SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
how 'bout noTax wil tetten :)!
LBquote:
Wat bedoel jequote:
quote:
ik vind jou echt heel coolquote:Op donderdag 27 december 2012 23:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Mijn droom...
[..]
Ik kan er niets aan doen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee... Ik keek alleen. En Tax stak de hele tijd zijn duim op zodat iedereen achter de computer het kon zien.
Wtf Noud?
waarom droom je over zoietsquote:Op donderdag 27 december 2012 23:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Mijn droom...
[..]
Ik kan er niets aan doen.
Huh?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee... Ik keek alleen. En Tax stak de hele tijd zijn duim op zodat iedereen achter de computer het kon zien.
Wtf Noud?
Toen je met haar in bed lach met promi en toen je duim opstak naar de webcam.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef Taexon het volgende:
waarom kan iedereen het zien als ik me duim op steek
Ik snap hem niet
Voor 14-jarigen wellicht.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik hoor net dit in een vid
De toiletten zijn verroest, vies, poep op de bril
Is het normaal dat ik lach om dat laaste?
Nee, laat je opnemen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik hoor net dit in een vid
De toiletten zijn verroest, vies, poep op de bril
Is het normaal dat ik lach om dat laaste?
Iedereen vindt Noud coolquote:Op donderdag 27 december 2012 23:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vind jou echt heel cool
Heeel cool.
Te luiquote:
HEt was live webcamseks via TCquote:Op donderdag 27 december 2012 23:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Taex en prox doen elkaar, en Appel droomt daarover
Ahaaaquote:Op donderdag 27 december 2012 23:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Rare fantasie heb jijquote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Toen je met haar in bed lach met promi en toen je duim opstak naar de webcam.
Ik werd een keer gebanned omdat ik jouw naam raadde.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zo heet ik niet, maar zo wil ik heten.
en daar was jijquote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het was echt mang, en jullie gebruikten geen condoom.
dat klinkt zo goorquote:Op donderdag 27 december 2012 23:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga je leven hatenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik werd een keer gebanned omdat ik jouw naam raadde.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik werd een keer gebanned omdat ik jouw naam raadde.
Het beeldscherm fungeert als preventiequote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
quote:
yeah rightquote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |