Als iemand vastzit wil dat niet zeggen dat ik niet meer met hem om ga?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Probeer je echte vriend dan ook op het goede pad te houden, vind het sowieso vreemd dat je contact met hem wilt houden
Waarom niet als ik vragen mag? Hoe wil jij hun gevangenisstraf goedpraten? Of ligt dat aan 'het systeem'quote:Op donderdag 27 december 2012 22:13 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Als iemand vastzit wil dat niet zeggen dat ik niet meer met hem om ga?
Ik blijf zijn vriend, ik heb nog een paar jongens die vast zitten(minder goeie vrienden) die ga ik ook niet opeens vaarwel zeggen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Ik vind van niet, waarschijnlijk heeft deze overval ook voor problemen gezorgd bij die mensen die daar werkte ten tijden van de overal.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:12 schreef Polacco het volgende:
[..]
Moah, valt wel mee. Is wel aardig proportioneel ten opzichte van het misdrijf.
Gewoon dumpen, je wilt toch niet omgeven worden met criminele figuren die je beïnvloeden?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:13 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Als iemand vastzit wil dat niet zeggen dat ik niet meer met hem om ga?
Ik blijf zijn vriend, ik heb nog een paar jongens die vast zitten(minder goeie vrienden) die ga ik ook niet opeens vaarwel zeggen hoor
Niet alles in het leven valt te plannen en ik praat zeker niet de misdaden goed van iemand.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken anders niemand die in de bak zit hoor, gewoon een kwestie van met de juiste mensen omgaan.
Ben het wel met je eens als het een vechtpartij/winkeldiefstal was het totaal anders geweest maar dit gaat wel stapje te ver de vriend van TS denkt duidelijk dat hij CJ van San andreas isquote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dom? Een gewapende overval plegen is gewoon achterlijk. Zelfs de grootste mongool had hier de consequenties van in kunnen zien. Ik zou hem gewoon keihard laten vallen als vriend, ik zou echt niet met criminelen omgaan.
Nee, dat is zeer zeker zo ja. Maar tot nu toe heb ik nog nooit iemand ontmoet dit in de bak zit of heeft gezeten.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet alles in het leven valt te plannen en ik praat zeker niet de misdaden goed van iemand.
Dat is natuurlijk alleen maar goed van je, logisch dat je dan wel in aanraking komt met bepaalde figuren.quote:Ik heb zelf wat mensen proberen te helpen om op het rechte pad te komen en zo kom je weleens in aanraking met "verkeerde" mensen..
Vind het beide grafmongolen, dus had ze beide 30 maanden gegund. Maar ja, jeugd en volwassenenrecht zit nogal een verschil in om één of andere reden. Mag van mij veel meer per geval bekeken worden, maar dan wordt het wel erg vrij interpretabel voor een rechter, dus snap het ergens welquote:Op donderdag 27 december 2012 22:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
Hij was overigens met een minderjarige jonge van 17, die kreeg maar 200 dagen jeugdretentie, wat vinden jullie daarvan? zon groot verschil, met een paar jaar leeftijd verschil
Tsja, de redenatie daarachter is dat de oudere meer geacht wordt te kunnen nadenken over zijn daden dan dat een jochie van 17 dat kan.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
Hij was overigens met een minderjarige jonge van 17, die kreeg maar 200 dagen jeugdretentie, wat vinden jullie daarvan? zon groot verschil, met een paar jaar leeftijd verschil
Ja, maar ik ben van mening dat een jongen van 17 even goed weet wat hij doet dan een 19 jarige jongenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:23 schreef Polacco het volgende:
[..]
Tsja, de redenatie daarachter is dat de oudere meer geacht wordt te kunnen nadenken over zijn daden dan dat een jochie van 17 dat kan.
Oke, nice. Zelf heb ik ook nooit vastgezetenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef Haantje_pappie het volgende:
Gelukkig heb ik nooit vastgezeten ,heb vaak geluk gehad met taakstraf eentje van 100 uur en de andere 20 uur
Echte vrienden?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef Menno6000 het volgende:
Wie wilt er nou een vriend in de gevangenis opzoeken
straffen zijn te laag in nederland. gewoon 3 x veroordeeld -> dood door kogel binnen 2 dagen uit te voeren. dat scheelt een hoop ellende in nederland, en een hoop geld ook nog eensquote:Op donderdag 27 december 2012 22:22 schreef Ricardo1989 het volgende:
Eentje was voor heling en de andere voor mishandeling wel terecht overigens heb met plezier mijn taakstraf afgemaakt zo kan het ookquote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Oke, nice. Zelf heb ik ook nooit vastgezeten
Nee, dat vind ik niet. Niet iedereen heeft het goed in Nederland, dus soms lijdt dat gewoon dat misdaad. Ik ben wel van mening dat jeugd even hoge straffen horen te krijgenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
straffen zijn te laag in nederland. gewoon 3 x veroordeeld -> dood door kogel binnen 2 dagen uit te voeren. dat scheelt een hoop ellende in nederland, en een hoop geld ook nog eens
voor alles is een reden. dat laat onverlet dat je zelf verantwoordelijk blijft. als je het na 2 x nog niet begrepen hebt dan ben je gewoon een worm die verplettert moet worden om de samenleving leuker te maken.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:27 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet. Niet iedereen heeft het goed in Nederland, dus soms lijdt dat gewoon dat misdaad. Ik ben wel van mening dat jeugd even hoge straffen horen te krijgen
Je moet ergens een grens trekken niet? En dat is in de meeste gevallen gewoon natte vingerwerk.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:24 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben van mening dat een jongen van 17 even goed weet wat hij doet dan een 19 jarige jongen
Een overval is niet vergelijken met moord, verkrachting of pedofilie vind ik, bij de laatste 3 mag wel harder tegen opgetreden wordenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
voor alles is een reden. dat laat onverlet dat je zelf verantwoordelijk blijft. als je het na 2 x nog niet begrepen hebt dan ben je gewoon een worm die verplettert moet worden om de samenleving leuker te maken.
Dat is jouw mening. Van mij mag er bij alle 4 keihard worden opgetreden.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Een overval is niet vergelijken met moord, verkrachting of pedofilie vind ik, bij de laatste 3 mag wel harder tegen opgetreden worden
Ja, vind gewoon dat jochies dondersgoed weten wat ze doenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef Polacco het volgende:
[..]
Je moet ergens een grens trekken niet? En dat is in de meeste gevallen gewoon natte vingerwerk.
Zo werkt het niet, vriend.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
voor alles is een reden. dat laat onverlet dat je zelf verantwoordelijk blijft. als je het na 2 x nog niet begrepen hebt dan ben je gewoon een worm die verplettert moet worden om de samenleving leuker te maken.
Wat een redenatie.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Helaas niet. Dat komt door al die watjes en daarom is er zoveel criminaliteit in nld.
Vraag dat eens aan die juweliers die niet eens meer in hun eigen zaak durfen te staan omdat ze 8 keer zijn overvallen in 2 jaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Een overval is niet vergelijken met moord, verkrachting of pedofilie vind ik, bij de laatste 3 mag wel harder tegen opgetreden worden
Hoe kun je de VS uberhaupt vergelijken. Al die vuige loeders die in Nld criminaliteit plegen hebben het retegoed in vergelijking met armoedlijders in de US. Als je dan nog steeds de stoute schoenen denkt aan te moeten trekken mag je wat mij betreft de wereld uit geholpen worden bij je 3e keer.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat een redenatie.
In V.S. is het 3 strikes en je bent uit de samenleving voor hele lange tijd, werkt niet echt daar he?
Criminelen denken bij het plegen van misdrijven niet aan de strafmaat, hooguit aan de pakkans. Hard straffen werkt niet als afschrikmiddel.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Helaas niet. Dat komt door al die watjes en daarom is er zoveel criminaliteit in nld.
Dat is een vooroordeel, het is niet zo dat iedereen het goed heeftquote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hoe kun je de VS uberhaupt vergelijken. Al die vuige loeders die in Nld criminaliteit plegen hebben het retegoed in vergelijking met armoedlijders in de US. Als je dan nog steeds de stoute schoenen denkt aan te moeten trekken mag je wat mij betreft de wereld uit geholpen worden bij je 3e keer.
Nee maar na 3 x de doodstraf werkt wel heel erg goed preventiefquote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef Polacco het volgende:
[..]
Criminelen denken bij het plegen van misdrijven niet aan de strafmaat, hooguit aan de pakkans. Hard straffen werkt niet als afschrikmiddel.
Daar kan je toch niet aan denken joh? Wat een middeleeuwste redenatiequote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee maar na 3 x de doodstraf werkt wel heel erg goed preventief
In amerika niet nee. De zielepoten die in nld lopen te huilen moeten zich echt kapot schamen. Ze weten niet waar ze het over hebbenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel, het is niet zo dat iedereen het goed heeft
Elke seriemoordenaar is tot zijn daden gekomen door allerlei gebeurtenissen in zijn leven. Maakt het nog niet goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef Ricardo1989 het volgende:
Ik vind ook dat gangsterfilms en muziek de jeugd op een slecht pad brengen, want wat jij daar ziet/hoort lijkt normaal en dan gaan jongens het eerder doen
Ik ben ook van mening dat moordenaars heel veel zwaarder gestraft moeten worden. Zelfs voor de doodstraf ben ikquote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Elke seriemoordenaar is tot zijn daden gekomen door allerlei gebeurtenissen in zijn leven. Maakt het nog niet goed.
Ligt ook aan de situatie, maar een zinloze moord moet bestraft worden en zwaar ookquote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat moordenaars heel veel zwaarder gestraft moeten worden. Zelfs voor de doodstraf ben ik
Net zo preventief als levenslang vast.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee maar na 3 x de doodstraf werkt wel heel erg goed preventief
Het is net wat je gewend bent.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In amerika niet nee. De zielepoten die in nld lopen te huilen moeten zich echt kapot schamen. Ze weten niet waar ze het over hebben
Ow bij moord wel? Dat ligt toch ook aan de omstandigheden van de moordenaar? Wat mis ik dat je dit opeens wel veel strafbaarder vindt.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat moordenaars heel veel zwaarder gestraft moeten worden. Zelfs voor de doodstraf ben ik
En als de verdachte later onschuldig blijkt te zijn?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef Ricardo1989 het volgende:
[..]
Ja maar een stuk goedkoper. Waarom zouden we dat soort uitschot moeten financieren als er een zo mooie oplossing is waarbij er naar 5 jaar bijna niemand meer ooit aan hem denkt.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef Polacco het volgende:
[..]
Net zo preventief als levenslang vast.
Ja luie varkens noemen we dat.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het is net wat je gewend bent.
In Nederland is de welvaart meer verdeeld dan in de V.S. ja, maar toch willen sommige mensen dingen hebben zonder daar voor te werken.
Of ze hebben het nodig om hun verslaving te betalen of iet dergelijks.
Begint met het gezin, opvoeding en onderwijs. Zolang dat langs elkaar af werkt zal er altijd criminaliteit zijn in Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |