Elke seriemoordenaar is tot zijn daden gekomen door allerlei gebeurtenissen in zijn leven. Maakt het nog niet goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef Ricardo1989 het volgende:
Ik vind ook dat gangsterfilms en muziek de jeugd op een slecht pad brengen, want wat jij daar ziet/hoort lijkt normaal en dan gaan jongens het eerder doen
Ik ben ook van mening dat moordenaars heel veel zwaarder gestraft moeten worden. Zelfs voor de doodstraf ben ikquote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Elke seriemoordenaar is tot zijn daden gekomen door allerlei gebeurtenissen in zijn leven. Maakt het nog niet goed.
Ligt ook aan de situatie, maar een zinloze moord moet bestraft worden en zwaar ookquote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat moordenaars heel veel zwaarder gestraft moeten worden. Zelfs voor de doodstraf ben ik
Net zo preventief als levenslang vast.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee maar na 3 x de doodstraf werkt wel heel erg goed preventief
Het is net wat je gewend bent.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In amerika niet nee. De zielepoten die in nld lopen te huilen moeten zich echt kapot schamen. Ze weten niet waar ze het over hebben
Ow bij moord wel? Dat ligt toch ook aan de omstandigheden van de moordenaar? Wat mis ik dat je dit opeens wel veel strafbaarder vindt.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat moordenaars heel veel zwaarder gestraft moeten worden. Zelfs voor de doodstraf ben ik
En als de verdachte later onschuldig blijkt te zijn?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ja maar een stuk goedkoper. Waarom zouden we dat soort uitschot moeten financieren als er een zo mooie oplossing is waarbij er naar 5 jaar bijna niemand meer ooit aan hem denkt.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef Polacco het volgende:
[..]
Net zo preventief als levenslang vast.
Ja luie varkens noemen we dat.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het is net wat je gewend bent.
In Nederland is de welvaart meer verdeeld dan in de V.S. ja, maar toch willen sommige mensen dingen hebben zonder daar voor te werken.
Of ze hebben het nodig om hun verslaving te betalen of iet dergelijks.
Begint met het gezin, opvoeding en onderwijs. Zolang dat langs elkaar af werkt zal er altijd criminaliteit zijn in Nederland.
Zo zit dat nietquote:Op donderdag 27 december 2012 22:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja luie varkens noemen we dat.
Grapje zeker.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
gewapendeoverval op mcdonald
Ja maar ook een stuk humanere oplossing. Zij zijn beesten, wij blijven mensen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja maar een stuk goedkoper. Waarom zouden we dat soort uitschot moeten financieren als er een zo mooie oplossing is waarbij er naar 5 jaar bijna niemand meer ooit aan hem denkt.
Niet jatten van de KFC.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)s-deventer-1.3270060
geen geld voor eten lijkt me echt totaal onnodig. maar als je een becijferd voorbeeldje hebt ben ik misschien te overtuigen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:45 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Zo zit dat niet
Er zijn genoeg gezinnen waar er alleen een moeder is, 2 a 3 kinderen, en er vorvolgens geen geld voor eten is
Wat moeten die kinderen? Die gaan stelen
ik geloof daar niet zo in. wij moorden dagelijks mensen uit met ons leger.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:47 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ja maar ook een stuk humanere oplossing. Zij zijn beesten, wij blijven mensen.
Of bij gevallen dat de moeder/vader drugs/alcoholverslaafd is, de kinderen gaan dan rare dingen doenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geen geld voor eten lijkt me echt totaal onnodig. maar als je een becijferd voorbeeldje hebt ben ik misschien te overtuigen.
Mensen in de schuldsanering die van 50 euro per week moeten rondkomen + kinderen?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geen geld voor eten lijkt me echt totaal onnodig. maar als je een becijferd voorbeeldje hebt ben ik misschien te overtuigen.
Inderdaad, heb ik ook mee moeten maken, was toen alleen erg jong nogquote:Op donderdag 27 december 2012 22:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mensen in de schuldsanering die van 50 euro per week moeten rondkomen + kinderen?
zoals ik zei, ook een seriemoordenaar heeft zijn verhaal. dat maakt nog niet dat hij niet eindverantwoordelijk is voor zijn daden.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:50 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Of bij gevallen dat de moeder/vader drugs/alcoholverslaafd is, de kinderen gaan dan rare dingen doen
er wordt dan al een hoop voor je betaald he. huur enzo sowieso. graag meer details, dit is me te algemeen. heb je cijfers over wat ze krijgen en waar ze die 50 euro aan kunnen uitgeven?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mensen in de schuldsanering die van 50 euro per week moeten rondkomen + kinderen?
waar je mee omgaat raak je mee besmet zei mijn opa altijd tegen zijn maatje bij de ss.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef Uni4-Corn4 het volgende:
Vraag aan de regering waar die vast zit...
En je gaat echt dik met foute mensen om
Ouders die een verslaving hebben, een vader wat de moeder van het kind dagelijks voor zijn ogen een pak rammel geeft en hemzelf ook?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
er wordt dan al een hoop voor je betaald he. huur enzo sowieso. graag meer details, dit is me te algemeen. heb je cijfers over wat ze krijgen en waar ze die 50 euro aan kunnen uitgeven?
so? een seriemoordenaar is ook gevormd door zijn omgeving. moeten we die dan ook maar een taakstraf geven?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ouders die een verslaving hebben, een vader wat de moeder van het kind dagelijks voor zijn ogen een pak rammel geeft en hemzelf ook?
Dat kan een kind tekenen voor het leven met alle gevolgen van dien..
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
so? een seriemoordenaar is ook gevormd door zijn omgeving. moeten we die dan ook maar een taakstraf geven?
Wat hebben legersacties te maken met de manier waarop wij met misdadigers omgaan? De afschaffing van de doodstraf is juist een teken van beschaving geweest.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik geloof daar niet zo in. wij moorden dagelijks mensen uit met ons leger.
Uiteindelijk heb je wel gelijk, maar zo werkt het leven niet. Het is niet allemaal op papierquote:Op donderdag 27 december 2012 22:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
so? een seriemoordenaar is ook gevormd door zijn omgeving. moeten we die dan ook maar een taakstraf geven?
ah daar zit een groot verschil in natuurlijk, een land aanvallen en onschuldige burgers doden vs schuldige misdadigers naar de andere wereld helpen. je bent gewoon hypocriet.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:09 schreef Polacco het volgende:
[..]
Wat hebben legersacties te maken met de manier waarop wij met misdadigers omgaan? De afschaffing van de doodstraf is juist een teken van beschaving geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |