Haha dat zou wel baas zijn, "Ja, ik kom hem alvast ophalen, kan wel toch"quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Rij toevallig net langs het bedrijf waar ik morgen een auto moet halen (5 minuutjes bij huis vandaan). Auto stond al buiten. Helaas was het dicht vandaag anders had ik hem mooi opgehaald en thuis voor de deur gezet.
Ik heb wel eens een auto voor de deur gehad, maar dat was een foutjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:03 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha dat zou wel baas zijn, "Ja, ik kom hem alvast ophalen, kan wel toch"
Ik een Dacia Dusterquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een auto voor de deur gehad, maar dat was een foutje.
Was ook maar een Aygo
Haha daar gaat je reputatie op school!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:49 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik een Dacia Duster. Ben er de volgende dag mee naar school gegaan in Deventer, maar hij moest ook in Deventer afgeleverd worden.
Gehehe, hoe dat zo?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een auto voor de deur gehad, maar dat was een foutje.
Was ook maar een Aygo
Ik kwam vrolijk aankachelen en toen zat dat bedrijf al dichtquote:
Haha, dat heb ik ook wel eens gehad. Maar mocht hem bij de buren inleveren, heb hem dan liever mee naar huisquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik kwam vrolijk aankachelen en toen zat dat bedrijf al dicht![]()
Toen maar even gebeld en 's ochtends maar even ingeleverd.
Haha, staan allemaal dat soort slogans op idd. Ook dingen als 'Rotterdam is gewoon een mooie buitenwijk van Vlaardingen'quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:05 schreef Ordinateur het volgende:
@irritatie
Wat staat er eigenlijk voor vaags op de prullenbakken in vlaardingen? Iets van 'Ik heb alleen vlaardingen nodig, en een gaatje in de hemel om ernaar te kijken'
Een aygo neem je liever niet mee naar huisquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:12 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook wel eens gehad. Maar mocht hem bij de buren inleveren, heb hem dan liever mee naar huis
Haha, beter dan het ov hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Een aygo neem je liever niet mee naar huis
De trein gaat nog wel.quote:
Vooral als ze de verwarming op 40 graden hebben staan. Pfff!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:33 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
De trein gaat nog wel.
Ik moet telkens als ik in Almere eindig ongeveer 1 uur in de bus zitten, das pas pure horror![]()
Ai, bussen vind ik echt waardeloos. Vanaf almere is er ook wel eens een reisadvies dat ik een uur met de bus naar lelystad ofzo moet en daar overstapen. Maar die sla ik altijd overquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:33 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
De trein gaat nog wel.
Ik moet telkens als ik in Almere eindig ongeveer 1 uur in de bus zitten, das pas pure horror![]()
Wacht jij daar altijd mee joh? Ik doe het altijd direct 's avonds, anders wordt het zo'n bergquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:35 schreef QuiCk01 het volgende:
Net ff alle ritbonnen verstuurd. Beter laat dan niet
Ach ik denk als ik de reistijden niet betaald kreeg had ik het sowieso vertikt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:49 schreef S-RS het volgende:
Ai, bussen vind ik echt waardeloos. Vanaf almere is er ook wel eens een reisadvies dat ik een uur met de bus naar lelystad ofzo moet en daar overstapen. Maar die sla ik altijd over
2 ritjes gehad in december dus de berg viel meequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:49 schreef S-RS het volgende:
Wacht jij daar altijd mee joh? Ik doe het altijd direct 's avonds, anders wordt het zo'n berg
Ah ja, dan valt het wel mee. Dan vul ik er per dag vaak nog meer inquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:33 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
2 ritjes gehad in december dus de berg viel mee![]()
Normaal spaar ik ze btw ook op, vind ik makkelijker.
Workaholic!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:58 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ah ja, dan valt het wel mee. Dan vul ik er per dag vaak nog meer in
Ja joh, was geintjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:11 schreef S-RS het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, dan had ik wel een andere baan gezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |