denk je mijn zusje heb al vriend ofzo ahahaha goeie grapquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:40 schreef Kurwa123 het volgende:
[..]
Je zwager dan whatevahHhh..... Die weet tenminste wat een eckte Auto is
quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, de FOK! skotoe had me gepakt toch. Had een ban, 1,5 jaar.
Maar nu ben ik terug, zat even in Vucht. Ik ben nu de vlucht en nog steeds berucht.
Vught!quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, de FOK! skotoe had me gepakt toch. Had een ban, 1,5 jaar.
Maar nu ben ik terug, zat even in Vucht. Ik ben nu de vlucht en nog steeds berucht.
Hou jij k bek bmw is de shit kijk maar naar amenth hij weet watte moet rollequote:Op vrijdag 28 december 2012 02:40 schreef Kurwa123 het volgende:
[..]
Je zwager dan whatevahHhh..... Die weet tenminste wat een eckte Auto is
Zoveel redenen om geen pauper bmw te kopen... zonde van je geld. Stuurt van geen meter, onveilig, lelijke dashboards, slechte stoelen, slechte prestaties...Houd maar op. Audi daarentegen stukken beter. Echt een premiummerk. Nu jij weer...quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:43 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
[..]
Hou jij k bek bmw is de shit kijk maar naar amenth hij weet watte moet rolle
Watte koop je bij de drogist.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:43 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
[..]
Hou jij k bek bmw is de shit kijk maar naar amenth hij weet watte moet rolle
quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Watte koop steel je bij de drogist.
Puur om het stelen of omdat je een klapjosti bent die niet eens een euro over heeft voor 100 watten?quote:
moes je zker uurover nadenken k zie meeste nedewrlanders in Renault escapes rijden en andere zooi peugeot enzo en maar jarloes zijn op de mensen met dikke bakkequote:Op vrijdag 28 december 2012 02:48 schreef Compoantje het volgende:
BMW moet TZS heten.
Turken Zonder Smaak.
Audi is voor saaie opas en heeft al niks vernieuwends gedaan in de afgelopen 10 jaar. En Audi premiumquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:44 schreef Kurwa123 het volgende:
[..]
Zoveel redenen om geen pauper bmw te kopen... zonde van je geld. Stuurt van geen meter, onveilig, lelijke dashboards, slechte stoelen, slechte prestaties...Houd maar op. Audi daarentegen stukken beter. Echt een premiummerk. Nu jij weer...
Ik zie de meeste Turken in turkenbakken BMW rijden. Jullie zijn zeker jaloers op mensen met echte autos?quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:49 schreef amenth het volgende:
[..]
moes je zker uurover nadenken k zie meeste nedewrlanders in Renault escapes rijden en andere zooi peugeot enzo en maar jarloes zijn op de mensen met dikke bakke
Whahhahaha zeeer goeden garp!!!! Maakt mijn hele nacht goed!!!! Groetjesn!!!quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:48 schreef Compoantje het volgende:
BMW moet TZS heten.
Turken Zonder Smaak.
Koenigsegg is stukken beter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:48 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Al die homo autootjes hier![]()
Deze GTR blaast ze allemaal weg.
Amerikaanse auto's zijn beter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:51 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
[..]
Koenigsegg is stukken beter.
Renault escape ligt in dezelfde prijsklasse als een bmw... dus waarom zouden ze jaloers zijn? ze kunnen het gewoon betalen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:49 schreef amenth het volgende:
[..]
moes je zker uurover nadenken k zie meeste nedewrlanders in Renault escapes rijden en andere zooi peugeot enzo en maar jarloes zijn op de mensen met dikke bakke
Droom lekker verder vriend. Dat je familie al jarenlang sleutelt in de garage aan de barrels van alle gezinsleden wil niet zggen dat je iets van autos af weet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:51 schreef amenth het volgende:
sommige audis zijn wel ziek sowieso maar z eworden te casual nu man elke skire tatta rijdt er 1 man gwn zon 2e handse denken ze ze zijn rich goons toch hahaha hou op man bmw m6 enzo blijf gwn ziek je weet zelf mercedes draait audi er ook uit
Ook duurderquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:51 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
[..]
Koenigsegg is stukken beter.
k werk zelf ook garage idioot wat kom jij nou biggie doen volgens mij rij je gewoon peugeot 105 ofzo manquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:52 schreef Kurwa123 het volgende:
[..]
Droom lekker verder vriend. Dat je familie al jarenlang sleutelt in de garage aan de barrels van alle gezinsleden wil niet zggen dat je iets van autos af weet.
hahah maak dat je hond wijs die grafbank ga je toch niet meer dan 2000 voor neerleggenquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Renault escape ligt in dezelfde prijsklasse als een bmw... dus waarom zouden ze jaloers zijn? ze kunnen het gewoon betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |