Die kleinere clubs zullen dat contract met Murdoch voorlopig niet open willen breken.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Pff.. mag hopen dat de clubs het blijven tegenhouden. Je identiteit verkopen voor de illusie Europees mee te kunnen zou rampzalig zijn.
Ik ben nogmaals zeer benieuwd onder welke voorwaarden dat contract is getekend want als die Murdoch zo de nadruk legt op deze liga, in Belgie, dan vraag je je af hoe dat contract een beetje lijkt zeg maar haha het zal me niet verbazen als er iets over wordt gezegd.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:09 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Die kleinere clubs zullen dat contract met Murdoch voorlopig niet open willen breken.
Die van de Eredivisie. De hele historie flikker je weg voor een illusie.quote:
Oke, bedankt man.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef bojan het volgende:
Dit zijn de 8 clubs uit België met het meeste potentieel:
Anderlecht
Club Brugge
Standard
KRC Genk
AA Gent
Charleroi
Beerschot
Antwerp
Reserve: KV Mechelen
Wederom, bron?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:55 schreef DeParo het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar de voorwaarden van de Murdoch-deal eigenlijk aangezien hij het in Belgie ook probeert met als thema onder meer een fusie.
Komt hij weer met antwerp hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef bojan het volgende:
Anderlecht
Club Brugge
Standard
KRC Genk
AA Gent
Charleroi
Beerschot
Antwerp
Een van de twee ploegen uit Antwerpen mag je wel schrappen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef bojan het volgende:
Anderlecht
Club Brugge
Standard
KRC Genk
AA Gent
Charleroi
Beerschot
Antwerp
Heb je ooit gehoord dat die kleine ploegen veel geld binnenkrijgen? Weliswaar wat minder dan de grotere clubs. Maar de kleinere clubs zullen de Beneliga zeker niet aanwillen omdat ze dan van het ''hoogste'' niveau verdwijnen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben nogmaals zeer benieuwd onder welke voorwaarden dat contract is getekend want als die Murdoch zo de nadruk legt op deze liga, in Belgie, dan vraag je je af hoe dat contract eruit ziet.
Potentieel, héquote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Komt hij weer met antwerp hoor
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Pff.. mag hopen dat de clubs het blijven tegenhouden. Je identiteit verkopen voor de illusie Europees mee te kunnen zou rampzalig zijn.
Welke identiteit? vroeger werd er in gewesten gespeeld. Schreeuwde iedereen moord en brand. Kan je je nu nog voorstellen dat je vier landelijke competities hebt? De landelijke voetbalbond wilde vroeger nooit aan professioneel. Heeft zich daar ook maar aan vast moeten houden?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
De grootste aanhang ja, en daar zitten meestal dus wel hooligans tussenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Omdat ze de beste hooligans hebben?
Ben je erweer? Heb je nog antwoorden voor de feiten?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef bojan het volgende:
Anderlecht
Club Brugge
Standard
KRC Genk
AA Gent
Charleroi
Beerschot
Antwerp
Ja dat stelt alleen die Belgische voorzitter die aantoonbaar liegt.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die gaf ik je net dus ook al.
http://www.gva.be/sport/v(...)elgisch-voetbal.aspx
Dat klopt die zijn dan ook waarschijnlijk tegenstander maar dat is dan denk ik ook de reden dat er niet heel hard in Nederland geroepen kan worden wie er allemaal voorstander is van dit idee.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord dat die kleine ploegen veel geld binnenkrijgen? Weliswaar wat minder dan de grotere clubs. Maar de kleinere clubs zullen de Beneliga zeker niet aanwillen omdat ze dan van het ''hoogste'' niveau verdwijnen.
Die wordt niet eens genoemd in het hele artikelquote:Op donderdag 27 december 2012 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat stelt alleen die Belgische voorzitter die aantoonbaar liegt.
Op basis van vooruitgang in het verleden nu in deze zogenaamde topcompetitie stappen vind ik een non-argument.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:13 schreef Dven het volgende:
Welke identiteit? vroeger werd er in gewesten gespeeld. Schreeuwde iedereen moord en brand. Kan je je nu nog voorstellen dat je vier landelijke competities hebt? De landelijke voetbalbond wilde vroeger nooit aan professioneel. Heeft zich daar ook maar aan vast moeten houden?
Daarom is het ook onmogelijk om te zeggen dat de Beneliga er 100% zeker komt. En dat wil Bojan niet geloven.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat klopt die zijn dan ook waarschijnlijk tegenstander maar dat is dan denk ik ook de reden dat er niet heel hard in Nederland geroepen kan worden wie er allemaal voorstander is van dit idee.
En hoe groot is de begroting ?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:13 schreef bojan het volgende:
[..]
De grootste aanhang ja, en daar zitten meestal dus wel hooligans tussen
http://www.standaard.be/a(...)DMF20120808_00252042quote:Op donderdag 27 december 2012 19:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die wordt niet eens genoemd in het hele artikel![]()
.
Denk eens na, je kan niet eeuwig in dezelfde competitie blijven spelen, dit is de toekomst.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op basis van vooruitgang in het verleden nu in deze zogenaamde topcompetitie stappen vind ik een non-argument.
Van wie?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En hoe groot is de begroting ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |