Mag ik trouwens even je favoriete club weten in nl? En hoe volg je het, abonnement, tv, streams?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In ieder geval niet voor een fucking beneliga.
Cambuur en Heerenveen...ik volg het via teletekst en radio.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:13 schreef bojan het volgende:
[..]
Mag ik trouwens even je favoriete club weten in nl? En hoe volg je het, abonnement, tv, streams?
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cambuur en Heerenveen...ik volg het via teletekst en radio.
Je bent een Fries.quote:
Standard bedoel je?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef KingRoland het volgende:
België wil als het niet lukt met frankrijk 1 league doenvieze verraders vooral van Vlaanderen
Worden we nu racistisch?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:16 schreef bojan het volgende:
[..]
Je bent een Fries.![]()
Ik zou graag een Beneliga zien zonder Friesland
Klopt, maar is gewoon een dreigement.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
o wacht Standard Luik was het he?
Een waal deed die uitspraak dus moet het wel een fabel zijn dat league 1 van Frankrijk , je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef bojan het volgende:
[..]
Klopt, maar is gewoon een dreigement.
Beneliga komt er gewoon hoor, slaap maar op je beide oren vannacht
Duchatelet is gewoon een Vlaming hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een waal deed die uitspraak dus moet het wel een fabel zijn dat league 1 van Frankrijk , je hebt gelijk.
Snap je het nog steeds niet, dwaas.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef bojan het volgende:
[..]
Klopt, maar is gewoon een dreigement.
Beneliga komt er gewoon hoor, slaap maar op je beide oren vannacht
voor mij is het gewoon een waalquote:Op donderdag 27 december 2012 22:23 schreef bojan het volgende:
[..]
Duchatelet is gewoon een Vlaming hoor
En je naam is King Ronaldquote:Op donderdag 27 december 2012 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor mij is het gewoon een waal
Kom dan knokken hé, we wachten op u opt kielquote:Op donderdag 27 december 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap je het nog steeds niet, dwaas.
Ik kom wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef bojan het volgende:
[..]
Kom dan knokken hé, we wachten op u opt kiel
Mcdonalds bij Genk om 13:00 ik breng de camera meequote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef bojan het volgende:
[..]
Kom dan knokken hé, we wachten op u opt kiel
Rolandquote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef bojan het volgende:
[..]
En je naam is King Ronald
Toevallig z'n voornaam.
Goed dan jonge altijd welkom we wachten op u, hebben dit jaar al genoeg geoefend op de plaatselijke allochtonenquote:
Respect brada, respetcquote:Op donderdag 27 december 2012 22:43 schreef bojan het volgende:
Kijk jonge dat zijn wij, no one like us we don't care
Beerschot heeft ruzie met Brugge, Lokeren, Gent, Anderlecht, Genk, Standard, Antwerp, Lierse, KV Mechelen, zelfs met de plaatselijke allochtonen rond ons stadion maar we don't care.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |