Waarom deze vraag?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef polderturk het volgende:
Zelf ben ik al getrouwd. Ik ben niet op zoek of zo. Ik vraag het puur uit interesse.
Zou je een relatie aan kunnen gaan met een Turkse man of vrouw? Zou je met een Turkse man of vrouw kunnen trouwen? Waarom wel niet?
Zal ik wat pics posten.....quote:Op donderdag 27 december 2012 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, want geloof, turk, veel haar, vaak lelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impressie.Tuurlijk schatje.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Oh had pics van jou verwachtdan had je ook pica van mij gekregen hihihi. In elk land zijn wel mooie dames...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impressie.
[..]
Tuurlijk schatje.
Mijn pics zijn niet zo spectaculair als de dames hierbovenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh had pics van jou verwachtdan had je ook pica van mij gekregen hihihi. In elk land zijn wel mooie dames...
[..]Ik vind alleen die bovenste twee knap, en dan zou ik er nog steeds niet mee kunnen trouwen want nog steeds geloof, cultuur, gewoontes, gare schoonfamilie etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impressie.
[..]
Tuurlijk schatje.-XOXO-
Ik vind alleen die bovenste leuk. De rest is fake en die 2e mag ik gewoon niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind alleen die bovenste twee knap, en dan zou ik er nog steeds niet mee kunnen trouwen want nog steeds geloof, cultuur, gewoontes, gare schoonfamilie etc.
Die dames hierboven vind nou ook niet bepaald spectaculair...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn pics zijn niet zo spectaculair als de dames hierboven
Ben je bekend met Turken?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind alleen die bovenste twee knap, en dan zou ik er nog steeds niet mee kunnen trouwen want nog steeds geloof, cultuur, gewoontes, gare schoonfamilie etc.
Serieus?.......quote:Op donderdag 27 december 2012 20:12 schreef Mylene het volgende:
Ik Oosterse vrouw valt enkel op Nederlandse mannen.
Die bovenste is inderdaad het leukst, en super mooie ogenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind alleen die bovenste leuk. De rest is fake en die 2e mag ik gewoon niet.
Hoe kun je dan oordelen over geloof, gewoonte, schoonfamilie?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik heb in mijn directe vriendengroep geen Turken nee
[..]Die 'Feriha' is echt een lelijke bitch, Turkije heeft wel meer te bieden dan dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impressie.
[..]
Tuurlijk schatje.This isn't even my final form.
Had geen zin te zoeken, zoek dan? Doe die nieuwschick, die is lekkaaah. Van HaberTurk dacht ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die 'Feriha' is echt een lelijke bitch, Turkije heeft wel meer te bieden dan dit.
Ik ben niet helemaal wereldvreemd ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe kun je dan oordelen over geloof, gewoonte, schoonfamilie?
Ik weet niet wie je bedoelt.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had geen zin te zoeken, zoek dan? Doe die nieuwschick, die is lekkaaah. Van HaberTurk dacht ik.
Hoe kun je dan oordelen, als ze niet in je kring zitten? Of wacht.... Let me guess... Media?!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal wereldvreemd ofzo
Hij denkt dat iedereen meteen eerwraak neemt enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe kun je dan oordelen, als ze niet in je kring zitten? Of wacht.... Let me guess... Media?!
Familie is toch ook belangrijk?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan wel. Maar zie het niet zo snel gebeuren. Weleens met een Turkse gezoend. Maar in dat korte contact merkte ik zelfs hoe belangrijk familie was en hoe het ging en ze denken e.d.. en zij was best los nog verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zij.
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:27 schreef Ambipur het volgende:
Mwah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zij.
Zou er wel overheen gaan maar dit is niet iemand die je moet posten als je de schoonheid van de Turkse vrouw wil tonen.This isn't even my final form.
Deelsquote:Op donderdag 27 december 2012 20:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe kun je dan oordelen, als ze niet in je kring zitten? Of wacht.... Let me guess... Media?!
Stak wel precies wat ze deed e.d. Controlefactor wat hoog. Ik heb niet het idee gekregen dat het nou zo gunstig was voor haar of mij...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Familie is toch ook belangrijk?
Je krijgt er een tweede familie bij die altijd voor je klaarstaat. Wat wil je nog meer?
En ik ken Belgen die wel begrijpen dat je het niet serieus moet nemen!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]![]()
Ik ken Nederlandse meisjes (volbloed eh....) die hun snorhaartjes laten weghalen...
Ja hoor schat, dat zal het zijn. Ga nu maar weer terug maar KLB en het Turkentopicquote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed, ik merk het al... Jij hebt totaal geen ervaring met Turken.
Doei.
Dit is het nieuwe 'ga terug naar je eigen land'.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor schat, dat zal het zijn. Ga nu maar weer terug maar KLB en het Turkentopic
Ik ben dom, leg het eens uit dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
En ik ken Belgen die wel begrijpen dat je het niet serieus moet nemen!
Eerlijk, onbesneden, bah nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij denkt dat iedereen meteen eerwraak neemt enzo.
Hoeft toch helemaal niet als je je netjes laat besnijden voor haar?
Lekker makkelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed, ik merk het al... Jij hebt totaal geen ervaring met Turken.
Doei.
De eikel van een onbesneden penis is gladder en gevoeliger.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben dom, leg het eens uit dan?
[..]
Eerlijk, onbesneden, bah nee.
Ik heb eerder met hem een discussie gehad, toen hij kwam met PVV wist ik eigenlijk al voldoende.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor schat, dat zal het zijn. Ga nu maar weer terug maar KLB en het Turkentopic
1 woord: SMEGMA!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
De eikel van een onbesneden penis is gladder en gevoeliger.
het is een gewoon een cliche die ik aanhaal. Dat jij daarna weer een cliche over allochtonen/turken bevestigd door er meteen de vergelijking met Nederlanders over te maken moet jij weten.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben dom, leg het eens uit dan?
[..]
Eerlijk, onbesneden, bah nee.
Jij wast je nooit?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1 woord: SMEGMA!
wil je daar ook een foto van?
Ik hoef geen foto, maar dat is natuurlijk volledig afhankelijk van de hygiëne van die man.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n schreeuwend gebakkie met hoofddoek is het niet ? Zo'n blaatschaap die over respect enzo begint en helemaal leip doet in de bus en op straat met d'r smartphone op volume standje 10.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb eerder met hem een discussie gehad, toen hij kwam met PVV wist ik eigenlijk al voelde.
Dus nee, ik blijf hier.
Ja en met zoenen geef je 30 verschillende bacterieen door ofzo. Is maar net waar je een probleem van wil maken en wil visualiseren. Mensen zijn nou eenmaal niet helemaal schone wezens zoals welk dier dan ook. Betekent niet dat je alles er maar af moet snijden ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kon er niet meer naast zitten.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n schreeuwend gebakkie met hoofddoek is het niet ? Zo'n blaatschaap die over respect enzo begint en helemaal leip doet in de bus en op straat met d'r smartphone op volume standje 10.
Dat zeg ik, echt zo'n blèrend geval zonder kennis van zaken.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Sorry. Maar ik heb echt geen humor....quote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
het is een gewoon een cliche die ik aanhaal. Dat jij daarna weer een cliche over allochtonen/turken bevestigd door er meteen de vergelijking met Nederlanders over te maken moet jij weten.
Neuh, loop er eigenlijk best halfnaakt bij. mijn decolleté trekt bekijks en zo. Respect heb ik niet,de bus ken ik niet, ik bezit immers een eigen auto.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n schreeuwend gebakkie met hoofddoek is het niet ? Zo'n blaatschaap die over respect enzo begint en helemaal leip doet in de bus en op straat met d'r smartphone op volume standje 10.
Online gedraagt ze zich anders wel zo asociaal en onbeschoft met dat geblèr en getier van d'r.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kon er niet meer naast zitten.
En ik denk dat Ambi daar ook over struikelt. Het algemene beeld van de Turkse vrouw klopt niet.
Kijk, dat hoort dan wel weer bij de Turkse vrouw.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Online gedraagt ze zich anders wel zo asociaal en onbeschoft met dat geblèr en getier van d'r.
ja dat blijkt, wel pics he, want dat geloven we natuurlijk niet!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Sorry. Maar ik heb echt geen humor....
[..]
Neuh, loop er eigenlijk best halfnaakt bij. mijn decolleté trekt bekijks en zo. Respect heb ik niet,de bus ken ik niet, ik bezit immers een eigen auto.
Ooooooh liefje toch... Zal ik dan braaf mijn mond houden en nu gaan afwassen? Had je een kopje thee gewild? Zal ik je voeten wassen?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Online gedraagt ze zich anders wel zo asociaal en onbeschoft met dat geblèr en getier van d'r.
Een paar hebben mijn foto al gespot. Is voldoende.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:36 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
ja dat blijkt, wel pics he, want dat geloven we natuurlijk niet!
Ik had je wel kunnen handelen maar goed, wat moet ik met een Turks meisje? Je weet wel, geloof, gewoontes, eerwraak, snor enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:37 schreef Ambipur het volgende:
Levo! Ik ben er eindelijk achter!! Het ligt niet aan de Turken..... Zelfs Nederlanders kunnen zo'n opgewonden standje als ik niet handelen.
Het ligt gewoon aan mij
Nee hoor, ik ben een vrije westerse man die dat stereotype vrouw verafschuwt. Doe gewoon je eigen ding, maar gedraag je een beetje, doe net alsof je manieren hebt geleerd en dan is alles prima.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooooooh liefje toch... Zal ik dan braaf mijn mond houden en nu gaan afwassen? Had je een kopje thee gewild? Zal ik je voeten wassen?
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik had je wel kunnen handelen maar goed, wat moet ik met een Turks meisje? Je weet wel, geloof, gewoontes, eerwraak, snor enzo.
Ik kan wel goed koken en supergoed afwassen? Verder was ik je voeten, na een dag werken?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik had je wel kunnen handelen maar goed, wat moet ik met een Turks meisje? Je weet wel, geloof, gewoontes, eerwraak, snor enzo.
Je bent niet opgewonden, je bent onbeschaafd. Dat is heel iets anders.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:37 schreef Ambipur het volgende:
Levo! Ik ben er eindelijk achter!! Het ligt niet aan de Turken..... Zelfs Nederlanders kunnen zo'n opgewonden standje als ik niet handelen.
Het ligt gewoon aan mij
Nu weet ik niet of jij diegene bent die een ander op gedrag zou moeten wijzen gezien je eigen gedrag soms maar a la héquote:Op donderdag 27 december 2012 20:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben een vrije westerse man die dat stereotype vrouw verafschuwt. Doe gewoon je eigen ding, maar gedraag je een beetje, doe net alsof je manieren hebt geleerd en dan is alles prima.
Oke, zou je dan enkele voorbeelden kunnen noemen, waardoor je mij als onbeschaafd zou kunnen zien? Want nu volgt een eindoordeel, zonder argumenten.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent niet opgewonden, je bent onbeschaafd. Dat is heel iets anders.
Klinkt heel leuk allemaal maar dadelijk ga je opeens een hoofddoek dragen ofzo, dan kan ik natuurlijk geen PVV meer stemmen zonder me te schamen voor buurman Henk.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan wel goed koken en supergoed afwassen? Verder was ik je voeten, na een dag werken?
Je kan het onderscheid niet maken tussen een online karikatuur en IRL ?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of jij diegene bent die een ander op gedrag zou moeten wijzen gezien je eigen gedrag soms maar a la hé
Joh skeet, is niet erg en zo. Ik stem ook al PVVquote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klinkt heel leuk allemaal maar dadelijk ga je opeens een hoofddoek dragen ofzo, dan kan ik natuurlijk geen PVV meer stemmen zonder me te schamen voor buurman Henk.
Ja maar ik moet toch afgaan op hoe je je online gedraagt? Bedoel met dat argument kan iedereen alles doen en zeggen onder het mom van 'ja maar in het echt ben ik anders'quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan het onderscheid niet maken tussen een online karikatuur en IRL ?![]()
Trust me, niemand die mij zou herkennen IRL
Oké dan kom ik morgen je hand vragen hopelijk willen ze je wel weggeven.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh skeet, is niet erg en zo. Ik stem ook al PVVJuist om buurman Ahmet, die zijn Mercedes parkeert op MIJN erf. (tis wel een huurhuis, maar ach.)
Dat hele smegma verhaal wat je net ophing bijvoorbeeld, getuigt van à) weinig kennis van zaken, b) vooroordelen jegens onbesneden mannen en c) hypocrisie omdat je twee seconden daarvoor iemand beschuldigt van hetzelfde gedrag, namelijk vooroordelen hebben. Niet chique dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, zou je dan enkele voorbeelden kunnen noemen, waardoor je mij als onbeschaafd zou kunnen zien? Want nu volgt een eindoordeel, zonder argumenten.
Nu ben je schijnheilig! Alsof ik ZO enorm aso ben IRL... Wel bijdehand en zo, maar zeker niet asociaalquote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lieverd, dit neem je niet serieus toch.....quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hele smegma verhaal wat je net ophing bijvoorbeeld, getuigt van à) weinig kennis van zaken, b) vooroordelen jegens onbesneden mannen en c) hypocrisie omdat je twee seconden daarvoor iemand beschuldigt van hetzelfde gedrag, namelijk vooroordelen hebben. Niet chique dus.
Ja prima hoor, ik snap waar je het vandaan haalt.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar ik moet toch afgaan op hoe je je online gedraagt? Bedoel met dat argument kan iedereen alles doen en zeggen onder het mom van 'ja maar in het echt ben ik anders'
Ga jij jezelf dan maar eens pijpen met je onbesneden lul en kijk hoe smerig dat smaakt. :squote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hele smegma verhaal wat je net ophing bijvoorbeeld, getuigt van à) weinig kennis van zaken, b) vooroordelen jegens onbesneden mannen en c) hypocrisie omdat je twee seconden daarvoor iemand beschuldigt van hetzelfde gedrag, namelijk vooroordelen hebben. Niet chique dus.
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja prima hoor, ik snap waar je het vandaan haalt.
Ik zou niet weten waar ik anders op af moet gaan. In het Turkentopic zie ik ook weinig kwaliteitsposts van je.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lieverd, dit neem je niet serieus toch.....
Kijk, nu doe je dus de aanname dat ik onbesneden ben.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ga jij jezelf dan maar eens pijpen met je onbesneden lul en kijk hoe smerig dat smaakt. :s
Duh, alle kaaskoppen hebben kopkaas.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk, nu doe je dus de aanname dat ik onbesneden ben.
Kut, ik ben dus een Duitser met mijn helm.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Duh, alle kaaskoppen hebben kopkaas.
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kut, ik ben dus een Duitser met mijn helm.
Er zijn ook Turkse vrouwen dIe juist een minder 'mannelijke' vent zoeken.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Een genetisch Turkse vrouw? graag zelfs!
Cultureel Turks zou een probleem zijn, uiteindelijk ga je op ieder gebied tekort komen vergeleken haar baba, broers en neven en je vrouw spiegelt je natuurlijk wel aan dergelijke zeer mannelijke role models.
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik anders op af moet gaan. In het Turkentopic zie ik ook weinig kwaliteitsposts van je.
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Cuuuussssssssssquote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ga jij jezelf dan maar eens pijpen met je onbesneden lul en kijk hoe smerig dat smaakt. :s
Dat maakt jouw vrouw je wijs om je niet te kwetsen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:46 schreef polderturk het volgende:
[..]
Er zijn ook Turkse vrouwen dIe juist een minder 'mannelijke' vent zoeken.
Wauw. Dat is hard......quote:Op donderdag 27 december 2012 20:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat maakt jouw vrouw je wijs om je niet te kwetsen.
En voilà, het geblèr is terug.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik quote.
[..]
[..]
Cuuuussssssssss
Initieel ja maar uiteindelijk brengt ze dan je nazaten onder bij haar talrijke broers om haar zonen de kunst van het olieworstelen en Fener naar de CL de juichen, zit je daar als Hollander met je geprakte hap naar Nieuwsuur te kijken met je steunzolen en suffe pantoffels met dierenkoppenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:46 schreef polderturk het volgende:
[..]
Er zijn ook Turkse vrouwen dIe juist een minder 'mannelijke' vent zoeken.
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Initieel ja maar uiteindelijk brengt ze dan je nazaten onder bij haar talrijke broers om haar zonen de kunst van het olieworstelen en Fener naar de CL de juichen, zit je daar als Hollander met je geprakte hap naar Nieuwsuur te kijken met je steunzolen en suffe pantoffels met dierenkoppen
Ik heb een grote bek en wordt een bijdehand kutventje genoemd ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je in het echt ook zo bijdehand...... Hou ik wel van.
Dan ben je dus IRL wel net zoals hier dusquote:Op donderdag 27 december 2012 20:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb een grote bek en wordt een bijdehand kutventje genoemd ja.
Top. Jou ga ik hosselen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb een grote bek en wordt een bijdehand kutventje genoemd ja.
Welnee, IRL kom ik er mee weg, hier niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dan ben je dus IRL wel net zoals hier dus
Vraag je moeder maar hoe mannelijk ik ben.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat maakt jouw vrouw je wijs om je niet te kwetsen.
29. Shock and awe werkt het beste moet ik zeggen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou oud ben je? Dan weet ik welk tactiek te gebruiken.
Wat een Turkenreactie is dit weer, zeg... Valt mij bijzonder tegen van jou, Polderturk.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
Vraag je moeder maar hoe mannelijk ik ben.
En nu ophouden met die onzin.
Goed, moet nog alleen je lengte weten, niet van je manhood. Hierna kan ik erop af springen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
29. Shock and awe werkt het beste moet ik zeggen.
Maar weer niet met een Nederlanderquote:
Ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef polderturk het volgende:
Zou je een relatie aan kunnen gaan met een Turkse man of vrouw?
Jaquote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef polderturk het volgende:
Zou je met een Turkse man of vrouw kunnen trouwen?
Omdat er best veel mooie Turkse vrouwen zijn.quote:
1.83. Ben je gelovig?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat een Turkenreactie is dit weer, zeg... Valt mij bijzonder tegen van jou, Polderturk.
[..]
Goed, moet nog alleen je lengte weten, niet van je manhood. Hierna kan ik erop af springen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:55 schreef Ambipur het volgende:
Goed, moet nog alleen je lengte weten van je manhood. Hierna kan ik erop springen.
We zijn bijna even lang...quote:
Onze ontluikende liefde is nu al abgeknallt.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
We zijn bijna even lang...Nu kan ik niet meer op je springen.
Gelovig, vandaag een beetje. Morgen kan het weer niet zijn.
PolderTurk, is jouw vrouw Turkse?
Nee. Nog niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onze ontluikende liefde is nu al abgeknallt.
Wel even wassen liefje....quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo, volgende week date geregeld met deze chick. Hou jullie op de hoogte !
Oh hell yeah.....!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben besneden schat, zit wel goed dus
Hee jij daar. Blijf van onze Turkse vrouwen afquote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben besneden schat, zit wel goed dus
Mijn vrouw is Turks-Koerdischquote:Op donderdag 27 december 2012 21:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
We zijn bijna even lang...Nu kan ik niet meer op je springen.
Gelovig, vandaag een beetje. Morgen kan het weer niet zijn.
PolderTurk, is jouw vrouw Turkse?
Jij weet echt niet hoe je jezelf in moet voegen hequote:Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hee jij daar. Blijf van onze Turkse vrouwen af
Jij ook nietquote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Jij weet echt niet hoe je jezelf in moet voegen he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Turks-Koerdische chicks... Die zijn 't bestequote:Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Mijn vrouw is Turks-Koerdisch
No way, ik heb pics van Ambi gezienquote:Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hee jij daar. Blijf van onze Turkse vrouwen af
Hoe gedragen Nederlanders zich dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:50 schreef LookAtMe het volgende:
Als ze zich gedraagt als Nederlander wel.
En als ze niet zo'n erg accent heeft.
Die zijn goed, wees er zuinig op!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Mijn vrouw is Turks-Koerdisch
Slet? Lieverd, ik ben bijna 30. Dit woord doet me niets meer..quote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Sorry ik praat niet met sletjes. Moet huiswerk maken dag.
Oh ben jij dat ma? Sorryquote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Slet? Lieverd, ik ben bijna 30. Dit woord doet me niets meer..
De rekening splitten?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe gedragen Nederlanders zich dan?
jammer, serieusquote:Op donderdag 27 december 2012 21:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooh... zo lief..... Nee, dit raakt me ook niet.
Nee we scheren onze bovenlip.quote:
Gladgeschoren gezichtje hebbenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee we scheren onze bovenlip.
]quote:Op donderdag 27 december 2012 21:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee we scheren onze bovenlip.
Die thumbnail is echt vies gek, ik ga niet klikken.quote:
True.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
Gladgeschoren gezichtje hebben![]()
Stoppelbaardje, als een baas
Kan ook tof zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
True.
Maar dus geen snor!
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, als hij maar geen praktiserend moslim is. Ik ben zelf atheist en dat zou alleen maar botsen.
Ja, gehad.. Vind haar nog steeds de mooiste.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef polderturk het volgende:
[quote] Zou je een relatie aan kunnen gaan met een Turkse man of vrouw?
Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Zolang er niet wordt verwacht dat ik mij ga gedragen als een Turk wel denk ik.. Maar ach, is niet meer aan de orde.quote:Zou je met een Turkse man of vrouw kunnen trouwen? Waarom wel niet?
Smegma? We hebben gewoon douches in Nederland hoor? Dat zijn die ijzeren koppen met gaten erin waar water uit komt als je het aan zet. En (niet verder vertellen), als je hier 2x per dag gebruik van maakt, krijg je hier geen last van!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was een grapje..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Smegma? We hebben gewoon douches in Nederland hoor? Dat zijn die ijzeren koppen met gaten erin waar water uit komt als je het aan zet. En (niet verder vertellen), als je hier 2x per dag gebruik van maakt, krijg je hier geen last van!
Ik weet het, wij Nederlanders hebben voor elk probleem wel een oplossing
Denk je trouwens niet dat als Allah wilde dat een man besneden zou zijn, hij de jongetjes MET voorhuid geboren zou laten worden?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:56 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Denk je trouwens niet dat als Allah wilde dat een man besneden zou zijn, hij de jongetjes MET voorhuid geboren zou laten worden?
Dus je zegt in weze dat een pasgeborene aangepast moet worden omdat jouw god iets vergeet bij ELK kind?
Niet onrespectvol bedoeld, maar ik vraag dit me gewoon af (sorry als dit offtopic is).
Een vrouw die moslim is.quote:
Mag ik jou vragen tot hoever jij behoort tot de 'stereotype' turk? Buiten dat besnijdenis verhaal lijk je me best wel een tof Turks meisjequote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nu ben je schijnheilig! Alsof ik ZO enorm aso ben IRL... Wel bijdehand en zo, maar zeker niet asociaal
Hoezo? Ik vraag aan jou wat jij denkt, omdat ik benieuwd ben naar jouw mening.quote:
Wat is een stereotype Turkse?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:43 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Mag ik jou vragen tot hoever jij behoort tot de 'stereotype' turk? Buiten dat besnijdenis verhaal lijk je me best wel een tof Turks meisje
Ja, dat ben je. Het gaat mij niet eens om de religie, al gelooft iemand in de Heilige Jodokus van de Tempelberg, maar meer om de praktische dingen/verwachtingen. Wat als je kinderen krijgt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef Ambipur het volgende:
Dus iemand die moslim is is moslima? Ben ik dat ook? Ondanks dat ik drink? Niet bid etc?
Dan lever je beiden wat in.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat ben je. Het gaat mij niet eens om de religie, al gelooft iemand in de Heilige Jodokus van de Tempelberg, maar meer om de praktische dingen/verwachtingen. Wat als je kinderen krijgt?
Ehm om te beginnen, draag je een hoofddoek?quote:
'Twee geloven op een kussenquote:
Ben je gek! Geen hoofddoek.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ehm om te beginnen, draag je een hoofddoek?(snor is bullshit en je zei al dat je licht gelovig was en dat dit verschilde met de dag).
Voorderest heb ik veel Turkse meisjes gekend en stiekem vind ik Turkse meisjes >>> Nederlandse meisjes.
Mijn soort van schoonnichtje (hoe zeg je zoiets?!) is Joods..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Twee geloven op een kussen
daar slaapt de duivel tussen'
Geloof ik oprecht
Hoofddoek is toch een cultureel iets en heeft verder niks met geloof te maken toch?quote:
Kan cultureel zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hoofddoek is toch een cultureel iets en heeft verder niks met geloof te maken toch?![]()
En geen hoofddoek is sowieso beter.
Weet niet hoe je dat zegtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn soort van schoonnichtje (hoe zeg je zoiets?!) is Joods..
Het kan wel. Maar beiden leveren iets in voor win-win.
Oh okee, interessant! Ja ik ben altijd geinteresseerd in culturen. Dus als ik iets niet snap, vraag ik het meestal gelijk. Sorry als het een beetje vaag over komt ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan cultureel zijnOma draagt zo'n doek om die reden buitenshuis. Het is voornamelijk een uiting van geloof.
Waarom? Wil je dat zelf of moet dat van familie/omgeving?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:15 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben toch gedoemd een relatie te beginnen met niet Turken.
Al stond het erin. Ik ga mij niet bedekken, zodat achmed geen wellustige gevoelens krijgt etc.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:16 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Oh okee, interessant! Ja ik ben altijd geinteresseerd in culturen. Dus als ik iets niet snap, vraag ik het meestal gelijk. Sorry als het een beetje vaag over komt ofzo.
Had toendertijd van meisjes zonder hoofddoek gehoord dat het niet in jullie boek geschreven zou staan. En dat het gewoon iets cultureels was, terwijl anderen weer zeggen dat het juist wel met het geloof te maken heeft.
Hoe moet ik dat nou ooit begrijpen als een boeren Nederlander met mijn krentenbolletje met kaas
Ik ben geloof ik wat raar en apart. Trekken die Turken niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom? Wil je dat zelf of moet dat van familie/omgeving?
Ik heb over het woordje 'niet' gelezenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik wat raar en apart. Trekken die Turken niet.
Haha jij bent tot nu toe het tofste Turkse meisje die ik kenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Al stond het erin. Ik ga mij niet bedekken, zodat achmed geen wellustige gevoelens krijgt etc.
Dikke doei.
Ik zit dit draadje eens te lezen en zulke dingen zei mijn ex ook wel eens. Ik zou me rot schrikken als je het blijkt te zijn (nee kan niet).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:15 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben toch gedoemd een relatie te beginnen met niet Turken.
Vrouw lieve schat. Ben zowat 30quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Haha jij bent tot nu toe het tofste Turkse meisje die ik ken
Turken vinden mij raar. Ben erg erg erg open, eerlijk, aanwezig, bijdehand etc. De meeste mannen vinden mij irritant.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zit dit draadje eens te lezen en zulke dingen zei mijn ex ook wel eens. Ik zou me rot schrikken als je het blijkt te zijn (nee kan niet).
Heb het idee dat sommige Turken/Marokkanen een beetje een identiteitscrisis hebben doordat ze met 2 culturen te maken hebben. Mijn ex wilde altijd per se een Nederlander. Na mij kwam er een Turk, maar toen dat uitging zei ze dat ze nooit meer een Turk wilde. Daarna kreeg ze met weer met een Nederlander en nu is het weer uit. Benieuwd wat het nu gaat worden.
Dat ben ik ook. Vooral dat laatstequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turken vinden mij raar. Ben erg erg erg open, eerlijk, aanwezig, bijdehand etc. De meeste mannen vinden mij irritant.
ik generaliseer natuurlijk voor her gemak.
Ik hoor nergens bij. Enorm irritant. Nederlanders vinden mij dan weer te temperamentvol.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Vooral dat laatste![]()
En niks mis met generaliseren.
Doet me aan een Marokkaanse cliënte denken.. leuke meid, niet dom, assertief en best een grote mond. Ze trouwde op haar 20ste met een uit Marokko afkomstig rifaapje (is dat beledigend?) die er iets traditioneler over dacht dan zij. Het was een iel ventje, in mijn ogen een loser. Door huiselijk geweld zijn ze nog geen 2 jaar later al uit elkaar gegaan. Echt, Marokkanen.. ik begrijp heel weinig van die mensen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turken vinden mij raar. Ben erg erg erg open, eerlijk, aanwezig, bijdehand etc. De meeste mannen vinden mij irritant.
ik generaliseer natuurlijk voor her gemak.
Ik heb een lange relatie met een Turk gehad. Ging niet, hij vond mij een bedreiging ofzo![]()
Tussen wal en schip, he.. Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Doet me aan een Marokkaanse cliënte denken.. leuke meid, niet dom, assertief en best een grote mond. Ze trouwde op haar 20ste met een uit Marokko afkomstig rifaapje (is dat beledigend?) die er iets traditioneler over dacht dan zij. Het was een iel ventje, in mijn ogen een loser. Door huiselijk geweld zijn ze nog geen 2 jaar later al uit elkaar gegaan. Echt, Marokkanen.. ik begrijp heel weinig van die mensen.
Op ieder potje past een deksletje dekseltje. Ook op jou en ook op mij. Het is alleen even zoekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hoor nergens bij. Enorm irritant. Nederlanders vinden mij dan weer te temperamentvol.
Oooooh wat een lot is mij gegund
Ik snap de vrouwen ook niet zo goed die zo snel in die situaties terechtkomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Doet me aan een Marokkaanse cliënte denken.. leuke meid, niet dom, assertief en best een grote mond. Ze trouwde op haar 20ste met een uit Marokko afkomstig rifaapje (is dat beledigend?) die er iets traditioneler over dacht dan zij. Het was een iel ventje, in mijn ogen een loser. Door huiselijk geweld zijn ze nog geen 2 jaar later al uit elkaar gegaan. Echt, Marokkanen.. ik begrijp heel weinig van die mensen.
Is zo gebeurd. Je bevindt je er ineens in.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap de vrouwen ook niet zo goed die zo snel in die situaties terechtkomen.
Nouja goed, mensen zijn misleidend, maar je hebt er vrouwen tussen zitten die keer op keer op keer iemand hebben die ze in elkaar trimt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is zo gebeurd. Je bevindt je er ineens in.
Patroon..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja goed, mensen zijn misleidend, maar je hebt er vrouwen tussen zitten die keer op keer op keer iemand hebben die ze in elkaar trimt.
Die weten gewoon niet wanneer ze hun mond moeten houdenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja goed, mensen zijn misleidend, maar je hebt er vrouwen tussen zitten die keer op keer op keer iemand hebben die ze in elkaar trimt.
Komt ook door de achtergrond..slechte jeugd gehad, een vader die niet spoorde, huwelijk was een vlucht het huis uit. En ze heeft ook nog een kind gekregen met die gozer dat doof is. Voordat ze ging trouwen had ze alles mee, diploma gehaald, werk, geen schulden. Nu zit ze in de schuldsanering (ex had schulden waar hij niet helemaal open over was geweest) met een kind dat veel zorg nodig heeft. Doodzonde, het was een leuk grietje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap de vrouwen ook niet zo goed die zo snel in die situaties terechtkomen.
Wat is te westers?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
Turkse vrouwenmaar vaak wel te westers.
Das juist positiefquote:
Zou er spontaan lesbisch van wordenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Komt ook door de achtergrond..slechte jeugd gehad, een vader die niet spoorde, huwelijk was een vlucht het huis uit. En ze heeft ook nog een kind gekregen met die gozer dat doof is. Voordat ze ging trouwen had ze alles mee, diploma gehaald, werk, geen schulden. Nu zit ze in de schuldsanering (ex had schulden waar hij niet helemaal open over was geweest) met een kind dat veel zorg nodig heeft. Doodzonde, het was een leuk grietje.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Puur hoe ze erg zelf uit ziet. Blanke huid, licht haar etc.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dat is fake vaak... Geverfd etc... Ze willen westers lijken.
Don't know... Snap het zelf niet. Mijn krullen zijn hoogstens lichtbruin, zal never blond doen.. Bah, dat pornoblond wat veel Turken doen.quote:
Ze kijken op tegen de westerse cultuur? Lichtbruin van jezelf, want sommige turken hebben dan weer zwart haar, donkere ogen en een olijfkleurige huid..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Don't know... Snap het zelf niet. Mijn krullen zijn hoogstens lichtbruin, zal never blond doen.. Bah, dat pornoblond wat veel Turken doen.
Nee, het is middenbruin in de zomer, donker in de winter. Verf het zelfs iets lichter. Ben zelf erg licht qua huidskleur, donkere ogen. DE Turk bestaat niet.. Import/Export, mengselvolk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ze kijken op tegen de westerse cultuur? Lichtbruin van jezelf, want sommige turken hebben dan weer zwart haar, donkere ogen en een olijfkleurige huid..
Niet altijd.. Mijn ex is tamelijk bleek en heeft ook vrij licht/blond haar en lichte bruine ogen. Maar toch ziet ze er turks uitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dat is fake vaak... Geverfd etc... Ze willen westers lijken.
Lang, zwart golvend haarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, het is middenbruin in de zomer, donker in de winter. Verf het zelfs iets lichter. Ben zelf erg licht qua huidskleur, donkere ogen. DE Turk bestaat niet.. Import/Export, mengselvolk.
Blond staat de meeste Turken niet eens.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Don't know... Snap het zelf niet. Mijn krullen zijn hoogstens lichtbruin, zal never blond doen.. Bah, dat pornoblond wat veel Turken doen.
Die noemen we: Bulgaarse hoer..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Blond staat de meeste Turken niet eens.![]()
Zou jij als Turk met een Armeense kunnen huwen, of met een Israelische vrouw, die vraag vind ik ook wel eens interessant om beantwoord te zien worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef polderturk het volgende:
Zelf ben ik al getrouwd. Ik ben niet op zoek of zo. Ik vraag het puur uit interesse.
Zou je een relatie aan kunnen gaan met een Turkse man of vrouw? Zou je met een Turkse man of vrouw kunnen trouwen? Waarom wel niet?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zou jij als Turk met een Armeense kunnen huwen, of met een Israelische vrouw, die vraag vind ik ook wel eens interessant om beantwoord te zien worden.
Trekken op raar en apart. Ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik wat raar en apart. Trekken die Turken niet.
Ik zou wel met een Joodse kunnen trouwen. Weet je bij voorbaat al dat je rijk wordt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zou jij als Turk met een Armeense kunnen huwen, of met een Israelische vrouw, die vraag vind ik ook wel eens interessant om beantwoord te zien worden.
Kan je niet he wat triest van je!quote:
En een Armeense dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:17 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik zou wel met een Joodse kunnen trouwen. Weet je bij voorbaat al dat je rijk wordt.
Ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan je niet he wat triest van je!
[..]
En een Armeense dan?
Onzin.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
Oh wacht, ik wil helemaal niet trouwen. Want game over.
Wederomquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan je niet he wat triest van je!
[..]
Maak er een man van als je vindt dat je die keuze zelf kan maken uiteraard.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wederom
Wat moet ik met een vrouw?
Zolang iemand niet extreem gelovig is, sure.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maak er een man van als je vindt dat je die keuze zelf kan maken uiteraard.
Moet je in het geval van een Armeen wel de genocide erkennen die jouw volk op de zijne heeft gepleegd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zolang iemand niet extreem gelovig is, sure.
Je krijgt een antwoord, die verwachte je niet. En dan reageer je zo. Er moet immers een discussie zijn, dus dan maar dat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moet je in het geval van een Armeen wel de genocide erkennen die jouw volk op de zijne heeft gepleegd.
Ik betwijfel daarmee of je antwoord wel zo eerlijk is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je krijgt een antwoord, die verwachte je niet. En dan reageer je zo. Er moet immers een discussie zijn, dus dan maar dat.
Nee. Ik ga er niet op in.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik betwijfel daarmee of je antwoord wel zo eerlijk is.
Er is geen discussie mogelijk met jou wil je zeggen, onzin, ik kan je overtuigen maar ik denk dat je dat ook wel weet en daarom de discussie niet durft aan te gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]Je denkt toch niet dat ik dat antwoord gaf omdat dat sociaal maatschappelijk gezien het meest treffende antwoord was.
Nee. Jij bent voorspelbaar. Ik gun je die discussie niet met mij.
Ik ben niet zo van series. Maar ik heb ooit een serie gezien met haar in de hoofdrol. Ik ben verliefdquote:
Goed. Ik heb nog even geen slaap.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er is geen discussie mogelijk met jou wil je zeggen, onzin, ik kan je overtuigen maar ik denk dat je dat ook wel weet en daarom de discussie niet durft aan te gaan.
Van je bekrompenheid maar daar kan ik je overheen helpen door je bepaalde zaken te laten accepteren bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed. Ik heb nog even geen slaap.
Van wat ga je mij overtuigen?
Waarom ben ik bekrompen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Van je bekrompenheid maar daar kan ik je overheen helpen door je bepaalde zaken te laten accepteren bijvoorbeeld.
Je accepteert de genocide bijvoorbeeld niet als genocide, je ziet jezelf niet als Nederlander, dat soort dingen bijvoorbeeld daarnaast dat je dingen aanneemt puur omdat je dat zogenaamd als Turk(se) zijnde zou moeten aannemen bijvoorbeeld.quote:
Wie is hier bekrompen? je hebt nu al je oordeel klaar over mij.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je accepteert de genocide bijvoorbeeld niet als genocide, je ziet jezelf niet als Nederlander, dat soort dingen bijvoorbeeld.
Dit is dan ook niet de eerste keer dat ik je ziet posten dus mijn opvatting is niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wie is hier bekrompen? je hebt nu al je oordeel klaar over mij.
Wijsneus.
Top. Kun je dan even quoten waar ik de Armeense genocide niet erken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet de eerste keer dat ik je ziet posten dus mijn opvatting is niet zo vreemd.
qftquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
Voorspelbaar of niet, ik geniet er van. Ga allebei zo door!
Ga dat zelf maar terugzoeken, dit is geen terugzoekdiscussie, ik ga je nu vragen waarom je het niet erkent en je mag geheel eerlijk zijn, geen reden om te liegen, dus kom maar op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Top. Kun je dan even quoten waar ik de Armeense genocide niet erken?
Ga je nog beginnen met je overtuigingsmoves of?..
Leugenaar. Niet gezegd dat ik het niet erken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ga dat zelf maar terugzoeken, dit is geen terugzoekdiscussie, ik ga je nu vragen waarom je het niet erkent en je mag geheel eerlijk zijn, geen reden om te liegen, dus kom maar op.
Ik lieg niet, geen reden toe, dus nogmaals kom maar op met waarom je vindt dat het geen genocide is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Leugenaar. Niet gezegd dat ik het niet erken.
Verder, je zou me overtuigen van iets. Ik wacht?
Als je doel de Armeense genocide is, dan skip ik deze discussie, cause I don't fucking care.
Nee dit niveau is nog lager.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
Vind het nog wel een discussie van kleuterniveau.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik lieg niet, geen reden toe, dus nogmaals kom maar op met waarom je vindt dat het geen genocide is.
Zucht, dit is kennelijk nog te lastig voor je, dat kan maar vertel daarom maar waarom je je geen Nederlander voelt, waarom je denkt te denken, dat een Turk zogenaamd zou moeten denken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]Heb nergens mijn mening geuit.... Wie is hier ook al weer bekrompen, bevooroordeeld?
En wat boeit dat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zucht, dit is kennelijk nog te lastig voor je, dat kan maar vertel daarom maar waarom je je geen Nederlander voelt, waarom je denkt te denken, dat een Turk zogenaamd zou moeten denken.
Hoe zit het met jou? Ben je een Nederlander?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zucht, dit is kennelijk nog te lastig voor je, dat kan maar vertel daarom maar waarom je je geen Nederlander voelt, waarom je denkt te denken, dat een Turk zogenaamd zou moeten denken.
Ach, jij voelt je een Israelische Zionist...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gaaapppp. Deze discussies zijn zooooo 2005.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Geef dan antwoord, kom op, je kan het.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gaaapppp. Deze discussies zijn zooooo 2005.
Is hij vast wel, maar hij voelt zich Israelische Zionistquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hoe zit het met jou? Ben je een Nederlander?
Nee, jij niet. Maar kom vaker dit soort discussies tegen met DeParoquote:
Zeg, als je wilt knokken, kun je ook naar de kroeg toch??quote:
Vreselijk idd..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Maar kom vaker dit soort discussies tegen met DeParo
Je manier van discussie uitlokken is een giller.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Geef dan antwoord, kom op, je kan het.
IK wel hoorquote:
Joh, het is De Paro, laat gaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je manier van discussie uitlokken is een giller.
Weet je, probeer eens met een intelligent stelling te komen. Een met inhoud en objectiviteit. Daar ben ik graag happig op.
Give it a try.
Ik kots op die termquote:
Waarom?quote:
Bedankt voor jullie aanwezigheid.quote:Wat boeit afkomst nou? Gaat om de persoon..
Mondje dicht houden dan.quote:
Geef eens antwoord, laat eens weten, waarom voel je je geen Nederlander?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je manier van discussie uitlokken is een giller.
Weet je, probeer eens met een intelligent stelling te komen. Een met inhoud en objectiviteit. Daar ben ik graag happig op.
Give it a try.
Toch in alle eerlijkheid kijk ik wel in welke cultuur iemand is opgevoed. Maar uit welk land de persoon komt maakt mij niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK wel hoor
Een wereldburger...
Wat boeit afkomst nou? Gaat om de persoon..
Mag ik ook lachen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh, het is De Paro, laat gaan
En ik laat mij niet door een persoon de mond snoeren. Sneu figuurquote:
De term. Niet op waar de term voor staatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom?
Afkomst maakt mij weinig uit, het gaat om de persoon toch?
God, wat een sukkel jij....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Mondje dicht houden dan.
[..]
Geef eens antwoord, laat eens weten, waarom voel je je geen Nederlander?
Zo moeilijk is het voor je om dat uit te leggen!
Laat ik dat als compliment opvattenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:37 schreef iFok. het volgende:
Ik wil hierbij de 'discussie' beëindigen. Dit wil ik graag doen met de volgende quote:
[..]
Bedankt voor jullie aanwezigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |