Ahh op die manier, maar dan gaat toch alsnog om kracht?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Je hebt al kracht in je handen, ze zijn niet van pudding gemaakt, je moet alleen leren hoe je die kracht moet gebruiken.
Ik geef het op.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh op die manier, maar dan gaat toch alsnog om kracht?Omdat je het moet leren gebruiken?
Dat maak ik hier uit op in ieder geval
Nee, dat is gewoon een beroerde afstelling van je gitaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Snaren die te hoog liggen en dus harder werken = kracht.
Nee, dat is techniek. Een klassieke gitaar speelt nou eenmaal heel anders dan een elektrische.quote:Barre akkoorden op een gemiddelde spaanse gitaar = harder werken dan op elektrisch = kracht.
Nee, techniek, afstelling en het juiste gereedschap gaat het om.quote:Of zit ik nou uit m`n nek te lullen lijkt me niet toch?Techniek + Kracht lijkt mij de key.
Ja en? Dat maakt toch niet uit? Als je een glas oppakt of wanneer je een deur open doet, gebruik je beide keren je handen op een totaal verschillende manier en beide gaan zonder problemen mag ik aannemen...quote:Je gebruikt je vingers tenslotte op een compleet andere manier dan wanneer je bijvoorbeeld achter de computer zit te typen, toch?
Dat is het grote probleem. Je leest wat je wilt wat er staat en niet wat er echt staat.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh op die manier, maar dan gaat toch alsnog om kracht?Omdat je het moet leren gebruiken?
Dat maak ik hier uit op in ieder geval
Until The End Of The World van U2? Crazy Little Thing Called Love van Queen?.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:31 schreef Under_Score het volgende:
weet iemand nog leuke solo's om te oefenen? niet té snel maar leuken om een goede techniek te oefenen
Die van U2 is vrij simpel (want het is tenslotte The Edge)quote:Op maandag 7 januari 2013 15:53 schreef Under_Score het volgende:
die van hotel california wou ik inderdaad nog oefenendie anderen zal ik eens beluisteren en zien wat voor mij haalbaar is
ik wou eigenlijk niet hardop zeggen dat ik een schurfthekel heb aan U2..quote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die van U2 is vrij simpel (want het is tenslotte The Edge)
Mocht je van U2 wat anders willen doen dan raad ik Unknown Caller aan, die solo is simpel maar wel heel fijn.
maargoed, ik weet niet hoe lang je gitaar speelt.
Ahhquote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk niet hardop zeggen dat ik een schurfthekel heb aan U2..
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:28 schreef Under_Score het volgende:
ja dat mag ook wel als je voor een ton aan effecten voor je versterker plugt.
U2 een zeikband noemen en zeggen dat je er een grafhekel aan hebt maar wel Hold Me Kiss Me Thrill Me spelenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:33 schreef Under_Score het volgende:
geen idee, ik kom niet veel verder dan sunday bloody sunday, en misschien nog een beetje hold me kiss me etc... en als ik in een goede bui ben nog angel of harlem maar daar houd het echt wel op.
bijna net zo'n zeikband als coldplay *ril*
Je bent in ieder geval niet de enigequote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk niet hardop zeggen dat ik een schurfthekel heb aan U2..
Ja, ik ben eigenlijk ook dom geweest dat ik er uberhaupt op in ben gegaan, het is alleen maar mierenneuken nuquote:
Er zijn er maar weinig die het niet hebben.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet de enige
En tóch is hun laatste tour de best opbrengende tour óóit, hmm.. leg me dat dan eens uitquote:Op maandag 7 januari 2013 17:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die het niet hebben.
Dat was bijwijze vanquote:Op maandag 7 januari 2013 17:29 schreef brother52 het volgende:
Nee, ik ben gestopt me dingen aan jou uitleggen. Je doet er toch niks mee.
Jij zocht toch nog leuke elementen, ik kwam net nog een Alternative 8 tegen SDquote:Op maandag 7 januari 2013 17:29 schreef brother52 het volgende:
Nee, ik ben gestopt me dingen aan jou uitleggen. Je doet er toch niks mee.
SH15 toch? Niet echt wat ik op dit moment zoek, ben meer op zoek naar actieve elementen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij zocht toch nog leuke elementen, ik kwam net nog een Alternative 8 tegen SD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |