SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Neehee. Ons geslacht doet niet aan watervallen!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt ook een waterval als je aan GvsE denkt?"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
![]()
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
wat nee?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Neehee. Jij bent niet de enige die riep
zie ninjaeditquote:
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
Ik riep ook niet dat ik een waterval heb wanneer ik aan GvsE denkquote:Op donderdag 27 december 2012 18:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Neehee. Jij bent niet de enige die riep!. Het is wel zo, maar ik riep het niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
nogmaals, wat nee?quote:
Nee ik reageerde uiteraard op een opmerking van huppelquote:Op donderdag 27 december 2012 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik riep ook niet dat ik een waterval heb wanneer ik aan GvsE denk. Het is wel zo, maar ik riep het niet.
Tevens *noteert"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik riep ook niet dat ik een waterval heb wanneer ik aan GvsE denk. Het is wel zo, maar ik riep het niet.
Niks nee. Bij jou is alles ja.quote:
Zo beter?"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
weet ik nog nietquote:Op donderdag 27 december 2012 18:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Niks nee. Bij jou is alles ja.
Zo beter?
Wel stopwoordje afspreken uiteraard.quote:"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
Hoiquote:Op donderdag 27 december 2012 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
nee?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:07 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wel stopwoordje afspreken uiteraard.
Stokbrood met filet american en pesto. Best goed te knauwen. Mja, aan de andere kant, pesto is altijd goed
Oeh ben jij er zoeenquote:
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
wat voor een?quote:
Jezus, dat Japanse ding is niet in elkaar te zettenzulke kleine onderdeeltjes
![]()
![]()
Dus die gaat mooi in een hoekje van de kast
Andere 2 staan wel mooi in elkaar
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wat doe het dan niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HaiOok die ander gedownloade versie doet het niet
_!
![]()
![]()
Ohhh, gewoon rundvlees aan toevoegen een stuk mergpijp van bot en zelf gedraaide baklletjes, lekker hoorquote:
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Huhquote:Op donderdag 27 december 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
.
[..]
Compatibilitatieproblemen of zoiets
Doe je ook op de .exe > compatibiliteit xp ofzoiets?![]()
Ik eet geen vlees.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, gewoon rundvlees aan toevoegen een stuk mergpijp van bot en zelf gedraaide baklletjes, lekker hoor“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nu doet ie het wel. Bij de vorige versie die ik had kon dat nietquote:Op donderdag 27 december 2012 18:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Huh
Doe je ook op de .exe > compatibiliteit xp ofzoiets?![]()
![]()
ohquote:Op donderdag 27 december 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu doet ie het wel. Bij de vorige versie die ik had kon dat niet![]()
![]()
Ik heb twee nieuwe chunks voor m'n armband gekocht. De vicuna en de feng shui.
En ja, ik weet dat er een dingetje op de n moet bij vicuna, maar dat gaat niet mobiel.
Is dat vetgedrukte eetbaar?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
En ja, ik weet dat er een dingetje op de n moet bij vicuna, maar dat gaat niet mobiel.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
welles.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Vicuna wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is dat vetgedrukte eetbaar?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Leuk.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
![]()
Die zijn wel best prijzig of niet? Althans, de originele.![]()
muah, ik geef m'n portie wel aan fikkie, vreemde namen allemaal.quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Redelijk. Ik heb de originele en de chunks zijn niet heel goedkoop, nee. Maar wel heel mooi en van goede kwaliteit.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Die zijn wel best prijzig of niet? Althans, de originele.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is een soort lama. Alleen dan kleiner en ietsje anders.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
muah, ik geef m'n portie wel aan fikkie, vreemde namen allemaal.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oja, ook dat nogquote:Op donderdag 27 december 2012 18:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Moet je waarschijnlijk wel nog patchen naar 1.3![]()
![]()
Ja, is ook heel mooiquote:Op donderdag 27 december 2012 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. Ik heb de originele en de chunks zijn niet heel goedkoop, nee. Maar wel heel mooi en van goede kwaliteit.![]()
![]()
waarom is bara kipkerrie zo lekker
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij doet hetKan resolutie veranderen en alles
. Alleen nog patchen
![]()
![]()
waaaaarom verveel ik me zooo
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Doe je goedquote:Op donderdag 27 december 2012 18:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
Shit, i ga al richting de 70 posts per dag.![]()
![]()
rokje chat is ook al deud
Ennn daar was ik weer"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
Jij zat gewoon achter je pc te postenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, maar jij liet me buiten staan in de regen. Denk je dat ik dan nog kom poetsen.
![]()
Ñ ń ňquote:Op donderdag 27 december 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
Gaat best hoor mobiel.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Gohquote:Op donderdag 27 december 2012 18:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zat gewoon achter je pc te posten.
![]()
![]()
Deze vrouwquote:Op donderdag 27 december 2012 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ñ ń ň
Gaat best hoor mobiel.Gewoon een hacek erop raggen
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
Huh ik start de laptop op, loopt mijn pc ineens vast![]()
![]()
Vrouwen en techniekquote:Op donderdag 27 december 2012 18:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
Huh ik start de laptop op, loopt mijn pc ineens vast.
![]()
Jepquote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ben ik nog online op xfire?![]()
![]()
Wel verbinding met internet, maar hij doet niks meer. Dat is wel een beetje merkwaardigquote:
ff opnieuw opstarten![]()
Hier gaat het ook niet erg lekker met internetquote:Op donderdag 27 december 2012 19:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel verbinding met internet, maar hij doet niks meer. Dat is wel een beetje merkwaardig
ff opnieuw opstarten![]()
![]()
Met mijne niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ñ ń ň
Gaat best hoor mobiel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat aardig hè?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie opeen dat Facebook tegen mij praat![]()
![]()
Nu al uit bad?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie opeen dat Facebook tegen mij praat![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe voel je je, Miranda
VaaaaaaaaaaaaaagAl die FB berichtjes toen dat er net stond en mensen antwoorden op die vraag. Daar reacties op: wtf lul je nou?
![]()
![]()
Jij hebt toch ook een htc?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn rug wil een massage.
Ik niet hoor maar mijn rug wel!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb nog steeds geen massageoliequote:Op donderdag 27 december 2012 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn rug wil een massage.
Ik niet hoor maar mijn rug wel!. Stad is nog wel open
![]()
![]()
Bijna valentijnsdagquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee.quote:
Mijn telefoon omvormt alle woorden waar een ' " of ~ in staat. Dus vicuña kan ik op de laptop wel typen en posten, mobiel wel typen maar als ik het post dan komt er iets raars in de plaats.
Hier is ook alles open maar ik zit thuis best.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen massageolie. Stad is nog wel open
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier is ook alles open maar ik zit thuis best.![]()
![]()
Oh apart.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
Mijn telefoon omvormt alle woorden waar een ' " of ~ in staat. Dus vicuña kan ik op de laptop wel typen en posten, mobiel wel typen maar als ik het post dan komt er iets raars in de plaats.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hebben bijna alle mensen die mobiel posten. Ik zal je een voorbeeld geven zoquote:.
Ik doe nu ook mobiel posten.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben bijna alle mensen die mobiel posten. Ik zal je een voorbeeld geven zo.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, ik zeg toch ook bijna alle mensen?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe nu ook mobiel posten.
Als ik mobiel post met trema's e.d. gebeurt er dit: oké, resumé, café.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Er gebeurt niks nuquote:Op donderdag 27 december 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch ook bijna alle mensen?
Als ik mobiel post met trema's e.d. gebeurt er dit: oké, resumé, café.![]()
![]()
Krijg nou tieten, nu doet ie het opeens wel. Vanmiddag niet
.
Heb ik al.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou tieten, nu doet ie het opeens wel. Vanmiddag niet
.
[b]AirwiN schreef [/b]
audiëntie
Dit gebeurde er dus vanmiddag nog. Dat maakt m'n mobiel van audiëntie.
Dat is idd wel fucked up.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
audiëntie
Dit gebeurde er dus vanmiddag nog. Dat maakt m'n mobiel van audiëntie.
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom post ik mobiel ook nooit met trema's en dergelijkequote:.
Vicuña. Officiële.
Even testen. Hmmm, die doet ie dan wel weer. Vage shit, hoor
.
Ik snap er echt geen fuck van. Waarom doet hij het nu wel en vanmiddag niet
?
Instelling ergens aangepast?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
Ik snap er echt geen fuck van. Waarom doet hij het nu wel en vanmiddag niet
?
![]()
Ik heb helemaal niks aangepastquote:. Daarom snap ik het ook niet
.
Kuttelefoon! De bovenste 6 mensen in mn whatsapplijst krijgen regelmatig apps die voor een ander zijn bestemd.
Zo zwaar irritant!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 december 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks aangepast. Daarom snap ik het ook niet
.
. Vreemd apparaat.
Firmware updaten? Serieus dit is nog vreemder dan het probleem van Samzzquote:Op donderdag 27 december 2012 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Kuttelefoon! De bovenste 6 mensen in mn whatsapplijst krijgen regelmatig apps die voor een ander zijn bestemd.
Zo zwaar irritant!
.
![]()
Zo klote.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vreemd apparaat.
[..]
Firmware updaten? Serieus dit is nog vreemder dan het probleem van Samzz.
Het ergste is nog wel dat mn ma meestal wel bij die 6 zit.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo klote.
Het ergste is nog wel dat mn ma meestal wel bij die 6 zit..
Wil je naaktfoto's naar dateding sturen, ontvangt zij ze.
Zombibi aan het kijken
Omdat ik 3 maanden film1 heb voor 5 euro per maand. En ik het zonde vind als ik geen films kijk![]()
![]()
Dat is gelukkig nog niet gebeurd!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..].
Wil je naaktfoto's naar dateding sturen, ontvangt zij ze.
Wel dat mn ma een sexting-app kreeg. Ook geen aanrader!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hehehehehehequote:Op donderdag 27 december 2012 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gelukkig nog niet gebeurd!
Wel dat mn ma een sexting-app kreeg. Ook geen aanrader!![]()
![]()
Nee, da's ook niet best idd.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel dat mn ma een sexting-app kreeg. Ook geen aanrader!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Godverdegodverdekutzooi![]()
We wilden de laatste dingen afmaken aan onze pleepot, flikkert dat ding half uit elkaar. Snel kit gehaald bij de action, nu hopen dat dat morgen droog is
De pot is bezweken onder je gewicht?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Godverdegodverdekutzooi![]()
We wilden de laatste dingen afmaken aan onze pleepot, flikkert dat ding half uit elkaar. Snel kit gehaald bij de action, nu hopen dat dat morgen droog isEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel dat mn ma een sexting-app kreeg. Ook geen aanrader!hilarisch moment
![]()
![]()
nee, t deksel is er af geflikkerd en de bril ook. En de bovenste rand van de pot..quote:Op donderdag 27 december 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De pot is bezweken onder je gewicht?
Proost alvastquote:Op donderdag 27 december 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmmm zaterdag misschien naar Paddy Murphy's
Even mijn jaarcontract vieren![]()
![]()
Hoop het ook voor jequote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Komt goed
Nu hopen op een leuke bandWat wil je weten?quote:![]()
![]()
Hoe ik kiezelzuur uit het water krijg zonder allemaal dure apparaten aan te moeten schaffenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je
[..]
Wat wil je weten?.
Hmm, nee dat weet ik nietquote:Op donderdag 27 december 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe ik kiezelzuur uit het water krijg zonder allemaal dure apparaten aan te moeten schaffen.
WT misschien?
![]()
SUPER .... nog steedsquote:Op donderdag 27 december 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmmm zaterdag misschien naar Paddy Murphy's
Even mijn jaarcontract vieren![]()
![]()
Vast welquote:Op donderdag 27 december 2012 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, nee dat weet ik nietWT misschien?
. Die zal wel iets van hars zeggen.
Ik zou niet weten wat er in zijn hoofd om gaatquote:Op donderdag 27 december 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Die zal wel iets van hars zeggen.
![]()
![]()
Het lijkt mij een feest om een dagje in zijn hoofd te leven!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er in zijn hoofd om gaatIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lijkt mij een feest om een dagje in zijn hoofd te leven!![]()
![]()
Sow... het zooitje is weer nsaar bed
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier ookquote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef fietsie het volgende:
Sow... het zooitje is weer nsaar bed![]()
Koffie![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik kom alleen even zwaaien nu ik langs de pc loop![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef fietsie het volgende:
Sow... het zooitje is weer nsaar bed![]()
![]()
Chai Tea Latte, mag dat ook ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je de zwaai-tiefus?
[..]
Wat is dat dan?
Thee met melk?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jups; kant en klaar uit de Dolce Gusto machinequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Uhm nee ik lus alleen english blend of earl grey met melkquote:Op donderdag 27 december 2012 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jups; kant en klaar uit de Dolce Gusto machine
En de dolce gusto is toch alleen voor koffie ?![]()
![]()
Nee je kan er ook IJsthee, of Nesquick, Of Reteluxe Chocochino mee maken, en dus ook Chai Latte.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm nee ik lus alleen english blend of earl grey met melk
En de dolce gusto is toch alleen voor koffie ?
Ik ben aan het afkicken van koffie en mag na 12:00 geen cafeine meer, dus nu andere smaakies in de machine
Hmmquote:Op donderdag 27 december 2012 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee je kan er ook IJsthee, of Nesquick, Of Reteluxe Chocochino mee maken, en dus ook Chai Latte.
Ik ben aan het afkicken van koffie en mag na 12:00 geen cafeine meer, dus nu andere smaakies in de machine
ik vind de cups nogal prijzig
Ik heb ooit eens een dolce gusto mogen proberen voor 6 weken... maar nee leuk ding hoor maar wel lastig als je een latte wil maken of een cappuccino![]()
Lastig? 2 cuppies na elkaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm
ik vind de cups nogal prijzig
Ik heb ooit eens een dolce gusto mogen proberen voor 6 weken... maar nee leuk ding hoor maar wel lastig als je een latte wil maken of een cappuccino
Ja de cuppies zijn belachelijk duur. Ik zet er alleen 'sochtends 1 bakkie mee, en dan af en toe wat van dit spul, dus dan is het leuk
Ja irritant en dan die cuppies die nog lekker nalekken enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 21:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lastig? 2 cuppies na elkaar.
Ja de cuppies zijn belachelijk duur. Ik zet er alleen 'sochtends 1 bakkie mee, en dan af en toe wat van dit spul, dus dan is het leuk
Mogguhquote:![]()
![]()
Hallo! Lovely Lady! * Doet buiging*quote:Op donderdag 27 december 2012 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja irritant en dan die cuppies die nog lekker nalekken enzo
[..]
MogguhBallon!quote:![]()
![]()
Zere benen.
Ik verveel me de tyfus, wie vermaakt me?
Wij hebben te verschillende hobbies vrees ik...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
Zere benen.
Ik kijk een matige film op net 5. Kijk je mee?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
Zere benen.
![]()
![]()
![]()
Dansjeeeeequote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
Zere benen.
![]()
![]()
En omdat ik niet kan dansen is het extra vermakelijk![]()
![]()
Whihi buiging?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo! Lovely Lady! * Doet buiging*
[..]
Ballon!
* LovelyLady doet een dansjequote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
Zere benen.
![]()
Ik zal een aapje voor je laten dansen :$quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
Zere benen.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
GMTAquote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dansjeeeee![]()
![]()
En omdat ik niet kan dansen is het extra vermakelijk![]()
![]()
Dans jijquote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal een aapje voor je laten dansen :$![]()
![]()
Rokjequote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
1 goedendag voor jou.. En voor iedereen die nog hoi gaat zeggen tegen me ookquote:
Hoi Rokje!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
1 goedendag voor jou.. En voor iedereen die nog hoi gaat zeggen tegen me ookBeetje goede Kerstdagen gehad?
![]()
zo'n lief aapjequote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Noem je mij nou een aapje?![]()
![]()
![]()
Hoi dus ja
Ja goed, met jou ook? En jaweeeeeeeeeellll.. Wel wat tegenslag, maar daar gaan we t niet over hebben.. Al met al was t wel ok.. En lekker veel gegetenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het?Beetje goede Kerstdagen gehad?
Mij met ook wel hoor. Oke mooi zoquote:Op donderdag 27 december 2012 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hoi dus ja![]()
[..]
Ja goed, met jou ook? En jaweeeeeeeeeellll.. Wel wat tegenslag, maar daar gaan we t niet over hebben.. Al met al was t wel ok.. En lekker veel gegeten![]()
![]()
Welke film is datquote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kijk een matige film op net 5. Kijk je mee?![]()
?
Vinnie doet al een dansjequote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal een aapje voor je laten dansen :$.
Uhhuh en nog lang niet klaar met heel veel eten.. Volgend jaar ga ik fatty zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mij met ook wel hoor. Oke mooi zo
Hehe, dat wil ik zienquote:Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uhhuh en nog lang niet klaar met heel veel eten.. Volgend jaar ga ik fatty zijn![]()
![]()
Same thingquote:
GRAPJE VIN, SLA ME NIET!!! :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Waarom zou ik jou slaan?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Same thing
GRAPJE VIN, SLA ME NIET!!! :$![]()
![]()
Ja ja dat zalquote:![]()
Dat worden 100 balansdagen na de 31e/1e
Bad girls rule, toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Because I've been baaaaadProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sowieso.. Ik ontwikkel narcisme :$quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Daarom zeg ik hetquote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Same thing
GRAPJE VIN, SLA ME NIET!!! :$.
Wel nee joh, nergens voor jou nodigquote:Op donderdag 27 december 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja ja dat zal![]()
Dat worden 100 balansdagen na de 31e/1e
Wel nee johquote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Because I've been baaaaad![]()
![]()
Er is ook echt geen fuck op tv. Zo maar eens voor de dvd-kast gaan staan...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
HOE WEET JIJ DAT NOU.. HEAHH??!!! Miss heb ik wel vastgezeten in een kelder voor zover jij weetquote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel nee joh, nergens voor jou nodig
[..]
Wel nee joh
Nou je bent wel even afwezig geweest jaquote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT NOU.. HEAHH??!!! Miss heb ik wel vastgezeten in een kelder voor zover jij weet![]()
![]()
Dat zei ik toch.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
Er is ook echt geen fuck op tv. Zo maar eens voor de dvd-kast gaan staan...Een matige film, verder kom je niet.
![]()
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou je bent wel even afwezig geweest ja
Maar nee.. Ik ben, zoals altijd, heel braaf geweest u_uWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Is dit een subtiele manier om ons te vertellen dat dit het geval was?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT NOU.. HEAHH??!!! Miss heb ik wel vastgezeten in een kelder voor zover jij weetProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
When in rome is coolquote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zei ik toch.Een matige film, verder kom je niet.
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT NOU.. HEAHH??!!! Miss heb ik wel vastgezeten in een kelder voor zover jij weet![]()
ik balans met je mee 360 dagen![]()
![]()
Coming to Americaquote:Op donderdag 27 december 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
Er is ook echt geen fuck op tv. Zo maar eens voor de dvd-kast gaan staan...
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Oke, goed zoquote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik bedoel maar
Maar nee.. Ik ben, zoals altijd, heel braaf geweest u_u
We moeten weer eens wat gaan drinken![]()
![]()
Ssssssssssssstquote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier om ons te vertellen dat dit het geval was?Wsl kan ik me toch niet inhouden in het nieuwe jaar mjaquote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik balans met je mee 360 dagen
Hmmm oliebollen, appelflappen, kwarktaart, appeltaart, partysnacks etc etc.. NOG EEN PAAR DAGEN!!!
Komt goed.. Maar nog ff geduld, want over over overvolle agenda x_xquote:Op donderdag 27 december 2012 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, goed zo
We moeten weer eens wat gaan drinkenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik zit nu vol tot en met oud & nieuw dus dan na mijn papa's verjaardag ga ik er weer volop tegen aanquote:Op donderdag 27 december 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ssssssssssssst
[..]
Wsl kan ik me toch niet inhouden in het nieuwe jaar mja
Hmmm oliebollen, appelflappen, kwarktaart, appeltaart, partysnacks etc etc.. NOG EEN PAAR DAGEN!!!![]()
Nu nog even de spreekwoordelijke schol onder mijn hol![]()
![]()
Ja, ik ook hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Komt goed.. Maar nog ff geduld, want over over overvolle agenda x_xZeker t/m de eerste week van januari
![]()
![]()
Hihihi een schol onder je holquote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit nu vol tot en met oud & nieuw dus dan na mijn papa's verjaardag ga ik er weer volop tegen aan![]()
Nu nog even de spreekwoordelijke schol onder mijn hol*giggle*
Mja met oud en nieuw ga ik dat allemaal opschransen, daarna een week lang niks eten u_uWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Met zo'n cool wiel met riempjes, om je ondersteboven te draaien, of van die body-shaped kooitjesquote:
Dat wordt zeevissen... voor die schol...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit nu vol tot en met oud & nieuw dus dan na mijn papa's verjaardag ga ik er weer volop tegen aan![]()
Nu nog even de spreekwoordelijke schol onder mijn holProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wsl in jan. ook nog naar Engeland.. En nog keiveel verjaardagenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoorZeker t/m de eerste week van januari
Ik kan slecht tegen draaienquote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met zo'n cool wiel met riempjes, om je ondersteboven te draaien, of van die body-shaped kooitjes
Nicequote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wsl in jan. ook nog naar Engeland.. En nog keiveel verjaardagenWaar in Engeland ga je heen?
![]()
![]()
Hihiquote:Op donderdag 27 december 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hihihi een schol onder je hol*giggle*
Mja met oud en nieuw ga ik dat allemaal opschransen, daarna een week lang niks eten u_udikke reet
dit dat
schol?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat wordt zeevissen... voor die schol...![]()
![]()
Jij wilde schol onder je hol...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihidikke reet
dit dat
[..]
schol?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lancashirequote:Op donderdag 27 december 2012 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceWaar in Engeland ga je heen?
Now wiggle wit' it lalalalaquote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihidikke reet
dit dat
[..]
schol?
typte ik weer niet goed?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij wilde schol onder je hol...
* LovelyLady leest terug![]()
Ga ik wel vanuit ja.. Nu nog ff zien of het ECHT kan, of ik t kan regelen met werk en nog wat overlegwerkquote:
Ik hoop het voor je, schijnt daar mooi te zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit ja.. Nu nog ff zien of het ECHT kan, of ik t kan regelen met werk en nog wat overlegwerk. Met K.?
![]()
![]()
Ik snapte wel dat het schop moest zijnquote:.
Dat durf ik nog niet te zeggenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, schijnt daar mooi te zijn. Met K.?
![]()
Maar het is wel supermooi daar ja, mooi landschap en allesBen er begin dit jaar al geweest, al was het niet voor iets leuks toen
Neh het was wel lolligquote:
Jamaar jij verveelde je, jij had tijd om daar over na te denkenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snapte wel dat het schop moest zijn.
Ja ik ook maarjaquote:Op donderdag 27 december 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snapte wel dat het schop moest zijn.
![]()
![]()
Haha okequote:Op donderdag 27 december 2012 21:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat durf ik nog niet te zeggen![]()
Maar het is wel supermooi daar ja, mooi landschap en allesBen er begin dit jaar al geweest, al was het niet voor iets leuks toen
Oh, das minder. Aan de andere kant weet je dan wel dat het mooi is en kan je daar een later keer terug komen
. Wil ook nog een keer met de motor terug naar Engeland met de motor
![]()
![]()
Uhhuh, daarom ga ik ook terug.. En om plekken te bezoeken die een bepaalde waarde hebben.. Mja genoeg daaroverquote:Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha oke
Oh, das minder. Aan de andere kant weet je dan wel dat het mooi is en kan je daar een later keer terug komen
. Wil ook nog een keer met de motor terug naar Engeland met de motor
![]()
![]()
![]()
Ik heb er iig wel zin in.. Mevrouw de kat zal het wel wat minder vinden tho, paar dagen zonder mij
Haha, als 't kon mocht je 'm wel bij mij dumpenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uhhuh, daarom ga ik ook terug.. En om plekken te bezoeken die een bepaalde waarde hebben.. Mja genoeg daarover![]()
![]()
![]()
Ik heb er iig wel zin in.. Mevrouw de kat zal het wel wat minder vinden tho, paar dagen zonder mij. Maar dat gaat niet
![]()
![]()
Klopt, Heloef en ik zijn jarig.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wsl in jan. ook nog naar Engeland.. En nog keiveel verjaardagen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is liefquote:Op donderdag 27 december 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, als 't kon mocht je 'm wel bij mij dumpen. Maar dat gaat niet
Mgoed, ik hoop dat ik haar gewoon in haar bekende omgeving kan houden.. Al met m'n moeder in vergadering geweest en als t goed is gaat zij d'r gewoon voeren en aandacht gevenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Komt wel goedquote:Op donderdag 27 december 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is lief
Mgoed, ik hoop dat ik haar gewoon in haar bekende omgeving kan houden.. Al met m'n moeder in vergadering geweest en als t goed is gaat zij d'r gewoon voeren en aandacht geven. Hoe lang ben je van plan te gaan dan?
![]()
Ook nogquote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, Heloef en ik zijn jarig.Congrats
![]()
Ik ook..Nja, bijna
Denk een dag of 4quote:Op donderdag 27 december 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt wel goed. Hoe lang ben je van plan te gaan dan?
Ja, jij bent 10 dagen ouder dan ik. Ik weet het nog.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ook nogCongrats
![]()
Ik ook..Nja, bijna
Ga je nog wat leuks doen met je verjaardag?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik het had, had ik het zelf gehouden.
Ach jaweeeeel.. Maar wsl gaat ze me wel de rug toekeren (totdat ik haar wat lekkers geefquote:Op donderdag 27 december 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat houdt mevrouw Kat wel vol denk ik.
) wanneer ik thuis kom
Ja of juist nietquote:Op donderdag 27 december 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ach jaweeeeel.. Maar wsl gaat ze me wel de rug toekeren (totdat ik haar wat lekkers geef) wanneer ik thuis kom
![]()
![]()
It's truequote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn we toch Nederlanders voor?. Wij geven alleen geld als we baby's in andere werelddelen kunnen redden.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jij bent 10 dagen ouder dan ik. Ik weet het nog.
Ga je nog wat leuks doen met je verjaardag?![]()
Ja nja als t goed is krijg ik de 29e wat bezoek en op m'n verjaardag zelf komen er ook nog een aantal en 's nachts partyhardy in de stad en zuipen als een malle
Jij al plannen voor jouw b'day?
Inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
It's true. Wij geven alleen geld als we baby's in andere werelddelen kunnen redden.
_!
![]()
Nou, als ik een dag weg ben springt ze me meestal letterlijk in de armen, maar als ik 2 dagen of langer weg ben doet ze meestal heel erg beledigd wanneer ik terugkomquote:
Maar jij bent dan ook geen baby meer.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
It's true. Wij geven alleen geld als we baby's in andere werelddelen kunnen redden.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
I can bequote:Op donderdag 27 december 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geen baby meer..
Lijkt net een mens wat dat betreftquote:Op donderdag 27 december 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou, als ik een dag weg ben springt ze me meestal letterlijk in de armen, maar als ik 2 dagen of langer weg ben doet ze meestal heel erg beledigd wanneer ik terugkom![]()
![]()
"De stad". Dat gehuchtje van jou met die ene kroeg?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Ja nja als t goed is krijg ik de 29e wat bezoek en op m'n verjaardag zelf komen er ook nog een aantal en 's nachts partyhardy in de stad en zuipen als een malle
Jij al plannen voor jouw b'day?
Ik ga waarschijnlijk op mijn verjaardag zelf gewoon naar C_M toe ofzo, beetje gamen en film kijken.
Er komt nog wel ergens een feestje, maar moet even kijken hoe het zit met afstuderen en dergelijke.Terecht. Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou, als ik een dag weg ben springt ze me meestal letterlijk in de armen, maar als ik 2 dagen of langer weg ben doet ze meestal heel erg beledigd wanneer ik terugkom
T is een wijze kat u_uquote:Op donderdag 27 december 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt net een mens wat dat betreft
Nou ja......... Ehm![]()
HEY!! PAS OP EH?!!!quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"De stad". Dat gehuchtje van jou met die ene kroeg?
Ik ga waarschijnlijk op mijn verjaardag zelf gewoon naar C_M toe ofzo, beetje gamen en film kijken.
Er komt nog wel ergens een feestje, maar moet even kijken hoe het zit met afstuderen en dergelijke.
[..]
Terecht. Zou ik ook doen.
Ik woon btw niet in de stad ja? Laat staan in EEN stad.. Daarvoor moet ik fietsen
Nou dat klinkt ook wel lekker chill.. Niks mis met een rustig (evt klein) partijtje
En wanneer studeer je af Kaneel?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T is een wijze kat u_u
Nou ja......... Ehm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soms.. Ze is wijs wanneer ze eigenlijk niet wijs moet zijnquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Soms.. Ze is wijs wanneer ze eigenlijk niet wijs moet zijn
Hoe is het rokje?Rustig aan.![]()
Veel plezier in ieder geval.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HEY!! PAS OP EH?!!!
Ik woon btw niet in de stad ja? Laat staan in EEN stad.. Daarvoor moet ik fietsen
Nou dat klinkt ook wel lekker chill.. Niks mis met een rustig (evt klein) partijtje
En wanneer studeer je af Kaneel?
Er komt nog wel een groter feest. Eventueel in combinatie met mijn broertje. Maar dan moet ik nog even kijken wanneer.
Verder heb ik vorig jaar ook de hele avond bij C_M doorgebracht. Vond het wel prima. Voorgaande jaren ben ik naar Almere of Leeuwarden ofzo gevlucht.![]()
Ik weet niet wanneer. Moet nog wat verslagen afmaken, maar heb weinig inspiratie de laatste week. In principe in Maart.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja wel goed hoor, met jou ook?quote:
Eigenwijze beesten zijn het ookquote:Op donderdag 27 december 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Soms.. Ze is wijs wanneer ze eigenlijk niet wijs moet zijn![]()
![]()
![]()
Neutraal, kan twee kanten op.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor, met jou ook?Rustig aan.![]()
Thnx, dat zal wel goedkomen denk ikquote:Op donderdag 27 december 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier in ieder geval.
Er komt nog wel een groter feest. Eventueel in combinatie met mijn broertje. Maar dan moet ik nog even kijken wanneer.
Verder heb ik vorig jaar ook de hele avond bij C_M doorgebracht. Vond het wel prima. Voorgaande jaren ben ik naar Almere of Leeuwarden ofzo gevlucht.![]()
Ik weet niet wanneer. Moet nog wat verslagen afmaken, maar heb weinig inspiratie de laatste week. In principe in Maart... Drank iig al ingeslagen
Da's ook tof, gewoon keiharde partaaaaay
En een paar jaar geleden peerde ik m meestal, maar sinds een aantal jaar heb ik gewoon toffe vrienden en zijn mijn verjaardagen meer dan de moeite waard
En dit zijn ook gewoon irritante en drukke weken.. Hopelijk komt je inspiratie iig gauw terug
Dat is juist zo tof aan katten vind ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenwijze beesten zijn het ook
Rustig aan.![]()
Dat al helemaal, maar dat vind ik wel tof.. Ben ik ookquote:Op donderdag 27 december 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenwijze beesten zijn het ook![]()
Hopen dat t de goeie kant op gaat danquote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neutraal, kan twee kanten op.
Bij mij zijn ze nooit zo eigenwijsquote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is juist zo tof aan katten vind ik.![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat al helemaal, maar dat vind ik wel tof.. Ben ik ook![]()
. Is ook wel leuk ja, sowieso katten
![]()
![]()
Net een uurtje getukt, vriend van me wilt me mee hebben om even de stad in te duiken zo...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hopen dat t de goeie kant op gaat dan
Moet dan wel een beetje energiek zijn dat ik wel dans of extravert genoeg zijn om in ieder geval een leuke tijd te hebben
Rustig aan.![]()
Voorheen was ik altijd meer van de honden eigenlijk, totdat Mrs. B (de kat dusquote:Op donderdag 27 december 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Is ook wel leuk ja, sowieso katten
) bij ons kwam wonen.. Direct verkocht ditdat.. Magische band, je kent het u_u
Da's begrijpelijk ja.. Bakkie koffie o.i.d miss?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Net een uurtje getukt, vriend van me wilt me mee hebben om even de stad in te duiken zo...
Moet dan wel een beetje energiek zijn dat ik wel dans of extravert genoeg zijn om in ieder geval een leuke tijd te hebben
En word je daar btw niet ontzettend lam van, zo'n tukje tussendoor?Ik wel
Haha, heet ze echt Mrs. B. ?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Voorheen was ik altijd meer van de honden eigenlijk, totdat Mrs. B (de kat dus) bij ons kwam wonen.. Direct verkocht ditdat.. Magische band, je kent het u_u
Hoe geniaal
![]()
Ik vind katten veel toffer dan honden, alleen die nagels soms....![]()
![]()
Ik heb morgen een kleine soirée. Mijn homies van mijn studie komen langs voor een avondje eten en drinken. Moet nog veel kopen morgen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Thnx, dat zal wel goedkomen denk ik.. Drank iig al ingeslagen
Da's ook tof, gewoon keiharde partaaaaay
En een paar jaar geleden peerde ik m meestal, maar sinds een aantal jaar heb ik gewoon toffe vrienden en zijn mijn verjaardagen meer dan de moeite waard
En dit zijn ook gewoon irritante en drukke weken.. Hopelijk komt je inspiratie iig gauw terug
Maar dan moet ik weer helemaal naar de stad fietsen ditdat.
En bier is zwaar.
En zaterdag ga ik pogen op de meest romantische geïmprovisioneerde wijze de liefde te verklaren aan mijn crush.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maybe, koffie maakt me wel scherp en extravert om een bepaalde reden...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Da's begrijpelijk ja.. Bakkie koffie o.i.d miss?
En word je daar btw niet ontzettend lam van, zo'n tukje tussendoor?Ik wel
Moet het wel een beetje sterke bak zijn.
Nee het maakt me zeker niet lam, ja lamlendig om mijn nest uit te komen allicht... Dat je door wilt tukken, maar daar moet je doorheen, gewoon je bed uit springen en koffie zetten ofzo... Muziekje aan..
Dat is echt beter dan moe uit gaan, 1 uur slaap is genoeg om niet meer moe te zijnRustig aan.![]()
Hehehe nee, hoewel ik haar soms wel zo noem hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, heet ze echt Mrs. B. ?Hoe geniaal
![]()
Ik vind katten veel toffer dan honden, alleen die nagels soms...... Maar gewoon Bonnie (en haar broer heette Clyde
)
![]()
Oh hoe slechtquote:Op donderdag 27 december 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hehehe nee, hoewel ik haar soms wel zo noem hoor.. Maar gewoon Bonnie (en haar broer heette Clyde
)
![]()
![]()
![]()
Go kaneel.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb morgen een kleine soirée. Mijn homies van mijn studie komen langs voor een avondje eten en drinken. Moet nog veel kopen morgen.
En bier is zwaar.
En zaterdag ga ik pogen op de meest romantische geïmprovisioneerde wijze de liefde te verklaren aan mijn crush.
Rustig aan.![]()
Hmm kopen heb ik vandaag al zoveel mogelijk gedaan.. Pfffff hectisch ditdat.. Naar buiten moetenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb morgen een kleine soirée. Mijn homies van mijn studie komen langs voor een avondje eten en drinken. Moet nog veel kopen morgen.
En bier is zwaar.
En zaterdag ga ik pogen op de meest romantische geïmprovisioneerde wijze de liefde te verklaren aan mijn crush.![]()
Geen auto/vriend met auto ter beschikking?
Oehhhhhh, keep me posted thenNja, ik slaap nooit overdag, dus wanneer ik dat dan wél doe ben ik gewoon de rest van de avond lam, ook al geef je me 100 bakken koffiequote:Op donderdag 27 december 2012 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maybe, koffie maakt me wel scherp en extravert om een bepaalde reden...
Moet het wel een beetje sterke bak zijn.
Nee het maakt me zeker niet lam, ja lamlendig om mijn nest uit te komen allicht... Dat je door wilt tukken, maar daar moet je doorheen, gewoon je bed uit springen en koffie zetten ofzo... Muziekje aan..
Dat is echt beter dan moe uit gaan, 1 uur slaap is genoeg om niet meer moe te zijn
En true that
Ik doe het best vaak nog wel... Van een uur of 4 tot 6 of 6 tot 8... Dat soort tijden.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nja, ik slaap nooit overdag, dus wanneer ik dat dan wél doe ben ik gewoon de rest van de avond lam, ook al geef je me 100 bakken koffie
En true that
Maar alleen als ik er wat tekort slaap op heb zitten, anders voel ik die behoefte niet.
Word je niet enorm moe dan om een uur of 3 als je wakker bent vanaf 10 in de ochtend ofzo?Rustig aan.![]()
Wut? Ben je om 3 uur al moe als je om 10 uur op staat?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe het best vaak nog wel... Van een uur of 4 tot 6 of 6 tot 8... Dat soort tijden.
Maar alleen als ik er wat tekort slaap op heb zitten, anders voel ik die behoefte niet.
Word je niet enorm moe dan om een uur of 3 als je wakker bent vanaf 10 in de ochtend ofzo?
Ik ben om 5 uur wakker, sta om 6 uur op en lig om 11/12 uur weer in bed, zonder echt moe te zijn.
Alleen maandag was ik moe om 11 uur, maar die nacht had ik maar 3 uur geslapen.
![]()
Nee niet echt eigenlijk.. Soms wel ff, maar dan ga ik ff naar buiten en is t weer goed:@quote:Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe het best vaak nog wel... Van een uur of 4 tot 6 of 6 tot 8... Dat soort tijden.
Word je niet enorm moe dan om een uur of 3 als je wakker bent vanaf 10 in de ochtend ofzo?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
We hadden het over uitgaan en slapen dus 3 uur snachts.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Ben je om 3 uur al moe als je om 10 uur op staat?
Ik ben om 5 uur wakker, sta om 6 uur op en lig om 11/12 uur weer in bed, zonder echt moe te zijn.
Rustig aan.![]()
Maar ff weer weg, ff wat kijken.. Miss tot later![]()
Ja, maar ik ga niet naar buiten ik durf dat niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk.. Soms wel ff, maar dan ga ik ff naar buiten en is t weer goed:@Rustig aan.![]()
Rokjen!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maar ff weer weg, ff wat kijken.. Miss tot later![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Superman ben je.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Ben je om 3 uur al moe als je om 10 uur op staat?
Rustig aan.![]()
Oh, dan ben ik ook nog niet moe.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We hadden het over uitgaan en slapen dus 3 uur snachts.![]()
Jaja.quote:Naar buiten is eng. Ik ga alleen als ik bijna doodga van de honger. Of als ik moet werken.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hmm kopen heb ik vandaag al zoveel mogelijk gedaan.. Pfffff hectisch ditdat.. Naar buiten moeten![]()
Geen auto/vriend met auto ter beschikking?
Oehhhhhh, keep me posted then
Ik kan eventueel eerst naar mijn moeder fietsen, om daar de auto te halen.
Zal het laten weten uiteraard. En je heel trots foto's tonen van de hete chick die ik hossel.
Hehe, heb al weken niks aan gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
Kaneel de romanticus.
Gaat wel lekker dus
Maar ik ben nu vastberaden. Niks gaat me meer in de weg staan.
Behalve afwijzing.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Der mag wel eens een vrouw langskomen die mij zo ver drijft.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, heb al weken niks aan gedaan.
Maar ik ben nu vastberaden. Niks gaat me meer in de weg staan.
Behalve afwijzing.
Rustig aan.![]()
Truste @ allProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Uiteraard.quote:Ach, de laatste keer had ik jouw leeftijd.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Der mag wel eens een vrouw langskomen die mij zo ver drijft.
ohaiquote:Op donderdag 27 december 2012 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Der mag wel eens een vrouw langskomen die mij zo ver drijft.![]()
![]()
Dat belooft wat, hoe had jij dat toen in elkaar geflanst kaneel?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Ach, de laatste keer had ik jouw leeftijd.Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |