11 van de 10 keer dat ja.quote:
Hoi nieuw meisje. Ben je geefbaar?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Doe 5 januari, dan ga ik stappen in Nijmegen/
QFTquote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben wel in voor een meet in Nijmegen en dan crashen bij ome Roy.
Soms moet je je wat opdringen en betekent nee 'ja' e.d...quote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat brute sex gebeurt ook niet hoor.
Geefbaar? Is dat zoiets als neukbaar?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi nieuw meisje. Ben je geefbaar?
Ow, doe ik dat foutquote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Soms moet je je wat opdringen en betekent nee 'ja' e.d...
Zoietsquote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Geefbaar? Is dat zoiets als neukbaar?
quote:
Ik wil wel, maar volgens mij is Royco1 er dan niet....quote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Doe 5 januari, dan ga ik stappen in Nijmegen/
quote:
Dat is al weer een pluspuntquote:Op donderdag 27 december 2012 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en ik bijt niet
[..]
Ik wil wel, maar volgens mij is Royco1 er dan niet....
[..]
Nu al ja?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
Sla je slag Faxie, ik ben al afgewezen. Te lelijk alles /kraskras.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Geefbaar? Is dat zoiets als neukbaar?
YEAH ik heb pluspuntenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is al weer een pluspunt
En de 5e ben ik er inderdaad niet
Ja, geen idee. Ik doe er alles aan om knapper te worden, transplantatiesquote:Op donderdag 27 december 2012 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu al ja?
Hoe kan dat nou?Zo'n knappe vent
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef Vansschoen het volgende:
Nouja, zo krijg ik wel een heel slechte naam
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef Vansschoen het volgende:
Ik kan wel stukquote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kan sowieso al niet meer stuk hoor.
Kom ik je wel maken, mond op mond allesquote:
Ja... ik ben echt heel stuk ... doe maar MAKEN...quote:Op donderdag 27 december 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
Kom ik je wel maken, mond op mond alles. Ik heb alleen geen EHBO dus het word gewoon tongen dan
.
Maar? Ben je geefbaar?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef Vansschoen het volgende:
Als je met mij gaat daten gaat iedereen je supertof vindenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef Vansschoen het volgende:
Oke ik kom eraanquote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik ben echt heel stuk ... doe maar MAKEN...
Goed bezig jijquote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik spreek soms zo de waarheid he .... love my logica
Als je met mij gaat daten, gaat iedereen je tof vinden. Totdat je me niet meer date. Dan vinden ze je stom.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je met mij gaat daten gaat iedereen je supertof vindenEcht waar
what a pickupline..... best everquote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je met mij gaat daten gaat iedereen je supertof vindenEcht waar
Nou én. Ik lees veel op dit forum. En die mensen staan wel in contact met de buitenwereld. Dus ik indirect ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, doe ik dat fout. Zeg, jij komt niet eens buiten
.
Tuurlijk wel, als je constant word lastig gevallen door andere kerels in de kroeg of disco ben je geefbaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:47 schreef Vansschoen het volgende:
Ik kan tovch niet van mezelf zeggen of ik geefbaar ben/
Daar val ik onderquote:Op donderdag 27 december 2012 22:47 schreef Vansschoen het volgende:
Ik blijf graag anoniem, sommige mensen mogen mijn facebook wel
Ja natuurlijk wel ... dit is FOK!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:47 schreef Vansschoen het volgende:
Ik kan tovch niet van mezelf zeggen of ik geefbaar ben/
Anders spreken we af voor 1 avondje, kijken of het kloptquote:Op donderdag 27 december 2012 22:48 schreef Vansschoen het volgende:
Dan denk ik dat ik geefbaar ben.
Ik word ook vaak lastig gevallen door kerelsquote:Op donderdag 27 december 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je constant word lastig gevallen door andere kerels in de kroeg of disco ben je geefbaar.
Goed nieuws.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:48 schreef Vansschoen het volgende:
Dan denk ik dat ik geefbaar ben.
Dan kom uit die kast dan!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word ook vaak lastig gevallen door kerels
Ik ben wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 27 december 2012 22:47 schreef Vansschoen het volgende:
hehehe ... hoezo ben je een cultuurbarbaar?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:47 schreef xFriendx het volgende:
Bij Ziggo is nu tijdelijk even 192tv beschikbaar. MachtigBest lekkere muziek (hoewel soms ook wel heel kneuterig....een Dr Bernhard ofzow is wel vreselijk) en al die bands en artiesten waar m'n pa op uit z'n dak ging in z'n wijde pijpen
Soms onthoud ik ook nog wel eens wat en dan vind hij mij net weer iets minder een cultuurbarbaar als anders
ah kijk. ik heb geen facebook maar je nummer is ook goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:47 schreef Vansschoen het volgende:
Hij's goed he? Kwam er spontaan opquote:Op donderdag 27 december 2012 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
what a pickupline..... best ever
Wat is je facebook dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef Vansschoen het volgende:
Nee, ik voel me niet geintimideerd kan het goed aan
Ja, ik geef mezelf op de eerste nacht al weg.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef Vansschoen het volgende:
Zijn de mogenlijke daters geefbaar dan?
en door vrouwen ( dat heb ik nou ook)quote:Op donderdag 27 december 2012 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word ook vaak lastig gevallen door kerels
Ik heb een fobo, en je mag mijn FB ook wel hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef Vansschoen het volgende:
ze hebben een fobo ... klik er maar eens opquote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef Vansschoen het volgende:
Ja, om eerlijk te zijn wel, stuk voor stuk toffe gasten. Ik zou er niet tussen kunnen kiezen dus als ik jou was zou ik ze gewoon allemaal daten.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef Vansschoen het volgende:
Hm ik zie een leuk stel in de maak.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en door vrouwen ( dat heb ik nou ook)
Die van mij heeft ze al gezienquote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ze hebben een fobo ... klik er maar eens op
In je Harem stoppenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, om eerlijk te zijn wel, stuk voor stuk toffe gasten. Ik zou er niet tussen kunnen kiezen dus als ik jou was zou ik ze gewoon allemaal daten.
Goed plan welquote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Engel heb je niet het idee dat je misschien je bloesje wat moet ontknopen om de concurrentie te lijf te gaan. Wil niet dat jullie op die manier tegen elkaar gaan opbieden hoor maar ja zoiets kan wel helpen voor ons ook.
Mijn gulp staat al open, had je niet gezien he.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Engel heb je niet het idee dat je misschien je bloesje wat moet ontknopen om de concurrentie te lijf te gaan. Wil niet dat jullie op die manier tegen elkaar gaan opbieden hoor maar ja zoiets kan wel helpen voor ons ook.
Welk stel?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik zie een leuk stel in de maak.![]()
Nee vrouwen dan weer nietquote:Op donderdag 27 december 2012 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en door vrouwen ( dat heb ik nou ook)
Je snapt nog niet hoe het werkt.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef Vansschoen het volgende:
Je moet echt ff onder die steen vandaan komenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij heeft ze al gezien.
Tot zover fok! Daten voor Dummiesquote:Op donderdag 27 december 2012 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je snapt nog niet hoe het werkt.
Je krijgt geen slechte naam. Daarvoor moet je eerst een goede naam hebben. En daarvoor zou je eerst wat vaker mee moeten posten. Door een vakkundige jury worden beoordeeld, waarbij gekeken word naar de frequentie van posten,het gebruik van smileys, het gebruiken van juiste PI's en de positieve bijdrage aan het topic.
Tegelijkertijd moet je de tientallen mannen die je bespringen afwijzen op een vriendelijke manier. Achter de schermen kun je met een FOK!ker daten (probeer Kaneel, Kaneel is lievvvvv), maar je moet wel voorzichtig zijn. FOK!kers met een goede naam helpen jouw naam groot maken, maar zullen je van FOK! verjagen zodra de relatie uit gaat. FOK!kers zonder naam daten en je zal bekend te komen staan als een makkelijk slet.
Kaneel wel en ik niet... Waz met jou!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je krijgt geen slechte naam. Daarvoor moet je eerst een goede naam hebben. En daarvoor zou je eerst wat vaker mee moeten posten. Door een vakkundige jury worden beoordeeld, waarbij gekeken word naar de frequentie van posten,het gebruik van smileys, het gebruiken van juiste PI's en de positieve bijdrage aan het topic.
Tegelijkertijd moet je de tientallen mannen die je bespringen afwijzen op een vriendelijke manier. Achter de schermen kun je met een FOK!ker daten (probeer Kaneel, Kaneel is lievvvvv), maar je moet wel voorzichtig zijn. FOK!kers met een goede naam helpen jouw naam groot maken, maar zullen je van FOK! verjagen zodra de relatie uit gaat. FOK!kers zonder naam daten en je zal bekend te komen staan als een makkelijk slet.
Dan is er weer eens een bandje uit de jaren 70 op tv, weet ik weer niet wie het zijn (maximaal top 20 notering in 72 bijv) en dan is dat wel muziek en zoquote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe ... hoezo ben je een cultuurbarbaar?
Geef maarquote:Op donderdag 27 december 2012 22:50 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een fobo, en je mag mijn FB ook wel hoor
Kaneelquote:Op donderdag 27 december 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel wel en ik niet... Waz met jou!
Fokster met een goede naam heeft gesprokenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fixedquote:Op donderdag 27 december 2012 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Door een vakkundige jury worden beoordeeld, waarbij gekeken word naar cupformaat en gewilligheid.
Pfff..... of dat je naar hier zou komen ... in die tijd ben ik allang tien keer dood gegaanquote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke dat helpen kun je nu wel vergeten, blijf jij maar lekker stuk liggen wezen daar!
Goede post.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Game ze kerstmutsquote:Op donderdag 27 december 2012 22:56 schreef dawg het volgende:
ik ga gamen.
ik zie je dm met je nummer wel verschijnen schoentje.
adiosss
Na je haat zou je dat nog verdienen ookquote:Op donderdag 27 december 2012 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pfff..... of dat je naar hier zou komen ... in die tijd ben ik allang tien keer dood gegaan
had ik geen lachende pi dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Na je haat zou je dat nog verdienen ook.
Haha ja dat zal wel moeten enzo hequote:Op donderdag 27 december 2012 22:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar ziet er wel naar uit dat faxie mazzel heeft vanavond. Vansschoen je bent bereid om extra te gaan fokken en je in te lezen in de forumtaal zoals ONS e.d.?
Mag ik je facebook dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha ja dat zal wel moeten enzo he
Jij wel, ik kijk naar je en je valt al in coma.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je weet man ... ik haat niet op jou..... ik geef je hoogstens een schop onder je kont
Zuchtquote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef Myraela het volgende:
Deze ook lezen en volgen: ONZ / De teloorgang van de PI.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef Myraela het volgende:
Ja maar wat is nou jouw facebook dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
tofheid ... en Kasta wordt zelfs genoemdquote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef Myraela het volgende:
Comaquote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wel, ik kijk naar je en je valt al in coma.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
hoezo dat?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
De volgens smileys graag nooit gebruiken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wc3? ik speel bijna alleen maar fifa.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
welk spel ga je spelen? wc3 toevallig nog weles?
Neen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef Myraela het volgende:
De volgens smileys graag nooit gebruiken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ah the ring of death idee of? en wc3 is voor de pc, warcraft 3, maar niet dusquote:Op donderdag 27 december 2012 23:04 schreef dawg het volgende:
[..]
wc3? ik speel bijna alleen maar fifa.
mijn xbox begint wel dood te gaan.hij loopt vaak vast de laatste tijd.
nee, hij wordt snel erg heet, en af en toe valt ook de beeldverbinding een seconde of wat weg.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
ah the ring of death idee of? en wc3 is voor de pc, warcraft 3, maar niet dus
Niet world of warcraft dus hé... maar oke klote van de xboxquote:Op donderdag 27 december 2012 23:06 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, hij wordt snel erg heet, en af en toe valt ook de beeldverbinding een seconde of wat weg.
warcraft.niet mijn kop thee, dat genre.
qft.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Faxie vindt een buffel nog geefbaar, ik wil meer bewijs dan dat
Da's niet manquote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Faxie vindt een buffel nog geefbaar, ik wil meer bewijs dan dat
ontkenning is de eerste fase faxie..quote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet manIk val alleen op leuke dames
Hij heeft pikstraf van Mirne, dit duurt welgeteld 5 secondequote:Op donderdag 27 december 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, mijn vriend. Hoe is het?
Dat zou je inderdaad niet zo graag willen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:08 schreef Myraela het volgende:
Sterf. Niet aan aids, of besmettelijke dingen. Dat is niet tof. Maar sterf.
Prima, ik slaap nog twee nachtjes in Katwijk en dan gaat het leven in Rotterdam beginnen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, mijn vriend. Hoe is het?
Ik las Kwakwijk?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Prima, ik slaap nog twee nachtjes in Katwijk en dan gaat het leven in Rotterdam beginnen.
Arme pener van twi. Nooit eens rust.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft pikstraf van Mirne, dit duurt welgeteld 5 seconde.
Spannend! Geniet van je laatste nachtjes in Kattek dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Prima, ik slaap nog twee nachtjes in Katwijk en dan gaat het leven in Rotterdam beginnen.
We moeten gaan daten jaquote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef Faxie het volgende:
Hihi Ik hoop dat het wederzijds is Dan kunnen we misschien eens daten
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, nu wil ik wel kusjes geven maar te laat he dus dan maar niet.
Hoezo? Hij snaait zo Vans voor me neus wegquote:Op donderdag 27 december 2012 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
FAXIE. Grote jongen. Ik ben trots op je.
Jij hield niet van daten.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Hij snaait zo Vans voor me neus weg![]()
![]()
.
Hij is gegroeid he?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ze woont wel dichter bij jou dan Faxie.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, voor Vans wilde ik een uitzondering maken.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is gegroeid he?Is die langer geworden ja? Boh, als die nou eerder zijn groeispurt had gehad, had ik hem gedate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
50 minuutjes rijden, 40 als ik te hard rijquote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze woont wel dichter bij jou dan Faxie.
Dat moet wel lotsbestemming zijn dan. Ik voorzie 14 kinderenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef Vansschoen het volgende:
Ja en we blijken voor het zelfde bedrijf te hebben gewerkt
3 uur voor mij ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
50 minuutjes rijden, 40 als ik te hard rij.
Had je hem dan gehosseld bij Roy?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is die langer geworden ja? Boh, als die nou eerder zijn groeispurt had gehad, had ik hem gedate.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat moet wel lotsbestemming zijn dan. Ik voorzie 14 kinderen
Kleine kansquote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat moet wel lotsbestemming zijn dan. Ik voorzie 14 kinderen
Deed ik het goed ja?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ow? Je begrijpt dat na daten kinderen komen toch? En nee dat hoeft niet direct de eerste date, soms ook de 2e...quote:
Sorry, ik had je wel willen daten ja, maar Twi was me voorquote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is die langer geworden ja? Boh, als die nou eerder zijn groeispurt had gehad, had ik hem gedate.
vansschoen kan nog meelezen hé...quote:Op donderdag 27 december 2012 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry, ik had je wel willen daten ja, maar Twi was me voor
Nee toch, ik dacht altijd dat het bij oefenen blijftquote:Op donderdag 27 december 2012 23:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow? Je begrijpt dat na daten kinderen komen toch? En nee dat hoeft niet direct de eerste date, soms ook de 2e...
Moet er 9 maanden tussen de 1e en 2de date zitten dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow? Je begrijpt dat na daten kinderen komen toch? En nee dat hoeft niet direct de eerste date, soms ook de 2e...
Bij mij wel ja, ik hoef geen kotersquote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee toch, ik dacht altijd dat het bij oefenen blijft.
Die kende ik toen nog niet natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 23:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
vansschoen kan nog meelezen hé...
Oefenen klinkt primaquote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee toch, ik dacht altijd dat het bij oefenen blijft.
Nee maar dat is toch ook niet af te leiden uit mijn post?...quote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet er 9 maanden tussen de 1e en 2de date zitten dan?
Nee ik nu ook niet, maar oefenen is wel belangrijk, je kunt niet genoeg oefenenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
Bij mij wel ja, ik hoef geen koters .
Zo mee eensquote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee ik nu ook niet, maar oefenen is wel belangrijk, je kunt niet genoeg oefenen.
Ah, ben je er zo een.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee ik nu ook niet, maar oefenen is wel belangrijk, je kunt niet genoeg oefenen.
Kinderen komen pas na 9 maanden he, ze moeten eerst rijpenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee maar dat is toch ook niet af te leiden uit mijn post?...
Want uit de vorige regen kun je opmaken hoe ik ben :p ?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, ben je er zo een. Dan ben ik blij dat je niet mij gaat daten.
Huh?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ben je er zo een.
Dan ben ik blij dat je niet mij gaat daten.
Ja dat heb ik gehoord. Baarmoedergedoe enzo. Maar ik zei gewoon dat je niet op je eerste date al kinderen hoeft te verwekken maar dat dat ook op de 2e date kan... een week later bijvoorbeeld. En jij komt dan met 9 maanden aan tussen date 1 en 2quote:Op donderdag 27 december 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinderen komen pas na 9 maanden he, ze moeten eerst rijpen
Sterf. Niet aan aids, of besmettelijke dingen. Dat is niet tof. Maar sterf.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zei niet verwekken, je zei komen. Het verwekken hebben we dan al gehad hequote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehoord. Baarmoedergedoe enzo. Maar ik zei gewoon dat je niet op je eerste date al kinderen hoeft te verwekken maar dat dat ook op de 2e date kan... een week later bijvoorbeeld. En jij komt dan met 9 maanden aan tussen date 1 en 2
Voldoende.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Want uit de vorige regen kun je opmaken hoe ik ben :p ?
Spreekt voor zich toch?quote:
Moet ik even langskomen om aan relatie therapie te doen?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Sterf. Niet aan aids, of besmettelijke dingen. Dat is niet tof. Maar sterf.
Ja oke. Zo kan je het ook lezen jaquote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zei niet verwekken, je zei komen. Het verwekken hebben we dan al gehad he
Zo rolt ie, via facebookquote:Op donderdag 27 december 2012 23:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
faxie zit nu via dm verder te hosselen? geen updates?
Update.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
faxie zit nu via dm verder te hosselen? geen updates?
Zit er tussen in ...quote:Op donderdag 27 december 2012 23:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ah en is het een jongen of meisje?
No kidsquote:Op donderdag 27 december 2012 23:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
ja zijn pener dat begrijp ik. Maar het kindje bedoel ik.
Kan ze ook doen om je te lokken om het onveilig te doen en dan zit je je leven aliminentatie te betalen hé als ze met opzet de pil niet slikt.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en nu nog meer, hallo!
Haha, wat moet ik met kinderenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan ze ook doen om je te lokken om het onveilig te doen en dan zit je je leven aliminentatie te betalen hé als ze met opzet de pil niet slikt.
Dat zou je ook precies zo zeggen juist als je wel kinderen zou willen en faxie zou willen gebruiken om dat te bereiken.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, wat moet ik met kinderen
Ja nu wij nog. Wil jij nog even snel een jongen hosselen?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zit jij nou binnen 1 avond een meisje te hosselen? Netjes!
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat zou je ook precies zo zeggen juist als je wel kinderen zou willen en faxie zou willen gebruiken om dat te bereiken.
Je hebt geen fobo.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nu wij nog. Wil jij nog even snel een jongen hosselen?
Ik denk het jaquote:Op donderdag 27 december 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zit jij nou binnen 1 avond een meisje te hosselen? Netjes!
Hmm wat stom eigenlijk ja. Zie het bij mezelf ook niet maar wist niet of anderen hem ook niet zagen. Maar jij ziet het icoontje dus ook niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi, wat gek, fok linkt er niet naar.
Nope.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hmm wat stom eigenlijk ja. Zie het bij mezelf ook niet maar wist niet of anderen hem ook niet zagen. Maar jij ziet het icoontje dus ook niet?
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mooi zo! Fijne kerst gehad?
Ja, minder vrouwen in mijn dmquote:Op donderdag 27 december 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
En hebben jullie allemaal nog goede voornemens voor 2013?
Geen/minder sigaren roken. Vaker olijven eten in plaats van chips.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
Minder seks.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
Ervan uitgaande dat het met huidige date idd een aflopende zaak is:quote:Op donderdag 27 december 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
Hoi, heb je kaneel al ontmoet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat het met huidige date idd een aflopende zaak is:
Een leuke man vinden die voor mij wil gaan.
En naar meer feestjes gaan.
quote:
Kaneel heeft een bazenkonijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nee. En ik vind zijn fobo ook heel niet informatief genoeg. Al zijn de konijnen wel schattig.
Thor is dood.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel heeft een bazenkonijn.
En is zelf ook een baas natuurlijk.
Goede voornemens heb je als je het oude jaar afrond met spijt van allemaal dingen die je niet hebt gedaan. Ik rond het jaar blij af door alle dingen die ik wel heb gedaan. 2013 moet gewoon zo door gaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
Je bent net te laatquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat het met huidige date idd een aflopende zaak is:
Een leuke man vinden die voor mij wil gaan.
En naar meer feestjes gaan.
Kan ook gewoon zijn dat je dingen wil doen die je niet hebt gedaan zonder dat je er spijt van hebt gehad dat je ze nu niet hebt gedaan... maar dat je ze in ieder geval in je leven wil doen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede voornemens heb je als je het oude jaar afrond met spijt van allemaal dingen die je niet hebt gedaan. Ik rond het jaar blij af door alle dingen die ik wel heb gedaan. 2013 moet gewoon zo door gaan.
Kaneel is een echte baas hoor, ik zou 'm doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nee. En ik vind zijn fobo ook heel niet informatief genoeg. Al zijn de konijnen wel schattig.
Moet een beetje mysterieus blijven he?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Is dat zo? Daar heb ik wel een beetje behoefte aan.quote:
Geeft niet.quote:
Dat zeg je iedere keer, maar als puntje bij paaltje komt, ga je liever bij C_M slapen he?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kaneel is een echte baas hoor, ik zou 'm doen
Ik vind dit wel heel mysterieus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet een beetje mysterieus blijven he?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Het is wachten op de volgende homp vlees die hier voor de onhandige welpjes wordt gegooid.
Je bent het altijd weer lekker subtielquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Het is wachten op de volgende homp vlees die hier voor de onhandige welpjes wordt gegooid.
zegt wie..quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent het altijd weer lekker subtiel.
wat is deze???quote:Op woensdag 26 december 2012 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, kree is misschien wel een goeie 2e en die magentronkoffie post zowat nooit meer in R&P
Al een echte Rotterdammer hequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk hem dan, de man die al 10 jaar niet gehosseld heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Dat ben ik ook. Ik weet wie er mee lezen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel mysterieus.
Samen met WT hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg je iedere keer, maar als puntje bij paaltje komt, ga je liever bij C_M slapen he?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Gelukkig ben ik, gezien het gespam op mijn Facebook-newsfeed van twee heren op de profielpagina van een welwillend sneakermeisje, niet de enige die die kwaliteit bezitquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ontken allesquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik, gezien het gespam op mijn Facebook-newsfeed van twee heren op de profielpagina van een welwillend sneakermeisje, niet de enige die die kwaliteit bezit
Watertornado vergetenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben WT ook nog in de aanbieding
JA wie is dat hier?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik, gezien het gespam op mijn Facebook-newsfeed van twee heren op de profielpagina van een welwillend sneakermeisje, niet de enige die die kwaliteit bezit
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn sarcasme niet herkendquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT stuurt hele wazige smsjes.
Hij verdient hetquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
benzin wil anders ook wel een lief meisje hoor
Waarvoor heeft hij fb afgespeurd dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:13 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
WT heeft ook heel facebook afgespeurd omdat ie het zelf niet heeft
Dat is waarquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar WT is zo'n eindbaas dat ik elke keer weer verbaasd ben dat die nog single is
Al een nieuwe baan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:13 schreef kree het volgende:
kom ik hier een tijdje niet, nog steeds hetzelfde zooitje hahaha
Komt niet omdat ik jullie haat trouwens. Maar omdat ik KUT internet heb met usb stick nu
chickies checkenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarvoor heeft hij fb afgespeurd dan?
Oh, wat een opluchting.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:13 schreef kree het volgende:
Komt niet omdat ik jullie haat trouwens. Maar omdat ik KUT internet heb met usb stick nu
Ik denk dat die stiekem gewoon allang aan de vrouw isquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar WT is zo'n eindbaas dat ik elke keer weer verbaasd ben dat die nog single is
herkent*quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn sarcasme niet herkend.
Ik dacht al bijna dat je me zou haten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:13 schreef kree het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, hij moest natuurlijk Flips haar foto's checken. Begrijpelijk.quote:
eh whutquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:15 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft de AH XL van Boxtel een aparte Facebook-pagina dan?
Myra is een Wolkse, dan zou ik in het blauw/geel moeten lopen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:15 schreef Royco1 het volgende:
Heb je al een feyenoord tenue gekregen van Myra?
Het zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dat die stiekem gewoon allang aan de vrouw isWT
Je houdt van mensen die wel goed Nederlands typen hequote:
Volgens Watertornado (ik moest vandaag nog aan hem denken, zag een Dyson stofzuiger ergens staan) zitten in de Albert Heijn XL van Boxtel de lekkerste kassameisjes.quote:
spaceinvaders is daar vakerquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:16 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens Watertornado (ik moest vandaag nog aan hem denken, zag een Dyson stofzuiger ergens staan) zitten in de Albert Heijn XL van Boxtel de lekkerste kassameisjes.
Dan is dat zoquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:16 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens Watertornado (ik moest vandaag nog aan hem denken, zag een Dyson stofzuiger ergens staan) zitten in de Albert Heijn XL van Boxtel de lekkerste kassameisjes.
Hij houd ook van mij ja!quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je houdt van mensen die wel goed Nederlands typen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |