abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120848816
Ik vind het wel immoreel dat ze soms ook kinderen/pubers gaan ombouwen.

Was laatst ook bij een programma van Paul de Leeuw, was een meisje van 6 dat bezig was met een ombouw proces tot jongetje. En dat allemaal omdat ze stoerder was dan de doorsnee meisje. :')
  vrijdag 28 december 2012 @ 01:10:37 #177
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_120848849
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:09 schreef theunderdog het volgende:

Was laatst ook bij een programma van Paul de Leeuw, was een meisje van 6 dat bezig was met een ombouw proces tot jongetje. En dat allemaal omdat ze stoerder was dan de doorsnee meisje. :')
Want jij denkt dat daar geen gedegen screening aan vooraf gaat en ze zomaar op de "grillen" van een kind ingaan?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_120848860
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:09 schreef theunderdog het volgende:

Ombouwen gebeurt echt niet "eventjes", dat is nogal een lang proces dat ook niet op je 6e kan beginnen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_120848866
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Wat vind je er onnatuurlijk en "te ver" aan gaan. Zoals Wonderer ook al zei, kankerbehandelingen zijn ook onnatuurlijk, net als overigens onze hele levensstijl. Verder kan je in Nederland zo'n beetje alles doen wat je wil, waarom gaat dit dan juist te ver?
Je wordt geboren zoals je bent, dus ook met eventuele handicaps. Iemand letterlijk ombouwen vind ik persoonlijk gewoon veel te ver gaan.

Met een kankerbehandeling verander je een zoon niet mee in een dochter, dus dit is appels met peren vergelijken. Maar er zijn inderdaad wel meer dingen te bedenken die ik te ver vind gaan, omdat ze dusdanig ver van onze natuur af staan.

Maar om over pedofilie terug te komen, kijk dit eens, en zie hoe meningen veranderen:

http://www.geschiedenis24.nl/speler.program.8692692.html
pi_120848875
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef Hangwang het volgende:

[..]

Straks is iedereen homo en lesbisch :') Ik ken ze die hun zoon tot homo hebben opgevoed omdat deze ''aan het experimenteren'' was.
Je voedt mensen niet op tot homo of hetero, je bent het of je bent het niet.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_120848899
Ik heb anders wel een paar keer gehoord van mensen die zich terug lieten ombouwen.
No.
pi_120848912
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:11 schreef Miertje88 het volgende:

[..]

Je wordt geboren zoals je bent, dus ook met eventuele handicaps. Iemand letterlijk ombouwen vind ik persoonlijk gewoon veel te ver gaan.

Met een kankerbehandeling verander je een zoon niet mee in een dochter, dus dit is appels met peren vergelijken. Maar er zijn inderdaad wel meer dingen te bedenken die ik te ver vind gaan, omdat ze dusdanig ver van onze natuur af staan.

Maar om over pedofilie terug te komen, kijk dit eens, en zie hoe meningen veranderen:

Ok, dus aangeboren dingen gaan we niet meer behandelen? Je klinkt als een SGPer.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_120848919
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:10 schreef wonderer het volgende:

[..]

Want jij denkt dat daar geen gedegen screening aan vooraf gaat en ze zomaar op de "grillen" van een kind ingaan?
Een screening/diagnose is gewoon niet altijd even betrouwbaar als het om kinderen gaat. Het is ook niet voor niets, dat psychologen/neurowetenschappers je pas als psychopaat kunnen bestempelen als je 18+ bent.
pi_120848942
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ombouwen gebeurt echt niet "eventjes", dat is nogal een lang proces dat ook niet op je 6e kan beginnen.
Ohja, ik ga hier dat allemaal verzinnen. Kijk anders zelf gewoon dat programma terug. :')
pi_120848968
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ohja, ik ga hier dat allemaal verzinnen. Kijk anders zelf gewoon dat programma terug. :')
Genoeg over gelezen en van dichtbij meegemaakt, dus lijkt me nogal overbodig.
pi_120848989
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ok, dus aangeboren dingen gaan we niet meer behandelen? Je klinkt als een SGPer.
Ombouwen staat gelijk aan elke behandeling? Jouw logica is ver te zoeken.
pi_120849008
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:14 schreef Miertje88 het volgende:

[..]

Ombouwen staat gelijk aan elke behandeling? Jouw logica is ver te zoeken.
Nee, jij hebt het over aangeboren afwijkingen, dus doe niet zo krom.
pi_120849009
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Genoeg over gelezen en van dichtbij meegemaakt, dus lijkt me nogal overbodig.
Ohja, het *ik heb ervaring* argument. :')

Als jij in je omgeving veel mensen hebt met persoonlijkheidsstoornissen, en jij bent een van de weinige die dat niet heeft, ben jij dan ook direct psycholoog?
  vrijdag 28 december 2012 @ 01:16:01 #189
71919 wonderer
pi_120849021
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Een screening/diagnose is gewoon niet altijd even betrouwbaar als het om kinderen gaat. Het is ook niet voor niets, dat psychologen/neurowetenschappers je pas als psychopaat kunnen bestempelen als je 18+ bent.
Yep, daarom wordt het medische traject ook pas in de puberteit begonnen, met een hormoontherapie die volledig omkeerbaar is als het uiteindelijk blijkt dat het toch geen GID is. Dat een kind wordt toegestaan in de gewenste geslachtsrol te leven (wat bewezen een veel betere benadering is dan het onderdrukken en het kind te dwingen het geboortegeslacht te leven) is heel wat anders dan "ombouwen", de operaties kunnen pas bij meerderjarigheid gedaan worden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_120849042
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als jij in je omgeving veel mensen hebt met persoonlijkheidsstoornissen, en jij bent een van de weinige die dat niet heeft, ben jij dan ook direct psycholoog?
Ik had het niet over diagnosticeren maar over de duur van het proces. Daar hoef je echt niet voor te studeren.
  vrijdag 28 december 2012 @ 01:17:12 #191
71919 wonderer
pi_120849058
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij denkt dat je na 5 minuten sensatietelevisie een beter beeld hebt dan iemand die een transitie van dichtbij heeft meegemaakt?
pi_120849083
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Nee, jij hebt het over aangeboren afwijkingen, dus doe niet zo krom.
Laat maar. Je snapt het gewoon niet, of je wilt mijn punt gewoon niet snappen.
pi_120849097
Ik moet mijzelf inderdaad corrigeren, dat meisje was niet omgebouwd. Maar ze kreeg wel allerlei middelen, waardoor ze meer op een jongetje ging lijken enz.

Dat vind ik alsnog immoreel.
pi_120849098
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:17 schreef Miertje88 het volgende:

[..]

Laat maar. Je snapt het gewoon niet, of je wilt mijn punt gewoon niet snappen.
Nee, je doet gewoon dom.
pi_120849108
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:17 schreef wonderer het volgende:

[..]

Jij denkt dat je na 5 minuten sensatietelevisie een beter beeld hebt dan iemand die een transitie van dichtbij heeft meegemaakt?
Ah, jij weet wat ik meemaak ?
pi_120849109
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Nee, je doet gewoon dom.
Mag jij vinden.
  vrijdag 28 december 2012 @ 01:19:19 #197
71919 wonderer
pi_120849133
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:18 schreef theunderdog het volgende:
Ik moet mijzelf inderdaad corrigeren, dat meisje was niet omgebouwd. Maar ze kreeg wel allerlei middelen, waardoor ze meer op een jongetje ging lijken enz.

Dat vind ik alsnog immoreel.
Je hebt het over een zesjarige, toch? Er wordt pas bij zestien met cross-sexhormonen begonnen, dus dat is onzin.
  vrijdag 28 december 2012 @ 01:20:17 #198
71919 wonderer
pi_120849166
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah, jij weet wat ik meemaak ?
Nee, daarom vraag ik het ook.
  vrijdag 28 december 2012 @ 01:22:14 #199
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_120849219
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:40 schreef Miertje88 het volgende:

[..]

Iedereen heeft tekortkomingen, maar je moet ze dan ook accepteren.
Totdat je een kind krijgt dat wordt geboren met een of andere chronische ziekte welke verholpen kan worden door medische zorg. Of misschien kom je er zelf op latere leeftijd wel achter dat je altijd al hebt rondgelopen met een chronische ziekte..

En uiteraard, stoere jongen als je er bent, zeg je dan nee tegen de medische zorg. De ziekte hoort immers bij jouw tekortkomingen welke je zal moeten accepteren. Toch?
Krekker is de bom!
pi_120849224
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:11 schreef Miertje88 het volgende:

[..]

Wat een verwerpelijke documentaire.
No.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')