SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut-tt.Ik bedoel dat het de derde keer in mijn leven is dat ik verliefd ben.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat belooft wat, hoe had jij dat toen in elkaar geflanst kaneel?
Daar flans je weinig aan. Dat gebeurt je.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij flanst genoeg met je romantische woordjesquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut-tt.
[..]
Ik bedoel dat het de derde keer in mijn leven is dat ik verliefd ben.
Daar flans je weinig aan. Dat gebeurt je.
Rustig aan.![]()
Dat laatste, gebeurd gewoonquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut-tt.
[..]
Daar flans je weinig aan. Dat gebeurt je..
![]()
Het is ook nooit goed he?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut-tt.
[..]
Daar flans je weinig aan. Dat gebeurt je.![]()
![]()
Ik ben extreem romantisch.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij flanst genoeg met je romantische woordjes
Speaking of going to the bathroom, you're an eight.Wat?quote:Nee, is lief hoor, een naam-tt.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik bedoelde het goed hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben extreem romantisch.
Speaking of going to the bathroom, you're an eight.
[..]
Wat?
[..]
Nee, is lief hoor, een naam-tt.
Ik had zelfs een hartje ervoor gezet enzo
Anders gauw volspammen![]()
![]()
GebeurTTTTTTT.quote:Dan is het goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed hoor
Ik had zelfs een hartje ervoor gezet enzo
Anders gauw volspammen
Ik ben een 8?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben extreem romantisch.
Speaking of going to the bathroom, you're an eight.
[..]
Wat?
[..]
Nee, is lief hoor, een naam-tt.
Geen 10?Rustig aan.![]()
Als dat zo is, hou ik het tegen, maar dat lijkt me niet.quote:
De kost gaat voor de baat uit....Rustig aan.![]()
Niet?quote:Gelukkig maarquote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GebeurTTTTTTT.
[..]
Dan is het goed.![]()
![]()
Sounds very british m8.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een grap.
Spreek het eens hardop uit.Rustig aan.![]()
Seks gebeurd ook wel eens gewoon jaquote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als dat zo is, hou ik het tegen, maar dat lijkt me niet.
De kost gaat voor de baat uit....
Waarom zou je zoiets tegen houden![]()
Omdat vrouwen eng zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Seks gebeurd ook wel eens gewoon ja
Waarom zou je zoiets tegen houden.
![]()
Omdat het nooit gewoon gebeurt, dus blijkbaar hou ik het tegen dan he.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Seks gebeurd ook wel eens gewoon ja
Waarom zou je zoiets tegen houden
Rustig aan.![]()
Vergezochtquote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You're an eight.
Urinate.
Kutgrap, ik weet het..
![]()
mannen ookquote:
met hun wormvormig aanhangsel
iewOh okequote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het nooit gewoon gebeurt, dus blijkbaar hou ik het tegen dan he.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2012 22:31:12 ]![]()
Joah..quote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You're an eight.
Urinate.
Kutgrap, ik weet het.
Je hebt er het juiste accent voor nodig
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mannen ook
iew
[..]
Oh oke![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen zijn gewoon recht toe recht aanquote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
mannen ook
iew.
![]()
Kunnen vrouwen ook zijn hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon recht toe recht aan.
![]()
Nee dat vind ik stom klinkenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar daar heb ik geen zin meer in, noem me maar stoephoer kingtoppie.![]()
Vrouwen ook, hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon recht toe recht aan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je mag het ook een andere naam geven, any thoughts?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat vind ik stom klinkenRustig aan.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kunnen vrouwen ook zijn hoorHet 1 sluit het andere niet uitquote:.
Toch zijn jullie eng, ik vond die meet echt superspannend alles en goot mezelf helemaal vol in de auto van Huppel.
![]()
Ik merk het...quote:
Ik heb geen tijd = Ik vind je niet leuk genoeg maar wil je niet afwijzen want dat vind ik zielig, dus ik hou je maar aan het lijntje dat is beter dan hoef ik je niet af te wijzen.Rustig aan.![]()
Nee gewoon KT is goed voor mijquote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag het ook een andere naam geven, any thoughts?![]()
![]()
Ik was heel aardigquote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Het 1 sluit het andere niet uit.
Toch zijn jullie eng, ik vond die meet echt superspannend alles en goot mezelf helemaal vol in de auto van Huppel.
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hmm..quote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee gewoon KT is goed voor mij![]()
Schatje.
Rustig aan.![]()
Dat doe ik nooit.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik merk het...
Ik heb geen tijd = Ik vind je niet leuk genoeg maar wil je niet afwijzen want dat vind ik zielig, dus ik hou je maar aan het lijntje dat is beter dan hoef ik je niet af te wijzen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vond je mij meeten ook eng?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Het 1 sluit het andere niet uit.
Daaromquote:. En mega cute met m'n muts en lelijke schoenen
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |