SPOILER: Winterefteling - 3 Januari Nog mensen die zin hebben??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom, lang leve de gastvrijheid in huize V.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, we zien wel
Plek zat
En een full English breakfast als ontbijt om de brakheid weg te werken![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Schandalig vin..So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
leuk hoor, een oudejaarsmeet, tof idee
(niet dat ik zou kunnen komen, maar gewoon leuk)
Same shit, different day
SC hopper present![]()
braafquote:
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Volgens mij is het meer vrienden onder elkaar die toevallig ook FOK!kers zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef Koen66 het volgende:
leuk hoor, een oudejaarsmeet, tof idee
(niet dat ik zou kunnen komen, maar gewoon leuk)
![]()
Jaaaquote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is geen correct Nederlands, mevrouw.![]()
![]()
ah, okidokiquote:Op donderdag 27 december 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer vrienden onder elkaar die toevallig ook FOK!kers zijn.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ah, dus jij geen lid van het vriendenclubje dan alquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet niet zeker hoor, ik ben ook maar uitgenodigd
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dit, het is geen fullfledged meetquote:Op donderdag 27 december 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer vrienden onder elkaar die toevallig ook FOK!kers zijn.
ER is kannibaalquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
The Joy, koop ik een modelbouw kit, zijn de instructies in het Japans![]()
Good luck with that..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kloptquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn allemaal FOKKers, die elkaar reeds kennen, Uit ABO, SEX, en DEF.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Nou succes danquote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Good luck with that..![]()
Nope. Maar heb Huppel en Joof al wel vaker gezien. Engel ook trouwens.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, dus jij geen lid van het vriendenclubje dan al![]()
En jij bent de enige die ik nog nooit gezien heb, ohh en Engelquote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Maar heb Huppel en Joof al wel vaker gezien. Engel ook trouwens.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Die kit heeft meer stickers dan onderdelen, dafuq
Hier ben ik wel even zoet mee
ik kom in ABO en SEX, maar niet in DEFquote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt
Zijn allemaal FOKKers, die elkaar reeds kennen, Uit ABO, SEX, en DEF.
(en zit al vast voor de 31e ook)
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wat heb je voor kit?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hier ben ik wel even zoet mee![]()
Succesquote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hier ben ik wel even zoet mee![]()
Japans is best moeilijk14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ah joh, plaatjes kijken en met een beetje inzicht kom er er welquote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Good luck with that..![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Good luck with that..
De stickertjes hebben nummers, dus de onderdelen vast ook welquote:Op donderdag 27 december 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah joh, plaatjes kijken en met een beetje inzicht kom er er wel
Tofquote:Op donderdag 27 december 2012 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jedi Starfighter van The Clone Wars![]()
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt
Zijn allemaal FOKKers, die elkaar reeds kennen, Uit ABO, SEX, en DEF.Hehe, wist ik. Naja, dat je mij niet gezien hebtquote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En jij bent de enige die ik nog nooit gezien heb, ohh en Engel![]()
![]()
Uhuh, vind ik wel, heb er nog 2 liggen van Revell, maar die hoef ik alleen maar in elkaar te zetten zonder te plakken.. (hoop ik..)quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Gewoon laten gaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Prutsers ook daar 6194 km verderop![]()
Ah, wat maak ik me ook weer druk..![]()
Oh ongetwijfeld.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De stickertjes hebben nummers, dus de onderdelen vast ook wel
DafuqBus haalt vrachtwagen 1 in, bus wil vrachtwagen 2 inhalen, gaan die vrachtwagens harder rijden zodat de bus weer achteraan aan kan sluiten
![]()
![]()
Klote vrachtwagens altijdquote:Op donderdag 27 december 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld.
DafuqBus haalt vrachtwagen 1 in, bus wil vrachtwagen 2 inhalen, gaan die vrachtwagens harder rijden zodat de bus weer achteraan aan kan sluiten
![]()
Iditotenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld.
Succesquote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga me nuttig maken (voor zover dat kan)
Doei allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
suc6 miss cameraquote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga me nuttig maken (voor zover dat kan)
Doei allemaal![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bebebebe14 SHADES OF GREY
Ik moet denken aan Eiffel65 - i'm bluequote:![]()
Lalala geld14 SHADES OF GREY
Vaker zegt ie dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Maar heb Huppel en Joof al wel vaker gezien. Engel ook trouwens.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Zag ik daar een ErwinRommel?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mij niet!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooierd!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
meh... mn muur is weer bijna wit... had m niet zo heel lang terug paars geverfd, maar was t toch zat.... fijn dat wispelturige
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Wat deed je verkeerd?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:43 schreef muhahaha het volgende:
Hallootjes.
Was weer lekker motorrijweer. En een toeterende instructeur in je oor
.
![]()
Vrouwen....quote:Op donderdag 27 december 2012 16:41 schreef marbasnarf het volgende:
meh... mn muur is weer bijna wit... had m niet zo heel lang terug paars geverfd, maar was t toch zat.... fijn dat wispelturigeEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ging 't goed?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:43 schreef muhahaha het volgende:
Hallootjes.
Was weer lekker motorrijweer. En een toeterende instructeur in je oor
.
.
Ik ga nu mijn accu weer inbouwen![]()
![]()
Niet goed genoeg kijken, niet snel genoeg optrekken (andere leerling reed voor me, die trek ik er zo uit als het echt moetquote:).
Jawel, die andere gast maakte wel lompe foutenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ging 't goed?.
Ik ga nu mijn accu weer inbouwen. Ah wel grappig, ik zat erachter.
![]()
Hallihallo.
Ik weet ook weer waarom ik nooit naar de fysio ging.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
eindelijk weer op mn laptopje
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Heeft ie je door midden gebroken?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:46 schreef Samzz het volgende:
Hallihallo.
![]()
![]()
Nee, ik heb alleen maar vrouwen die me behandelen. Maar ik kan het net zo goed zelf doenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heeft ie je door midden gebroken?.
nog steeds jaquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ja, dat werkt natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen maar vrouwen die me behandelen. Maar ik kan het net zo goed zelf doen.
![]()
![]()
sstt ik moet 2 januariquote:Op donderdag 27 december 2012 16:46 schreef Samzz het volgende:
Hallihallo.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2012 16:48:56 ]![]()
echt he!quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Mja, ik bedoel meer dat ik precies moet doen wat ik zelf ook wel uit had kunnen vinden of kan nagaan, jeetjequote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat werkt natuurlijk ook niet..
echt niet.. ik ben ALTIJD lief voor de mensen die ook lief tegen mij zijnquote:
ik ben toch altijd lief tegen jouquote:Op donderdag 27 december 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Alleen als ze willen hoor.
Ah, hmm...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
echt niet.. ik ben ALTIJD lief voor de mensen die ook lief tegen mij zijn
Kan liever.Rustig aan.![]()
hoequote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik ben toch altijd lief tegen jou
Rustig aan.![]()
En dan heeft ze pakweg 4 jaar op school gezeten daarvoorquote:Op donderdag 27 december 2012 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik bedoel meer dat ik precies moet doen wat ik zelf ook wel uit had kunnen vinden of kan nagaan, jeetje.
. Mijn fisio brak me wel bijna doormidden, gelukkig kan ik wel wat hebben
.
Altijd? Wanneer kom je hier lief doen en een potje koken?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
echt niet.. ik ben ALTIJD lief voor de mensen die ook lief tegen mij zijn.
![]()
zeg maar wat ik moet maken..quote:Op donderdag 27 december 2012 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan heeft ze pakweg 4 jaar op school gezeten daarvoor. Mijn fisio brak me wel bijna doormidden, gelukkig kan ik wel wat hebben
.
[..]
Altijd? Wanneer kom je hier lief doen en een potje koken?.
Eerst deze vraag: is het patat of friet?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
zeg maar wat ik moet maken..![]()
friet..quote:Op donderdag 27 december 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst deze vraag: is het patat of friet?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
ik hou echt heel erg van koken.. dus als je iets graag lust, maak ik hetquote:Op donderdag 27 december 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Hm nu moet ik nadenken wat ik je kan laten maken. Wat staat er op je repertoire?
Lasagne?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik hou echt heel erg van koken.. dus als je iets graag lust, maak ik hetRustig aan.![]()
Sja, we doen voornamelijk strekken en buigen en dat is leuk en aardig, maar dat kan ik zelf ook wel verzinnenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan heeft ze pakweg 4 jaar op school gezeten daarvoor. Mijn fisio brak me wel bijna doormidden, gelukkig kan ik wel wat hebben
.
.
ik hououououuuu van Lasagnequote:
Dan maak ik het voor jou jij voor mij?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik hououououuuu van Lasagne
Rustig aan.![]()
Hm er komt zo niks bij me op. Ik heb zelf pas lasagne op dus dat gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik hou echt heel erg van koken.. dus als je iets graag lust, maak ik het.
Ja, dat kan je zelf ook jaquote:Op donderdag 27 december 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, we doen voornamelijk strekken en buigen en dat is leuk en aardig, maar dat kan ik zelf ook wel verzinnen.
.
![]()
huh wattequote:Op donderdag 27 december 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan maak ik het voor jou jij voor mij?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
hou je van paella? (met kip, zonder vis)quote:Op donderdag 27 december 2012 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm er komt zo niks bij me op. Ik heb zelf pas lasagne op dus dat gaat 'm niet worden.
[..]
Ja, dat kan je zelf ook ja.
dealquote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan maak jij het voor mij, en ik voor jou.
Beter dat jij erachter zit, dan hij. Straks raak je 'm elke keer kwijtquote:Op donderdag 27 december 2012 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet goed genoeg kijken, niet snel genoeg optrekken (andere leerling reed voor me, die trek ik er zo uit als het echt moet).
[..]
Jawel, die andere gast maakte wel lompe fouten. Ah wel grappig, ik zat erachter.
Motor doet het weerHoe is het?quote:![]()
![]()
Volgens mij is er ook gewoon niks anders dat je kan doen in mijn gevalquote:Op donderdag 27 december 2012 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm er komt zo niks bij me op. Ik heb zelf pas lasagne op dus dat gaat 'm niet worden.
[..]
Ja, dat kan je zelf ook ja.
. Maar het bewijst voor mij wel weer dat fysiotherapie vooral nutteloos is
.
Dat is italiaans toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
hou je van paella? (met kip, zonder vis).
![]()
niet waaaaar!quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dan is het echt geen paella héquote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
hou je van paella? (met kip, zonder vis)
Hihihi![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 27 december 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, we doen voornamelijk strekken en buigen en dat is leuk en aardig, maar dat kan ik zelf ook wel verzinnen.
![]()
![]()
Dat was waarschijnlijk ook de reden want de vorige keer zat ie te hameren op mijn te vlugge schakelgedragquote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
Beter dat jij erachter zit, dan hij. Straks raak je 'm elke keer kwijt.
Met je knie niet vrees ik. Mijn ruggewervel stond een beetje scheef en die kon ie wel eventjes goed aanpakkenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook gewoon niks anders dat je kan doen in mijn geval. Maar het bewijst voor mij wel weer dat fysiotherapie vooral nutteloos is
.
.
![]()
Yeah!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter dat jij erachter zit, dan hij. Straks raak je 'm elke keer kwijt
Motor doet het weer
[..]
Hoe is het?
Heb je eigenlijk tomtom op de motor?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik vind het lekkerquote:
Hahahaquote:Op donderdag 27 december 2012 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk ook de reden want de vorige keer zat ie te hameren op mijn te vlugge schakelgedrag.
[..]
Met je knie niet vrees ik. Mijn ruggewervel stond een beetje scheef en die kon ie wel eventjes goed aanpakken.
Geen tomtom, wel iets vergelijkbaarsquote:Op donderdag 27 december 2012 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah!
Heb je eigenlijk tomtom op de motor?. Is het zo moeilijk te vinden dan?
![]()
Jawel, hoor. Kan ook met vlees, of een combi van vlees en vis.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is het echt geen paella hé
Hihihi“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Onderweg naar huisquote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter dat jij erachter zit, dan hij. Straks raak je 'm elke keer kwijt
Motor doet het weer
[..]
Hoe is het?
Verder goed![]()
![]()
Is er morgen iemand thuis?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig verschillen we van smaakt, ik vind paella niet te vretuhquote:
Ik betaal voor de sportschool van 19.95 p/m 2.50 acceptgiro kosten wat is dat voorn onzin?Rustig aan.![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Geen tomtom, wel iets vergelijkbaars. Is het zo moeilijk te vinden dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
indurdaad..quote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Kan ook met vlees, of een combi van vlees en vis.
Uhhh, ja, ikquote:
Heb een vrije dag. Lotusss hoeft maar tot 13:00 tew erken dus is ook vroeg thuis.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
ik ben ook lekker thuis
Ja ik snap dat het kan, in Spanje is het echt altijd met kip vlees en visquote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Kan ook met vlees, of een combi van vlees en vis.![]()
Dan kom ik morgen ff drank brengen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uhhh, ja, ik
Heb een vrije dag. Lotusss hoeft maar tot 13:00 tew erken dus is ook vroeg thuis.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke, mooiquote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onderweg naar huis
Verder goedOke, dat scheeltquote:.
![]()
heeeeerlijk ja..en de buren zijn niet thuis dus dat wordt muziek maxenquote:
Ik weet niet of ik dat aan een fysiotherapeut zou toevertrouwenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk ook de reden want de vorige keer zat ie te hameren op mijn te vlugge schakelgedrag.
[..]
Met je knie niet vrees ik. Mijn ruggewervel stond een beetje scheef en die kon ie wel eventjes goed aanpakken.
.
Pollo e peixe tambien con calamares e frutas del Mar con camarão idd.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het kan, in Spanje is het echt altijd met kip vlees en visVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ha, mooiquote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom ik morgen ff drank brengen.
De Spanjaarden die ik ken zijn het daar niet mee eensquote:Op donderdag 27 december 2012 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het kan, in Spanje is het echt altijd met kip vlees en vis. Die maken enkel paella met vis.
Misschien is het streekgebonden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hij deed het goed, na 2 behandelingen geen last meer van rugklachten, iig niet van die aardquote:Op donderdag 27 december 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat aan een fysiotherapeut zou toevertrouwen.
.
![]()
Maar goed, paella is ranzig en bouillabaisse is helemaal om te kotsen.
De naam alleen al zegt dat ik dat niet moet eten.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, paella is ranzig en bouillabaisse is helemaal om te kotsen.
Ik ken het eigenlijk ook alleen maar met vis.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Spanjaarden die ik ken zijn het daar niet mee eens. Die maken enkel paella met vis.
Misschien is het streekgebonden.
Waar is C_A als je haar nodig hebt![]()
Zoek het maar eens opquote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De naam alleen al zegt dat ik dat niet moet eten.. Het ziet er heel vies uit.
Zou kunnen, either way, ik vind het niet te pruimenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Spanjaarden die ik ken zijn het daar niet mee eens. Die maken enkel paella met vis.
Misschien is het streekgebonden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2012 17:05:40 ]![]()
Dan ga ik dat dus mooi niet doenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek het maar eens op. Het ziet er heel vies uit.
.
![]()
Ziet het eruit alsof het al een keer gegeten is?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ohh, Frans voer, nee laat al helemaal maarquote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ken het eigenlijk ook alleen maar met vis.
Waar is C_A als je haar nodig hebt![]()
![]()
![]()
We stevenen deze maand af op een record omzet voor de webshop
anywaaaaaysWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Haiquote:Hell yeahquote:Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
We stevenen deze maand af op een record omzet voor de webshop
![]()
![]()
verveel mequote:
Fraai zeg, geen lawinepijlen en Cobra 6 knallers. handelaar is waarschijnlijk gevat door de hermandad
wat heb jij een prachtige UIquote:Op donderdag 27 december 2012 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
even eten maken
Ben echt aan het treuzelen
dank je welquote:Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
wat heb jij een prachtige UI![]()
![]()
ik wacht tot mn zus thuis komt met boodschappen.. dan kan ik eten gaan makenquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Bouillabaisse... Een Franse vissoep.
![]()
![]()
dat ziet er bah uitquote:Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Bouillabaisse... Een Franse vissoep.
![]()
![]()
Mijn eerste reactie toen ik het zag (en rook).quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heb je het geproeft?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie toen ik het zag (en rook).![]()
Niks wat je alvast kan doen ofzo?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik wacht tot mn zus thuis komt met boodschappen.. dan kan ik eten gaan maken
Rustig aan.![]()
Ik eet het niet omdat ik het niet wil eten. En een aantal vissoorten lust ik echt niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat is omdat ik het niet lekker vind“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat kan natuurlijk. Ieder zijn/haar dingquote:Op donderdag 27 december 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eet het niet omdat ik het niet wil eten. En een aantal vissoorten lust ik echt niet..
![]()
Ohhh shit, ik heb bij de Sligro net 100 vishapjes besteld voor O&Nquote:Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat is omdat ik het niet lekker vind
Boeie, eet wat jullie lekker vindenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh shit, ik heb bij de Sligro net 100 vishapjes besteld voor O&N.
![]()
Nu ja, ik heb ook nog (goede) worst en bitterballenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeie, eet wat jullie lekker vinden.
Lekkerquote:Op donderdag 27 december 2012 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, ik heb ook nog (goede) worst en bitterballen.
![]()
Daar mogen jullie me dankbaar voor zijn, al om 07:00 een half uur of meer in de rij staanquote:
Beste oliebollenbakker van NL ofzo?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar mogen jullie me dankbaar voor zijn, al om 07:00 een half uur of meer in de rij staan![]()
![]()
Hoort bij de top 10 idd van Nederlandquote:Op donderdag 27 december 2012 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beste oliebollenbakker van NL ofzo?
Zit je in Rotterdam?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoort bij de top 10 idd van Nederland![]()
![]()
Ja die kan ik ook nog wel erbij halen, al ben ik daar zelf niet zo kapot van.quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Nice. Nou, ik ben je nu al dankbaarquote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoort bij de top 10 idd van Nederland.
![]()
Heerlijk, vind ze beter dan oliebollenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja die kan ik ook nog wel erbij halen, al ben ik daar zelf niet zo kapot van..
Ik kreeg ze maandag aangeboden op kantoor Rotterdam alleen ik hoefde nietquote:.
![]()
Bleh, die maakt mijn pa ook altijd. Zum kotzenquote:.
Kan zijn dat hij een ouder recept gebruikte.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh, die maakt mijn pa ook altijd. Zum kotzen.
![]()
![]()
Nee, ik lust gewoon geen appelbeignets/appelflappen/appeltaart.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij een ouder recept gebruikte.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Samzz dan kom je lekker oliebollen bij ons etenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh, die maakt mijn pa ook altijd. Zum kotzen.
Dat was optie 2quote:Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik lust gewoon geen appelbeignets/appelflappen/appeltaart..
![]()
Dat zijn dan zeker de FOK! maagdenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
Een paar van die knuppeltjes beweren dat je van oesters geil wordt, dat is toch niet echt zo?.
![]()
Wij hebben ook gewoon oliebollen, hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Samzz dan kom je lekker oliebollen bij ons eten.
Het is wel een afrodisiac, dus een rare opmerking is het niet. Of het echt werkt is een tweede.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
Een paar van die knuppeltjes beweren dat je van oesters geil wordt, dat is toch niet echt zo?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Goede mogelijkheidquote:Op donderdag 27 december 2012 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn dan zeker de FOK! maagden.
Ik denk van niet, maar goed. Ik denk meestal niet zulke goede dingenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben ook gewoon oliebollen, hoor.
[..]
Het is wel een afrodisiac, dus een rare opmerking is het niet. Of het echt werkt is een tweede.![]()
![]()
Dankzij Samzz een lijstje met middelen die de hormoonspiegel kunnen doen stijgen met het doel coitus interruptus, even boodschappen doen.
![]()
Zeg, je blijft wel van mijn nichtje af hè?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef muhahaha het volgende:
Dankzij Samzz een lijstje met middelen die de hormoonspiegel kunnen doen stijgen met het doel coitus interruptus, even boodschappen doen.
Hoezo? Mag ik ook komen dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, je blijft wel van mijn nichtje af hè?![]()
![]()
hij luistert nooitquote:Op donderdag 27 december 2012 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
Teller kapot, had ik toch maar een nieuwe gekocht
Jawel!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
Een paar van die knuppeltjes beweren dat je van oesters geil wordt, dat is toch niet echt zo?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
bijna zelfde structuur als spermaquote:Op donderdag 27 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
Een paar van die knuppeltjes beweren dat je van oesters geil wordt, dat is toch niet echt zo?
Ik weet het niet, ik eet geen oestersquote:Op donderdag 27 december 2012 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede mogelijkheid
[..]
Ik denk van niet, maar goed. Ik denk meestal niet zulke goede dingen.
hehe, je gaat wat missen danquote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is op de maandag toch? Ik moet werken en in de avond al een afspraak gemaakt.
Tjah, net een dag te laat heyquote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, je gaat wat missen dan.
![]()
Niet vaak, nee.quote:Ohquote:Goed om te wetenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bijna zelfde structuur als spermaIk ook nietquote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik eet geen oesters.
![]()
![]()
jij wordt overal geil vanquote:
Alleen niet van roySo if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Van Roy wordt ik nu ook bepaald niet geilquote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij wordt overal geil van
Alleen niet van roy![]()
ziet er uit als duits, dus weiger ik vooraf al.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van Roy wordt ik nu ook bepaald niet geil![]()
Je kunt ook gewoon viagra kopen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef muhahaha het volgende:
Muziek is wel tof hoor, maar zijn tronie nietquote:Op donderdag 27 december 2012 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ziet er uit als duits, dus weiger ik vooraf al.
idd, ghb is de beste optie voor jequote:Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Suggereren dat IK problemen heb.
Leugensquote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen niet van roy![]()
Het heeft niet te maken met het eten zelf maar de manier waarop je het eetquote:Op donderdag 27 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
Een paar van die knuppeltjes beweren dat je van oesters geil wordt, dat is toch niet echt zo?![]()
![]()
duits blijft duitsquote:Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Muziek is wel tof hoor, maar zijn tronie niet
Jij kent me niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd, ghb is de beste optie voor je![]()
![]()
heul niet.quote:
Juist, iedereen zegt wat andersquote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het heeft niet te maken met het eten zelf maar de manier waarop je het eet![]()
![]()
quote:![]()
Mooie taal hoor![]()
Maar een andere Duijts, speciaal voor jou![]()
denk jijquote:
Dat suggereer ik niet, dat deed je zelf al.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Suggereren dat IK problemen heb.
Hoe eet je de chocola dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist, iedereen zegt wat anders![]()
![]()
ook die duijts moet ik nietquote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Mooie taal hoor![]()
Maar een andere Duijts, speciaal voor jou![]()
Hups zei laatst nog dat ze toen graag een trio had gedaan maar het niet durfde voor te stellen aan jequote:![]()
Oke ik had erbij moeten zetten dat ik de hormoonspiegel van de dame wilde laten stijgenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat suggereer ik niet, dat deed je zelf al.. Jammer wel dit.
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook die duijts moet ik niet
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die eet je niet, die lik en zuig je.
Waz met jullie.quote:![]()
![]()
ik had het sowieso geweigerd. Mijn kut wordt al gortdroog bij de gedachte aan jou. Laat staan aan de gedachte van jou in je blote piel.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hups zei laatst nog dat ze toen graag een trio had gedaan maar het niet durfde voor te stellen aan je
die heb ik nog te goed van jequote:Op donderdag 27 december 2012 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die eet je niet, die lik en zuig je.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had het sowieso geweigerd. Mijn kut wordt al gortdroog bij de gedachte aan jou. Laat staan aan de gedachte van jou in je blote piel.
Ik ook van jou hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had het sowieso geweigerd. Mijn kut wordt al gortdroog bij de gedachte aan jou. Laat staan aan de gedachte van jou in je blote piel.![]()
ik hou van goede muziek.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had het sowieso geweigerd. Mijn kut wordt al gortdroog bij de gedachte aan jou. Laat staan aan de gedachte van jou in je blote piel.![]()
![]()
![]()
Ik heb ontzettend zin in pizza.
Gisteren geen pizza gehad, de pizzeria was dicht. En bij de Appie kon je alleen met de pin betalen en ik had alleen cash bij me
.
snap ik... Wie niet?quote:
Zoietsquote:Op donderdag 27 december 2012 17:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij krijg ook een gortdroge kut van jezelf?![]()
ik denk meer aan een Elvis, Aretha, The Shirelles, Nina Simone enz enz.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ook, zoals dit bijvoorbeeld
Kut Appiequote:Op donderdag 27 december 2012 17:45 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ontzettend zin in pizza.
Gisteren geen pizza gehad, de pizzeria was dicht. En bij de Appie kon je alleen met de pin betalen en ik had alleen cash bij me
.
![]()
![]()
jij komt niet in mijn buurt schat, laat staan die 3 mm van je.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wees gerust, voor GvsE heb ik emmers Viagra nodig.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij komt niet in mijn buurt schat, laat staan die 3 mm van je.![]()
![]()
Ja, een vent schopte er al stennis over omdat ze zijn contante geld niet aan wilden nemen terwijl ze dat wel moetenquote:.
Ik zou niet willen en je vergist je met een haartje, geeft niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij komt niet in mijn buurt schat, laat staan die 3 mm van je..
![]()
Elvisquote:Op donderdag 27 december 2012 17:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk meer aan een Elvis, Aretha, The Shirelles, Nina Simone enz enz.![]()
En terechtquote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een vent schopte er al stennis over omdat ze zijn contante geld niet aan wilden nemen terwijl ze dat wel moeten.
.
![]()
ik moet nog boodschappen doen, maar ik ben te lui. Ik had me wel al opgemaakt, maar dat aankleden is te veel werk, en de deur uit heb ik eigenlijk ook geen zin in. Maar smakelijkquote:
Van tijn ook niet hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen niet van royIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dank jequote:Op donderdag 27 december 2012 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet nog boodschappen doen, maar ik ben te lui. Ik had me wel al opgemaakt, maar dat aankleden is te veel werk, en de deur uit heb ik eigenlijk ook geen zin in. Maar smakelijk. Bestel iets
![]()
![]()
haarquote:Op donderdag 27 december 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou niet willen en je vergist je met een haartje, geeft niet..
jonufukulujuhuguyuturupumunubuvucudusuzuxuwuqun dude wel dan?quote:
Las ik het nou goed? Komt Muhahaha ook o&n vieren in gorcum?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
te duur voor mezelf, krijg nooit voor 20 euro aan vreten op...quote:
Ik zou wel willen alleen ik heb al ietsquote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Las ik het nou goed? Komt Muhahaha ook o&n vieren in gorcum?.
![]()
heb je m wel eens gezien???quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom vind je Roy dan zo afstotelijk, die heeft bijna niks op zijn hoofd.
Nee. Ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jonufukulujuhuguyuturupumunubuvucudusuzuxuwuqun dude wel dan?
Maar weinig fokkers waar ik wel geil van word.
[b]AirwiN schreef [/b]
Heyquote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je m wel eens gezien???![]()
![]()
en freddy fender?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ook fenomenaal, zeg ik als halve pinda![]()
Eh ja ...quote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je m wel eens gezien???![]()
van mij wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ook niet.
Je kan beter een lijstje maken waar je wel geil van wordquote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ook niet.
Maar weinig fokkers waar ik wel geil van word..
![]()
ja wat?quote:
Ja hoiquote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ook niet.
Maar weinig fokkers waar ik wel geil van word..
dan moet je genoeg weten.quote:
Dat lieg jequote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ook niet.
Complete waterval als ik aan jou denk!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sopsopsop!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb je niet gemaakt, kijk lekker je ouders ervoor aan ,quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Complete waterval als ik aan jou denk!
before the next teardrops fallsquote:
Ik kom weer als geroepen zie ik."Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
Jij hebt ook een waterval als je aan GvsE denkt?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |