Brownie? :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
halfuurtje fietsenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:19 schreef Ro-ald het volgende:
Ik chill in Nootdorp tot s'avonds laat.
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brownie? :$
zullen wij euhh gna gna gna? ;3;3 XD XDwaz met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Oh maar het ging inderdaad alleen op als je een relatie hebt tuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
@Fok-it: Ja, maar als je rond neukt kan dat dus niet. En die tijd totdat het 'aan' is en je uitslag hebt van de test maar wachten?
Dan zou ik niet weten waarom je condooms gaat gebruikenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar het ging inderdaad alleen op als je een relatie hebt tuurlijk
De eckte G'squote:Op donderdag 27 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo stoer man met z'n 20en voor een hekje staan roken zodat niemand er langs durft
Moet ik ze klappen??quote:Op donderdag 27 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo stoer man met z'n 20en voor een hekje staan roken zodat niemand er langs durft
Ergens niet langs durven omdat er toevallig andere mensen staanquote:Op donderdag 27 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Als jij er niet langsdurft dus welquote:Op donderdag 27 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Hey timmmmm!quote:
Hallo kleine Brownie. Zullen we bij een hekje gaan roken om dat meisje met die te lange username ongemakkelijk te maken?quote:
Jaquote:Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hallo kleine Brownie. Zullen we bij een hekje gaan roken om dat meisje met die te lange username ongemakkelijk te maken?
ik durfde er wel langs maar een oud vrouwtje nietquote:Op donderdag 27 december 2012 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ergens niet langs durven omdat er toevallig andere mensen staan
Als ik niet tegen roken was had ik meegedaanquote:Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hallo kleine Brownie. Zullen we bij een hekje gaan roken om dat meisje met die te lange username ongemakkelijk te maken?
Mijn oma had ze denk ik serieus eerst een hele preek gegeven over.dat.roken slecht is enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik durfde er wel langs maar een oud vrouwtje niet
top2000quote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef timmmmm het volgende:
Luisteren jullie ook de top2000? Zo niet, stellen jullie me wel een beetje teleur
Ik vind al die top...-dingen saaiquote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef timmmmm het volgende:
Luisteren jullie ook de top2000? Zo niet, stellen jullie me wel een beetje teleur
* Onorgineel stelt teleurquote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef timmmmm het volgende:
ja toen liep dat oude vrouwtje maar met mij mee, ze wilden niet aan de kant dus ben er maar gewoon doorheen gelopenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn oma had ze denk ik serieus eerst een hele preek gegeven over.dat.roken slecht is enzo.
Die jongens hadden wel streetcredz of nietquote:Op donderdag 27 december 2012 15:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja toen liep dat oude vrouwtje maar met mij mee, ze wilden niet aan de kant dus ben er maar gewoon doorheen gelopen
Hoe oud waren ze dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja toen liep dat oude vrouwtje maar met mij mee, ze wilden niet aan de kant dus ben er maar gewoon doorheen gelopen
Mwah, ik kies altijd liever zelf waar ik naar luister ipv radio en commercials en steeds maar hopen dat je een bepaalde artiest gaat horenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Brownie is de enige die me niet teleurstelt
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Je doet je username eer aanquote:Op donderdag 27 december 2012 15:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mwah, ik kies altijd liever zelf waar ik naar luister ipv radio en commercials en steeds maar hopen dat je een bepaalde artiest gaat horen
geenidee denk rond een jaar of 14/15, maar er zijn genoeg plekken waar je kan roken waar andere mensen geen last van je hebben.quote:
Eigenlijk stellen jullie mij ook teleurquote:Op donderdag 27 december 2012 15:43 schreef timmmmm het volgende:
/carequote:Op donderdag 27 december 2012 15:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eigenlijk stellen jullie mij ook teleur
Uiteraard.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef timmmmm het volgende:
quote:
Daar ben je toch niet bang voor? Die durven echt niets.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geenidee denk rond een jaar of 14/15, maar er zijn genoeg plekken waar je kan roken waar andere mensen geen last van je hebben.
Ik zeg net, een oud vrouwtje durfde er niet langs.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar ben je toch niet bang voor? Die durven echt niets.
Dat je naar die viel te oude muziek luisterdquote:Op donderdag 27 december 2012 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Waarom stel ik je eigenlijk teleur?
Probeer het nog een keer, deze keer Nederlandsquote:Op donderdag 27 december 2012 15:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat je naar die viel te oude muziek luisterd
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:48 schreef Onorgineel het volgende:
Hee maar ik ben zo terug, even op een hek zitten roken en mensen afschrikken die er eigenlijk langswillen
Ja, maar die oude vrouw ook niet lijkt me. Die zijn allemaal maar 1.70 en kunnen net 40 kilo tillen. Die vrouw hoefde dus nergens bang voor te zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zeg net, een oud vrouwtje durfde er niet langs.
Ik had mijn hond bij me dus ik duw ze gewoon opzij als ze niet aan de kant gaan
quote:
Daar is je hoofd toch wel genoeg voor, moet je daarvoor op een hek roken?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:48 schreef Onorgineel het volgende:
Hee maar ik ben zo terug, even op een hek zitten roken en mensen afschrikken die er eigenlijk langswillen
Toch kan ik begrijpen dat ze het eng vindtquote:Op donderdag 27 december 2012 15:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar die oude vrouw ook niet lijkt me. Die zijn allemaal maar 1.70 en kunnen net 40 kilo tillen. Die vrouw hoefde dus nergens bang voor te zijn.
Ik had vandaag gewoon even geen zin in makeup oke?!quote:Op donderdag 27 december 2012 15:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar is je hoofd toch wel genoeg voor, moet je daarvoor op een hek roken?
Ik ben nageslacht van een brabander en een limburger, wat wil je?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Probeer het nog een keer, deze keer Nederlands
dat je een dansje voor ons doetquote:Op donderdag 27 december 2012 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben nageslacht van een brabander en een limburger, wat wil je?
bespaar hem die vernedering tochquote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat je een dansje voor ons doet
Net gedaanquote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat je een dansje voor ons doet
Tot volgende weekquote:Op donderdag 27 december 2012 16:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben de kerstkilo's eraf trainen![]()
gaat welquote:
succesquote:Op donderdag 27 december 2012 16:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Oh das minderquote:Op donderdag 27 december 2012 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
gaat welbeetje misselijk door eten ofzo. en met jou? (:
Sportsequote:Op donderdag 27 december 2012 16:01 schreef promisionxexposed het volgende:
ja heb nergens trek in. zelfs geen snoep ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh das minder. Gaat wel goed, nu in de bus naar huis
Hahaquote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heb nergens trek in. zelfs geen snoep ofzo.
ooh niceeerder naar huis dus!
7 ons afgevallen zei je toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet eens aangekomen met kerst hoor
ja kloptquote:Op donderdag 27 december 2012 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
7 ons afgevallen zei je toch?
ja maar mn eetpatroon is sowieso kutquote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Nog steeds niet echt aan het opknappen dus.
Ja, even mijn laatste vrije uren opmaken
Dan moet je daar regelmaat in brengenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar mn eetpatroon is sowieso kut
ooh mooinog even motorrijden zag ik
ja maat dat lukt dus nietquote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je daar regelmaat in brengen.
Nah, even kijken of hij start. Rijden doe ik van het weekend wel even
Klopt, die was leegquote:Op donderdag 27 december 2012 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maat dat lukt dus niet
ohjaa die accu haha.
Ja, beetje koppijn zoals gewoonlijk. Voor de rest gaat het wel goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima, over een kwartiertje alweer thuisMet jou?
handig haha. snel maar keer gebruiken dan!quote:
Waar komt die koppijn van dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, beetje koppijn zoals gewoonlijk. Voor de rest gaat het wel goed.
Als het is nu weer vol als het goed isquote:Op donderdag 27 december 2012 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
handig haha. snel maar keer gebruiken dan!
Ik ben 2 jaar geleden aangereden, en sindsdien elke dag koppijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar komt die koppijn van dan?
Fysio wordt de eerste x aantal behandelingen vergoedt.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden aangereden, en sindsdien elke dag koppijn.
Ben al naar de dokter geweest, heb een verstijfte nekspier maar me ouders willen niet betalen om dat weer normaal te worden, ze denken wel dat dat de oorzaak is..
Ja daar hebben ze geen zin in want ze moeten meequote:Op donderdag 27 december 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fysio wordt de eerste x aantal behandelingen vergoedt.
Hoeft volgens mij niet hoor, maar weet niet zeker, omdat je minderjarig bent. Maar je kunt altijd bellenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze geen zin in want ze moeten mee
oh dus je kunt zo al gaanquote:Op donderdag 27 december 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het is nu weer vol als het goed is!
Hun moeten me toch inschrijven en alles?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoeft volgens mij niet hoor, maar weet niet zeker, omdat je minderjarig bent.
Volgens mij niet hoor, maar je kunt altijd even bellen, is toch vrijblijvend.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hun moeten me toch inschrijven en alles?
als je het vergoed wil krijgen heb je de verzekering papieren nodigquote:Op donderdag 27 december 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, maar je kunt altijd even bellen, is toch vrijblijvend.
Kunnen ze zo in pc opzoeken.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als je het vergoed wil krijgen heb je de verzekering papieren nodig
Nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:33 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake doe dat konijn weer als je UI.
Wut?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
fatih a blood kahil die ju naii blood cloud
Nou en.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik hoef geen credits van jou.
Alleen van A-J maar die is weg.
Je hebt hoofdpijn zeg je Net.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow maar ik heb er zelf niet echt last van maar ik probeer het wel met me ouders te regelen
Ja maar ik ben er onderhand wel aan gewend, als je het 2 jaar elke dag hebt gaat het best wennen.quote:
Okie.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Iets wat niet voor jou oren is bestemd.
Stoer.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:40 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ich bin er weer ffkes nadat ik shisha wou gaan doen met 2 chickaa's maar het fout ging omdat die shisha verrot was van binnen
Ok.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:40 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ich bin er weer ffkes nadat ik shisha wou gaan doen met 2 chickaa's maar het fout ging omdat die shisha verrot was van binnen
Ja, maar het is niet goed en je loopt er al veel te lang mee rond.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er onderhand wel aan gewend, als je het 2 jaar elke dag hebt gaat het best wennen.
Ahhw.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Over 3 dagen vergaat 2012 r.i.p 2012
Het spijt me zeerquote:
ja mijn moeder bracht me pas 1 jaar na die aanrijding naar de dokterquote:Op donderdag 27 december 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet goed en je loopt er al veel te lang mee rond.
Slimquote:Op donderdag 27 december 2012 16:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja mijn moeder bracht me pas 1 jaar na die aanrijding naar de dokter
(voor die hoofdpijn, toen ik was aangereden had ambulance me gebracht
Dit dusquote:
Ook namens mijquote:Op donderdag 27 december 2012 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Doe de groeten aan dat lieve mens dan!
Ze wonen ver. De helft van mijn familie woont in Finland de andere helft is hier.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Doe de groeten aan dat lieve mens dan!
Goede reden om ff langs Finland te gaanquote:Op donderdag 27 december 2012 16:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze wonen ver. De helft van mijn familie woont in Finland de andere helft is hier.
Te verquote:Op donderdag 27 december 2012 16:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Goede reden om ff langs Finland te gaan
Ik doe dat ookquote:Op donderdag 27 december 2012 16:46 schreef AppelCake het volgende:
Iedereen die die ''WAZ MET JOU?'' op facebook uitscheldt voor racist.![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 16:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar jouw groeten zijn vies. :$:$:$
Ok.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik heb net gedouchedEN TANDEN GEPOETST
Idc.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar je beledigt er wel marrokanen mee
Dan gaan ze me klappen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen een groepje bontkraagjes.
wat ok je mequote:
Jij vind het al discriminerend als iemand je per ongeluk aanstoot.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik doe dat ook als ik word gediscrimineerd
In Limburg heb ik er toch geen last van.quote:
Of als iemand boos naar me kijkt.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij vind het al discriminerend als iemand je per ongeluk aanstoot.
[..]
In Limburg heb ik er toch geen last van.
hmm daar heb je wel een puntquote:
Sommigen hebben gewoon zo'n misvormde wenkbrauwen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Of als iemand boos naar me kijkt.
Dan mogen ze mij dus niet aankijken.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sommigen hebben gewoon zo'n misvormde wenkbrauwen.
Okeey.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan mogen ze mij dus niet aankijken.
Waarom neem je haar, heb je geen reputatie ofzoquote:Op donderdag 27 december 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
Ginger vraagt wat allemaal lekker is met haar.
Niemand van mijn school kent haar.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom neem je haar, heb je geen reputatie ofzo
Ze komt naar je school en roept dan je naam die je niet wil zeggen maar je zet wel je foto neerquote:Op donderdag 27 december 2012 16:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niemand van mijn school kent haar.
Ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze komt naar je school en roept dan je naam die je niet wil zeggen maar je zet wel je foto neer
Nee, heb ik dan iets tegen jou gezegd?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb ik iets aan jou gevraagd?
Wat denk je welquote:Op donderdag 27 december 2012 17:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, heb ik dan iets tegen jou gezegd?
Ik lus geen pizzaquote:Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef Taexon het volgende:
Zoooo weer thuis....
Wat staat er op het "Taexon-is-weer-een-halve-week-thuis" Menu.....
Gok dat ik lekker pizza bestel straks
Hoezo?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je zegt dit tegen de verkeerde.
Ik ga dus over me nek van kaas dus niks blijft overquote:Op donderdag 27 december 2012 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vaker eten, dan lust je het vanzelf.
Ik doe niet stoer, ik zeg alleen dat ik nooit denk.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je moet niet stoer doen.
Op 1 dag gaat dat tegen vallen, geloof me.
Kom nog is met een grapquote:
Nep Nederlander dus.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga dus over me nek van kaas dus niks blijft over
Ditquote:
je noemde mij gay.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer, ik zeg alleen dat ik nooit denk.
Weinig tot niets lusten.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat versta jij onder moeilijk?
Nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik lust geen dressing en uien, is dat moeilijk?
Sommigen wel. Die nemen een muizehap en zeggen "lust ik niet"quote:Op donderdag 27 december 2012 17:17 schreef Taexon het volgende:
Mhaw ik eet zelf echt alles als het moet..
- Flashback naar Marine kazerne in Frankrijk waar we een week moesten overnachten en alle andere mensen van me school emo deden en ik gewoon elke dag teveel at-
Maar mensen kiezen er zelf niet voor om moeilijke eters te zijn
Slik je ook levende oesters?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:17 schreef Taexon het volgende:
Mhaw ik eet zelf echt alles als het moet..
- Flashback naar Marine kazerne in Frankrijk waar we een week moesten overnachten en alle andere mensen van me school emo deden en ik gewoon elke dag teveel at-
Maar mensen kiezen er zelf niet voor om moeilijke eters te zijn
Ze zeggen dat je daar geil van wordtquote:Op donderdag 27 december 2012 17:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zou het zo doen als er niks anders te eten is.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:18 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je daar geil van wordt
Zal als ik het ooit eet wel posten of ik geil werdquote:Op donderdag 27 december 2012 17:18 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je daar geil van wordt
Have fun!quote:
Dealquote:Op donderdag 27 december 2012 17:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal als ik het ooit eet wel posten of ik geil werd
quote:
wtfquote:Op donderdag 27 december 2012 17:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal als ik het ooit eet wel posten of ik geil werd
[..]
Have fun!
Tot 8 uur 's-avonds nog in de zon kunnen blijven liggen, dat waren nog eens tijdenquote:
Van oesters wordt je nou eenmaal geil, dat is een feitquote:
Ik heb geen zolderkamer.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat geleidelijk. Maar als zolderkamerautist merk je dat niet, natuurlijk.
quote:
Nee, dat zeggen ze maar het is niet waar.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Van oesters wordt je nou eenmaal geil, dat is een feit
ik word ook wel geil zonder die vieze shitquote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Bron?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Is wel waar.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dat zeggen ze maar het is niet waar.
Hoe word je dat dan, leg eens uit?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik word ook wel geil zonder die vieze shit
Jij begon met okken en kommaquote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Reageer gewoon niet om mij als je toch alleen zo achterlijk kan doen.
Internet & ervaringquote:
Waarom zou je dat in een SC uitleggenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hoe word je dat dan, leg eens uit?
Waarom zou je het überhaupt uitleggen?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in een SC uitleggen
Hebben we ondertussen iets om op te geilenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in een SC uitleggen
Hoax.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef Onorgineel het volgende:
Ik kan het ook uit betrouwbare bron bevestigen, en dat is dat de tafel altijd een paar centimeter omhoog gaat als wij oesters eten.
Ook eigenlijk geen ideequote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je het überhaupt uitleggen?
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hebben we ondertussen iets om op te geilen
http://www.groene.nl/2008/4/geile-oestermeisjesquote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, geef maar een bron. Dat jij er geil van wordt kan ook toeval zijn.
Zie je, had ik dus toch gelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef Onorgineel het volgende:
Ik kan het ook uit betrouwbare bron bevestigen, en dat is dat de tafel altijd een paar centimeter omhoog gaat als wij oesters eten.
In dat geval excusesquote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat mag je als je beroemd bent.
Dat is zeker de eerste hit?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
http://www.groene.nl/2008/4/geile-oestermeisjes
Anders maak je ff een topic aan of oesters geil zijn en dan meeste stemmen gelden?quote:
Dus dat wordt oesters eten van tevoren?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:27 schreef Onorgineel het volgende:
Oh gaaf vanavond een huiskamerfeestje waar ook 2 exen rond gaan lopen kom ik net achter
dat is privequote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nee, bewijs maar dat het waar is.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:27 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Anders maak je ff een topic aan of oesters geil zijn en dan meeste stemmen gelden?
Wat moet ik ervoor doenquote:
quote:
Ze wordt het door mij.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Slik een paar levende oesters in en post of je geil werdquote:Op donderdag 27 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, bewijs maar dat het waar is.
Mhaw waar ik geil van word is lekkah privequote:Op donderdag 27 december 2012 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In een of ander SEX-topic zou het nog kunnen als je daar de behoefte aan hebt, maar hier
Heb al een tijdje niet meer aan m'n eiffeltoren liggen sjorren dus da's niet echt nodig denk ik zoquote:Op donderdag 27 december 2012 17:27 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dus dat wordt oesters eten van tevoren?
Was ik jou maar danquote:
omwquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb al een tijdje niet meer aan m'n eiffeltoren liggen sjorren dus da's niet echt nodig denk ik zo
Ik ga geen oesters eten, want ik eet geen vis.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:28 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Slik een paar levende oesters in en post of je geil werd
En terechtquote:Op donderdag 27 december 2012 17:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw waar ik geil van word is lekkah prive
Is ook geen visquote:Op donderdag 27 december 2012 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga geen oesters eten, want ik eet geen vis.
Oesters zijn geen vissen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga geen oesters eten, want ik eet geen vis.
[..]
En terecht
quote:
GMTAquote:
Nou en, jij vergelijkt dat met vis en het is geen visquote:Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wel beesten die in de zee zitten.
Dan zijn het nog steeds geen vissen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wel beesten die in de zee zitten.
GMTA againquote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan zijn het nog steeds geen vissen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
I don't care. Ik vreet ze niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nou en, jij vergelijkt dat met vis en het is geen vis
Hij lust geen waterdieren, nu blij?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Weekdieren*quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]![]()
Oesters zijn schaaldieren
Ja ik weet.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]![]()
Oesters zijn schaaldieren
Ik lust geen vissen, behalve zalm.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hij lust geen waterdieren, nu blij?
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef AppelCake het volgende:
Waarom hebben Joden een grote neus?
Lucht is gratis
Hihi, nat.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schaaldieren, weekdieren, 1 pot nat
ik moet er niet om lachenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef AppelCake het volgende:
Waarom hebben Joden een grote neus?
Lucht is gratis
Wrom neit?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet er niet om lachen
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 december 2012 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet er niet om lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |