oh maar ze mag prima neuken zoals ze wil, dat heb ik al meerdere malen gezegdquote:Op donderdag 27 december 2012 15:32 schreef dawg het volgende:
fuck zeg. dom volk hier.
je mag je partner niets verbieden, vrijheid blijheid als algeheel dogma op fok!, maar wel de arrogantie hebben om te denken dat je fok!kers kunt voorschrijven hoe ze moeten neuken. laat haar gewoon zo neuken als ze dat wil, of het nou zinvol is of niet.
dat oordelen hier, staat zo dom.
Ze zei "jullie je zin" maar dat is niet goed genoegquote:Op donderdag 27 december 2012 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar ze mag prima neuken zoals ze wil, dat heb ik al meerdere malen gezegd
ze mag alleen niet vol blijven houden dat je van voor het zingen de kerk uit niet zwanger kunt worden en in combi met de pil die kans nog meer verkleint
Ja ik kan niet zo goed lezen.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:34 schreef Lorrina het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel wat moeite met begrijpend lezen, DeRakker?
De aantrekkelijkheid van de geur.
Ik geloof inderdaad in het laatste zinsdeel, ik heb nooit VERKONDIGD, tevens geloof ik er ook niet in, dat voor het zingen de kerk uit een goede anticonceptie is. Integendeel, het is meer een sussend gevoel voor mezelf.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze mag alleen niet vol blijven houden dat je van voor het zingen de kerk uit niet zwanger kunt worden en in combi met de pil die kans nog meer verkleint
dan lees je niet goed, ts geeft gewoon aan dat zij en haar vriend deze manier (en het gevoel van veiligheid, wat iets anders is) te prefereren. wie ben jij dan om dat te veroordelen?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
You go girl!!quote:Op donderdag 27 december 2012 15:35 schreef Lorrina het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad in het laatste zinsdeel, ik heb nooit VERKONDIGD, tevens geloof ik er ook niet in, dat voor het zingen de kerk uit een goede anticonceptie is. Integendeel, het is meer een sussend gevoel voor mezelf.
preciesquote:Op donderdag 27 december 2012 15:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze zei "jullie je zin" maar dat is niet goed genoeg
Dat zegt ze nu pas... eerst zei ze was andersquote:Op donderdag 27 december 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
dan lees je niet goed, ts geeft gewoon aan dat zij en haar vriend deze manier (en het gevoel van veiligheid, wat iets anders is) te prefereren. wie ben jij dan om dat te veroordelen?
jij bent trouwens wel een heel stuk negatiever en naiever dan een jaartje geleden vind ik ruhtje. beetje jammer.
he ik vind juist dat jij een stuk naïever en positiever bent dan een jaar geleden en dat dat jammer isquote:Op donderdag 27 december 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
dan lees je niet goed, ts geeft gewoon aan dat zij en haar vriend deze manier (en het gevoel van veiligheid, wat iets anders is) te prefereren. wie ben jij dan om dat te veroordelen?
jij bent trouwens wel een heel stuk negatiever en naiever dan een jaartje geleden vind ik ruhtje. beetje jammer.
welkom op het internetquote:Op donderdag 27 december 2012 15:37 schreef igottagun het volgende:
Jezus christus, wijven blijven doorhameren op dat zingend de kerk uit gaan, 6 pagina's vol. En de vraagstelling uit de OP wordt volkomen links gelaten omdat er weer op 1 zinnetje gehamerd kan worden. tering he
Je doet hetzelfdequote:Op donderdag 27 december 2012 15:37 schreef igottagun het volgende:
Jezus christus, wijven blijven doorhameren op dat zingend de kerk uit gaan, 6 pagina's vol. En de vraagstelling uit de OP wordt volkomen links gelaten omdat er weer op 1 zinnetje gehamerd kan worden. tering he
Ben je de enige die goed kan lezen, of is Fok! echt vol met zulke afgestompte reacties van users?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij neemt 't internet iets te serieusquote:Op donderdag 27 december 2012 15:37 schreef igottagun het volgende:
Omdat dat stukje een leuker onderwerp is dan het geilen op de geur van iets wat je laat kotsenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:37 schreef igottagun het volgende:
Iedereen op aarde is gek behalve jij.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:38 schreef Lorrina het volgende:
[..]
Ben je de enige die goed kan lezen, of is Fok! echt vol met zulke afgestompte reacties van users?
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Iedereen op aarde is gek behalve jij.
Ja klopt
Lees je trouwens het weer niet?' Ben jij de enige' indiceert toch al op meer dan één?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Iedereen op aarde is gek behalve jij.
Ja klopt
Het is een uitdrukking...quote:Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef Lorrina het volgende:
[..]
Lees je trouwens het weer niet?' Ben jij de enige' indiceert toch al op meer dan één?
Dit was een goede situatie.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef Lorrina het volgende:
Kies je uitdrukkingen dan in de goede situaties.
XD haha zo las ik het ook. Is trouwens ook de enige manier om het te lezenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het is een uitdrukking...
Waarom zou ik trouwens het weer moeten lezen? gaat het regenen?
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:42 schreef Lorrina het volgende:
[..]
In zijn geheel niet. Jij bent echt niet zo goed in taal, of wel DeRakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |