Zonder te schakelen idd, hij reed vanzelfquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus je hebt hem zonder te schakelen of stil te staan thuis gekregen en hem daar gewoon af laten slaan?
Hoop dat je niet in de 5 zat![]()
4 euro op ebay. Wat kost een interieurshop? Snap trouwens niet wat hier lelijk aan is..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ook echt, dan zou ik iets meer uitgeven en naar een interieurshop gaan
Geen idee wat het kost, mijn sturen zijn prima.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
4 euro op ebay. Wat kost een interieurshop? Snap trouwens niet wat hier lelijk aan is..
Heb je het filmpje gekeken? Ik vind t er mooi uit zien op t eind. Ik heb nu een lelijk plastic stuur.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Geen idee wat het kost, mijn sturen zijn prima.
Het ziet er erg slordig, vlodderig en rommelig uit. Niet strak of luxe.
Ik vind het niet netjes zitten om de 'spaken'.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gekeken? Ik vind t er mooi uit zien op t eind. Ik heb nu een lelijk plastic stuur.
ik snap niet wat er nou mooi is aan zo'n hoes??? al is je stuur ietwat kapot.... dan nog?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:44 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga vandaag of morgen (waarschijnlijk morgen) aan t naaien
Ik heb liever zacht leer vast dan het harde plastic wat ik nu heb.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef gateway het volgende:
[..]
ik snap niet wat er nou mooi is aan zo'n hoes??? al is je stuur ietwat kapot.... dan nog?
Ik zou dat ook liever hebben, maar het is geen nieuwe auto. En om nou 10% van de aanschafwaarde aan een stuur uit te geven vind ik onzin. Dan is een hoesje van 5 euro via ebay nog altijd een verbetering van wat het nu is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tja ik zou persoonlijk een ander (beter) stuur kopen. Of laten bekleden. Wil nog wel een keer een sportstuur met alcantara bekleden ofzo.
Jep. Valt nog mee hoor...330 euro. De auto waar ik laatst naar heb zitten kijken zat alweer op 430 euro per kwartaal. Dat zijn geen grappen meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij betaalt doordat je diesel rijdt vast ook meer dan ¤200 per kwartaal
Is gewoon een station op diesel gok ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:22 schreef delano.888 het volgende:
430 per kwartaal? Was dat een hummer ofzo?
Pfff ik vond mijn 180 per kwartaal al veel..
Nee man gewoon een iets zwaardere diesel--> een 5series ofzo. Voor een grote zware SUV op diesel ga je meer richting ¤700+ per kwartaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:22 schreef delano.888 het volgende:
Valt mee inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef Piet__Piraat het volgende:
Da's waar. Ik vind die hoes vooral rondom de spaken gewoon niet mooi, maar het is een stuk beter dan zo'n el cheapo halfordshoes. Al zou een mooi bontje ook niet verkeerd staan natuurlijk
[..]
Jep. Valt nog mee hoor...330 euro. De auto waar ik laatst naar heb zitten kijken zat alweer op 430 euro per kwartaal. Dat zijn geen grappen meer.
Een 330d. Dan heb je dus niks heel bijzonders ofzo, gewoon een middenklasse station.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:22 schreef delano.888 het volgende:
Wel mooie zespitter.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:56 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Een 330d. Dan heb je dus niks heel bijzonders ofzo, gewoon een middenklasse station.
Mja wel een zware.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:56 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Een 330d. Dan heb je dus niks heel bijzonders ofzo, gewoon een middenklasse station.
En 1.60 voor diesel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:21 schreef daNpy het volgende:
In Duitsland betaal je voor zo'n ding ¤ 180,- per jaar.
308 euro per jaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:21 schreef daNpy het volgende:
In Duitsland betaal je voor zo'n ding ¤ 180,- per jaar.
ligt eraan waar, en anders gewoon in NL tankenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |