In het Vlaams kun je toch niet dreigen gek, dat klinkt schattigquote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef bojan het volgende:
[..]
Kom dan knokken hé, we wachten op u opt kiel
We zijn niet voor niets de meest gehate club uit België hé!!! Normaal zijn dit meestal de topclubs maar in België zijn wij dat hoor.quote:
Nee inderdaad jullie zijn echt de hardste. Ik wou dat ons miezerige clubje in de schaduw van zo'n wereldwijd gerespecteerde schavuitige grootmacht als Beerschot kon staan, helaasch zal dat een utopie blijven.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:57 schreef bojan het volgende:
[..]
We zijn niet voor niets de meest gehate club uit België hé!!! Normaal zijn dit meestal de topclubs maar in België zijn wij dat hoor.![]()
oep et kiel daar zen de mannekes!!
Jonge kom dan knokken hé we slage jullie het kiel uit kk rotterdammers we gooie jullie stad platquote:Op donderdag 27 december 2012 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee inderdaad jullie zijn echt de hardste. Ik wou dat ons miezerige clubje in de schaduw van zo'n wereldwijd gerespecteerde schavuitige grootmacht als Beerschot kon staan, helaasch zal dat een utopie blijven.
Ik zou jullie niet haten, vind dat krampachtig omhoog keffen tegen de grote honden eigenlijk een beetje aandoenlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:03 schreef bojan het volgende:
En een maand geleden voor de verkiezingen in België, mocht Filip De Winter een aftrap komen geven opt kiel
[ afbeelding ]
Zie je 't al voor jou? Geert Wilders die de aftrap komt geven in Feyenoord of in een ander voetbalstadion? Opnieuw kwam op deze actie veel protest.
Beerschot.![]()
![]()
En dit komt uit een Beerschot café
De titel meest gehate club van eerste klasse moet je verdienen hé
Tsja, wees er maar trots op.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:03 schreef bojan het volgende:
En een maand geleden voor de verkiezingen in België, mocht Filip De Winter een aftrap komen geven opt kiel
[ afbeelding ]
Zie je 't al voor jou? Geert Wilders die de aftrap komt geven in Feyenoord of in een ander voetbalstadion? Opnieuw kwam op deze actie veel protest.
Beerschot.![]()
![]()
En dit komt uit een Beerschot café
De titel meest gehate club van eerste klasse moet je verdienen hé
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou jullie niet haten, vind dat krampachtig omhoog keffen tegen de grote honden eigenlijk een beetje aandoenlijk.
Lokeren? Die hakken wij zo in de pan hoor, zijn we zo klaar meequote:Op donderdag 27 december 2012 23:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
wow zeg dat beerschot is wel een erge club man jullie zijn keihard ik denk dat het beter is dat we gewoon nl en be gescheiden houden ik zou echt niet durven om de hooligans van beerschot en lokeren tegen te komen![]()
![]()
![]()
Jullie klinken een beetje als de Hansie Hansies van de Juup.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:27 schreef bojan het volgende:
[..]
Lokeren? Die hakken wij zo in de pan hoor, zijn we zo klaar mee
http://www.atv.be/item/rellen-antwerp-germinal-beerschotquote:Op donderdag 27 december 2012 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie klinken een beetje als de Hansie Hansies van de Juup.
Ik geloof je meteen, wij hebben sowieso geen hooligans.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:33 schreef bojan het volgende:
[..]
http://www.atv.be/item/rellen-antwerp-germinal-beerschot
Kijk dit dan jonge, hier was ik bij
Hadden we lekker afgesproken met die kk joden van antwerp, lekker op hun bek geslage en dan hen achterna gehold terwijl ze wegliepen de lafaards, wij doen hetzelfde met feyenoord wees daar maar zeker van
Laat die beneliga maar snel komen dan hé kunnen we zien wie moet rennenquote:Op donderdag 27 december 2012 23:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen, wij hebben sowieso geen hooligans.
coolquote:Op donderdag 27 december 2012 23:33 schreef bojan het volgende:
[..]
Hadden we lekker afgesproken met die kk joden van antwerp, lekker op hun bek geslage en dan hen achterna gehold terwijl ze wegliepen de lafaards, wij doen hetzelfde met feyenoord wees daar maar zeker van
Hoe vaak heb jij niet het ''woord'' BeNeLiga in je post gebruikt?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:41 schreef bojan het volgende:
[..]
Laat die beneliga maar snel komen dan hé kunnen we zien wie moet rennen![]()
Jij bent echt stoer.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:33 schreef bojan het volgende:
[..]
Jonge vind je niet dan? Antwerp lag al een week af te spreken met dat gevecht, ze gingen ons uit de weg ruimen, wij van Beerschot ff snel wat man regelen om te komen knokken de dag zelf, mensen die van hun werk etc komen en laten we ze zelf rennen. 3 man van Antwerp die al wat geïncasseerd hadden die nog bleven staan ipv te lopen, en die hebben het dan ook gevoeld.quote:
Hahaha ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:47 schreef bojan het volgende:
[..]
Jonge vind je niet dan? Antwerp lag al een week af te spreken met dat gevecht, ze gingen ons uit de weg ruimen, wij van Beerschot ff snel wat man regelen om te komen knokken de dag zelf, mensen die van hun werk etc komen en laten we ze zelf rennen. 3 man van Antwerp die al wat geïncasseerd hadden die nog bleven staan ipv te lopen, en die hebben het dan ook gevoeld.
Zou me verbazen dat die thuis geraakt zijn.
Qua hooligans gaan jullie echt wat aan onze competitie toe voegen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:47 schreef bojan het volgende:
[..]
Jonge vind je niet dan? Antwerp lag al een week af te spreken met dat gevecht, ze gingen ons uit de weg ruimen, wij van Beerschot ff snel wat man regelen om te komen knokken de dag zelf, mensen die van hun werk etc komen en laten we ze zelf rennen. 3 man van Antwerp die al wat geïncasseerd hadden die nog bleven staan ipv te lopen, en die hebben het dan ook gevoeld.
Zou me verbazen dat die thuis geraakt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |