus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:40 schreef amenth het volgende:
jullie zijn niet serieus man kan gelijk zien dat jullie niks gaan bereiken ik ga slapen man rusti
Ik dacht: niet de moeite waard om te reageren. Maar hulde voor je inzetquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
We zijn juist serieus.
Jij bent hier de troll.
ach je probeert zo nu en dan eens watquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:57 schreef Kurwa123 het volgende:
[..]
Ik dacht: niet de moeite waard om te reageren. Maar hulde voor je inzet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |