SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
how 'bout noTax wil tetten :)!
Stoombad hebben wij ookquote:Op donderdag 27 december 2012 23:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wij hebben ook sauna ding in onze douchecabine ingebouwdis echt fking chill als je van sportschool komt
En als je verkouden ben is dat ding ook heilig
stoombad optie is ook lekkah
Maak je niet zo drukquote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef AppelCake het volgende:
Ik wil de FOK!slet van iederen zijn!
quote:[code]Crew Algemeen
Beste admin Danny
Beste Manager/ER/SA/FA Greys
Beste developer GlowMouse
Beste PR-medewerker Bart
Beste designer Oerbeer
Weblog
Beste crew Monopoly
Beste SA/ER Klonk
Forum
Beste FA Opa.Bakkebaard
Beste moderator LompeHork
Beste nieuwkomer Remlof
Liefste moderator Myraela
Grappigste moderator Monopoly
Beste mogelijkheid voor nieuwe moderator tong80
Zuurste exmod SuperwormJim
Beste forum Jong!
FOK!users
De allround leukste user Taexon
De allround minst leuke user OmgevallenFlat
De leukste/gezelligste topicopener Rezania
De meest creatieve topicopener HaJee
User met de meest leukste naam, UI en sig yvonne
De interessantste user om te volgen HaJee
De user die je het meest een lange ban toewenst Ga.aguyim
De grootste dorpsgek van FOK! Taexon
De liefste user promisionxexposed
De populairste user Vinniiee
De grootste FOK!slet m/v Zweetteef
De beste discussievoerder Taexon
De user die alles bij elkaar het meeste toevoegt Vinniiee
De meest fanatieke nachtbraker Ro-ald
FOK! Algemeen
Leukste subsite Jong!
Minst leuke subsite Ouders
Nieuw idee voor een subsite Een honden subforum.
Beste FOK!verandering 2012 Jong!
Leukste nieuwe feature Halve posts kunnen quoten.
Snap ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik had net het recht niet te posten
Niet van Rockiieequote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk
Dat ben je al
Hij haat!quote:
Nu heb ik je al veranderd, omdat je soms wel vriendelijk bent.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Rockiejj het geeft niet dan word er toch nog op mij gestemd
Hij is zelfquote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hij haat!
Hij vond mijn UI ook:
Nu nog steeds niet, doei.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik had net het recht niet te posten
De laatste tijd ben ik redelijk vriendelijk heb ik vernomen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nu heb ik je al veranderd, omdat je soms wel vriendelijk bent.
Wat is jouw UI?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hij haat!
Hij vond mijn UI ook:
Wat is er mis met mijn UI?quote:
NEe Rockiejj is zelf.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:17 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn UI?
Ik sta erop met een chicka
JAquote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat is jouw UI?
Heb je hem in het groot?
Wantquote:
Dankuquote:
Jaloers zekerquote:
quote:
Ja maar als je er geen problemen mee hebt geeft het niet tochquote:Op donderdag 27 december 2012 23:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Iedereen kan het zien...
Ja mooi tochquote:
Later typen ze jou naam in en dan zien ze dit en alles wat jij heb gepost, denk na over de gevolgenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja maar als je er geen problemen mee hebt geeft het niet toch
Ja post die effequote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb nog wel zo'n leuke tc pic van je, kunnen we lekker bashen
zeg jij maar niks met je vlassnorquote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb nog wel zo'n leuke tc pic van je, kunnen we lekker bashen
Niet. Zijn naam staat nergens.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Later typen ze jou naam in en dan zien ze dit en alles wat jij heb gepost, denk na over de gevolgen
Ik zie geen gevolgen hoor aangezien ik hier geen ruzie kom makenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Later typen ze jou naam in en dan zien ze dit en alles wat jij heb gepost, denk na over de gevolgen
Zijn volledige naam leid naar zijn account.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet. Zijn naam staat nergens.
Snap ikquote:
Gelukkig heb ik geen snor, he sgat? <3quote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg jij maar niks met je vlassnor
ik dacht dat meisje die tegen een bieberposter aanreedquote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef AppelCake het volgende:
Die foto liet me denken aan die pic met die twaalfjarige waar zo'n meisje tegen oprijdt.
Nee want die heb ik niet ingevuldquote:Op donderdag 27 december 2012 23:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zijn volledige naam leid naar zijn account.
Nee, maar we kunnen je nu wel opzoeken via google afbeeldingenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik zie geen gevolgen hoor aangezien ik hier geen ruzie kom maken
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat meisje die tegen een bieberposter aanreed
Hoe dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zijn volledige naam leid naar zijn account.
Dan zie ik nog geen probleemquote:Op donderdag 27 december 2012 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, maar we kunnen je nu wel opzoeken via google afbeeldingen
Ik heb geen ideequote:
FB, Twitter, Hyves, MSN.quote:
Je doet je best maarquote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
FB, Twitter, Hyves, MSN.
Voornaam, achternaam.
Woonplaats, postcode.
Adres, telefoonnummer.
Bashen.
Uhh neequote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Die chick op je UI, Jette toch?
Niet dusquote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Technologie van de toekomst.
dan heb ik vinnie in me nekquote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja post die effe
Kan er zelf ook wel effe een maken nu?:)
ik ben niet jaloersquote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn hoor!
Jij bent veel hotter. :$$:$:$:$
Dan geloof je me niet, maar geloof me zijn werkgever gaat hem kunnen vinden. Of die hem opzoekt is een 2de.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft mijn TC favoriet
lelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
promi wat vind jij van een snor?
Hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
gezichtshaarquote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg jij maar niks met je vlassnor
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn account is niet gekoppeld aan zijn naamquote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan geloof je me niet, maar geloof me zijn werkgever gaat hem kunnen vinden. Of die hem opzoekt is een 2de.
Ik heb een snor en ben pas 14quote:Op donderdag 27 december 2012 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet echt, gladde gezichten
Zijn naam leid naar zijn account vanwege andere sitesquote:Op donderdag 27 december 2012 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn account is niet gekoppeld aan zijn naam
Dankje sgat.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet echt, gladde gezichten
afscherenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb een snor en ben pas 14
sowieso snorrenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Inderdaad, anders staat het ranzig, zo'n vlassig snorretje.
Bijna, maar ze zijn niet zo geil als ginger.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je zou bijna overstappen niet waar?
Dit dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Rockiejj misschien ga je wel iets te ver nu...
Ga hem zo weer veranderenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Rockiejj misschien ga je wel iets te ver nu...
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dit dus.
Alhoewel ik wel ff dacht DAFUQ POST IK NU DINGEN?![]()
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dit dus.
Alhoewel ik wel ff dacht DAFUQ POST IK NU DINGEN?![]()
dan ga ik niet naast je lopenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eckte bazen doen dat pas na 3 dagen
Hahahaquote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Ik dacht zelfs: wtf, waarom is hij blauw?
Hoe dan? Die hebben die info toch allrmaal niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zijn naam leid naar zijn account vanwege andere sites
ik scheer normaal gesproken elke dag...quote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eckte bazen doen dat pas na 3 dagen
Mario met een banaanquote:
Haterquote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ga ik niet naast je lopen
Dit vond ik ook al minder leukquote:
Als je zijn volledige naam intypt op google kom je op zijn websites, daar zie je zijn username.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe dan? Die hebben die info toch allrmaal niet?
ik hou nou eenmaal van babyfacesquote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hater3 dagen baardjes zijn baas
5 seconden? Heb jij alleen een snorretje? Bij mij is het minstens 2 minutenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik scheer normaal gesproken elke dag...is toch 5 sec werk...
Oke van de week was ik het 2 dagen vergeten
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hou nou eenmaal van babyfaces
Daar is Taex wel een goeie voor.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hou nou eenmaal van babyfaces
Nee ik scheer me gezicht gewoon elektrischquote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
5 seconden? Heb jij alleen een snorretje? Bij mij is het minstens 2 minuten
Dat kan je niet weten, nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
Sowieso trouwens:
Weten wanneer je ontmaagd gaat worden:')
Ga weg Tom, je bent zelf nog maagd.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee.
Sowieso trouwens:
Weten wanneer je ontmaagd gaat worden:')
Dan ben je nog niet met 5 seconden klaarquote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik scheer me gezicht gewoon elektrisch
liegerdquote:
Ik vind dat zin grappigquote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik scheer me gezicht gewoon elektrisch
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar is Taex wel een goeie voor.
oh oke gezelligquote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
wellesquote:
Als hij die username alleen hier gebruikt nietquote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als je zijn volledige naam intypt op google kom je op zijn websites, daar zie je zijn username.
Typ die username in en je komt ver genoeg. Je ziet de foto's die komen overeen, je weet het zeker.
Nachtbagger is slecht geworden nu het in B&H staat.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik zit hier denk 's nachts liever dan in de nachtbagger
Wat een lieverdjes allemaal hier![]()
![]()
Dat doet die dus niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als hij die username alleen hier gebruikt niet
En dan nog het maakt mij niet uitquote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als hij die username alleen hier gebruikt niet
Veeeeul gezelliger!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik zit hier denk 's nachts liever dan in de nachtbagger
Wat een lieverdjes allemaal hier![]()
![]()
Schatjequote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent nooit normaal
jouw sigquote:
Precies, en wij hebben allemaal status daarom zijn we hierquote:Op donderdag 27 december 2012 23:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nachtbagger is slecht geworden nu het in B&H staat.
Als je je er zo druk om maakt is dit wel de allerstomste opmerking die je kunt makenquote:
Preciesquote:
Dus?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ga weg Tom, je bent zelf nog maagd.
Wie is er normaal?quote:
ik snap het zelf ook niet meer die gozer brengt me door de warquote:Op donderdag 27 december 2012 23:32 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Als je je er zo druk om maakt is dit wel de allerstomste opmerking die je kunt maken
en een reputatie natuurlijk!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:31 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Precies, en wij hebben allemaal status daarom zijn we hier
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik snap het zelf ook niet meer die gozer brengt me door de war
En swag zoals eckte bazen in de club dat spittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yoghurtquote:
normaal is relatiefquote:Op donderdag 27 december 2012 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Wat is normaal? " is een betere vraag.
Inderdaad mang.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:33 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
En swag zoals eckte bazen in de club dat spitten![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:33 schreef Taexon het volgende:
Heb nog een naaktfoto van rock in de aanbiedingik keek maar ben geen hommoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Heb nog een naaktfoto van rock in de aanbiedingHaha watthefack GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik keek maar ben geen hommo
je wordt ge-emogifd door gaygayquote:
Heb nog een naaktfoto van rock in de aanbiedingSexy mang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YOLOquote:
Weet ik tochquote:Op donderdag 27 december 2012 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik keek maar ben geen hommo
Nu al?quote:
Heb nog een naaktfoto van rock in de aanbiedingWat een leuke foto, wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Jay-Z.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben van de illimunati
Beter zetten ze er iets anders neerquote:Op donderdag 27 december 2012 23:36 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik snap dit nog steeds niet he![]()
[ afbeelding ]
Ratten zijn coolquote:Op donderdag 27 december 2012 23:36 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik snap dit nog steeds niet he![]()
[ afbeelding ]
Goodnight danquote:Op donderdag 27 december 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
Om 5 uur loopt mijn wekker weer af
Uitlachen omdat ie op zn 14e ontmaagd is en denkt dan stoer te zijn en niet wanhopig?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je moet je bek houden tegen iemand die jou over 2 weken kan uitlachen.
Dit jaquote:Op donderdag 27 december 2012 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beter zetten ze er iets anders neer
Camseks tussen twee jongens.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ziet er best gay uit eigenlijk
Waarom rattenquote:
Jouw haar is nog steeds een mysterie voor me. Het lijkt zo nepquote:Op donderdag 27 december 2012 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
Hier een foto van Takkie dat ie slaapt:
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ziet er best gay uit eigenlijk
Okie, waar is je zwarte UI.quote:
Uhu.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uitlachen omdat ie op zn 14e ontmaagd is en denkt dan stoer te zijn en niet wanhopig?
Kom meeten en voel.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jouw haar is nog steeds een mysterie voor me. Het lijkt zo nep
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jouw haar is nog steeds een mysterie voor me. Het lijkt zo nep
Hoezo niet?quote:
Huh?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Okie, waar is je zwarte UI.
Je ziet iemand in bed liggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Okie, waar is je zwarte UI.
Ik ben ook coolquote:Op donderdag 27 december 2012 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ratten cool zijn
Lekker hequote:Op donderdag 27 december 2012 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
Net pics van LB gekregen via DM!
Ik slaap in mijn onderbroek.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je ziet iemand in bed liggen.
Dat betekend dat die gene zich heeft omgekleed, ongeacht hoe die slaapt. Als die naakt slaapt is het gay.
Doorsturenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
Net pics van LB gekregen via DM!
aahw.quote:
over maximaal 2 weken mang.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ben je nou al ontmaagd door Gingersz?
Stuur ook naar mij op WhatsAppquote:
Doen we.quote:
Nee ik slaap meestal in een sport/joggingsbroek en een tshirt.....quote:Op donderdag 27 december 2012 23:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je ziet iemand in bed liggen.
Dat betekend dat die gene zich heeft omgekleed, ongeacht hoe die slaapt. Als die naakt slaapt is het gay.
Ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook. Is vrij normaal geloof ik toch?
ja problemquote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik slaap meestal in een sport/joggingsbroek en een tshirt.....
Een ook al zou ik me omkleden voor de cam, als ik op het strand ben zie je me toch ook alleen in een zwembroek.. problem?!
Je moet er geen tijd aan stellen, ik zei op mijn 14e ook dat ik in de zomervakantie ontmaagds zou worden maar dat gebeurde uiteindelijk pas ergens aan het begin van dit schooljaar. Dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
aahw.
[..]
over maximaal 2 weken mang.
Waarom laat je de cam aan? Ben gewoon benieuwdquote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik slaap meestal in een sport/joggingsbroek en een tshirt.....
Een ook al zou ik me omkleden voor de cam, als ik op het strand ben zie je me toch ook alleen in een zwembroek.. problem?!
hahahahahahquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb gedroomd dat Promi en Tax sex hadden voor de cam.
Okie.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je moet er geen tijd aan stellen, ik zei op mijn 14e ook dat ik in de zomervakantie ontmaagds zou worden maar dat gebeurde uiteindelijk pas ergens aan het begin van dit schooljaar. Dus.
FOK! beheerst zelfs je dromen al.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef AppelCake het volgende:
lekker scharenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef AppelCake het volgende:
spannend enzo ;$ ;$quote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe voelt het nou om te weten dat iemand een keer op je heeft gefapt?
omdat ik me in 2 sec omkleed..? maar nee dat doe ik niet voor de cam ik doe gewoon 2 stappen opzij en kleed me daar omquote:Op donderdag 27 december 2012 23:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom laat je de cam aan? Ben gewoon benieuwd
Natte droom?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef AppelCake het volgende:
Wat is dezequote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef AppelCake het volgende:
Als je naar bed gaat doe je toch je cam uit, of is rock de baby-cam ipv baby-telefoonquote:Op donderdag 27 december 2012 23:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
omdat ik me in 2 sec omkleed..? maar nee dat doe ik niet voor de cam ik doe gewoon 2 stappen opzij en kleed me daar om
fobo?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wel eerst even pics hebben.
Quote.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef AppelCake het volgende:
Even gelurktquote:Op donderdag 27 december 2012 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
fobo?En er staat ook een pic in jng userfoto's en in US
Lach niet, het was een nachtmerrie.quote:
Nee... Ik keek alleen.quote:
Ow nee ik ging even uurtje liggen en rock houd me dan in de gaten inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2012 23:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als je naar bed gaat doe je toch je cam uit, of is rock de baby-cam ipv baby-telefoon
wtf manquote:Op donderdag 27 december 2012 23:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sorry schat!
[..]
FOK! beheerst gewoon allen.
[..]
Gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |