Waarom deze vraag?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef polderturk het volgende:
Zelf ben ik al getrouwd. Ik ben niet op zoek of zo. Ik vraag het puur uit interesse.
Zou je een relatie aan kunnen gaan met een Turkse man of vrouw? Zou je met een Turkse man of vrouw kunnen trouwen? Waarom wel niet?
Zal ik wat pics posten.....quote:Op donderdag 27 december 2012 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, want geloof, turk, veel haar, vaak lelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impressie.Tuurlijk schatje.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Oh had pics van jou verwachtdan had je ook pica van mij gekregen hihihi. In elk land zijn wel mooie dames...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impressie.
[..]
Tuurlijk schatje.
Mijn pics zijn niet zo spectaculair als de dames hierbovenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh had pics van jou verwachtdan had je ook pica van mij gekregen hihihi. In elk land zijn wel mooie dames...
[..]Ik vind alleen die bovenste twee knap, en dan zou ik er nog steeds niet mee kunnen trouwen want nog steeds geloof, cultuur, gewoontes, gare schoonfamilie etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impressie.
[..]
Tuurlijk schatje.-XOXO-
Ik vind alleen die bovenste leuk. De rest is fake en die 2e mag ik gewoon niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind alleen die bovenste twee knap, en dan zou ik er nog steeds niet mee kunnen trouwen want nog steeds geloof, cultuur, gewoontes, gare schoonfamilie etc.
Die dames hierboven vind nou ook niet bepaald spectaculair...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn pics zijn niet zo spectaculair als de dames hierboven
Ben je bekend met Turken?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind alleen die bovenste twee knap, en dan zou ik er nog steeds niet mee kunnen trouwen want nog steeds geloof, cultuur, gewoontes, gare schoonfamilie etc.
Serieus?.......quote:Op donderdag 27 december 2012 20:12 schreef Mylene het volgende:
Ik Oosterse vrouw valt enkel op Nederlandse mannen.
Die bovenste is inderdaad het leukst, en super mooie ogenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind alleen die bovenste leuk. De rest is fake en die 2e mag ik gewoon niet.
Hoe kun je dan oordelen over geloof, gewoonte, schoonfamilie?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik heb in mijn directe vriendengroep geen Turken nee
[..]Die 'Feriha' is echt een lelijke bitch, Turkije heeft wel meer te bieden dan dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impressie.
[..]
Tuurlijk schatje.This isn't even my final form.
Had geen zin te zoeken, zoek dan? Doe die nieuwschick, die is lekkaaah. Van HaberTurk dacht ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die 'Feriha' is echt een lelijke bitch, Turkije heeft wel meer te bieden dan dit.
Ik ben niet helemaal wereldvreemd ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe kun je dan oordelen over geloof, gewoonte, schoonfamilie?
Ik weet niet wie je bedoelt.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had geen zin te zoeken, zoek dan? Doe die nieuwschick, die is lekkaaah. Van HaberTurk dacht ik.
Hoe kun je dan oordelen, als ze niet in je kring zitten? Of wacht.... Let me guess... Media?!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal wereldvreemd ofzo
Hij denkt dat iedereen meteen eerwraak neemt enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe kun je dan oordelen, als ze niet in je kring zitten? Of wacht.... Let me guess... Media?!
Familie is toch ook belangrijk?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan wel. Maar zie het niet zo snel gebeuren. Weleens met een Turkse gezoend. Maar in dat korte contact merkte ik zelfs hoe belangrijk familie was en hoe het ging en ze denken e.d.. en zij was best los nog verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zij.
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:27 schreef Ambipur het volgende:
Mwah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zij.
Zou er wel overheen gaan maar dit is niet iemand die je moet posten als je de schoonheid van de Turkse vrouw wil tonen.This isn't even my final form.
Deelsquote:Op donderdag 27 december 2012 20:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe kun je dan oordelen, als ze niet in je kring zitten? Of wacht.... Let me guess... Media?!
Stak wel precies wat ze deed e.d. Controlefactor wat hoog. Ik heb niet het idee gekregen dat het nou zo gunstig was voor haar of mij...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Familie is toch ook belangrijk?
Je krijgt er een tweede familie bij die altijd voor je klaarstaat. Wat wil je nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |