en viesquote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oesters zijn ook nat en alles.
Wat?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben zo van wat de boer niet kent vreet ie niet
I don't care.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik hoor net van een chick dat het bijna dezelfde structuur heeft als sperma.quote:
Dan is die chick oliedom.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I don't care.
[..]
Ik hoor net van een chick dat het bijna dezelfde structuur heeft als sperma.
Oké sgatje!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat ik vreemde dingen laat liggen
Goed gesprokenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb ik weleens gegetenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Taexon het volgende:
Mhaw ik zou ook zo sprinkhanen enzo proeven hoor
Ben niet zo moeilijk
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Taexon het volgende:
Ben niet zo moeilijk
Smaakt gewoon naar nootjes hoorquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Taexon het volgende:
Ben niet zo moeilijk
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Smaakt gewoon naar nootjes hoor
Nee, jij denkt dat oester als sperma aanvoelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij oliedom bent.
Eenschquote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Sprinkhanen vind ik best lekker.
Daarom wordt ie er ook geil vanquote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat oester als sperma aanvoelen.
Volgens mijn oom smaakte het naar chips.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Sprinkhanen vind ik best lekker.
Maar zo voelen ze niet aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Daarom wordt ie er ook geil van
Truequote:
Je leest niet wat ik zegquote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat oester als sperma aanvoelen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Yay!
Gelijk hebben en alles voel seksie.
Heb je iets tegen Appel?quote:
Ik zeg net de hele tijd dat ik geen oesters eet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Daarom wordt ie er ook geil van
Jawel, je zegt dat een chick dat zegt maar je noemt mij dom omdat ik haar dom noem omdat dat niet zo is maar terwijl ik wel gelijk heb en het eigenlijk gewoon dom is van jou.quote:
Nee, maar wel op mijn handen gehad.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus jij hebt al eens sperma doorgeslikt?
Stiekem doe je het welquote:Op donderdag 27 december 2012 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg net de hele tijd dat ik geen oesters eet.
Ich auchquote:
Waarom?quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, je zegt dat een chick dat zegt maar je noemt mij dom omdat ik haar dom noem omdat dat niet zo is maar terwijl ik wel gelijk heb en het eigenlijk gewoon dom is van jou.
Niet te vergelijken dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, maar wel op mijn handen gehad.
Geniet van m'n kwakkie in je eten.quote:
Neen, nooit gedaan, ga ik nooit doen ook.quote:
Waarom lieg je zoveelquote:Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
Neen, nooit gedaan, ga ik nooit doen ook.
Ik geloof het, maar alleen omdat prom het zegtquote:
Pizza Calzone met extra kipquote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef Taexon het volgende:
Godsamme ik kan niet kiezen wat ik ga bestellen
pizza salamiquote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef Taexon het volgende:
Godsamme ik kan niet kiezen wat ik ga bestellen
Wel te vergelijken, want in mijn handen voelt het heel anders aan dan oesters hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Niet te vergelijken dus.
[..]
Geniet van m'n kwakkie in je eten.
[..]
Neen, nooit gedaan, ga ik nooit doen ook.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Papa moet nog even iets op het eten doen?
hosselaar?quote:
Het is nog niet eens gemaakt.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Papa moet nog even iets op het eten doen?
Om je te verrassen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wel te vergelijken, want in mijn handen voelt het heel anders aan dan oesters hoor.
En ik hoezo zit je kwakkie op mijn tostie?
Ow, voorgerecht dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is nog niet eens gemaakt.
aju paraplu.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om je te verrassen.
Ik ga, aju.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat dat em weer word
Dankuuquote:
Bedenk me trouwens net dat ik er nog standaard 1 in me beveiligings tas heb voor lange diensten als ik in me auto slaapquote:Op donderdag 27 december 2012 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]wel je tandenborstel meenemen dan
haha ik was hem vergetenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bedenk me trouwens net dat ik er nog standaard 1 in me beveiligings tas heb voor lange diensten als ik in me auto slaap
Ach boeiequote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik was hem vergeten
ja dan stinkt hetquote:Op donderdag 27 december 2012 17:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach boeie
Pizza besteld nu maar wachten... gaan ze hun record van 18 minuten verbreken?!
Hoop alleen niet dat ze hun sloomheids record van 1 uur en 40 minuten gaan verbrekenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dan stinkt het
Nee redden ze niet
slome mensen zijn sloom.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoop alleen niet dat ze hun sloomheids record van 1 uur en 40 minuten gaan verbreken
Ze hebben geluk dat ik toen toch op de bank in slaap was gevallen dus het me niks boeide
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slome mensen zijn sloom.
Bohh voel me echt raar numoet meer eten voor het sporten denk ik
ja water sowieso maar heb 257 calorieën verbrandt en denk dat ik dat niet eens binnen heb gekregenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:56 schreef Taexon het volgende:
[..]Wel genoeg water gedronken enzo?
En ja goed eten is ook belangrijk
Aw ja daar zou inderdaad dan het probleem kunnen liggenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja water sowieso maar heb 257 calorieën verbrandt en denk dat ik dat niet eens binnen heb gekregen
een shake van 105 en 1 broodje is geen 257 denk ikquote:Op donderdag 27 december 2012 17:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aw ja daar zou inderdaad dan het probleem kunnen liggen
Bohh... hoop echt dat ze snel zijn krijg ineens fking honger
niet leuk OF. Niet leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |