Of ze verdenken onze TS van iets.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:05 schreef Tropanzia het volgende:
De politie gaat echt niet voor de gein mensen uitdagen hoor...
Je zult wel iets gedaan hebben waarom ze zo achter ja aan zitten.
Moet je even in zn posthistorie kijken, hij had en wgr topic geopend met tips om zwart te werken ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef TR08 het volgende:
[..]
Hoe kun je met een Wajong uitkering een Audi A4 betalen?
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ja negeer een stopteken. Goede tip man!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef Maax het volgende:
Je hoeft als je niks gedaan hebt niks te laten zien hoor. Je mag ook gewoon wegrijden.
Dus volgende keer gewoon de politie negeren, tenzij je iets gedaan hebt. Dat mag gewoon.
Je hebt een Audi A4 vanaf 500 euro hoor...quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef TR08 het volgende:
[..]
Gespaard toen ik nog thuis woonde en geen vaste lasten had.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef TR08 het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 27 december 2012 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Gulmez is een false flag trol van de pvv
Net als bij de politiequote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:53 schreef Tinos85 het volgende:
Goed optreden van die agenten. Gebeuren genoeg inbraken nu dus verdachte voertuigen worden gecontroleerd. En ja jij bent verdacht als je de hele tijd rondjes rijdt door die wijk.
maar als een nederlander door de wijk heen reed word ie niet aangehouden dus daarin is het provocerenquote:
Statistisch gezien is dat niet provoceren, dat is gewoon kansberekening.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
maar als een nederlander door de wijk heen reed word ie niet aangehouden dus daarin is het provoceren
Als een Nederlander met pauperkleding (zoals jij op je foto) langzaam en doelloos rondjes rijdt in een aftandse bak door een woonwijk wordt ie ook zeker staande gehouden, zonder twijfel.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
maar als een nederlander door de wijk heen reed word ie niet aangehouden dus daarin is het provoceren
ik rij langs spots in de wijk om te checken of ik bekende tegenkom van vroeger en een beetje te kijken wat iedereen aan het doen is bij winkelcentrumquote:Op donderdag 27 december 2012 19:19 schreef WJMW het volgende:
Waarom zou je eigenlijk rondjes gaan rijden door de stad? Dat is echt fucking kansloos!
Zoals ik al zei, dat is echt fucking kansloos! Ik kan bijna niet geloven dat mensen dit echt doen :Squote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik rij langs spots in de wijk om te checken of ik bekende tegenkom van vroeger en een beetje te kijken wat iedereen aan het doen is bij winkelcentrum
als jij niks te doen hebt, wat ga je dan doen? sporten ofiets?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef WJMW het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat is echt fucking kansloos! Ik kan bijna niet geloven dat mensen dit echt doen :S
En blijkbaar een "bekende"bent van de politie.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:53 schreef Tinos85 het volgende:
Goed optreden van die agenten. Gebeuren genoeg inbraken nu dus verdachte voertuigen worden gecontroleerd. En ja jij bent verdacht als je de hele tijd rondjes rijdt door die wijk.
Ik heb nooit niks te doen...mocht willen dat ik een keer lekker kon niksen. Als ik niks wil doen moet ik daar echt tijd voor makenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:21 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als jij niks te doen hebt, wat ga je dan doen? sporten ofiets?
Ik wilde precies hetzelfde tikkenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:53 schreef Tinos85 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |