abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121096671
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
Jup, friendzone :')

Wordt steeds gekker hier :')
Het zit je niet mee ook.

pff ken het hoor snap het wel.

Verdomd lastig als je wat ouder wordt
Do what you love, love what you do!
  donderdag 3 januari 2013 @ 00:57:04 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121096781
quote:
99s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Cheer up, Fax, het kan altijd erger.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gefriendzoned door een hoer, dan zit je echt diep in de put. :')

Oh misschien leuk voor de mensen hier om te weten, ik heb een date. Soort van.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 3 januari 2013 @ 01:00:32 #278
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121096879
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 00:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Gefriendzoned door een hoer, dan zit je echt diep in de put. :')

Oh misschien leuk voor de mensen hier om te weten, ik heb een date. Soort van.
Goed nieuws. Ik heb mijn zusje gesmst. Ze wil een taart maken voor je.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 3 januari 2013 @ 01:01:52 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121096922
quote:
99s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Goed nieuws. Ik heb mijn zusje gesmst. Ze wil een taart maken voor je.
Dat was als grap bedoeld. :'(
C'est la vie
  donderdag 3 januari 2013 @ 01:05:46 #280
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121097036
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat was als grap bedoeld. :'(
Dan heb ik 2 taarten op mijn verjaardag. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 3 januari 2013 @ 01:09:02 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121097115
quote:
99s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dan heb ik 2 taarten op mijn verjaardag. :)
Op je verjaardag moet je goed eten.
C'est la vie
  donderdag 3 januari 2013 @ 01:17:38 #282
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121097373
Faxie geloof me nou, friendzone bestaat niet. Als er aantrekkings kracht is dan komt daar echt een relatie uit. Is die er niet blijf je vrienden. Face it, ze vind je leuk en aardig en meer niet.

En dat is helemaal niet erg! Je hebt een leuke vriendin en ervaring er bij.

Feit is dat je gewoon je best gedaan hebt, eerlijk geweest bent, dat is iets om trots op te zijn. En deze keer is het niet wederzijds. Maar ooit gaat dat wel gebeuren!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121097887
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:17 schreef ook_gek het volgende:
Faxie geloof me nou, friendzone bestaat niet. Als er aantrekkings kracht is dan komt daar echt een relatie uit. Is die er niet blijf je vrienden. Face it, ze vind je leuk en aardig en meer niet.

Feit is dat je gewoon je best gedaan hebt, eerlijk geweest bent, dat is iets om trots op te zijn. En deze keer is het niet wederzijds. Maar ooit gaat dat wel gebeuren!
ja ben het met je eens, maar lastig is het wel.
Vooral trouwens als je zelf denkt van dit kan wat worden.
Do what you love, love what you do!
pi_121097909
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
Jup, friendzone :')

Wordt steeds gekker hier :')
Friendzone = Je bent niet het soort type wat haar verliefd op je zou moeten maken. Precies hetzelfde proces vindt plaats met mensen die goede vrienden van jou worden en wie niet.

Dwing jezelf om haar ook gewoon als een vriendin te zien en niet meer dan dat anders martel je jezelf. Houd wel contact met haar en ga een keer samen met haar + groep (!!) op stap. Via haar kom je in contact met haar vriendinnen en wie weet zit daar wat leuks tussen.
Als jij via je nieuwe vriendin met haar vriendinnen in contact komt heb je het veel makkelijker. Dit omdat haar vriendinnen jou niet als bedreiging (aka: rokkenjager/player) zien. Hun vriendin heeft jou al goedgekeurd dus jij bent ook door die vriendinnen goedgekeurd.
Je nieuwe friendzone-vriendin is jouw Paard van Troje, maak daar gebruik van om dichtbij nieuw vrouwelijk schoon te komen!
pi_121101903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Klote man. Gaf ze een reden?
Ziet me wel graag maar niet op die manier.....da's toch altijd de reden? :')
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel heel erg mee eens eigenlijk. Mooie manier om te oefenen, maar je zult het toch echt in het echt moeten waarmaken. Dan is er geen online hulp en vertrouw je op je eigen bronnen om aan te boren. En dat is inderdaad een paar keer een blauwtje lopen soms.

Die friendzone, faxie, kreeg niet helemaal mee hoe en wat maar heb je met dat meisje gedate?
Leerde haar kennen via sport, ze was al bezet, wat ik ook wel verwacht had want zo gaat dat nou eenmaal, maar gewoon leuk met d'r omgegaan. Maar 2 weken terug naar de bios gegaan en toen hoorde ik dat ze het uitgemaakt had. En toen kwamen die onderdrukte gevoelens naar boven...maar nee, niet gedate op die manier aangezien ze nog maar net vrijgezel was. Oudjaar was de eerste keer dat ik d'r weer zag. Samen ergens naartoe gegaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:17 schreef ook_gek het volgende:

Dan hebben we andere definities van friendzone. Wat mij betreft is het heel simpel, ik wil wel, zij niet, dus friendzone.

Scheelt dat ik tegenwoordig snel duidelijk ben...vroeger had ik m'n gevoelens nooit zo snel opgebiecht en bleef ik jaren achter d'r aan huppelen. Dat heb ik ondertussen wel achter me gelaten.

Maarja ooit....ooit....ooit..... vind je het heel erg dat ik er niet meer zo optimistisch over kan zijn? :')

quote:
6s.gif Op donderdag 3 januari 2013 01:41 schreef karton2 het volgende:

[..]

Friendzone = Je bent niet het soort type wat haar verliefd op je zou moeten maken. Precies hetzelfde proces vindt plaats met mensen die goede vrienden van jou worden en wie niet.

Dwing jezelf om haar ook gewoon als een vriendin te zien en niet meer dan dat anders martel je jezelf. Houd wel contact met haar en ga een keer samen met haar + groep (!!) op stap. Via haar kom je in contact met haar vriendinnen en wie weet zit daar wat leuks tussen.
Als jij via je nieuwe vriendin met haar vriendinnen in contact komt heb je het veel makkelijker. Dit omdat haar vriendinnen jou niet als bedreiging (aka: rokkenjager/player) zien. Hun vriendin heeft jou al goedgekeurd dus jij bent ook door die vriendinnen goedgekeurd.
Je nieuwe friendzone-vriendin is jouw Paard van Troje, maak daar gebruik van om dichtbij nieuw vrouwelijk schoon te komen! [ afbeelding ]
Ik dwong mezelf al min of meer om d'r als vriendin te zien dus. Totdat ze opeens vrijgezel was.

En 'stappen' heb ik een redelijke hekel aan eigenlijk. Maar wel op verjaardag geweest met vriendinnen enzo dat wel. Tja zal het wel zien allemaal.
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:40:40 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121102045
Of de friendzone bestaat of niet, dat maakt geen flikker uit, uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.. ze mot je niet :)
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:41:36 #287
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_121102071
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar 2 weken terug naar de bios gegaan en toen hoorde ik dat ze het uitgemaakt had. En toen kwamen die onderdrukte gevoelens naar boven...maar nee, niet gedate op die manier aangezien ze nog maar net vrijgezel was.
Is dat ook niet erg snel? Misschien is ze nog niet eens over haar oude relatie heen...
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:43:20 #288
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121102119
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:41 schreef Joanne35 het volgende:
Is dat ook niet erg snel? Misschien is ze nog niet eens over haar oude relatie heen...
Misschien niet, misschien al wel.

Gewoon beetje aftasten hoe ze ermee omgaat. Gaat alles goed, dan lekker op date vragen en merk je het vanzelf :)
pi_121102178
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:41 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Vraag het aan die kerel die ze zat te zoenen op het oudjaarsfeest...
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:46:47 #290
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_121102202
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

De rebound?
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:46:56 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121102204
quote:

Maar jij was dus toen je het hoorde afwachtend omdat ze net uit een relatie kwam? En toen was een ander je voor?
Of was toen al bekend dat je in de friendzone (of hoe je het wil noemen) zat?
pi_121102314
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar jij was dus toen je het hoorde afwachtend omdat ze net uit een relatie kwam? En toen was een ander je voor?
Of was toen al bekend dat je in de friendzone (of hoe je het wil noemen) zat?
Afwachtend tja... eerste keer dat ik d'r zag nadat het uit was dus. Weet niet of ik dat echt afwachtend kan noemen.
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:53:58 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121102359
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:51 schreef Faxie het volgende:

Afwachtend tja... eerste keer dat ik d'r zag nadat het uit was dus. Weet niet of ik dat echt afwachtend kan noemen.
Nouja je zegt
"..maar nee, niet gedate op die manier aangezien ze nog maar net vrijgezel was."
Terwijl ik denk, het boeit niet hoelang ze vrijgezel is.

Maargoed, op naar de volgende
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:55:38 #294
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_121102406
Maar je hebt haar dus gewoon gezegd dat je gevoelens voor haar had?

En die andere gast, kende ze die ook al langer? Of was dat gewoon een random bezoeker van dat feest?
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:56:34 #295
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121102435
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:33 schreef Faxie het volgende:

Maarja ooit....ooit....ooit..... vind je het heel erg dat ik er niet meer zo optimistisch over kan zijn? :')

Even balen mag altijd, maar niet te lang. Gewoon weer door gaan :)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:40 schreef Cue_ het volgende:
Of de friendzone bestaat of niet, dat maakt geen flikker uit, uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.. ze mot je niet :)
Dit dus :)

quote:

[..]

:D iemand was je voor :D

Niet zo negatief doen! Je hebt je gevoelens durven te vertellen, dat is een top prestatie! Trots zijn man ipv zo negatief!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_121102464
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef Joanne35 het volgende:
Maar je hebt haar dus gewoon gezegd dat je gevoelens voor haar had?

En die andere gast, kende ze die ook al langer? Of was dat gewoon een random bezoeker van dat feest?
Random denk ik. En ja gewoon gezegd.
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:58:36 #297
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121102490
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef Joanne35 het volgende:

Wat maakt het uit, ze vind hem leuk maar niet op die manier.

Is kut maar meteen duidelijk, er lopen meer vrouwen op de wereld. Op naar de volgende :)
pi_121102498
Faxie, poosje terug zei je dat je wat meer los zou komen. Ga daar eens mee door, hier niet te lang bij stilstaan.
  donderdag 3 januari 2013 @ 09:59:13 #299
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_121102506
Ik weet niet, maar ik heb zelf het gevoel dat out of the blue gevoelens uitspreken maar zelden echt werkt, en dat je beter d.m.v. daden kunt laten zien dat je gevoelens voor iemand hebt.

Vooral als ze je langer kent heeft ze je tot nu toe misschien nooit als relatiemateriaal beschouwd, ze had immers al een vriend. En als je dan opeens gevoelens gaat lopen opbiechten kan je iemand daar ook mee overvallen.
pi_121102544
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 09:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Even balen mag altijd, maar niet te lang. Gewoon weer door gaan :)

[..]

Dit dus :)

[..]

:D iemand was je voor :D

Niet zo negatief doen! Je hebt je gevoelens durven te vertellen, dat is een top prestatie! Trots zijn man ipv zo negatief!
Ik word zo moe van dat eeuwige relativeren na -alweer- een afwijzing.

Wellicht was het ook een beetje de druppel, want ik zat op nieuwjaarsdag 5 uur bij de spoedeisende hulp vanwege waarschijnlijk een aanval van acute hyperventilatie.... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')