Heb je een foto van die auto?quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:53 schreef amenth het volgende:
[..]
k werk zelf ook garage idioot wat kom jij nou biggie doen volgens mij rij je gewoon peugeot 105 ofzo man
WHhahahah deze manG wordt steeds bozer. BMW was toch Bij Mercedes Weggehaald?quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:53 schreef amenth het volgende:
[..]
k werk zelf ook garage idioot wat kom jij nou biggie doen volgens mij rij je gewoon peugeot 105 ofzo man
http://www.renault.nl/sho(...)rijslijst-espace.jspquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:53 schreef amenth het volgende:
[..]
hahah maak dat je hond wijs die grafbank ga je toch niet meer dan 2000 voor neerleggen
Die ruimte achterin is de kreukelzone voor als er weer eens zon gekke turkenbak met gammele wielen in een slip raakt en je kofferbak in rijdtquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
http://www.renault.nl/sho(...)rijslijst-espace.jsp
40-57.000 euro
Je hebt tenminste achterin ruimte wat je bij de bmw niet hebt.
Idd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:56 schreef Kurwa123 het volgende:
[..]
Die ruimte achterin is de kreukelzone voor als er weer eens zon gekke turkenbak met gammele wielen in een slinger raakt en je kofferbak in rijdt
hou op man niemand koop zon ding nieuw 2e hands verliest ie al 35% aan afschrijvingen van lelijkheid en stank van die 8 refo kinderen achterinquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Idd.
De BMW van TS is goedkoper dan een renault... hoe triest kan het lopen.
Dan nog is het duurder dan een 2e hands bmw van jou.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:58 schreef amenth het volgende:
[..]
hou op man niemand koop zon ding nieuw 2e hands verliest ie al 35% aan afschrijvingen van lelijkheid en stank van die 8 refo kinderen achterin
bedoelde alleen al, komt nog wel meer bij kijken en dan nog, emotionele waarde nog er af want geen 1 chimeid wilt zon waggie inquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan nog is het duurder dan een 2e hands bmw van jou.
Het feit dat het er 8 zijn hebben ze van jullie islas geleerd. Krijg je meer kinderbijslag ouwe.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:58 schreef amenth het volgende:
[..]
hou op man niemand koop zon ding nieuw 2e hands verliest ie al 35% aan afschrijvingen van lelijkheid en stank van die 8 refo kinderen achterin
Daar ging het niet om.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:59 schreef amenth het volgende:
[..]
bedoelde alleen al, komt nog wel meer bij kijken en dan nog, emotionele waarde nog er af want geen 1 chimeid wilt zon waggie inen bmw is 10x sneller ook nog
die kopen ze alleen mar van kinderbijslag hahah ze willen sowieso bmwquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Daar ging het niet om.
Je zei dat mensen in een renault jaloers zouden zijn op je bmw.
Maar dat slaat nergens op omdat de auto waar ze in rijden duurder is en makkelijk je bmw kunnen kopen... dus waarom zouden ze jaloers zijn? dan hadden ze wel een bmw gekocht.
Die renault wordt ook vaak gekocht door ouders met kinderen... niet echt de doelgroep om chimeiden te lokken.
Het zal je nog verbazen hoe zon ding optrekt
Ooit achterin gezeten in een bmw?quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:04 schreef amenth het volgende:
[..]
die kopen ze alleen mar van kinderbijslag hahah ze willen sowieso bmw
Jij begrijpt het niet vriend. Die mensen hadden vroeger al een BMW. Die hebben ze gekocht vanwege hun uitstekende financiele positie. Daarnaast ook gezinsuitbreiding. Toen was er een Escape nodig voor zoveel mensen. Die bak kost flink meer dan die BMW. Die BMW hebben ze te koop gezet, daar rijden nu al die Turken in. En stoer dat ze doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:04 schreef amenth het volgende:
[..]
die kopen ze alleen mar van kinderbijslag hahah ze willen sowieso bmw
ecto noh man 1.88 89 kg gwn normaal tg maar jij ben die bber toch? ;leuk voor je maar wat doe je als je moet vechte in de club ik doe nu 8 jaar vechte ik trap jou bij wijze van spreke heel roffa doorquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ooit achterin gezeten in een bmw?
Zo krap als wat... leuk als je voorin zit maar als je kinderen hebt doe je ze de krappe plekken niet aan.
Of je bent zeker een ecto die zelfs in een smart ruim zit.
Kopen van kinderbijslag![]()
Leuke fantasie.
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:06 schreef Kurwa123 het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet vriend. Die mensen hadden vroeger al een BMW. Die hebben ze gekocht vanwege hun uitstekende financiele positie. Daarnaast ook gezinsuitbreiding. Toen was er een Escape nodig voor zoveel mensen. Die bak kost flink meer dan die BMW. Die BMW hebben ze te koop gezet, daar rijden nu al die Turken in. En stoer dat ze doen.
Whahhaha je wordt steeds bozer door je ongelijk. Prachtigquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:06 schreef amenth het volgende:
[..]
ecto noh man 1.88 89 kg gwn normaal tg maar jij ben die bber toch? ;leuk voor je maar wat doe je als je moet vechte in de club ik doe nu 8 jaar vechte ik trap jou bij wijze van spreke heel roffa door
Ik ben niet van plan om te vechten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:06 schreef amenth het volgende:
[..]
ecto noh man 1.88 89 kg gwn normaal tg maar jij ben die bber toch? ;leuk voor je maar wat doe je als je moet vechte in de club ik doe nu 8 jaar vechte ik trap jou bij wijze van spreke heel roffa door
t hoeft niet altijd jouw initatief te zijn vooraal bbers worde wel is uitgedaagd door die zelfopgebouwde zehma goed kunnen vechten en ze beweren het stuk voor stuk maar als ze naar gym komen lopen ze na 5 min buite adem en krijgen ze flinke klappequote:Op vrijdag 28 december 2012 03:08 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om te vechten.
Het is ook nog nooit nodig geweest.
Het wordt steeds moeilijker om je te volgen. Je taalgebruik wordt er ook niet beter op.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:09 schreef amenth het volgende:
[..]
t hoeft niet altijd jouw initatief te zijn vooraal bbers worde wel is uitgedaagd door die zelfopgebouwde zehma goed kunnen vechten en ze beweren het stuk voor stuk maar als ze naar gym komen lopen ze na 5 min buite adem en krijgen ze flinke klappe
er zijn sowieso uitzonderingen maar die hebben dan echte fighter mentaliteit het is sowieso helpzaam als je erbij traint maar alleen bb ga je niet goed kunne vechte
mattie denk je ik woon nog thuis? hahahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:14 schreef Compoantje het volgende:
Wanner begin je Nederlands te praten dan?
Of doe je je pa op dit moment na? Is ie kwaad op je omdat je z'n computer maar niet uitzet omdat het allang bedtijd voor je was?
Er was pas nog een filmpje op geenstijl dat bbers een jongen in 1 slag op zijn hoofd in coma sloegen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:09 schreef amenth het volgende:
[..]
t hoeft niet altijd jouw initatief te zijn vooraal bbers worde wel is uitgedaagd door die zelfopgebouwde zehma goed kunnen vechten en ze beweren het stuk voor stuk maar als ze naar gym komen lopen ze na 5 min buite adem en krijgen ze flinke klappe
er zijn sowieso uitzonderingen maar die hebben dan echte fighter mentaliteit het is sowieso helpzaam als je erbij traint maar alleen bb ga je niet goed kunne vechte
ja leuk en wat voor jongen was dat? als getrainde krijg jij eerder zon klapquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Er was pas nog een filmpje op geenstijl dat bbers een jongen in 1 slag op zijn hoofd in coma sloegen.
Dus dan heb je er weinig aan of je wel of niet kan vechten, 1 klap is dan genoeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |