Uiteraard heb ik wel een punt, daarnaast zei jij alleen dat je het niet zo prettig vond of iets in die richting, dus leg eens even uit in hoeverre dat een onderbouwde mening was?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, m'n punt was dat het geen argument was. Je herhaalt wat je al zei met andere woorden. Voegt niks toe.
Jij bent ook een belg?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik wel een punt, daarnaast zei jij alleen dat je het niet zo prettig vond of iets in die richting, dus leg eens even uit in hoeverre dat een onderbouwde mening was?
Zoals gesteld wordt de CL groter dus denk dat die kansen hetzelfde blijven voor de clubs in die competitie.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je hebt jaren lang geen CL.
Ik neem die Standard-voorzitter niet serieus, die denkt dat ze zomaar bij de Ligue 1 kunnen aansluiten. Maar bewezen is dat dat onmogelijk is.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zo'n voorzitter van Standard zal dat niet zomaar roepen, maar het is vermoedelijk overdreven, daarnaast hebben de KNVB en de topclubs via de ECV te maken met de andere clubs waardoor ze extra voorzichtig zullen zijn in hun uitspraken en die Standard-voorzitter het eerder tegenwerkt dan ondersteunt. Ik ben echt benieuwd naar de voorwaarden van de Murdoch-deal eigenlijk aangezien hij het in Belgie ook probeert met als thema onder meer een fusie.
Nee hoor, ik zei dat het slecht was voor onze plaats in Europa als we onze ranking kwijtraakte.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
daarnaast zei jij alleen dat je het niet zo prettig vond of iets in die richting,
Is dat onmogelijk?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:56 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik neem die Standard-voorzitter niet serieus, die denkt dat ze zomaar bij de Ligue 1 kunnen aansluiten. Maar bewezen is dat dat onmogelijk is.
Ah een emotiepost, maar evenmin onderbouwd, verwijten mag je dus tegen je spiegelbeeld maken.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei dat het slecht was voor onze plaats in Europa als we onze ranking kwijtraakte.
Lees eens iets beter aub.
Jammer dat je dan zo'n antwoord geeft, zit je in een discussie en verval je in dit soort rariteiten, hopelijk word je snel volwassen.quote:
Ik citeerquote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Is dat onmogelijk?
Weet dat er ook een Engelse club is die in een Schotse competitie meespeelt dus wie weet!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=179024quote:"Momenteel is dit eenvoudigweg onmogelijk, want de LFP en de Franse voetbalbond zijn enkel bevoegd voor de clubs op hun grondgebied", vertelt Rouger in gesprek met RTBF. "'Bovendien moet een club opgericht zijn in een Frans rechtssysteem. De UEFA en FIFA staan enkel toe dat voetbalbonden clubs opnemen die zich op hun grondgebied bevinden. Dus zullen zij niet toelaten dat de Franse voetbalbond en de LFP onderzoeken of Standard tot de Ligue 1 of Ligue 2 kan toetreden."
Emotiepost?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:58 schreef DeParo het volgende:
Ah een emotiepost, maar evenmin onderbouwd, verwijten mag je dus tegen je spiegelbeeld maken.
Hij kan het proberenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:58 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik citeer
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=179024
Met een nieuwe opzet van de Europese competities ja leer eens lezen zegquote:Op donderdag 27 december 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Emotiepost?De hele loting hangt af van je europese ranking en jij stelt dat we doodleuk overnieuw moeten beginnen.
Je snapt duidelijk weinig van het spelletje.
Ah, je verwacht dat heel Europa omgezet wordt vanwege onze competitie. Dat klinkt stukken logischer ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met een nieuwe opzet van de Europese competities ja leer eens lezen zeg![]()
.
Voorlopig onmogelijk dus. Ik vrees voor Duchâtelet en zijn karavaan dat ze de komende tijd even moeten doorbijten in de Belgische competitie.quote:
De UEFA is zelf groot voorstander van het samenvoegen van competitiesquote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je verwacht dat heel Europa omgezet wordt vanwege onze competitie. Dat klinkt stukken logischer ja.
Oh ja, dan moet het wel ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef Dven het volgende:
[..]
De UEFA is zelf groot voorstander van het samenvoegen van competities
Jij denkt dat de BENE-liga alleen op het menu staat? Wat dacht je van de Balkan-Liga of de Scandinavie-Liga? Daar is de UEFA ook mee bezig. Kleinere landen kunnen simpelweg niet meer mee en de tegenvallende EL wordt ook aangepakt, en nee niet alleen voor Belgie en Nederland, maar voor Europa.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je verwacht dat heel Europa omgezet wordt vanwege onze competitie. Dat klinkt stukken logischer ja.
Geeft in ieder geval aan dat ze er voor open staan.quote:
Ik verwacht binnen vijf jaar ook geen grote veranderingen maar daarna..........quote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Voorlopig onmogelijk dus. Ik vrees voor Duchâtelet en zijn karavaan dat ze de komende tijd even moeten doorbijten in de Belgische competitie.
Welke identiteit?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Pff.. mag hopen dat de clubs het blijven tegenhouden. Je identiteit verkopen voor de illusie Europees mee te kunnen zou rampzalig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |