Ik heb een keer stoelverkoeling gehad in een Lexus GS450H. Maar dat is echt geen pretje, het lijkt net of er een dikke ventilator onder je stoel zo gekoelde lucht je aars in blaast... Dus snel maar weer op verwarmen..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:06 schreef S-RS het volgende:
Die voorrruitverwarming van Ford is inderdaad verdomde fijn, alleen nog maar je ruiten aan de zijkant krabben![]()
Stoelverkoeling heb ik ook nog nooit gezien. Eigenlijk ook nog nooit gemist
Haha, weer iets om geld mee te verdienen dus. Links laten liggenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:14 schreef zazzel het volgende:
[..]
Ik heb een keer stoelverkoeling gehad in een Lexus GS450H. Maar dat is echt geen pretje, het lijkt net of er een dikke ventilator onder je stoel zo gekoelde lucht je aars in blaast... Dus snel maar weer op verwarmen..
Haha oké. Dat flexfuel heb ik ook wel eens van gehoord, maar geen idee waar je dat kunt tanken. Wel lekker op zich een redelijk full option auto! M'n vader boeien de opties niet zo, die heeft liever een lading pk's om die tokkie hut van hem de berg op te krijgen. Iets nadat we de 508 kregen, kocht die een MX-5, toen pas kwam die er achter dat velgen de auto maken.... Ik had hem helemaal uitgezocht en samengesteld, want de auto die hij eigenlijk wou mocht die niet hebben. Dus het interesseerde hem niks meer, nu krijg ik de schuld dat er op de leasel te kleine velgen zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ah met opties en wat het kost enzo heb ik me dan weer minder bezig gehouden
Wij hebben nu een Mondeo 2.0 met vrijwel alle opties (op een paar dingen zoals stoelverkoeling en elektrische stoelen na) maar ik heb geen flauw idee hoeveel dat kost.
Het is wel een flexifuel, hij kan ook naast benzine ook op e9 ofzo rijden. Schijnt dat ie daardoor werd goedkoper was dan een 1.6/normale 2.0 maar dat weet ik allemaal niet verder
Ecoboost had je toen nog niet iig
Dan wel in deze kleur en velgen:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:27 schreef joppie_saus het volgende:
Jammer dat de Superb combi zo duur is in de lease. Zou voor mij echt de ideale auto zijn.
[ afbeelding ]
Ik wil mijn Superb in een kleur die vooralsnog alleen in Tsjechië leverbaar isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:31 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dan wel in deze kleur en velgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeioeioei
Nee, 16'' zelfsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:34 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Onder die 508 had inderdaad wel een inchje groter gemogen! Nu 17"?
Op zich wel een mooi kleurtje ja, en uniek!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik wil mijn Superb in een kleur die vooralsnog alleen in Tsjechië leverbaar isHier de kleur op het schaalmodel van de Superb Combi uit mijn vitrine:
Die ziet er wel echt goed uit. Ook eindelijk eens een 508 met volledig chromen raamomlijsting, je ziet er zoveel rijden met alleen langs de bovenkant chroom, vind ik niet zo mooi. Zo duur is die optie niet eens, volgens mij 500/600 euro inclusief 17" velgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:43 schreef S-RS het volgende:
[..]
Nee, 16'' zelfs![]()
Dit vind ik persoonlijk de mooiste velgen onder een 508:
[ afbeelding ]
Dat alleen de bovenkant omlijst is is een kenmerk van de blue lease versies, die kunnen alleen lease maatschappijen kopen. Het ziet er inderdaad niet uit, en vind het ook enorm zonde.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:48 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Die ziet er wel echt goed uit. Ook eindelijk eens een 508 met volledig chromen raamomlijsting, je ziet er zoveel rijden met alleen langs de bovenkant chroom, vind ik niet zo mooi. Zo duur is die optie niet eens, volgens mij 500/600 euro inclusief 17" velgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |