Brownie? :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
halfuurtje fietsenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef Ro-ald het volgende:
Ik chill in Nootdorp tot s'avonds laat.
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brownie? :$
zullen wij euhh gna gna gna? ;3;3 XD XDwaz met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Oh maar het ging inderdaad alleen op als je een relatie hebt tuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
@Fok-it: Ja, maar als je rond neukt kan dat dus niet. En die tijd totdat het 'aan' is en je uitslag hebt van de test maar wachten?
Dan zou ik niet weten waarom je condooms gaat gebruikenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar het ging inderdaad alleen op als je een relatie hebt tuurlijk
De eckte G'squote:Op donderdag 27 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo stoer man met z'n 20en voor een hekje staan roken zodat niemand er langs durft
Moet ik ze klappen??quote:Op donderdag 27 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo stoer man met z'n 20en voor een hekje staan roken zodat niemand er langs durft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |