Ik heb alleen geen idee welke gevangenis ie zit, wou dat via zn broer te weten komenquote:
Hij heeft vast nog andere familie.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:47 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee welke gevangenis ie zit, wou dat via zn broer te weten komen
dan kom je op het bureau he niet gevangenis :pquote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef Polacco het volgende:
Gooi een ruit in bij de politie, met wat mazzel zit je in de cel naast je mattie.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef Polacco het volgende:
Gooi een ruit in bij de politie, met wat mazzel zit je in de cel naast je mattie.
Gezellig.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
gewapendeoverval op mcdonald
Overval op mcdonaldquote:Op donderdag 27 december 2012 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
Wat heeft hij gedaan? Een lading Nicholson jassen gevonden die net uit de vrachtwagen waren gevallen?
Als ik jou was zou ik maar snel langs gaan, over paar dagen is het al 13 maanden geleden...
Ja, hij was uit het niets weg, ik heb geen contact met zn familie alleen zn broer had ik eventueel via via kunnen bereikenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nou echt een goede vriend ja als je dat niet eens weet
Zelfs de beste onder ons doen soms domme dingen, hij gaat er vast en zeker van lerenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:53 schreef Rezania het volgende:
Hoezo zou je zo'n pauper eigenlijk überhaupt willen bezoeken?
Dom? Een gewapende overval plegen is gewoon achterlijk. Zelfs de grootste mongool had hier de consequenties van in kunnen zien. Ik zou hem gewoon keihard laten vallen als vriend, ik zou echt niet met criminelen omgaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:54 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Zelfs de beste onder ons doen soms domme dingen, hij gaat er vast en zeker van leren
Dan zou hij jou wel even bellen of wat dan ook toch? blijkbaar wil hij niet dat je langskomtquote:Op donderdag 27 december 2012 21:54 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ja, hij was uit het niets weg, ik heb geen contact met zn familie alleen zn broer had ik eventueel via via kunnen bereiken
Ik heb hem een keer aan telefoon gehad toen kwam ik zn toenmalige vriendin tegenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dan zou hij jou wel even bellen of wat dan ook toch?
Gast doe eens normaal manquote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef Internepper het volgende:
Echt, dat deze nieuwe kkuser maar weer snel oprot. Sorry TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |