Alle Skyradiobagger is voor mij Adele of Phil Collinsquote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zou je haast zeggen he![]()
Duffy heet ze.....
Ik heb een Samsung.. volgens mij heeft een iPhone geen FM-radio. Dan zou ik voor een 32- of 64-kbit stream gaan. Of als je WIFI hebt daar dat gebruikenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar achter?luister nu via de radio 2 app op mijn iphone
2e album was dan ook waardeloos, zelfde geldt voor Adele. Rockferry, Mercy en Stepping Stone zijn gewoon prima nummersquote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef Gehenna het volgende:
Deze en 'Mercy' vind ik nog best luisterbaar van Duffy..
na well, well, well was ik well helemaal klaar met haar
Ah ok, voor een half uurtje dus prima maar niet de hele dagquote:Op donderdag 27 december 2012 20:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Met een standaard stream van 128kbit heb je bijna 1MB (megabyte) per minuut. Dan zit je er wel snel doorheen ja.
Ze klinkt erg verstopt jaquote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef livelink het volgende:
Ik word altijd spontaan verkouden als ik dit nummer hoor.
Toch geen cover van:quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2e album was dan ook waardeloos, zelfde geldt voor Adele. Rockferry, Mercy en Stepping Stone zijn gewoon prima nummers
Heeft ie meer nummers danquote:Op donderdag 27 december 2012 20:31 schreef NaturalScience het volgende:
The Way it is!!!!!![]()
![]()
Hier had ik op gestemd!Wat een held is die Bruce Hornsby toch! En dit is nog bij lange na niet zijn beste nummer!
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:31 schreef MaJo het volgende:
Oh jongens laat maar, ik zit natuurlijk gewoon op wifi bij mijn ouders, niet over nagedacht![]()
die jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |