Ah, op die fiets, dan moet je toch echt iets beter formuleren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten natuurproducten, de mens is daar 1 van.
Oh, dan laat ik ze wel in het tehuis zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Adoptie door homo stellen hoort nu gewoon niet.
In belang van het kind.
Ik snap niet hoe dat relevant zou zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, op die fiets, dan moet je toch echt iets beter formuleren.
De mens is gewoon een van de vele natuurproducten, dat klopt.
Kort door de bocht?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Oh, dan laat ik ze wel in het tehuis zitten.
Daar had ik het niet over. Daar heb ik niet echt een mening over. Het gaat mij om de extreem, bijna ziekelijk vijandige houding van Haantje_pappie jegens homos.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Adoptie door homo stellen hoort nu gewoon niet.
In belang van het kind.
Ja maar mensen met een IQ boven de 110 wijken niet negatief af maar positief daar is iets om trots op te zijn en homo zijn hoort daar absoluut niet bijquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het wijkt af van de meerderheid, maar dat heeft geen ene moer te maken met *natuurlijk* of *onnatuurlijk*
Mensen die linkshandig zijn, wijken ook af van de meerderheid. Mensen met een IQ boven de 110 overigens ook.
Ja, het is toch slecht dat ik ze zou adopteren, dan blijven ze toch lekker in het tehuis zitten, welke keus heb ik anders?quote:
In wat voor opzicht wijken homo,s *negatief* af?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:34 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ja maar mensen met een IQ boven de 110 wijken niet negatief af maar positief daar is iets om trots op te zijn en homo zijn hoort daar absoluut niet bij
Dat mag jij vinden.Mijn mening/klacht over homo's is ook duidelijk ben het volledig met TS eens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja en alle allochtonen zijn teringlijers omdat bepaalde allochtonen zich misdragen, toch?
Jij begrijpt niet dat dit puur subjectief is?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:34 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ja maar mensen met een IQ boven de 110 wijken niet negatief af maar positief daar is iets om trots op te zijn en homo zijn hoort daar absoluut niet bij
Ik ben nogal trots dat ik van ieder geslacht kan houden, is toch een positief iets.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:34 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
De wereld zou er anders maar saai uitzien zonder tv, kleding, kunst, kappers en theater.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:34 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ik het vind. Het gaat erom dat dit de meest debiele logica is die er maar bestaat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:35 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.Mijn mening/klacht over homo's is ook duidelijk ben het volledig met TS eens.
Moet jij ook je 2 euro terug?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:35 schreef Aestivate het volgende:
TS heeft gelijk. Luxeproblemen. Men doet naar normaal. Vroeger kon het ook niet en ik vind het absurd voor zulke onzin te betalen. Ga lekker in China of Noord Korea wonen, moet je kijken hoe ruimdenkend ze daar zijn.
Je bent een vrouw en biseksueel?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben nogal trots dat ik van ieder geslacht kan houden, is toch een positief iets.
Ik doe niet huillie ik geef mijn mening die volgens jou best controversieel is ?Mensen die homo's verdedigen omdat het zo zielig is flikker op man meestal zijn het homo's die het uitlokken tijdens het uitgaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik wel. Ook wel door mensen waar ik niet in geïnteresseerd was, moet ik nu huilie-huilie gaan doen?
Nee, man en panseksueel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent een vrouw en biseksueel?
Oh.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, man en panseksueel.
Lol, de meeste homo's durven echt niet achter iemand aan te gaan in gewone clubs, dan moet je ook maar geen gaybar inlopenquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:36 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik doe niet huillie ik geef mijn mening die volgens jou best controversieel is ?Mensen die homo's verdedigen omdat het zo zielig is flikker op man meestal zijn het homo's die het uitlokken tijdens het uitgaan
Kan wel een jurkje aantrekken als je dat leuker vind.quote:
Mijn comment is ook expres overdreven om reactie uit te lokken van moraalridders zoals jou.Het awkward moment dat je een hand krijgt van een homo en je die geeft en je die meteen schoonmaakt met zeepquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Lol, de meeste homo's durven echt niet achter iemand aan te gaan in gewone clubs, dan moet je ook maar geen gaybar inlopen
Ja. Anders zei ik het toch niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:39 schreef theunderdog het volgende:
Demon, ben jij serieus panseksueel?
Dat hoor je niet vaak, is ook nog maar weinig wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja. Anders zei ik het toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |