Dat is lastig maar dat stelde ik al haha.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Daarom is het ook onmogelijk om te zeggen dat de Beneliga er 100% zeker komt. En dat wil Bojan niet geloven.
Goed argument.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Denk eens na, je kan niet eeuwig in dezelfde competitie blijven spelen, dit is de toekomst.
Dan kunnen we nu voorlopig de discussie sluiten.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is lastig maar dat stelde ik al haha.
Uhm duidelijk nee jij stelt dat ze het daarvan hebben afgeleid, ik zie toch in mijn bron duidelijk ene Directeur-Generaal van de Pro-League er ook over babbelen, en niet iets ontkennen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.standaard.be/a(...)DMF20120808_00252042
Afgeleid van dit artikel.
Heb je nog iets nuttigs te melden? Of ga je alleen je fantasie laten werken door te vertellen hoe mooi de Beneliga zal zijn, terwijl je eigenlijk nog niet zo ver moet gaan?quote:
Nou nee want het zegt misschien wel iets dat er achter de schermen dingen aan het plaatsvinden zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:16 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Dan kunnen we nu voorlopig de discussie sluiten.
Die zie ik niet stellen dat Murdoch ook in de Belgische competitie geïnteresseerd is.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Uhm nee jij stelt dat ze het daarvan hebben afgeleid, ik zie toch in mijn bron duidelijk ene Directeur-Generaal van de Pro-League er ook over babbelen, en niet iets ontkennen.
Achter de schermen als in een louche Belgische voorzitter die liegt.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou nee want het zegt misschien wel iets dat er achter de schermen dingen aan het plaatsvinden zijn.
Getouwtrek denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou nee want het zegt misschien wel iets dat er achter de schermen dingen aan het plaatsvinden zijn.
De Belgen willen wel, de Nederlanders niet.quote:
Ik zie het hem anders ook niet ontkennen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zie ik niet stellen dat Murdoch ook in de Belgische competitie geïnteresseerd is.
Hij liegt niet hij zegt het misschien wat overdreven.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Achter de schermen als in een louche Belgische voorzitter die liegt.
Heeft Bojan dit inmiddels begrepen?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De Belgen willen wel, de Nederlanders niet.
It takes two to tango.
De nederlandse topclubs slaan dit voorstel alvast niet af hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Heeft Bojan dit inmiddels begrepen?
neenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef bojan het volgende:
Klopt, Duchatelet is gewoon te enthousiast
Obama heeft zich hier ook nooit over uitgelaten. Hij zal het er dus wel mee eens zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zie het hem anders ook niet ontkennen.
jij bent ook overdreven enthousiast hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef bojan het volgende:
Klopt, Duchatelet is gewoon te enthousiast
Hij liegt wel. Hij zegt dat Ajax en PSV al akkoord zijn maar beide clubs zeggen dat er totaal geen sprake van is.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij liegt niet hij zegt het misschien wat overdreven.
Dat blijf je wel zeggen, maar ik zie geen zinnig argument van je.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef bojan het volgende:
[..]
De nederlandse topclubs slaan dit voorstel alvast niet af hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |