SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
That's what she said!quote:
Zwemdiscoquote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef fb12fb12 het volgende:
Morgen feestje neem je zwembroek mee we gaan danseeeen
jaaa lekker dan gaan we same zwemme met lefolutionquote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Lekker mensen verdrinken zonder dat anderen het weten
Verkapte doodsbedreiging, PR gemacht.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:43 schreef guler het volgende:
[..]
jaaa lekker dan gaan we same zwemme met lefolution
NIET WAAR MAN WAT VOR DOOTSBEDRIJGING??? :Squote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verkapte doodsbedreiging, PR gemacht.
ok ok srry ff die pr trugtrekkequote:Op donderdag 27 december 2012 22:45 schreef guler het volgende:
[..]
NIET WAAR MAN WAT VOR DOOTSBEDRIJGING??? :S
dagt ik al lees gwn beter swa :S tssquote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
ok ok srry ff die pr trugtrekke
wat gebeurt hier?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dagt ik al lees gwn beter swa :S tss
wats met jou? ga niet stoer doen jonguh als je morge na meting komt dan praat je niet meer soquote:
I beg your pardon?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
WAZ IS ME JOU TURQ MOET JE KK KLAPPE KK HOMMO MET JE KK SLOEBER STEROTYPE BMW KKKKKK KKK KKKKK NIE FOKKE MET MIE MANG LEVOEVOANTLUTION
viese dure woordjes praten die man latyns ofzo wtf is dat mang glijk intilligant doenquote:
Je kunt ook te ver gaan vriend, ik klap jou zometeen op je kk hommo sloeber hoofd..quote:
Jij bent guler.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver gaan vriend, ik klap jou zometeen op je kk hommo sloeber hoofd..![]()
Ik wou alleen een beetje die guler imiteren, wat jij doet is een heel stap verder..
Right.. En dat geloof je zelf?quote:
hahaha eg he eerst doe die btje stoer en nu moet die janke als kleine hommotjequote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
viese dure woordjes praten die man latyns ofzo wtf is dat mang glijk intilligant doen
Ja hij postte per ongeluk via het verkeerde account kijk dat dan.quote:
Ik ben uitgepraat met je gap, je hebt grappen en je hebt grappen.. Ik ben van sommige markten niet thuis.. Praat maar tegen Levo, gulmez, guler, fb of ts of weet ik veel wie zo.. Maar niet tegen mij.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hahaha eg he eerst doe die btje stoer en nu moet die janke als kleine hommotje
Serious?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja hij postte per ongeluk via het verkeerde account kijk dat dan.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Serious?Gap, dat was als parodie op die guler/gulmez man..
Bu ne Turq?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dagt ik al lees gwn beter swa :S tss
Yav, saka yapim dedim, even zo'n straat taal achtig mee praten, yapmaz olaydim Allahallaaaquote:
abe probeer es ff kyke wat er geburt ;pquote:Op donderdag 27 december 2012 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
kyk levo kyk nu seg ie da ik nie tege hem kan prate maar eigenlijk kan ik gwn tege hem prate xDDD
hahahaha ok ok xD :pquote:Op donderdag 27 december 2012 23:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
abe probeer es ff kyke wat er geburt ;p
Not buying it.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yav, saka yapim dedim, even zo'n straat taal achtig mee praten, yapmaz olaydim Allahallaaa
omfg, meen je deze serieus?quote:
Het is goed te weten, dat ik alleen het topic verkloot mijn bullshit. Ik verpest het iig niet met mijn kloonsquote:Op donderdag 27 december 2012 23:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
De verdediging is zo strong in deze ene dat het obvious is.
Eens met allebei.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het is goed te weten, dat ik alleen het topic verkloot mijn bullshit. Ik verpest het iig niet met mijn kloons
wat noem je me homeboi uit zwolle acgtelijk dan? kom 1x oost we poppe jequote:Op donderdag 27 december 2012 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:
God damn hey, ik heb in die 6 (al bijna 7) jaar tijd dat ik op Fok! rond hang nog NOOIT geen EEN kloon gehad, wat zou mij opeens op deze pad zetten?![]()
En dan zo'n achterlijk kloon als een gulmez/guler/fb/ament/etc..?
Yuri is ook achterlijk. Daarop kun je Turq niet pakken.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
wat noem je me homeboi uit zwolle acgtelijk dan? kom 1x oost we poppe je
Ha! Dubbele ontkenning = positief!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:
God damn hey, ik heb in die 6 (al bijna 7) jaar tijd dat ik op Fok! rond hang nog NOOIT geen EEN kloon gehad, wat zou mij opeens op deze pad zetten?![]()
BU NE LAAAAAAA SERIFSIZZZZ WAT SEG JIJ SAHBI OVER ME BERRAHDERquote:Op donderdag 27 december 2012 23:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yuri is ook achterlijk. Daarop kun je Turq niet pakken.
Yuri is onbeleefd. Ik snap hem ook niet zo. Via DM was hij vriendelijk tegen mij.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
BU NE LAAAAAAA SERIFSIZZZZ WAT SEG JIJ SAHBI OVER ME BERRAHDER
Je hebt me serieus laten happen levo, Helal olsun vallahquote:Op donderdag 27 december 2012 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ha! Dubbele ontkenning = positief!
Jij bent toch ook onbeleefd, wat ga je nu de brave Turk uithangen dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yuri is onbeleefd. Ik snap hem ook niet zo. Via DM was hij vriendelijk tegen mij.
ik ben jouw clown nie liege jongquote:Op donderdag 27 december 2012 23:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je hebt me serieus laten happen levo, Helal olsun vallah
Maar dedigiim gibi, ik heb geen kloons, heb het niet nodig om gek te doen..
Kag siktir git got herif, serefsiz..quote:
Zij heeft teminste fatsoen qua woorden, wat yuri niet heeft.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij bent toch ook onbeleefd, wat ga je nu de brave Turk uithangen dan?
Heb ik jou verteld dat ik in je bek ga pissen als, of nog meer?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij bent toch ook onbeleefd, wat ga je nu de brave Turk uithangen dan?
wa je segt ben je zelf kont in je elfquote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kag siktir git got herif, serefsiz..
Nee en ik vind het ronduit onbeleefd dat je dat nog niet hebt aangeboden.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ik jou verteld dat ik in je bek ga pissen als, of nog meer?
I give up.. Ik ben weg hier, sictin batirdin, simdikte sivalamaya basladin..quote:Op donderdag 27 december 2012 23:17 schreef Levolution het volgende:
Heel tactvol Turq, tegen je eigen kloon schelden, well played.
Neeeuh.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee en ik vind het ronduit onbeleefd dat je dat nog niet hebt aangeboden.
Ik ben twee weken geband geweest. Ik vond je altijd cool en down to earth, maar tijdens m'n ban las ik af en toe mee in dit topic en je kapsones was high as fuck. Daardoor is mijn 'vriendelijkheid' jegens jou een paar trappen lager. Verder ben ik inderdaad zeer vriendelijk als ik je mag, als ik je niet mag dan kan ik af en toe ook niet-vriendelijk zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yuri is onbeleefd. Ik snap hem ook niet zo. Via DM was hij vriendelijk tegen mij.
ik plas in jou mond swa ga nie stoer doenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee en ik vind het ronduit onbeleefd dat je dat nog niet hebt aangeboden.
Alleen als je ananas eet van tevoren.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef guler het volgende:
[..]
ik plas in jou mond swa ga nie stoer doen
Vind je mij kapsones?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben twee weken geband geweest. Ik vond je altijd cool en down to earth, maar tijdens m'n ban las ik af en toe mee in dit topic en je kapsones was high as fuck. Daardoor is mijn 'vriendelijkheid' jegens jou een paar trappen lager. Verder ben ik inderdaad zeer vriendelijk als ik je mag, als ik je niet mag dan kan ik af en toe ook niet-vriendelijk zijn.
Heb hier een blikje ananasquote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alleen als je ananas eet van tevoren.
wies weisman?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Al die kloons zijn van Weissman. Die jongen zit al weet ik niet hoelang thuis vanwege zijn schouder, ik zou hetzelfde gedaan hebben.
Ja, ja en ja/nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vind je mij kapsones?![]()
Vond jij mij aardig?? Serieus.... Doe jij altijd onaardig tegen mensen die je aardig vond?
Sowieso! Dat dat NU pas duidelijk is.quote:
In dat geval... begin maar vast aan dat blikje.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef Ambipur het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lesteert_meisje.html Hebben jullie dit al gezien.....
[..]
Sowieso! Dat dat NU pas duidelijk is.
Sorry, ik eet nu salsa baguettes en drink een kop thee.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
In dat geval... begin maar vast aan dat blikje.
jij bent guler niequote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef Ambipur het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lesteert_meisje.html Hebben jullie dit al gezien.....
[..]
Sowieso! Dat dat NU pas duidelijk is.
Wat een lelijk wijf voor zo'n knappe jongen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef Ambipur het volgende:
Ik kan je één ding garanderen.... Hij hoeft geen ananas te nuttigen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een lelijk wijf voor zo'n knappe jongen.
Nee, vind ik niet.. Heb Guler meerdere keren gevraagd, mij te negeren, toch wenst hij continu rare opmerkingen te maken en mij aan te spreken. Heb daar niet veel zin meer in.quote:
Jouw hartje win ik wel weer terug.quote:
Well, that's me to blame heb ik vernomen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden zeg...
Schatje, dit gekloon begint irritant te worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:31 schreef guler het volgende:
wa denkje gelli3k my hier belagelik make rot op amn
Word, serieus.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden zeg...
Hadi lan, waar was je al die tijd, Alamanyalara gittin bizim köyü unuttun simdi begenmiyorsun.quote:
Yesilcam script ofzo?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hadi lan, waar was je al die tijd, Alamanyalara gittin bizim köyü unuttun simdi begenmiyorsun.
Hani je zou crèmepjes meenemen uit Alamanya voor mijn tantes?
Denk je echt dat je in je eentje het topic kan verpesten?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:
Well, that's me to blame heb ik vernomen.
Wat een baasje is dat, hoe hij in Kibar Feyzo wil trouwen de hele tijd.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar moest denken aan hem
[ afbeelding ]
In Postaci vond ik hem ook wel leuk, of Namuslu met Sener Sen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een baasje is dat, hoe hij in Kibar Feyzo wil trouwen de hele tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |