en dta gebeurde dus wel en gingen een nummer doorgeven?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:49 schreef Paxcon het volgende:
Bij een staandehouding hoef je je idkaart niet af te geven.
wajong uitkering... hoezo?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Heb je een rechtsbijstandsvezekering ts?
Je gaf 'm toch zelf af?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef Gulmez het volgende:
[..]
en dta gebeurde dus wel en gingen een nummer doorgeven?
Ik gaf hem ja. ik moest eerst m'n papieren laten zien en toen zei die indo die naast hem stond, mag ik even je ID kaart zien?quote:
Even langs het juridischloket dan maar!quote:
Ja, die gaf je dus zelf af. Heeft 'ie netjes gevraagd.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik gaf hem ja. ik moest eerst m'n papieren laten zien en toen zei die indo die naast hem stond, mag ik even je ID kaart zien?
Ik geef alles netjes aan die mannen, en rijd daarna rustig weer weg.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom ga jij de politie provoceren, dan?
En dan zeg jij geen nee want?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik gaf hem ja. ik moest eerst m'n papieren laten zien en toen zei die indo die naast hem stond, mag ik even je ID kaart zien?
Laat dan ook je reactie weg.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Op niet gelezen.
Gezien ts, ja dat mag
Omdat ik geen zin had om strijd aan te gaan met ze, en ik de regels dus niet kende dat het op vrijwillige basis was om je ID te geven.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En dan zeg jij geen nee want?
Spring ik de sloot.
Nee, niet bij een vervelend klb trolletje.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat dan ook je reactie weg.
Dat is het ook niet. Op eerste vordering dien je deze gewoon af te geven.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had om strijd aan te gaan met ze, en ik de regels dus niet kende dat het op vrijwillige basis was om je ID te geven.
Of ze verdenken onze TS van iets.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:05 schreef Tropanzia het volgende:
De politie gaat echt niet voor de gein mensen uitdagen hoor...
Je zult wel iets gedaan hebben waarom ze zo achter ja aan zitten.
Moet je even in zn posthistorie kijken, hij had en wgr topic geopend met tips om zwart te werken ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef TR08 het volgende:
[..]
Hoe kun je met een Wajong uitkering een Audi A4 betalen?
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ja negeer een stopteken. Goede tip man!quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef Maax het volgende:
Je hoeft als je niks gedaan hebt niks te laten zien hoor. Je mag ook gewoon wegrijden.
Dus volgende keer gewoon de politie negeren, tenzij je iets gedaan hebt. Dat mag gewoon.
Je hebt een Audi A4 vanaf 500 euro hoor...quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef TR08 het volgende:
[..]
Gespaard toen ik nog thuis woonde en geen vaste lasten had.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:11 schreef TR08 het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 27 december 2012 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Gulmez is een false flag trol van de pvv
Net als bij de politiequote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:53 schreef Tinos85 het volgende:
Goed optreden van die agenten. Gebeuren genoeg inbraken nu dus verdachte voertuigen worden gecontroleerd. En ja jij bent verdacht als je de hele tijd rondjes rijdt door die wijk.
maar als een nederlander door de wijk heen reed word ie niet aangehouden dus daarin is het provocerenquote:
Statistisch gezien is dat niet provoceren, dat is gewoon kansberekening.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
maar als een nederlander door de wijk heen reed word ie niet aangehouden dus daarin is het provoceren
Als een Nederlander met pauperkleding (zoals jij op je foto) langzaam en doelloos rondjes rijdt in een aftandse bak door een woonwijk wordt ie ook zeker staande gehouden, zonder twijfel.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
maar als een nederlander door de wijk heen reed word ie niet aangehouden dus daarin is het provoceren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |