jah het klinkt iig heerlijker dan aardappelpuree met slaquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:30 schreef ZOA het volgende:
[..]
jah het klinkt iig heerlijker dan aardappelpuree met sla
Ik zit, as usual, met open mond te luisteren.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa regelt even wie van zijn dames maandag de oliebollen gaat halen. Ook is er nog enige strijd over hoeveel er gehaald moeten worden. Opa vindt de dames maar spilziek, hij halveert de door grote oma genoemde aantallen. Grote oma weet van geen wijken. Opa neemt z'n dames binnenkort ook nog uit eten, naar Mehmet![]()
Even de stad in. Ik ben nu al zat, dat wordt lachen
Hahahahahaquote:
Trusten BQquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe had gezegd 50/50 voor Barney.![]()
Fijne avond allemaal and don't let the bedbugs bite you.
De dag dat grote oma dat belletje achter in zijn huig plaatst kan nooit ver weg zijn..quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet alleen darters hebben last van chronische dorst, maar ook kijken naar darten veroorzaakt een droge keel. Een belletje biedt gelukkig uitkomst
[ afbeelding ]
Sleep well BQquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe had gezegd 50/50 voor Barney.![]()
Fijne avond allemaal and don't let the bedbugs bite you.
Geef mij maar wat te drinken, een belletje blijft zo steken tegen mijn huig.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet alleen darters hebben last van chronische dorst, maar ook kijken naar darten veroorzaakt een droge keel. Een belletje biedt gelukkig uitkomst
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |