Het zit je niet mee ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
Jup, friendzone
Wordt steeds gekker hier
Gefriendzoned door een hoer, dan zit je echt diep in de put.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cheer up, Fax, het kan altijd erger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed nieuws. Ik heb mijn zusje gesmst. Ze wil een taart maken voor je.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Gefriendzoned door een hoer, dan zit je echt diep in de put.
Oh misschien leuk voor de mensen hier om te weten, ik heb een date. Soort van.
Dat was als grap bedoeld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed nieuws. Ik heb mijn zusje gesmst. Ze wil een taart maken voor je.
Op je verjaardag moet je goed eten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb ik 2 taarten op mijn verjaardag.
ja ben het met je eens, maar lastig is het wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:17 schreef ook_gek het volgende:
Faxie geloof me nou, friendzone bestaat niet. Als er aantrekkings kracht is dan komt daar echt een relatie uit. Is die er niet blijf je vrienden. Face it, ze vind je leuk en aardig en meer niet.
En dat is helemaal niet erg! Je hebt een leuke vriendin en ervaring er bij.
Feit is dat je gewoon je best gedaan hebt, eerlijk geweest bent, dat is iets om trots op te zijn. En deze keer is het niet wederzijds. Maar ooit gaat dat wel gebeuren!
Friendzone = Je bent niet het soort type wat haar verliefd op je zou moeten maken. Precies hetzelfde proces vindt plaats met mensen die goede vrienden van jou worden en wie niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
Jup, friendzone
Wordt steeds gekker hier
Ziet me wel graag maar niet op die manier.....da's toch altijd de reden?quote:
Leerde haar kennen via sport, ze was al bezet, wat ik ook wel verwacht had want zo gaat dat nou eenmaal, maar gewoon leuk met d'r omgegaan. Maar 2 weken terug naar de bios gegaan en toen hoorde ik dat ze het uitgemaakt had. En toen kwamen die onderdrukte gevoelens naar boven...maar nee, niet gedate op die manier aangezien ze nog maar net vrijgezel was. Oudjaar was de eerste keer dat ik d'r weer zag. Samen ergens naartoe gegaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel heel erg mee eens eigenlijk. Mooie manier om te oefenen, maar je zult het toch echt in het echt moeten waarmaken. Dan is er geen online hulp en vertrouw je op je eigen bronnen om aan te boren. En dat is inderdaad een paar keer een blauwtje lopen soms.
Die friendzone, faxie, kreeg niet helemaal mee hoe en wat maar heb je met dat meisje gedate?
Dan hebben we andere definities van friendzone. Wat mij betreft is het heel simpel, ik wil wel, zij niet, dus friendzone.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:17 schreef ook_gek het volgende:
Faxie geloof me nou, friendzone bestaat niet. Als er aantrekkings kracht is dan komt daar echt een relatie uit. Is die er niet blijf je vrienden. Face it, ze vind je leuk en aardig en meer niet.
En dat is helemaal niet erg! Je hebt een leuke vriendin en ervaring er bij.
Feit is dat je gewoon je best gedaan hebt, eerlijk geweest bent, dat is iets om trots op te zijn. En deze keer is het niet wederzijds. Maar ooit gaat dat wel gebeuren!
Ik dwong mezelf al min of meer om d'r als vriendin te zien dus. Totdat ze opeens vrijgezel was.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:41 schreef karton2 het volgende:
[..]
Friendzone = Je bent niet het soort type wat haar verliefd op je zou moeten maken. Precies hetzelfde proces vindt plaats met mensen die goede vrienden van jou worden en wie niet.
Dwing jezelf om haar ook gewoon als een vriendin te zien en niet meer dan dat anders martel je jezelf. Houd wel contact met haar en ga een keer samen met haar + groep (!!) op stap. Via haar kom je in contact met haar vriendinnen en wie weet zit daar wat leuks tussen.
Als jij via je nieuwe vriendin met haar vriendinnen in contact komt heb je het veel makkelijker. Dit omdat haar vriendinnen jou niet als bedreiging (aka: rokkenjager/player) zien. Hun vriendin heeft jou al goedgekeurd dus jij bent ook door die vriendinnen goedgekeurd.
Je nieuwe friendzone-vriendin is jouw Paard van Troje, maak daar gebruik van om dichtbij nieuw vrouwelijk schoon te komen! [ afbeelding ]
Is dat ook niet erg snel? Misschien is ze nog niet eens over haar oude relatie heen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar 2 weken terug naar de bios gegaan en toen hoorde ik dat ze het uitgemaakt had. En toen kwamen die onderdrukte gevoelens naar boven...maar nee, niet gedate op die manier aangezien ze nog maar net vrijgezel was.
Misschien niet, misschien al wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:41 schreef Joanne35 het volgende:
Is dat ook niet erg snel? Misschien is ze nog niet eens over haar oude relatie heen...
Vraag het aan die kerel die ze zat te zoenen op het oudjaarsfeest...quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:41 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Is dat ook niet erg snel? Misschien is ze nog niet eens over haar oude relatie heen...
De rebound?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vraag het aan die kerel die ze zat te zoenen op het oudjaarsfeest...
Maar jij was dus toen je het hoorde afwachtend omdat ze net uit een relatie kwam? En toen was een ander je voor?quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:45 schreef Faxie het volgende:
Afwachtend tja... eerste keer dat ik d'r zag nadat het uit was dus. Weet niet of ik dat echt afwachtend kan noemen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij was dus toen je het hoorde afwachtend omdat ze net uit een relatie kwam? En toen was een ander je voor?
Of was toen al bekend dat je in de friendzone (of hoe je het wil noemen) zat?
Nouja je zegtquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:51 schreef Faxie het volgende:
Afwachtend tja... eerste keer dat ik d'r zag nadat het uit was dus. Weet niet of ik dat echt afwachtend kan noemen.
Even balen mag altijd, maar niet te lang. Gewoon weer door gaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:33 schreef Faxie het volgende:
Maarja ooit....ooit....ooit..... vind je het heel erg dat ik er niet meer zo optimistisch over kan zijn?
Dit dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:40 schreef Cue_ het volgende:
Of de friendzone bestaat of niet, dat maakt geen flikker uit, uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.. ze mot je niet
quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Random denk ik. En ja gewoon gezegd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef Joanne35 het volgende:
Maar je hebt haar dus gewoon gezegd dat je gevoelens voor haar had?
En die andere gast, kende ze die ook al langer? Of was dat gewoon een random bezoeker van dat feest?
Wat maakt het uit, ze vind hem leuk maar niet op die manier.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:55 schreef Joanne35 het volgende:
En die andere gast, kende ze die ook al langer? Of was dat gewoon een random bezoeker van dat feest?
Ik word zo moe van dat eeuwige relativeren na -alweer- een afwijzing.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even balen mag altijd, maar niet te lang. Gewoon weer door gaan
[..]
Dit dus
[..]iemand was je voor
Niet zo negatief doen! Je hebt je gevoelens durven te vertellen, dat is een top prestatie! Trots zijn man ipv zo negatief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |