hahaha geweldigquote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
In Den Haag hebben ze toch heel goed leidingwater? Opa lust het alleen niet, die lust alleen water uit flesjes.![]()
OMG"Mensen bedenken en doen ook van alles om maar op televisie te komen." Ik verzin dit écht niet
![]()
Eet smakelijk!!quote:
Holy shit.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
In Den Haag hebben ze toch heel goed leidingwater? Opa lust het alleen niet, die lust alleen water uit flesjes.![]()
OMG"Mensen bedenken en doen ook van alles om maar op televisie te komen." Ik verzin dit écht niet
![]()
Smakelijk.quote:
Tsja, de keuze is...Ang of BQ.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, nou.. Angela heeft het gedaan hoor
Zekerquote:Op donderdag 27 december 2012 19:01 schreef beequeen het volgende:
Gewoon een vraagje: zit die ouwe nou in hetzelfde stink-oliegeur-gourmetshirt?
Ja ik ben valzzzzzzzzzzzzzzzz woehoeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 27 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, nou.. Angela heeft het gedaan hoor
Twee leuke meiden, moeilijk om keus te maken voor een oude man of niet dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, de keuze is...Ang of BQ.
Ah, mooi. Sommige dingen veranderen nooit.quote:
Je moest s weten wat wij allemaal zijn omdat we niet meer met hem meelullen...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben valzzzzzzzzzzzzzzzz woehoeeeeeeeeeeeeee
Tav mij lijkt hij geadviseerd te zijn me niet meer te noemen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, de keuze is...Ang of BQ.
Zo is het maar net, en zolang dat niet het geval is maak ik me ook geen zorgen!!!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef jacqhassel het volgende:
Ach ja opa kan het beter zeggen als iemand met verstand toch
Stoken???? Moi???quote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, mooi. Sommige dingen veranderen nooit.
Ik vraag me echt af waar Pb de lol van inziet om constant te stoken. Bang dat het toopic doodvalt?
Ook valzzzzzzz????quote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je moest s weten wat wij allemaal zijn omdat we niet meer met hem meelullen...
Volgens mij hetzelfde als voorheen .. niets dusquote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je moest s weten wat wij allemaal zijn omdat we niet meer met hem meelullen...
Tja, ze is aardig beinvloed door Opa, BQquote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, mooi. Sommige dingen veranderen nooit.
Ik vraag me echt af waar Pb de lol van inziet om constant te stoken. Bang dat het toopic doodvalt?
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Minstens net zo valsch als hij
Nah, opa zal toch ook wel in de gaten hebben dat hij precies moet doen wat PB zegt. Als hij ruzie krijgt met haar dan heeft-ie pas echt een probleem.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, ze is aardig beinvloed door Opa, BQ
Over kooitjes gesproken........quote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Nah, opa zal toch ook wel in de gaten hebben dat hij precies moet doen wat PB zegt. Als hij ruzie krijgt met haar dan heeft-ie pas echt een probleem.
Je bent er niet altijd bij hequote:Op donderdag 27 december 2012 19:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Volgens mij hetzelfde als voorheen .. niets dus
O, jee PB de meesteres van Oop,krijg er rare beelden bijquote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, opa zal toch ook wel in de gaten hebben dat hij precies moet doen wat PB zegt. Als hij ruzie krijgt met haar dan heeft-ie pas echt een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |