Ik moet een einde lease auto ophalen op de Van Beethovensingel, bij iemand thuis. Is dat bij jou in de buurt? Mocht ik in de problemen raken zal ik natuurlijk jouw deskundige hulp vragen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waar in Vlaardingen? Mijn home-town namelijk
Ben dan ook thuis dus mocht het lastig worden kan ik wellicht te hulp schieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk de auto om half 9 de auto's afgeleverd en dus nog 8 uur terug naar huis ov'en. Uiteindelijk bij de overstap in Frankfurt besloten de volgende trein te nemen en in die 3 uur tussentijd met zeven van de tien hikers nog even een biertje te doen in Frankfurt. Net om 8 uur aangekomen op Utrecht CS; prima dag met veel uren!
[ Bericht 0% gewijzigd door Hojdhopper op 29-12-2012 20:59:00 ]Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo, dat was het dagje wel!
Gelukkig hadden we deze bolides:Vet! Als je er de tijd voor hebt is het wel een erg mooie afwisseling van de gebruikelijke ritten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk de auto om half 9 de auto's afgeleverd en dus nog 8 uur terug naar huis ov'en. Uiteindelijk bij de overstap in Frankfurt besloten de volgende trein te nemen en in die 3 uur tussentijd met zeven van de tien hikers nog even een biertje te doen in Frankfurt. Net om 8 uur aangekomen op Utrecht CS; prima dag met veel uren!Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Inderdaad, alleen 400 ton? dus al 40 miljoen km gereden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:53 schreef Babananana het volgende:
[..]
Vet! Als je er de tijd voor hebt is het wel een erg mooie afwisseling van de gebruikelijke ritten.
Ja dat is een minuut of 5-10 vanaf mijn huis met de auto.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:11 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ik moet een einde lease auto ophalen op de Van Beethovensingel, bij iemand thuis. Is dat bij jou in de buurt? Mocht ik in de problemen raken zal ik natuurlijk jouw deskundige hulp vragen.
Op basis van... werkwijze, salaris?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:36 schreef Antwoordapparaat het volgende:
Is er eigenlijk wel veel verschil tussen AR en EW?
Ja, en AR vereist ook rijervaring? op de website staat "aantoonbare rijervaring", wat bedoelen ze hiermee precies? of je eerder als chauffeur/hiker hebt gewerkt?quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:38 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Op basis van... werkwijze, salaris?
Toppie, bedankt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:01 schreef Jieuwst het volgende:
Bij mij wilden ze gewoon een scan van het rijbewijs maken. Ik neem aan dat er toen ook gecontroleerd is dat ik een jaar mijn rijbewijs had. Verder niks aan hoeven te tonen
De auto, die is wel belangrijkquote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef Elmer901 het volgende:
Nou mensen, ik heb morgen mijn eerste rit.
Ritje van Groningen naar Vianen met een Audi A6.
Zijn er nog dingen die ik niet moet vergeten?
Je rijbewijs.quote:Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef Elmer901 het volgende:
Zijn er nog dingen die ik niet moet vergeten?
*proest*quote:Op zondag 30 december 2012 12:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De auto, die is wel belangrijk
Primark in Almere!quote:Op zondag 30 december 2012 12:42 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
. Iemand nog een idee wat ik even zou kunnen doen?
Sorry, lezen is soms best moeilijk!quote:Op zondag 30 december 2012 13:13 schreef joppie_saus het volgende:
Er staat toch in je ritopdracht welk transportformulier je in moet vullen?
Yeps ben ik vorige week nog geweest, ik zal zo even kijken in m'n telefoon of ik het adres er nog in heb staan. Nijkerkerstraat komt me wel bekend voor trouwens, het zag er allemaal nog erg nieuw uit.quote:Op zondag 30 december 2012 14:39 schreef maxmin het volgende:
Is iemand van hier wel eens in Amersfoort geweest bij de LM die ook een depot in Barneveld noord heeft? Volgens mij heb ik verkeerde gegevens gekregen van EW, want het adres aan de nijkerkerstraat dat ze opgeven is niet het adres van de LM. ("afleveren bij X lease amersfoort" en "eindadres: nijkerkerstraat xxx amersfoort")
Op hun website geven ze een ander adres aan en op google maps is de LM op beide adressen niet te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |