Als je dat doet ben je eigenlijk wel nogal een watje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:40 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Mijn comment is ook expres overdreven om reactie uit te lokken van moraalridders zoals jou.Het awkward moment dat je een hand krijgt van een homo en je die geeft en je die meteen schoonmaakt met zeep
Dan doe jij toch iets fout vermoed ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:36 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
meestal zijn het homo's die het uitlokken tijdens het uitgaan
Doet dat er toe dan, ik weet zelf wel wat ik voel, dus...quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak, is ook nog maar weinig wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.
Moraalridder here we come.Ben je zelf homo of heb je vrienden/familieleden die dat zijn ik heb niks met homos & travestieten en jij hebt niks met vrouwen kan moet je vooral zelf weten.Maar begrijp wel dat het niet normaal is om homo te zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ik het vind. Het gaat erom dat dit de meest debiele logica is die er maar bestaat.
Wetenschap doet er niet toe?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Doet dat er toe dan, ik weet zelf wel wat ik voel, dus...
Gewoon je gezond verstand gebruiken is tegenwoordig ook al 'de moraalridder uithangen'?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:40 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Mijn comment is ook expres overdreven om reactie uit te lokken van moraalridders zoals jou.Het awkward moment dat je een hand krijgt van een homo en je die geeft en je die meteen schoonmaakt met zeep
Het is niet relevant bij de vraag of ik panseksueel ben of niet.quote:
Ik begrijp gewoon niet waarom je voor homo's opkomt?Ze hoeven van mij gelukkig niet dood maar dat friemelen aan hun vriendje en zo doen ze maar thuis en niet op straat waar ik last van heb.Homo zijn is als een priester die niet in God gelooft het slaat nergens opquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gewoon je gezond verstand gebruiken is tegenwoordig ook al 'de moraalridder uithangen'?
Het ging dan ook niet over jouw, maar over panseksualiteit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het is niet relevant bij de vraag of ik panseksueel ben of niet.
Waar was de opmerking überhaupt relevant voor dan? Blijf dan ook gewoon OTquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet over jouw, maar over panseksualiteit.
Of ben jij de enige panseksueel op deze aardkloot?
Eerst stel je een vraag en in de volgende zin heb je die vraag voor het gemak maar even zelf beantwoord?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:42 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Moraalridder here we come.Ben je zelf homo of heb je vrienden/familieleden die dat zijn ik heb niks met homos & travestieten en jij hebt niks met vrouwen kan moet je vooral zelf weten.Maar begrijp wel dat het niet normaal is om homo te zijn
Ik zei alleen dat je dat niet vaak hoort, en dat er weinig tot geen wetenschappelijk onderzoek na gedaan is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waar was de opmerking überhaupt relevant voor dan? Blijf dan ook gewoon OT
De notie dat er meer dan twee genders zijn, is ook nog niet zo oud (en wordt door heel veel mensen nog niet eens onderschreven).quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak, is ook nog maar weinig wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.
Hoe bedoel je dat precies? Men is er nog niet over uit of panseksualiteit ook aangeboren is net als homoseksualiteit enz?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
De notie dat er meer dan twee genders zijn, is ook nog niet zo oud (en wordt door heel veel mensen nog niet eens onderschreven).
Lees even opnieuw, reageer dan weer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Men is er nog niet over uit of panseksualiteit ook aangeboren is net als homoseksualiteit enz?
Ik val op straat niemand lastig niemand vind het leuk om op straat lastig gevallen te worden en sowieso wil ik dat "soort" mensen niet eens aanraken.In mijn eigen land worden homo's gestenigd en terecht ook.Daar best het al helemaal niet in de cultuur.Waar is Nederland die een hekel had aan homo's gebleven ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Eerst stel je een vraag en in de volgende zin heb je die vraag voor het gemak maar even zelf beantwoord?
Ik heb niks met homos en travestieten maar ik vind jouw mening simpelweg te dom voor woorden. Dat je niks met homos hebt prima, maar om te eisen dat andere mensen (homos dus) zich naar jouw beeld gaan gedragen is natuurlijk te triest voor woorden.
Ben jij er toevallig ook zo eentje die homos op straat lastigvalt?
Nee, het idee dat er meer is dan alleen man en vrouw om op te vallen is nieuw, dus de naam ervoor ook, en sowieso doen nog veel mensen het af als onzin. Vandaar dat er nog weinig onderzoek naar is gedaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Men is er nog niet over uit of panseksualiteit ook aangeboren is net als homoseksualiteit enz?
Rot dan op naar je eigen land.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:50 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik val op straat niemand lastig niemand vind het leuk om op straat lastig gevallen te worden en sowieso wil ik dat "soort" mensen niet eens aanraken.In mijn eigen land worden homo's gestenigd en terecht ook.
* en wordt door heel veel mensen nog niet eens onderschreven*.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Lees even opnieuw, reageer dan weer.
Er zijn ook veel mensen die de evolutietheorie onzin vinden, toch wordt daar veel onderzoek na gedaan. Dus in mijn ogen, is dat niet de hoofdreden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, het idee dat er meer is dan alleen man en vrouw om op te vallen is nieuw, dus de naam ervoor ook, en sowieso doen nog veel mensen het af als onzin. Vandaar dat er nog weinig onderzoek naar is gedaan.
Ik kom niet zozeer voor homos op. Ik vind dat we mensen in hun waarde moeten laten zolang ze anderen niet tot last zijn. En met tot last bedoel ik dus niet "ik vind het vervelend om er naar te kijken".quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:45 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom je voor homo's opkomt?Ze hoeven van mij gelukkig niet dood maar dat friemelen aan hun vriendje en zo doen ze maar thuis en niet op straat waar ik last van heb.
Als er iets nergens op slaat is het denk ik deze opmerking van jou. Homo zijn slaat namelijk wel ergens op. Het is een geaardheid, een gevoel bij die mensen, net zoals heteros gevoelens voor vrouwen hebben.quote:Homo zijn is als een priester die niet in God gelooft het slaat nergens op
Maar daar is wel al meer onderzoek naar gedaan. Het is allemaal een kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
* en wordt door heel veel mensen nog niet eens onderschreven*.
Het wordt ook door heel veel mensen niet onderschreven, dat homoseksualiteit aangeboren is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |