is dit een facebook update van je nichtje?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:52 schreef TLC het volgende:
wannnnnt dit is de laaatste keer, ik weet je kijkt nu op me neer, maar als het weer wat beter gaat weet ik dat je voor me staat maaaaaaar DAN zie ik je niet meer staan en zeg dat je beter kunt gaan je zei ik blijf je trouw ik heb nooit gelooft in jouuuuuu
*zin an*
![]()
Dat wordt wel weer even genieten ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef TLC het volgende:
gleufhoeden en donkere zonnebrillen met flessen bier in de aanslag
Kijk mij eens niet aanquote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef FritsFlits het volgende:
Grappig trouwens dat iedereen hier wild is van Boney M terwijl die lui juist fake zijn en Alicia Keys wel muzikaal is
ik heb niet eens nichtjes of neefjesquote:Op donderdag 27 december 2012 22:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
is dit een facebook update van je nichtje?
Ze kan echt wel zingen hoor. Het is alleen niet jouw ding, ook niet mijn ding. Alicia zet ik nooit opquote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan alleen goed piano spelen, maar niet zingen
Boney M is camp.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef FritsFlits het volgende:
Grappig trouwens dat iedereen hier wild is van Boney M terwijl die lui juist fake zijn en Alicia Keys wel muzikaal is
Mathhias reimquote:Op donderdag 27 december 2012 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Heb ik wat gemist vanavond?
Bruno Mars.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Ik hoor ook liever pa dan Dreetje Junior.quote:
ja, ik zou de topics wel even teruglezen als ik jou wasquote:Op donderdag 27 december 2012 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Boudewijn moet nog komenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:57 schreef Micson het volgende:
Veel beter dan dit wordt het niet op Nederlandstalig gebied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |