Brownie? :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
halfuurtje fietsenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef Ro-ald het volgende:
Ik chill in Nootdorp tot s'avonds laat.
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brownie? :$
zullen wij euhh gna gna gna? ;3;3 XD XDwaz met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Oh maar het ging inderdaad alleen op als je een relatie hebt tuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
@Fok-it: Ja, maar als je rond neukt kan dat dus niet. En die tijd totdat het 'aan' is en je uitslag hebt van de test maar wachten?
Dan zou ik niet weten waarom je condooms gaat gebruikenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar het ging inderdaad alleen op als je een relatie hebt tuurlijk
De eckte G'squote:Op donderdag 27 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo stoer man met z'n 20en voor een hekje staan roken zodat niemand er langs durft
Moet ik ze klappen??quote:Op donderdag 27 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo stoer man met z'n 20en voor een hekje staan roken zodat niemand er langs durft
Ergens niet langs durven omdat er toevallig andere mensen staanquote:Op donderdag 27 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Als jij er niet langsdurft dus welquote:Op donderdag 27 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Hey timmmmm!quote:
Hallo kleine Brownie. Zullen we bij een hekje gaan roken om dat meisje met die te lange username ongemakkelijk te maken?quote:
Jaquote:Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hallo kleine Brownie. Zullen we bij een hekje gaan roken om dat meisje met die te lange username ongemakkelijk te maken?
ik durfde er wel langs maar een oud vrouwtje nietquote:Op donderdag 27 december 2012 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ergens niet langs durven omdat er toevallig andere mensen staan
Als ik niet tegen roken was had ik meegedaanquote:Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hallo kleine Brownie. Zullen we bij een hekje gaan roken om dat meisje met die te lange username ongemakkelijk te maken?
Mijn oma had ze denk ik serieus eerst een hele preek gegeven over.dat.roken slecht is enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik durfde er wel langs maar een oud vrouwtje niet
top2000quote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef timmmmm het volgende:
Luisteren jullie ook de top2000? Zo niet, stellen jullie me wel een beetje teleur
Ik vind al die top...-dingen saaiquote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef timmmmm het volgende:
Luisteren jullie ook de top2000? Zo niet, stellen jullie me wel een beetje teleur
* Onorgineel stelt teleurquote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef timmmmm het volgende:
ja toen liep dat oude vrouwtje maar met mij mee, ze wilden niet aan de kant dus ben er maar gewoon doorheen gelopenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn oma had ze denk ik serieus eerst een hele preek gegeven over.dat.roken slecht is enzo.
Die jongens hadden wel streetcredz of nietquote:Op donderdag 27 december 2012 15:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja toen liep dat oude vrouwtje maar met mij mee, ze wilden niet aan de kant dus ben er maar gewoon doorheen gelopen
Hoe oud waren ze dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja toen liep dat oude vrouwtje maar met mij mee, ze wilden niet aan de kant dus ben er maar gewoon doorheen gelopen
Mwah, ik kies altijd liever zelf waar ik naar luister ipv radio en commercials en steeds maar hopen dat je een bepaalde artiest gaat horenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Brownie is de enige die me niet teleurstelt
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Je doet je username eer aanquote:Op donderdag 27 december 2012 15:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mwah, ik kies altijd liever zelf waar ik naar luister ipv radio en commercials en steeds maar hopen dat je een bepaalde artiest gaat horen
geenidee denk rond een jaar of 14/15, maar er zijn genoeg plekken waar je kan roken waar andere mensen geen last van je hebben.quote:
Eigenlijk stellen jullie mij ook teleurquote:Op donderdag 27 december 2012 15:43 schreef timmmmm het volgende:
/carequote:Op donderdag 27 december 2012 15:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eigenlijk stellen jullie mij ook teleur
Uiteraard.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef timmmmm het volgende:
quote:
Daar ben je toch niet bang voor? Die durven echt niets.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geenidee denk rond een jaar of 14/15, maar er zijn genoeg plekken waar je kan roken waar andere mensen geen last van je hebben.
Ik zeg net, een oud vrouwtje durfde er niet langs.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar ben je toch niet bang voor? Die durven echt niets.
Dat je naar die viel te oude muziek luisterdquote:Op donderdag 27 december 2012 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Waarom stel ik je eigenlijk teleur?
Probeer het nog een keer, deze keer Nederlandsquote:Op donderdag 27 december 2012 15:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat je naar die viel te oude muziek luisterd
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:48 schreef Onorgineel het volgende:
Hee maar ik ben zo terug, even op een hek zitten roken en mensen afschrikken die er eigenlijk langswillen
Ja, maar die oude vrouw ook niet lijkt me. Die zijn allemaal maar 1.70 en kunnen net 40 kilo tillen. Die vrouw hoefde dus nergens bang voor te zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zeg net, een oud vrouwtje durfde er niet langs.
Ik had mijn hond bij me dus ik duw ze gewoon opzij als ze niet aan de kant gaan
quote:
Daar is je hoofd toch wel genoeg voor, moet je daarvoor op een hek roken?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:48 schreef Onorgineel het volgende:
Hee maar ik ben zo terug, even op een hek zitten roken en mensen afschrikken die er eigenlijk langswillen
Toch kan ik begrijpen dat ze het eng vindtquote:Op donderdag 27 december 2012 15:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar die oude vrouw ook niet lijkt me. Die zijn allemaal maar 1.70 en kunnen net 40 kilo tillen. Die vrouw hoefde dus nergens bang voor te zijn.
Ik had vandaag gewoon even geen zin in makeup oke?!quote:Op donderdag 27 december 2012 15:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar is je hoofd toch wel genoeg voor, moet je daarvoor op een hek roken?
Ik ben nageslacht van een brabander en een limburger, wat wil je?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Probeer het nog een keer, deze keer Nederlands
dat je een dansje voor ons doetquote:Op donderdag 27 december 2012 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben nageslacht van een brabander en een limburger, wat wil je?
bespaar hem die vernedering tochquote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat je een dansje voor ons doet
Net gedaanquote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat je een dansje voor ons doet
Tot volgende weekquote:Op donderdag 27 december 2012 16:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben de kerstkilo's eraf trainen![]()
gaat welquote:
succesquote:Op donderdag 27 december 2012 16:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Oh das minderquote:Op donderdag 27 december 2012 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
gaat welbeetje misselijk door eten ofzo. en met jou? (:
Sportsequote:Op donderdag 27 december 2012 16:01 schreef promisionxexposed het volgende:
ja heb nergens trek in. zelfs geen snoep ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh das minder. Gaat wel goed, nu in de bus naar huis
Hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heb nergens trek in. zelfs geen snoep ofzo.
ooh niceeerder naar huis dus!
7 ons afgevallen zei je toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet eens aangekomen met kerst hoor
ja kloptquote:Op donderdag 27 december 2012 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
7 ons afgevallen zei je toch?
ja maar mn eetpatroon is sowieso kutquote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Nog steeds niet echt aan het opknappen dus.
Ja, even mijn laatste vrije uren opmaken
Dan moet je daar regelmaat in brengenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar mn eetpatroon is sowieso kut
ooh mooinog even motorrijden zag ik
ja maat dat lukt dus nietquote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je daar regelmaat in brengen.
Nah, even kijken of hij start. Rijden doe ik van het weekend wel even
Klopt, die was leegquote:Op donderdag 27 december 2012 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maat dat lukt dus niet
ohjaa die accu haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |