SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut-tt.Ik bedoel dat het de derde keer in mijn leven is dat ik verliefd ben.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat belooft wat, hoe had jij dat toen in elkaar geflanst kaneel?
Daar flans je weinig aan. Dat gebeurt je.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij flanst genoeg met je romantische woordjesquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut-tt.
[..]
Ik bedoel dat het de derde keer in mijn leven is dat ik verliefd ben.
Daar flans je weinig aan. Dat gebeurt je.
Rustig aan.![]()
Dat laatste, gebeurd gewoonquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut-tt.
[..]
Daar flans je weinig aan. Dat gebeurt je..
![]()
Het is ook nooit goed he?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut-tt.
[..]
Daar flans je weinig aan. Dat gebeurt je.![]()
![]()
Ik ben extreem romantisch.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij flanst genoeg met je romantische woordjes
Speaking of going to the bathroom, you're an eight.Wat?quote:Nee, is lief hoor, een naam-tt.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik bedoelde het goed hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben extreem romantisch.
Speaking of going to the bathroom, you're an eight.
[..]
Wat?
[..]
Nee, is lief hoor, een naam-tt.
Ik had zelfs een hartje ervoor gezet enzo
Anders gauw volspammen![]()
![]()
GebeurTTTTTTT.quote:Dan is het goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed hoor
Ik had zelfs een hartje ervoor gezet enzo
Anders gauw volspammen
Ik ben een 8?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben extreem romantisch.
Speaking of going to the bathroom, you're an eight.
[..]
Wat?
[..]
Nee, is lief hoor, een naam-tt.
Geen 10?Rustig aan.![]()
Als dat zo is, hou ik het tegen, maar dat lijkt me niet.quote:
De kost gaat voor de baat uit....Rustig aan.![]()
Niet?quote:Gelukkig maarquote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GebeurTTTTTTT.
[..]
Dan is het goed.![]()
![]()
Sounds very british m8.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een grap.
Spreek het eens hardop uit.Rustig aan.![]()
Seks gebeurd ook wel eens gewoon jaquote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als dat zo is, hou ik het tegen, maar dat lijkt me niet.
De kost gaat voor de baat uit....
Waarom zou je zoiets tegen houden![]()
Omdat vrouwen eng zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Seks gebeurd ook wel eens gewoon ja
Waarom zou je zoiets tegen houden.
![]()
Omdat het nooit gewoon gebeurt, dus blijkbaar hou ik het tegen dan he.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Seks gebeurd ook wel eens gewoon ja
Waarom zou je zoiets tegen houden
Rustig aan.![]()
Vergezochtquote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You're an eight.
Urinate.
Kutgrap, ik weet het..
![]()
mannen ookquote:
met hun wormvormig aanhangsel
iewOh okequote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het nooit gewoon gebeurt, dus blijkbaar hou ik het tegen dan he.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2012 22:31:12 ]![]()
Joah..quote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You're an eight.
Urinate.
Kutgrap, ik weet het.
Je hebt er het juiste accent voor nodig
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mannen ook
iew
[..]
Oh oke![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen zijn gewoon recht toe recht aanquote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
mannen ook
iew.
![]()
Kunnen vrouwen ook zijn hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon recht toe recht aan.
![]()
Nee dat vind ik stom klinkenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar daar heb ik geen zin meer in, noem me maar stoephoer kingtoppie.![]()
Vrouwen ook, hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon recht toe recht aan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je mag het ook een andere naam geven, any thoughts?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat vind ik stom klinkenRustig aan.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kunnen vrouwen ook zijn hoorHet 1 sluit het andere niet uitquote:.
Toch zijn jullie eng, ik vond die meet echt superspannend alles en goot mezelf helemaal vol in de auto van Huppel.
![]()
Ik merk het...quote:
Ik heb geen tijd = Ik vind je niet leuk genoeg maar wil je niet afwijzen want dat vind ik zielig, dus ik hou je maar aan het lijntje dat is beter dan hoef ik je niet af te wijzen.Rustig aan.![]()
Nee gewoon KT is goed voor mijquote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag het ook een andere naam geven, any thoughts?![]()
![]()
Ik was heel aardigquote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Het 1 sluit het andere niet uit.
Toch zijn jullie eng, ik vond die meet echt superspannend alles en goot mezelf helemaal vol in de auto van Huppel.
.
Hmm..quote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee gewoon KT is goed voor mij![]()
Schatje.
Rustig aan.![]()
Dat doe ik nooit.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik merk het...
Ik heb geen tijd = Ik vind je niet leuk genoeg maar wil je niet afwijzen want dat vind ik zielig, dus ik hou je maar aan het lijntje dat is beter dan hoef ik je niet af te wijzen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vond je mij meeten ook eng?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Het 1 sluit het andere niet uit.
Daaromquote:. En mega cute met m'n muts en lelijke schoenen
.
Ik zeg je steeds keurig netjes waar het op staat als je me weer eens uitvraagtquote:.
Nee, jij bent niet engquote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond je mij meeten ook eng?.
Je schoenen heb ik niet echt gezienquote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. En mega cute met m'n muts en lelijke schoenen
.
.
Zuchtquote:.
![]()
Weet je zeker dat je morgen geen tijd hebt?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg je steeds keurig netjes waar het op staat als je me weer eens uitvraagt.
Rustig aan.![]()
Mooi zo. Normaal zou ik die namelijk niet dragen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet eng.
[..]
Je schoenen heb ik niet echt gezien.
[..]
Zucht.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi zo. Normaal zou ik die namelijk niet dragen.![]()
![]()
![]()
Ik heb ze wel gezien, ik moest even kijken waarom je zo klein was.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi zo. Normaal zou ik die namelijk niet dragen.![]()
Ik heb geen tijd. En ik wil ook geen tijd maken, nu niet, nooit nietquote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je morgen geen tijd hebt?.
Dat is wel hard, heb ik zo een verkeerde indruk op je achter gelaten?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd. En ik wil ook geen tijd maken, nu niet, nooit niet.
Rustig aan.![]()
Ik draag normaal gesproken mooie schoenen. Maar ik heb geen platte schoenen die voor winters weer geschikt zijn, vandaarquote:.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gezien, ik moest even kijken waarom je zo klein was..
Wat is er morgen?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je morgen geen tijd hebt?![]()
![]()
Het was ook slecht weer, echt de hele dag regenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik draag normaal gesproken mooie schoenen. Maar ik heb geen platte schoenen die voor winters weer geschikt zijn, vandaar.
.
![]()
Zo hard regende het niet eensquote:Op donderdag 27 december 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was ook slecht weer, echt de hele dag regen.
![]()
![]()
Nee. Ik hoop m'n lief nooit kwijt te raken en dus zal ik nooit met jou uitgaanquote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel hard, heb ik zo een verkeerde indruk op je achter gelaten?.
Ja, dat was kut.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was ook slecht weer, echt de hele dag regen.
Niks.quote:Dat verlicht de pijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop m'n lief nooit kwijt te raken en dus zal ik nooit met jou uitgaan.
Rustig aan.![]()
Van mijquote:Op donderdag 27 december 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb liever 1 grote plensbui dan de hele dag die klote miezer. Gelukkig wel een plu
.
En zit wat in![]()
![]()
Ja, ik vond het nog niet nodig, dan ben ik wel zo gul om 'm even uit te lenen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij hield dat ding zo gesloten vast, ik denk, mooi die wil ik wel.
Geloof dat ik er nog geen 5 minuten mee in mijn handen heb gestaan![]()
![]()
Ik ga slapen, ik voel me niet zo lekker.
Trusten.
Ja, die van mij had ik in de auto laten liggen. Het plan was om zelf te rijdenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik vond het nog niet nodig, dan ben ik wel zo gul om 'm even uit te lenen.
Geloof dat ik er nog geen 5 minuten mee in mijn handen heb gestaan. Huppel riep zo; STAP IN, RIJ MEE, LEUK!. Okay!
![]()
Trustenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
Trusten.
![]()
![]()
Beterschap en welterustenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
Trusten.
"En ik ga niet drinken hoor"quote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, die van mij had ik in de auto laten liggen. Het plan was om zelf te rijden. Huppel riep zo; STAP IN, RIJ MEE, LEUK!. Okay!
![]()
Vandaag geen zin, gisteren al genoeg op. 10 seconde later fles in mijn poten, hey waar zou dit naar smakenquote:.
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vandaag geen zin, gisteren al genoeg op. 10 seconde later fles in mijn poten, hey waar zou dit naar smaken.
![]()
Oh, morgen vroeg vrij, even langs de Gall&Gall voor die Sourz shit![]()
![]()
Morgen werken, hm wel kijken of ze het hebbenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Oh, morgen vroeg vrij, even langs de Gall&Gall voor die Sourz shit. Dat spul tikt goed weg. Die 43 ook trouwens.
![]()
Ja, daaromquote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Morgen werken, hm wel kijken of ze het hebben. Dat spul tikt goed weg. Die 43 ook trouwens.
.
![]()
Even mijn voorraadje uitbreidenquote:. Ik heb 5 gesloten flessen en iets van 5 geopende
. Zoet spul alles
.
![]()
Heb maar één fles whiskey hier staanquote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even mijn voorraadje uitbreiden. Ik heb 5 gesloten flessen en iets van 5 geopende
. Zoet spul alles
.
Die Sourz shit was ook niet duur (tientje ofzo) dus moet even kijken. Heb van half 4 tot 4 om even te shoppen
![]()
![]()
Moet te doen zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb maar één fles whiskey hier staanDie Sourz shit was ook niet duur (tientje ofzo) dus moet even kijken. Heb van half 4 tot 4 om even te shoppen
. Ik drink niet zo heel vaak eigenlijk
. Laatst wel sangria gemaakt, die was machtig
.
![]()
Afgelopen week dronk ik elke dag wel een borreltje, deze week nog niks op. Verscheelt heel ergquote:Op donderdag 27 december 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet te doen zijn. Ik drink niet zo heel vaak eigenlijk
. Laatst wel sangria gemaakt, die was machtig
.
![]()
![]()
Haha, was je aanschoten van het borrelen?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afgelopen week dronk ik elke dag wel een borreltje, deze week nog niks op. Verscheelt heel erg![]()
Nou dus ik hoor net dat mijn witte legging zo roken is. of roken zo mijn witte legging!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Door de weeks? Nee, zoveel drink ik dan niet, max. 2 borrelsquote:Op donderdag 27 december 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, was je aanschoten van het borrelen?![]()
De wat?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef Raene het volgende:
Nou dus ik hoor net dat mijn witte legging zo roken is. of roken zo mijn witte legging!
![]()
![]()
Wat merkte je dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Door de weeks? Nee, zoveel drink ik dan niet, max. 2 borrels![]()
ummmmmmquote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef Raene het volgende:
ik geloof niet dat ik je snap
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Niet erg. Ik dronk het toen het nog underground was, en toen was het bijna nergens te krijgenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
Die 43 vind ik echt zo'n gehypte drank![]()
![]()
is krokodil al een hype in Nederland?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Ow nee een hype, snel weer iets nieuws zoeken wat niet bekend is.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Huh wat?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
De hype heeft Europa niet weten te bereiken, hij stierf vroegtijdigquote:Op donderdag 27 december 2012 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is krokodil al een hype in Nederland?.
![]()
Oh, ja wanneer ik er zin in hebquote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had het over een verschil.
![]()
![]()
d'r verbinding is ook gelijk genoktquote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Zal wel iets met autocorrect zijn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ooow op die manier, in die zin heb ik zelf zelden zinquote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ja wanneer ik er zin in heb. Wel meer in groepsverband
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De hype heeft Europa niet weten te bereiken, hij stierf vroegtijdig.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, of ze is gewoon traagquote:Op donderdag 27 december 2012 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
d'r verbinding is ook gelijk genokt![]()
![]()
Dat bedoel ik, verschilt heel ergquote:Op donderdag 27 december 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooow op die manier, in die zin heb ik zelf zelden zin. Wel meer in groepsverband
. En ja, in groepsverband drink ik ook meer/sneller
![]()
![]()
Grappig welquote:Op donderdag 27 december 2012 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, verschilt heel erg. En ja, in groepsverband drink ik ook meer/sneller
. Oja mijn stemming heeft er ook veel mee te maken, ik drink graag als ik echt vrolijk ben
.
![]()
Ja dat heb ik ook wel, ik drink nooit als ik me wat minder voel. Dat klinkt gelijk zo alcoholist oid achtigquote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappig wel. Oja mijn stemming heeft er ook veel mee te maken, ik drink graag als ik echt vrolijk ben
.
![]()
![]()
Ik las dit even als: Als ik vrolijk ben, dan drink ik dusquote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grappig wel. Oja mijn stemming heeft er ook veel mee te maken, ik drink graag als ik echt vrolijk ben
.
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 27 december 2012 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, verschilt heel erg. En ja, in groepsverband drink ik ook meer/sneller
![]()
![]()
Alcohol versterkt vaak je gevoel, althans dat is wat er bij mij gebeurd en wat ik op school meekreegquote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel, ik drink nooit als ik me wat minder voel. Dat klinkt gelijk zo alcoholist oid achtig.
Hoiquote:Op donderdag 27 december 2012 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik las dit even als: Als ik vrolijk ben, dan drink ik dus![]()
![]()
![]()
dat dusquote:Op donderdag 27 december 2012 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoiquote:Op donderdag 27 december 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alcohol versterkt vaak je gevoel, althans dat is wat er bij mij gebeurd en wat ik op school meekreeg.
[..]
Hoi
Sorry, ik zat even in een paar andere topics![]()
![]()
quote:Hebben veel mensen wel, denk ikquote:Ja, dat is volgens mij ook zoquote:Op donderdag 27 december 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alcohol versterkt vaak je gevoel, althans dat is wat er bij mij gebeurd en wat ik op school meekreeg.
[..]
Hoi![]()
![]()
Ow geen probleem hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi
Sorry, ik zat even in een paar andere topics.
![]()
Ik merk er niks van als ik alcohol drink dat het mijn gevoelens versterkt. Grappig dat jullie dat zo wel ervarenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hebben veel mensen wel, denk ik
[..]
Ja, dat is volgens mij ook zo![]()
![]()
Is wel pas bij een x aantal drankjesquote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik merk er niks van als ik alcohol drink dat het mijn gevoelens versterkt. Grappig dat jullie dat zo wel ervaren![]()
![]()
Jij drinkt ook alleen als je vrolijk bent, word je dan niet nog vrolijker?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik merk er niks van als ik alcohol drink dat het mijn gevoelens versterkt. Grappig dat jullie dat zo wel ervaren![]()
DRANK VOEREEEEEEquote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word altijd heel melig van drank...
En hitsig![]()
Even noteren.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
En hitsig![]()
ik vaak sneller slaperig de laatste tietquote:Op donderdag 27 december 2012 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
En hitsig
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Verminderd het juistquote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik merk er niks van als ik alcohol drink dat het mijn gevoelens versterkt. Grappig dat jullie dat zo wel ervaren.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Soms heb ik zo'n gruwelijke hekel aan facebook
motto van 2013: doe geen moeite voor diegene, die het ook niet doen voor jou![]()
![]()
Egoïstquote:Op donderdag 27 december 2012 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met mezelf drank te voeren.
![]()
![]()
Hebben jullie serieus allemaal die nieuwe kut reclames over roken nog niet op de tv gezienquote:?
Geweldige leuzen als;
Roken is zooo blauwe mascara
Roken is zooo vrouwen met okselhaar
Roken is zooo stringetje boven je broek
Roken is zooo lipliner
Roken is zooo witte leggingBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik kijk geen tv, dus neequote:Op donderdag 27 december 2012 23:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Hebben jullie serieus allemaal die nieuwe kut reclames over roken nog niet op de tv gezien?
Geweldige leuzen als;
Roken is zooo lipliner
Roken is zooo witte legging![]()
![]()
Lijkt me kut.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Hebben jullie serieus allemaal die nieuwe kut reclames over roken nog niet op de tv gezien?
Geweldige leuzen als;
Roken is zooo lipliner
Roken is zooo witte leggingRustig aan.![]()
neequote:Op donderdag 27 december 2012 23:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Geweldige leuzen als;
Roken is zooo lipliner
Roken is zooo witte legging
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Soms wel, maar meestal blijf ik gewoon bij mezelf. Sowieso drink ik nooit zoveel totdat ik dronken ben, alleen maar totdat ik een roesje merkquote:Op donderdag 27 december 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij drinkt ook alleen als je vrolijk bent, word je dan niet nog vrolijker?![]()
![]()
Lol dat meen je nietquote:Op donderdag 27 december 2012 23:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Geweldige leuzen als;
Roken is zooo lipliner
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ik kijk geen tv meer dankzij de reclamesquote:Op donderdag 27 december 2012 23:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Geweldige leuzen als;
Roken is zooo lipliner
Roken is zooo witte legging.
Ah zo, nouja ik word een stuk meer aanwezigerquote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms wel, maar meestal blijf ik gewoon bij mezelf. Sowieso drink ik nooit zoveel totdat ik dronken ben, alleen maar totdat ik een roesje merk.
![]()
Stringetje boven de broek en witte legging is niet altijd wat mis mee trouwens hoor.
Ja, gister heb ik ze gezien. Vond ze een beetje maf om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Geweldige leuzen als;
Roken is zooo lipliner
Is dat nieuw?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Geweldige leuzen als;
Roken is zooo lipliner
![]()
Ik heb godverdomme een witte leggingquote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef DaMook het volgende:
Stringetje boven de broek en witte legging is niet altijd wat mis mee trouwens hoor.
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
hangt van vrouw in kwestie afquote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef DaMook het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vond jou echt tof... maar met dit soort uitspraken win je geen zieltjes meequote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
En jij trekt je iets aan van reclames ?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme een witte legging.
![]()
![]()
Jawel. Een witte legging kan echt niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef DaMook het volgende:
![]()
Nee dat is al een paar weken en ik irriteer me er dood aanquote:KWF denkt dat je door middel van rokers pesten op deze manier iets bereikt... Beter steken ze het geld wat ze in deze KUT reclame steken want dat is wat het is... Steken ze het geld in het onderzoek naar kanker
.
Klopt.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel. Een witte legging kan echt niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind ze gewoon fucking irritantquote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En jij trekt je iets aan van reclames ?.
antirook schiet in NL inderdaad fors door richting irritatiequote:Op donderdag 27 december 2012 23:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee dat is al een paar weken en ik irriteer me er dood aanKWF denkt dat je door middel van rokers pesten op deze manier iets bereikt... Beter steken ze het geld wat ze in deze KUT reclame steken want dat is wat het is... Steken ze het geld in het onderzoek naar kanker
.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geen tv kijken dus. Al die programa's zijn toch al brakquote:Op donderdag 27 december 2012 23:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon fucking irritant.
![]()
![]()
Onder mijn witte zomerjurkje draag ik een witte legging en daar is niks mis meequote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel. Een witte legging kan echt niet..
Ja meer gamen idd.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen tv kijken dus. Al die programa's zijn toch al brakBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat zeg ik, niet altijd foutquote:Op donderdag 27 december 2012 23:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme een witte legging.
. De zwarte string eronder is wel fout, maar kan ook wel weer geil zijn
.
Nee meer van wat eronder zitquote:.
Ik ben hier niet om zieltjes te winnen, maar om te chattenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond jou echt tof... maar met dit soort uitspraken win je geen zieltjes mee.
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op donderdag 27 december 2012 23:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee dat is al een paar weken en ik irriteer me er dood aanKWF denkt dat je door middel van rokers pesten op deze manier iets bereikt... Beter steken ze het geld wat ze in deze KUT reclame steken want dat is wat het is... Steken ze het geld in het onderzoek naar kanker
.
![]()
sorry niet boos worden![]()
![]()
kabam, punt gemaakt waarom er niet altijd iets mis mee isquote:Op donderdag 27 december 2012 23:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Onder mijn witte zomerjurkje draag ik een witte legging en daar is niks mis mee.
.
Tuurlijk. En Amerikaanse series zie je ook nog eens eerder dan in NL op de tv, en je hebt geen 4x reclame tussendoor.quote:![]()
Ja, en allemaal achter elkaar zonder pauzesquote:Op donderdag 27 december 2012 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk. En Amerikaanse series zie je ook nog eens eerder dan in NL..
![]()
ik prefereer witte zomerjurkjes zonder leggingquote:Op donderdag 27 december 2012 23:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Onder mijn witte zomerjurkje draag ik een witte legging en daar is niks mis mee.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mijn edit was niet snel genoeg, maar inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, en allemaal achter elkaar zonder pauzes.
![]()
![]()
Ach, ik vind het in de meeste gevallen niet leuk staan. Beetje kinderlijk. Onder jurkjes, rokjes of shorts. Ik snap het gewoon niet, daar hoeft toch niets onder, hooguit een panty.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:18 schreef Raene het volgende:
[..]
De enige manier waarop het nog een beetje zou kunnen, is als je laarzen aan hebt die tot je legging komen.![]()
Meestal wacht ik tot het seizoen klaar is en dan download ik alles in 1 keerquote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn edit was niet snel genoeg, maar inderdaad.
![]()
Ik heb een neefje van 9 die in het ziekenhuis ligt met kanker. Ja ik maak me druk om dat soort domme reclames.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt![]()
sorry niet boos wordenBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een neefje van 9 die in het ziekenhuis ligt met kanker. Ja ik maak me druk om dat soort domme reclames.
met de campagnes van de laatste jaren laten ze echt niemand stoppen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik niet, kan ik niet tegenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meestal wacht ik tot het seizoen klaar is en dan download ik alles in 1 keer.
.
![]()
Dat dan weer welquote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik prefereer witte zomerjurkjes zonder legging.
Ik moet bij 3 series nu al wachten tot het nieuwe seizoen begint.. en dan nog wachten tot het klaar is voor ik het kan downloadenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
!
Ik heb te dikke poten daarvoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik prefereer witte zomerjurkjes zonder leggingBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Mijn series zijn afgelopenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het helpt als je andere series hebt om te kijken. Zit nu in seizoen 4 van de X-Files
.
![]()
![]()
Game of Thronesquote:Op donderdag 27 december 2012 23:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet bij 3 series nu al wachten tot het nieuwe seizoen begint.. en dan nog wachten tot het klaar is voor ik het kan downloaden!
Californication
Fringe
The Walking Dead
The Big Bang Theory
Sons of Anarchy
Die wil ik sowieso kijken en ja, ik weet dat sommige al uitgezonden zijn.
![]()
Dan zit je met de pauzes die ze in amerika hebbenquote:, dat heb ik nu. Normaal download ik een stuk of zes series per week (eps van die series dus), maar moet nu ruim 2 weken zonder doen
.
Geen geduld voor, een week wachten is al langquote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
, liefst elke dag een nieuwe ep van elke serie
.
Misschien schuren door een legging je poten niet tegen elkaar zodat je niet aan het einde van de dag jankend met je benen wijd loopt?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
legging laat dat minder opvallenBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
raak gesprokenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een neefje van 9 die in het ziekenhuis ligt met kanker. Ja ik maak me druk om dat soort domme reclames.
schuurt minderquote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
legging laat dat minder opvallen![]()
![]()
Dan download je kut bestanden, want ik heb bij 2 series nergens last van.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan zit je met de pauzes die ze in amerika hebben, dat heb ik nu. Normaal download ik een stuk of zes series per week (eps van die series dus), maar moet nu ruim 2 weken zonder doen
.
![]()
dat kan ik me dan wel voorstellen jaquote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien schuren door een legging je poten niet tegen elkaar zodat je niet aan het einde van de dag jankend met je benen wijd loopt?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Pauzes? Wat lul je? Ik heb helemaal geen enkele pauze...quote:Op donderdag 27 december 2012 23:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan zit je met de pauzes die ze in amerika hebben, dat heb ik nu. Normaal download ik een stuk of zes series per week (eps van die series dus), maar moet nu ruim 2 weken zonder doen
.
![]()
![]()
Ik loop gewoon standaard wijdbeensquote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien schuren door een legging je poten niet tegen elkaar zodat je niet aan het einde van de dag jankend met je benen wijd loopt?
Rustig aan.![]()
Hoezo kut bestanden ?? Ik download de nieuwste aflevering binnen 12 uur nadat ie uitgezonden is, maar nu wordt er niets uitgezonden... Hoe zou ik dan nu iets nieuws moeten downloaden ?? Hoezo download ik dan kutbestanden ??quote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan download je kut bestanden, want ik heb bij 2 series nergens last van.The only easy day, was yesterday. (USMC)
als je je witte zomerjurkje aan hebtquote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik loop gewoon standaard wijdbeens
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat idd echt zo pijnlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
raak gesproken
[..]
schuurt minder. Dan loop ik de hele dag in de warmte buiten zonder legging oid en aan het einde van de dag loop ik met mn benen wijd en zo slaap ik dan ook
.
Ik download ze ook binnen 12 uur en ik heb geen last van reclames. Beetje raarquote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoezo kut bestanden ?? Ik download de nieuwste aflevering binnen 12 uur nadat ie uitgezonden is, maar nu wordt er niets uitgezonden... Hoe zou ik dan nu iets nieuws moeten downloaden ?? Hoezo download ik dan kutbestanden ??![]()
![]()
Trustenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallon. Hij doet het
Maar ik ga slapenTrusten
![]()
![]()
Slaap lekker Kifjequote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallon. Hij doet het
Maar ik ga slapenTrusten
Maar hoe gaat het sporten dan nu? Of ligt dat even op zijn gatquote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat idd echt zo pijnlijk. Dan loop ik de hele dag in de warmte buiten zonder legging oid en aan het einde van de dag loop ik met mn benen wijd en zo slaap ik dan ook
.
hihi ik zei gat snap je em![]()
![]()
NCIS, NCIS:LA Criminal Minds, Hawaii five O , geen van alle wordt uitgezonden tijdens de kerst/nieuwjaarsweken. Ow ook TBBT en 2.5men hebben deze 2 weken niets.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pauzes? Wat lul je? Ik heb helemaal geen enkele pauze...The only easy day, was yesterday. (USMC)
Tot morgen Vinniequote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallon. Hij doet het
Maar ik ga slapenTrusten
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallon. Hij doet het
Maar ik ga slapenTrusten
![]()
Slaap lekker
Koffiequote:Hoiquote:![]()
![]()
Ik heb het niet over reclames, ik heb het over dat ze nu niet uitgezonden worden daaroquote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik download ze ook binnen 12 uur en ik heb geen last van reclames. Beetje raar.
Pauze IN de serie....quote:Op donderdag 27 december 2012 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
NCIS, NCIS:LA Criminal Minds, Hawaii five O , geen van alle wordt uitgezonden tijdens de kerst/nieuwjaarsweken. Ow ook TBBT en 2.5men hebben deze 2 weken niets.![]()
Oh, wij hadden het over reclames.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het niet over reclames, ik heb het over dat ze nu niet uitgezonden worden daaro.
![]()
Ahh daar zal de miscommunicatie zitten danquote:Op donderdag 27 december 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, wij hadden het over reclames..
Ja, beetje raar dat hij dat verward eigenlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, wij hadden het over reclames..
![]()
Ik ga nog maar een numb3rs kijken. Tot straks
![]()
.
Zo lekker op een knokkel... Voelde wat en maakte hem plat met mijn duim want had nog geen idee dat er iets zat.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zat hier van de week een bromvlieg
Smerig beest
Wel raar dat er soort van sneetje zitDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik heb nog wel wat als je wilquote:Op donderdag 27 december 2012 23:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Waar is m'n drinken nu weer gebleven
.
Have funquote:Op donderdag 27 december 2012 23:34 schreef DaMook het volgende:
Ik ga nog maar een numb3rs kijken. Tot straks
![]()
.
.
![]()
hipsquote:Op donderdag 27 december 2012 23:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Waar is m'n drinken nu weer gebleven
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wie zegt dat ik ze door elkaar kijk?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan echt niet zoveel series door elkaar heen kijken hoor![]()
![]()
me neitherquote:Op donderdag 27 december 2012 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan echt niet zoveel series door elkaar heen kijken hoor
kijk sowieso nauwelijks tvSame shit, different day
SC hopper present![]()
eauquote:Op donderdag 27 december 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ze door elkaar kijk?![]()
![]()
Ik heb mn proefperiode erop zitten was echt gaaf ^^ en in januari begin ik weer omdat ik nu heel erg krap zit weer met mn centjesquote:Op donderdag 27 december 2012 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het sporten dan nu? Of ligt dat even op zijn gat
hihi ik zei gat snap je em...
als ik zoiets kwijt raak staat het meestal op een rare plekquote:
plank in de kast
toilet
etcSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wel fijn dat het zo goed bevallen isquote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb mn proefperiode erop zitten was echt gaaf ^^ en in januari begin ik weer omdat ik nu heel erg krap zit weer met mn centjes...
Ik moet mezelf ook maar weer eens onder mijn hol trappenJAnuari weer
![]()
En de series van mijn lijstje van net?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
Xfiles vind ik niet zo
Oh ik heb vanmorgen weer eens uitgeslapenhet was gewoon kwart over 11
![]()
![]()
Ik kwam met het glas drinken de slaapkamer binnen. Ik zette de PC aan, liep terug naar de gang.. maar of ik toen nog het glas drinken vast had..quote:Op donderdag 27 december 2012 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik zoiets kwijt raak staat het meestal op een rare plek
plank in de kast
toilet
etc
Ik haal wel een nieuwe, komt vanzelf wel weer boven water
edit: of ik onder water![]()
![]()
ik wil vanaf januari weer standaard 2x in de week, verslofte laatst te vaak tot 1x in de weekquote:Op donderdag 27 december 2012 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel fijn dat het zo goed bevallen is
Ik moet mezelf ook maar weer eens onder mijn hol trappenJAnuari weer
en ik HAAT sport, mja, het is beter he
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Houten bed en op een poot gezet?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kwam met het glas drinken de slaapkamer binnen. Ik zette de PC aan, liep terug naar de gang.. maar of ik toen nog het glas drinken vast had..
Ik haal wel een nieuwe, komt vanzelf wel weer boven water
edit: of ik onder water
Even FOK!ken in bed, nog niet moe![]()
![]()
En dat waren? (heb er even over heen gelezen geloof ik?) kan het niet zo snel terug vindenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En de series van mijn lijstje van net?![]()
![]()
Game of Thronesquote:Op donderdag 27 december 2012 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat waren? (heb er even over heen gelezen geloof ik?) kan het niet zo snel terug vinden
Californication
Fringe
The Walking Dead
The Big Bang Theory
Sons of Anarchy
Die ik momenteel volg. Series die afgerond zijn staan er niet bij.
![]()
Ik wil die laatste 13 kiloquote:Op donderdag 27 december 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil vanaf januari weer standaard 2x in de week, verslofte laatst te vaak tot 1x in de week
en ik HAAT sport, mja, het is beter heer af hebben ... Dus ik ga sowieso als het weer langer licht is en beter weer, weer het hardlopen oppikken
En wellicht ga ik naar de sportschool![]()
IJzer, hout kraakt teveelquote:Op donderdag 27 december 2012 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Houten bed en op een poot gezet?
Even FOK!ken in bed, nog niet moe![]()
Geen idee dus, maar ik heb al een ander glas gehaald![]()
![]()
Hardlopenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil die laatste 13 kiloer af hebben ... Dus ik ga sowieso als het weer langer licht is en beter weer, weer het hardlopen oppikken
En wellicht ga ik naar de sportschool![]()
![]()
ik moet echt iets aan eetgewoontes veranderen om af te vallen en buik te verminderenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil die laatste 13 kiloer af hebben ... Dus ik ga sowieso als het weer langer licht is en beter weer, weer het hardlopen oppikken
En wellicht ga ik naar de sportschool
Ik ben wel gespierder geworden dankzij sportschool, maar daar blijft het bijSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wat we nog hebben liggen/moeten afkijken:quote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Game of Thrones - seizoen 1 gezien, 2 moet nog
Californication - ken ik niet
Fringe - ken ik niet
The Walking Dead - niet mijn ding
The Big Bang Theory - net seizoen 5 afgekeken
Sons of Anarchy - ken ik niet
Die ik momenteel volg. Series die afgerond zijn staan er niet bij.
Toren C
Oz
Prison Break (vanaf seizoen 4, maar ben mee gestopt want ik droomde altijd mega heftig enzo)![]()
Doe je alleen gewichten of ook cardio?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet echt iets aan eetgewoontes veranderen om af te vallen en buik te verminderen
Ik ben wel gespierder geworden dankzij sportschool, maar daar blijft het bij![]()
Minder biertjes drinken Koenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet echt iets aan eetgewoontes veranderen om af te vallen en buik te verminderen
Ik ben wel gespierder geworden dankzij sportschool, maar daar blijft het bij![]()
![]()
![]()
Die eerste 2 zeggen me niksquote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat we nog hebben liggen/moeten afkijken:
Toren C
Oz
Prison Break (vanaf seizoen 4, maar ben mee gestopt want ik droomde altijd mega heftig enzo).
![]()
Ijzer kan ook krakenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
IJzer, hout kraakt teveel![]()
Geen idee dus, maar ik heb al een ander glas gehaald
Hehe, ben benieuwd waar je 'm terug vindt![]()
![]()
beidequote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doe je alleen gewichten of ook cardio?Same shit, different day
SC hopper present![]()
teveel alcohol, frisdrank en zaken als chips en dropquote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Minder biertjes drinken Koen![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ijzer pieptquote:Op donderdag 27 december 2012 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ijzer kan ook kraken
![]()
Nog niet horen kraken oid. M'n vorige houten bed kraakte te hard.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ijzer kan ook kraken
En was jij niet aan het slapen?![]()
![]()
Hij zou gaan slapen maar dat duurt altijd ffquote:Op donderdag 27 december 2012 23:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog niet horen kraken oid. M'n vorige houten bed kraakte te hard.![]()
En was jij niet aan het slapen?.
Kan je dat beperken tot 1 keer in het weekend zou je al zoveel schelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
teveel alcohol, frisdrank en zaken als chips en drop
dus alleen de zaterdag een biertje of wat en een schaaltje chips
Ik moest vorig jaar altijd alles op maken, pakken koek gingen leeg etc
Ben zo blij dat ik nu na 2 koekjes of zo kan zeggen, dit was het weer en dan leg ik het weg
Alleen noga moet opdat is nog een zwak punt, weet ik dus ik haal het niet zo vaak
![]()
Irritant is dat jaquote:Op donderdag 27 december 2012 23:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog niet horen kraken oid. M'n vorige houten bed kraakte te hard.![]()
En was jij niet aan het slapen?.
Ja zo, nog niet moe.![]()
Ik heb niet gedronkenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij zou gaan slapen maar dat duurt altijd ff.
![]()
![]()
dat is dus ook mijn planning, 1x per week op vrijdag of zaterdagavond een beeje los gaanquote:Op donderdag 27 december 2012 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je dat beperken tot 1 keer in het weekend zou je al zoveel schelen.
dus alleen de zaterdag een biertje of wat en een schaaltje chips
Ik moest vorig jaar altijd alles op maken, pakken koek gingen leeg etc
Ben zo blij dat ik nu na 2 koekjes of zo kan zeggen, dit was het weer en dan leg ik het weg
Alleen noga moet opdat is nog een zwak punt, weet ik dus ik haal het niet zo vaak
en ook oppassen bij de gratis lunch op m'n werk
Same shit, different day
SC hopper present![]()
allemaal valkuilen, maar zolang je je daar bewust van bent kan je het best ook anders aanpakkenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is dus ook mijn planning, 1x per week op vrijdag of zaterdagavond een beeje los gaan
en ook oppassen bij de gratis lunch op m'n werk![]()
Daarom van belang om altijd te zorgen dat het geen geluid maakt. Dwz met olie erbij, schroefjes iets losser/vaster draaien.quote:![]()
![]()
Of gewoon geen seks hebben in een bed wat kraaktquote:Op donderdag 27 december 2012 23:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom van belang om altijd te zorgen dat het geen geluid maakt. Dwz met olie erbij, schroefjes iets losser/vaster draaien.![]()
Hoef ik me toch geen zorgen over te maken nuquote:Op donderdag 27 december 2012 23:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom van belang om altijd te zorgen dat het geen geluid maakt. Dwz met olie erbij, schroefjes iets losser/vaster draaien.![]()
![]()
Ja maar..quote:Op donderdag 27 december 2012 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of gewoon geen seks hebben in een bed wat kraakt![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoef ik me toch geen zorgen over te maken nu![]()
![]()
Ik woon op mijzelf. Krakend bed boeit mij niet zoveel... Maar te krakend kan afleidend zijn
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Het kan een echte moodkiller zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Kan mij het boeie. Ik vind het alleen zelf bloedirritant![]()
![]()
Zo'n bed wat heerlijk laat horen in wat voor tempo je bezig bent
Als iets echt te veel of te irritant geluid maakt.. zeker weten ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kan een echte moodkiller zijn![]()
![]()
Mijn ex waarmee ik nog af en toe scharrel zit bij haar ouders.... Geen seks dus voor Spezza
Want?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn ex waarmee ik nog af en toe scharrel zit bij haar ouders.... Geen seks dus voor Spezza![]()
Dan komt ze toch naar jou?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn ex waarmee ik nog af en toe scharrel zit bij haar ouders.... Geen seks dus voor Spezza![]()
![]()
Alsof je dat nog niet gedaan hebtquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet ik het ook eens uitproberen![]()
![]()
Daarstraks nogquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof je dat nog niet gedaan hebt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt he, je moet sommige mensen alles voorkauwen.
![]()
![]()
![]()
Neuh dan moet ze haar ouders uitleggen wat ze gaat doen enzo...quote:
Oh, ja dat is wel balen. Maar op zich zou het toch geen probleem moeten zijn?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haar ouders en ik zijn nou niet echt vrienden![]()
Ik ook dadelijk denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.
Nu ga ik pitten, trusten![]()
![]()
It's complicatedquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt he, je moet sommige mensen alles voorkauwen.
Tha fuckquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh dan moet ze haar ouders uitleggen wat ze gaat doen enzo...
is ze 17?![]()
Ze zien me al aankomen voor een wip met hun dochterquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, ja dat is wel balen. Maar op zich zou het toch geen probleem moeten zijn?
Echt je bent scherpquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zet dat maar op je facebook neer.![]()
![]()
![]()
Ik mis de grapquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zet dat maar op je facebook neer.
Ja nou, ik doelde meer op seks in een huis waar ook de ouders zijn. Maar je hebt niet echt een relatie, dus dan is het inderdaad wel wat vreemdquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze zien me al aankomen voor een wip met hun dochter![]()
![]()
Je facebook status:quote:
single
relation
married
it's complicated
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 00:13:57 ]![]()
Snap hem nog steeds nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je facebook status:
single
relation
married
it's complicated
Misschien mijn gebrek aan facebookDit account is niet meer in gebruik.![]()
Niet?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik neuk niet iedere keer dat ik het bed zie![]()
Ik ga gewoon slapen en verwacht verder niets
Slaap lekker dan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik neuk niet iedere keer dat ik het bed zie![]()
Ik ga gewoon slapen en verwacht verder niets![]()
Dat jaquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snap hem nog steeds niet
Misschien mijn gebrek aan facebook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |