Alsof die er wat aan doen + er is geen direct bewijsquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:35 schreef Rawberry het volgende:
Kan je niet gewoon nr de plesie gaan?
Weet je wat pas yolo is? Steek het vuurwerk in je bek en steek het dan aanquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:33 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Wil vuurwerk op hun deur plakken, en ik denk dat ik wel een verhaaltje post + plaatje
Die doen er niks aanquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:35 schreef Rawberry het volgende:
Kan je niet gewoon nr de plesie gaan?
yolo? Fuck is datquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:40 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Weet je wat pas yolo is? Steek het vuurwerk in je bek en steek het dan aan
Jawel hoor, gewoon serieus blijven en weten dat je in je recht bent.quote:
Mja, hadden toen opgebeld, maar ze wouden niet komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:42 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon serieus blijven en weten dat je in je recht bent.
Thanks voor je behulpzaamheid daar niet vanquote:
GTA allesquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:04 schreef Polacco het volgende:
Bevrijdt je matties met een chopper.
Wel eerst een gevechtschopper stelen. En doe een kogelvrij vest aan.quote:
En ik neem 3 niggas meequote:Op zaterdag 29 december 2012 00:07 schreef Polacco het volgende:
[..]
Wel eerst een gevechtschopper stelen. En doe een kogelvrij vest aan.
Ik hoop dat God voor jou bestaat met daarbij de onvermijdelijke hel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Mja, hadden toen opgebeld, maar ze wouden niet komen
Maakt ook niet uit, gwn eigen rechtertje spelen (y)
postduifquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef Ricardo1989 het volgende:
Iemand informatie hoe en wat , wat betreft een brief opsturen naar een gedetineerde?
Lees de site danquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef Ricardo1989 het volgende:
Iemand informatie hoe en wat , wat betreft een brief opsturen naar een gedetineerde?
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef Polacco het volgende:
Gooi een ruit in bij de politie, met wat mazzel zit je in de cel naast je mattie.
'Kan niet' ligt op het kerkhof dussquote:Op donderdag 27 december 2012 21:46 schreef Ricardo1989 het volgende:
Een goeie mattie van me zit nu al sinds december vorig jaar vast. Hij heeft 30 maand straf gekregen. Ik was van plan om via zijn broer hem te bezoeken, want de gevangene moet zelf aangeven aan de gevangenis dat ie van iemand bezoek wilt hebben. Anyway, die broer zit nu dus ook vast. Ik zou nu niet weten hoe ik hem moet bezoeken en dat vind ik fokt op, want ik wil niet dat hij denkt dat ik hem vergeten ben.
Klacht; kan goeie vriend niet bezoeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |