abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120914008
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Waar in Vlaardingen? Mijn home-town namelijk :7
Ben dan ook thuis dus mocht het lastig worden kan ik wellicht te hulp schieten.
Ik moet een einde lease auto ophalen op de Van Beethovensingel, bij iemand thuis. Is dat bij jou in de buurt? Mocht ik in de problemen raken zal ik natuurlijk jouw deskundige hulp vragen.
pi_120926002
Zo, dat was het dagje wel!

Gelukkig hadden we deze bolides:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk de auto om half 9 de auto's afgeleverd en dus nog 8 uur terug naar huis ov'en. Uiteindelijk bij de overstap in Frankfurt besloten de volgende trein te nemen en in die 3 uur tussentijd met zeven van de tien hikers nog even een biertje te doen in Frankfurt. Net om 8 uur aangekomen op Utrecht CS; prima dag met veel uren! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Hojdhopper op 29-12-2012 20:59:00 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_120926252
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:48 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo, dat was het dagje wel!

Gelukkig hadden we deze bolides:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk de auto om half 9 de auto's afgeleverd en dus nog 8 uur terug naar huis ov'en. Uiteindelijk bij de overstap in Frankfurt besloten de volgende trein te nemen en in die 3 uur tussentijd met zeven van de tien hikers nog even een biertje te doen in Frankfurt. Net om 8 uur aangekomen op Utrecht CS; prima dag met veel uren! :)
Vet! Als je er de tijd voor hebt is het wel een erg mooie afwisseling van de gebruikelijke ritten.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_120926475
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:53 schreef Babananana het volgende:

[..]

Vet! Als je er de tijd voor hebt is het wel een erg mooie afwisseling van de gebruikelijke ritten.
Inderdaad, alleen 400 ton? dus al 40 miljoen km gereden?
Da's behoorlijk wat..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120926524
Haha oh ja 4 ton, ik wilde eerst gewoon 400 duizend schrijven. Maar inderdaad lekker als je de tijd hebt, ideaal voor de zaterdag in ieder geval.
pi_120927339
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:11 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ik moet een einde lease auto ophalen op de Van Beethovensingel, bij iemand thuis. Is dat bij jou in de buurt? Mocht ik in de problemen raken zal ik natuurlijk jouw deskundige hulp vragen.
Ja dat is een minuut of 5-10 vanaf mijn huis met de auto.
Het is trouwens in een minuut of 10-15 aan te lopen vanaf station Vlaardingen Centrum, maar je kan ook een paar haltes bus 57 nemen. Halte ligt tussen de Hoogvliet en Partycentrum Prikkewater, beetje voor de deur van dat partycentrum. Je moet dan de halte hebben waarvoor je de weg moet oversteken. Hij gaat echter maar eens in het half uur en die tijden weet ik niet want het is een bus die ik nooit neem :D
Treinen gaan wel elk kwartier.

Als je uit Capelle komt neem je zeker de metro? Dan zou ik als ik jou was bij Schiedam Centrum de trein nemen. Misschien dat je een reisadvies krijgt om in de metro te blijven tot Vijfsluizen maar dat zou ik zelf niet doen.
pi_120928220
Is er eigenlijk wel veel verschil tussen AR en EW?
pi_120928301
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:36 schreef Antwoordapparaat het volgende:
Is er eigenlijk wel veel verschil tussen AR en EW?
Op basis van... werkwijze, salaris?
pi_120928690
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:38 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Op basis van... werkwijze, salaris?
Ja, en AR vereist ook rijervaring? op de website staat "aantoonbare rijervaring", wat bedoelen ze hiermee precies? of je eerder als chauffeur/hiker hebt gewerkt?
pi_120929540
Bij mij wilden ze gewoon een scan van het rijbewijs maken. Ik neem aan dat er toen ook gecontroleerd is dat ik een jaar mijn rijbewijs had. Verder niks aan hoeven te tonen
pi_120932198
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:01 schreef Jieuwst het volgende:
Bij mij wilden ze gewoon een scan van het rijbewijs maken. Ik neem aan dat er toen ook gecontroleerd is dat ik een jaar mijn rijbewijs had. Verder niks aan hoeven te tonen
Toppie, bedankt.
pi_120942138
Ik had bij AR gesolliciteerd toen ik pas 3 maanden mijn rijbewijs had onder het mom "nee heb je, ja kun je krijgen", en dit was ook geen enkel probleem. Had het zelfs nog expliciet vermeld op het sollicitatieformulier, maar gewoon uitgenodigd voor de inschrijving en aangenomen. Blijkbaar hanteert AR de rijervaringsvereiste dus niet zo streng ;)
pi_120949482
Ik zou ook graag beginnen als hiker, zeker na het lezen van ruim 30 pagina's van jullie goede verhalen!
Kan iemand mij misschien vertellen hoe er gedacht wordt over het minimaal 1 dag vd week beschikbaar zijn??
Op 't moment kan ik niet structureel 1 dag beschikbaar zijn, maar als ik op een dag van 9 - 11 college heb bijv, kan ik daarna dan nog gewoon een rit maken, of is het vaak eerder ophalen??
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  zondag 30 december 2012 @ 12:35:58 #64
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120950627
Dan heb je niet goed gelezen. Eén dag per week beschikbaar zijn is het vereiste. Soms krijg je ritten ophalen na 11 uur, dus ja, dan zou het kunnen. Moet je dan gewoon aangeven bij je beschikbaarheid.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 30 december 2012 @ 12:36:23 #65
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120950644
Voor de laatste keer de EW-envelop aan het klaarmaken :')

Tankpas er maar bij in, ben ik daar ook van af!
#26 || Luciano da Silva
pi_120950679
Nou mensen, ik heb morgen mijn eerste rit.
Ritje van Groningen naar Vianen met een Audi A6.
Zijn er nog dingen die ik niet moet vergeten?
pi_120950699
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef Elmer901 het volgende:
Nou mensen, ik heb morgen mijn eerste rit.
Ritje van Groningen naar Vianen met een Audi A6.
De auto, die is wel belangrijk
pi_120950817
Zie net trouwens dat ik morgen de 2e auto pas rond 16u mag afleveren. De eerste moet om 10u opgehaald worden. Dan heb ik 6 uren om van Sneek naar Amsterdam te rijden, daar van auto wisselen en naar Heerenveen rijden. Alleen heb ik dan nogal wat tijd over geloof ik. Iemand nog een idee wat ik even zou kunnen doen?
  zondag 30 december 2012 @ 12:56:27 #69
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120951366
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:37 schreef Elmer901 het volgende:

Je rijbewijs.

quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2012 12:38 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

De auto, die is wel belangrijk
*proest*

quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:42 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
. Iemand nog een idee wat ik even zou kunnen doen?
Primark in Almere!
#26 || Luciano da Silva
pi_120951581
Ghehe, bedrijf waarvoor ik rijd heeft eigen transportformulieren, moet ik dan die ew gevallen ook nog invullen?
  zondag 30 december 2012 @ 13:13:02 #71
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120951986
Er staat toch in je ritopdracht welk transportformulier je in moet vullen?
#26 || Luciano da Silva
pi_120955588
quote:
15s.gif Op zondag 30 december 2012 13:13 schreef joppie_saus het volgende:
Er staat toch in je ritopdracht welk transportformulier je in moet vullen?
Sorry, lezen is soms best moeilijk! :')
pi_120955959
Is iemand van hier wel eens in Amersfoort geweest bij de LM die ook een depot in Barneveld noord heeft? Volgens mij heb ik verkeerde gegevens gekregen van EW, want het adres aan de nijkerkerstraat dat ze opgeven is niet het adres van de LM. ("afleveren bij X lease amersfoort" en "eindadres: nijkerkerstraat xxx amersfoort")

Op hun website geven ze een ander adres aan en op google maps is de LM op beide adressen niet te vinden.
pi_120956617
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:39 schreef maxmin het volgende:
Is iemand van hier wel eens in Amersfoort geweest bij de LM die ook een depot in Barneveld noord heeft? Volgens mij heb ik verkeerde gegevens gekregen van EW, want het adres aan de nijkerkerstraat dat ze opgeven is niet het adres van de LM. ("afleveren bij X lease amersfoort" en "eindadres: nijkerkerstraat xxx amersfoort")

Op hun website geven ze een ander adres aan en op google maps is de LM op beide adressen niet te vinden.
Yeps ben ik vorige week nog geweest, ik zal zo even kijken in m'n telefoon of ik het adres er nog in heb staan. Nijkerkerstraat komt me wel bekend voor trouwens, het zag er allemaal nog erg nieuw uit.
pi_120957115
Ja, die zijn verhuisd zeiden ze, ik was er vrijdag.

Wel jammer, je kan niet meer meteen naar de trein. Er gaat wel een bus ('s middags eens in het half uur) naar Amersfoort of Apeldoorn via Hoevaleken station, op 5 minuten afstand, maar ik moet dan via Hoevelaken naar Ede, met een overstaptijd van 25 minuten :') ben nu dus een dik uur bezig om naar huis te komen van hun, vroeger was het 20 minuten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')