hee jongensquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:22 schreef 1410 het volgende:
Waarom heb jij je laten millimeteren om het vervolgens weer lang te laten groeien?
Edit: al die shampootjes werken niet, het is pure troep. Zelfde als zalfjes tegen rimpels. Je moet het vooral niet elke dag wassen, dat is slecht voor je haar.
Doel je op mijn vraag? Zoja, waarom zou je het er helemaal afhalen, je kan er ook een stukje af laten knippen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:49 schreef superoperator het volgende:
[..]
hee jongens
er bestaan toch domme vragen
Ja als mensen gesprekken met elkaar gaan voeren in mijn oude forum, begin ik een nieuwe!quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:04 schreef Ticootje het volgende:
Je probeert het gewoon nog een keer?
GC / Haargroeimiddel
Ga je hier ook iedereen uitschelden?quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:14 schreef krullendhaar het volgende:
[..]
Ja als mensen gesprekken met elkaar gaan voeren in mijn oude forum, begin ik een nieuwe!
Haar is dood en heeft geen voeding nodig. Het enige dat je kunt doen is het goed verzorgen, net als de lak van je auto.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef krullendhaar het volgende:
Zolang haar leeft en het voeding heeft, groeit het.
Nee, je voed je haar niet van buitenaf, dat heeft een minimaal effect. Als je je haar wilt voeden zul je de juiste voedsel tot je moeten nemen. Hierdoor zullen nuttige stoffen in je bloedbaan komen en naast de rest van je lichaam ook je haar voederen. Je gaat toch ook geen insuline op je huid smeren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef krullendhaar het volgende:
Het zorg gewoon voor juiste voeding voor je haar.
Nee je haar is dood. Netzoals je nagels dood zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef krullendhaar het volgende:
Zolang haar leeft en het voeding heeft, groeit het.
Klopt, je haar groeit niet altijd evensnel, dat heeft deels met voeding te maken maar als je gewoon gevarieerd en gezond eet en voldoende water drinkt zit dat wel goed.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef krullendhaar het volgende:
Je haar groeit niet altijd evensnel, omdat je niet altijd evenveel juiste voeding binnenkrijgt.
Ja en nee, je moet zorgen dat je de juiste hoeveelheid nuttige stoffen binnenkrijgt, verder verwijs ik je naar één quote hierboven. Een overdosis van bepaalde stoffen is schadelijk (vandaar over-dosis, je lichaam zal de overbodige stoffen utischeiden, sommige stoffen kunnen heel schadelijk zijn als je daar teveel van binnenkrijg), niet doen dus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef krullendhaar het volgende:
Als je zorgt voor een juiste hoeveelheid of een overdosis (alleen als het overbodige onschadelijk is)
dan zal je haar beter groeien.
Ja en nee, wat op de verpakking beweerd wordt is onzin. Het werkt niet, hiervoor verwijs ik je naar alle quotes hierboven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef krullendhaar het volgende:
Wat wordt beweert op de verpakking is inderdaad onzin, maar het werkt wel degelijk.
Dat topic en het taalgebruik van TS.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:04 schreef Ticootje het volgende:
GC / Haargroeimiddel
quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:38 schreef koekii het volgende:
Geduld hebben. Speciale haarolie helpt ook voor de haargroei ( heeft bij mjj geholpen)
Dat topicquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:04 schreef Ticootje het volgende:
GC / Haargroeimiddel
Wat een topicquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:04 schreef Ticootje het volgende:
GC / Haargroeimiddel
Nee. Dat doe jij niet. Ik sloot jouw topic met een mededling. Waarom open je een nieuwe als ik waarschuw dat niet te doen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:14 schreef krullendhaar het volgende:
[..]
Ja als mensen gesprekken met elkaar gaan voeren in mijn oude forum, begin ik een nieuwe!
Mijn moeder was eerst kaal. Nadat ze 1 keer naar een verpakking pokon had gekeken heeft ze weer een bos haar waar iedereen jaloers op is!quote:
Die had toch geen krullend haar?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
Je bent toch geen kloon van fusionfreak he?
I dont know and i dont care.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die had toch geen krullend haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |