Thx maar normaal gezien zullen we in 2de klasse moeten starten.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Qua hooligans gaan jullie echt wat aan onze competitie toe voegen.
Welkom.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:50 schreef bojan het volgende:
[..]
Thx maar normaal gezien zullen we in 2de klasse moeten starten.![]()
Maar we komen sterker dan ooit terug en dan zullen we aan Nederland tonen wie Beerschot is.
Vitesse misschien?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:50 schreef bojan het volgende:
We zoeken in NL trouwens nog een broederclub zoals Ajax/Anderlecht of Brugge/ADO enzo... Want nu hebben we enkel vijanden en geen vrienden.
NEC ofzo?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:50 schreef bojan het volgende:
We zoeken in NL trouwens nog een broederclub zoals Ajax/Anderlecht of Brugge/ADO enzo... Want nu hebben we enkel vijanden en geen vrienden.
Roda JC breekt met regelmaat het eigen stadion af en de cultuurkloof is wellicht wat minder groot.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:50 schreef bojan het volgende:
Jaaa NEC daar zijn we enkele jaren geleden ruzie gaan maken weet je dat niet meer.quote:
Uh neequote:Op donderdag 27 december 2012 23:52 schreef bojan het volgende:
[..]
Jaaa NEC daar zijn we enkele jaren geleden ruzie gaan maken weet je dat niet meer.
Vertel.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:52 schreef bojan het volgende:
[..]
Jaaa NEC daar zijn we enkele jaren geleden ruzie gaan maken weet je dat niet meer.
http://www.hbvl.be/sport/(...)minal-beerschot.aspxquote:
Ja wat is het nu, was je er nu wel of niet bij?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:53 schreef bojan het volgende:
[..]
http://www.hbvl.be/sport/(...)minal-beerschot.aspx
Hier jonge, was hier wel niet bij maar was de moeite naar wat ik gehoord heb.
Was er niet bij maar men zei dat het wel de moeite was.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja wat is het nu, was je er nu wel of niet bij?
Nep supporterquote:Op donderdag 27 december 2012 23:54 schreef bojan het volgende:
[..]
Was er niet bij maar men zei dat het wel de moeite was.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:53 schreef bojan het volgende:
[..]
http://www.hbvl.be/sport/(...)minal-beerschot.aspx
Hier jonge, was hier wel niet bij maar was de moeite naar wat ik gehoord heb.
Kan je maar best hopen want Friezen zijn hier niet welkom in Antwerpen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]dat ziet er heftig uit.
Hoop niet dat we ooit tegen jullie moeten voetballen.
Wowquote:Op donderdag 27 december 2012 23:54 schreef bojan het volgende:
[..]
Was er niet bij maar men zei dat het wel de moeite was.
Wow.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:55 schreef bojan het volgende:
[..]
Kan je maar best hopen want Friezen zijn hier niet welkom in Antwerpen.
Ik moet toegeven dat jullie harde kern superieur is aan onze hooligans.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:55 schreef bojan het volgende:
[..]
Kan je maar best hopen want Friezen zijn hier niet welkom in Antwerpen.
Ja hoor zoals ik al zei die rellen tegen Antwerp was ik erbij, begin dit jaar tegen de plaatselijke inwoners van het kiel gevochten (jonge allochtonen die ons kwamen uitdagen na verlies tegen Lokeren, hebben ze geweten.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WowNog wel een keer goed kunnen inhalen. Of heb je inmiddels al een dusdanig grote status binnen de harde kern dat het je is vergeven?
Massive respect voor jou.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:00 schreef bojan het volgende:
[..]
Ja hoor zoals ik al zei die rellen tegen Antwerp was ik erbij, begin dit jaar tegen de plaatselijke inwoners van het kiel gevochten (jonge allochtonen die ons kwamen uitdagen na verlies tegen Lokeren, hebben ze geweten.) en afgelopen maand nog tegen wat Lierse hools, kort maar krachtige bijeenkomst.
Haha vet manquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:00 schreef bojan het volgende:
[..]
Ja hoor zoals ik al zei die rellen tegen Antwerp was ik erbij, begin dit jaar tegen de plaatselijke inwoners van het kiel gevochten (jonge allochtonen die ons kwamen uitdagen na verlies tegen Lokeren, hebben ze geweten.) en afgelopen maand nog tegen wat Lierse hools, kort maar krachtige bijeenkomst.
quote:Tussen de opwarming en de aftrap raakten een tachtigtal relschoppers van Germinal Beerschot onderling slaags
cooooooolquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:00 schreef bojan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |